En vervolgens fikken we ze na 1 seizoen weer afquote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat jonge spelers altijd in hun eerste seizoen worden gehyped.
Dat zie je nu alweer bij Dolberg. Nu hij nieuw is raakt iedereen meteen weer lyrisch en is hij de nieuwe Kieft dit dat, en dan speelt hij een paar potjes minder en moet hij verkocht worden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En vervolgens fikken we ze na 1 seizoen weer af
Vergelijking met Kieft slaat als een tang op een varken. Dolberg is vele malen technischer, beweeglijker etc.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zie je nu alweer bij Dolberg. Nu hij nieuw is raakt iedereen meteen weer lyrisch en is hij de nieuwe Kieft dit dat, en dan speelt hij een paar potjes minder en moet hij verkocht worden.
Opportunismegod.
Grappig dat je dat aansnijdt voor mijn edit. Precies mijn gedachten. Die jongen is er nog lang niet klaar voorquote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zie je nu alweer bij Dolberg. Nu hij nieuw is raakt iedereen meteen weer lyrisch en is hij de nieuwe Kieft dit dat, en dan speelt hij een paar potjes minder en moet hij verkocht worden.
Opportunismegod.
Eens. Hij won wel ieder fysiek duel. Dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:07 schreef Brammess het volgende:
Ik moet zeggen da Westermann zich wel aardig herpakte in de 2e helft.
Dat zeg ik; Het is ook wel een kast ook zeg koekoek. Kerel is 2 x zo groot als een Isimat, Viergever etcquote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Eens. Hij won wel ieder fysiek duel. Dat is ook wat waard.
Ik heb Kieft nooit live zien spelen, maar in het algemeen vind ik die teksten van "De nieuwe..." (Sunri5e kom er maar in) bijzonder treurig.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vergelijking met Kieft slaat als een tang op een varken. Dolberg is vele malen technischer, beweeglijker etc.
Daarom. Moet je gewoon als derde spits gebruiken. Spits erbij halen en Cassierra als 2e spits gebruiken, niks mis mee. Dan laat je Dolberg er vanzelf in groeien.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Grappig dat je dat aansnijdt voor mijn edit. Precies mijn gedachten. Die jongen is er nog lang niet klaar voor
Ik wel. Kieft was een eindbaas in de 16, maar heel statisch (beetje ala Huntelaar maar erg dodelijk effectief).quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Kieft nooit live zien spelen, maar in het algemeen vind ik die teksten van "De nieuwe..." (Sunri5e kom er maar in) bijzonder treurig.
Als je daar op af gaat lopen er over de hele wereld wel 500 Messi's en Ronaldo's.
toen kreeg een spits ook aardig wat ballen van de vleugels, Dolberg heeft het een stuk moeilijker wat dat betreft, weinig bruikbare ballenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik wel. Kieft was een eindbaas in de 16, maar heel statisch (beetje ala Huntelaar maar erg dodelijk effectief).
De wedstrijd van gisteren was ook niet echt ideaal voor hem.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 07:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
toen kreeg een spits ook aardig wat ballen van de vleugels, Dolberg heeft het een stuk moeilijker wat dat betreft, weinig bruikbare ballen
Casierra heeft tot nu toe nog minder indruk gemaakt dan dolberg, die ook niet voor niets de voorkeur heeft gekregen in de spitspositiequote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom. Moet je gewoon als derde spits gebruiken. Spits erbij halen en Cassierra als 2e spits gebruiken, niks mis mee. Dan laat je Dolberg er vanzelf in groeien.
Eh, ik denk eerder dat het komt dat Cassierra als buitenspeler speelt doordat we dun zitten qua buitenspelers op de linksbuitenpositie. Achter Younes hebben we helemaal niemand.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Casierra heeft tot nu toe nog minder indruk gemaakt dan dolberg, die ook niet voor niets de voorkeur heeft gekregen in de spitspositie
Je had ook dolberg linksbuiten kunnen zetten en casierra spits. Dolberg heeft ook vaak linksbuiten gespeeldquote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eh, ik denk eerder dat het komt dat Cassierra als buitenspeler speelt doordat we dun zitten qua buitenspelers op de linksbuitenpositie. Achter Younes hebben we helemaal niemand.
quote:Het kan nog wel enige tijd duren alvorens Nicolai Boilesen een club heeft gevonden. Volgens Het Nieuwsblad vraagt de transfervrije linkerverdediger 'een smak tekengeld' en schrikt hij daarmee diverse clubs in België af.
Op links dolt hij een berg.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je had ook dolberg linksbuiten kunnen zetten en casierra spits. Dolberg heeft ook vaak linksbuiten gespeeld
Tegen een stoeprand gekomen met z'n hoofd of iets dergelijks. Schrikbarend veel arrogantie bij die jongen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die is ook helemaal de weg kwijt he. Wat is er gebeurd met die jongen?
Wat voor zieke omgeving van hielenlikkers en jaknikkers heeft die jongen? Gevaarlijk verstoord zelfbeeldquote:
je vader als zaakwaarnemer is dan ook niet ideaalquote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die is ook helemaal de weg kwijt he. Wat is er gebeurd met die jongen?
't is me allemaal wat, Ajax is door.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:51 schreef Vasion het volgende:
Veltman die dat kopduel verliest op het eind.![]()
Veltman is daar nog het minst schuldig aan, westergod grijpt eerst halfslachtig in en daarna is veltman de enige van de drie die het duel aangaat. Die andere twee moeten gewoon tegen die spits aanspringen natuurlijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:51 schreef Vasion het volgende:
Veltman die dat kopduel verliest op het eind.![]()
Exemplarisch was die kans dat Westermann eerst totaal verkeerd instapte, daarna als een slak op gang kwam en de spits van Paok die met alle tijd van de wereld de bal richting de cornervlag stiftte. Genot.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:39 schreef Fargo het volgende:
Het was drama, maar een hoop hadden zich natuurlijk ook al verzoend met uitschakeling vanwege 'het wennen aan het systeem'. Dat we nu door zijn is alleen maar mooi meegenomen.
Jammer dat we echt finaal door de ondergrens zakten, maar dat PAOK kan er echt helemaal niks van. Een beetje stabiel Ajax blijft hier eenvoudig overeind.
Het doet me een beetje denken aan Cootje adriaanse, die ook als zeer aanvallende coach opeens 5-3-2 in de voorronde CL ging spelenquote:
met wat meer concentratie en met sanchez ipv westermann (mag die permanent naar jong ajax trouwens? wat een koekenbakker) kan dat in principe wel. Hoewel het totaal niet nodig is. Helemaal niet als je die 2 vleugelverdedigers niet gebruikt (heeft Tete uberhaupt een voorzet geprobeerd te geven?)quote:
Gewoon nooit meer 5-3-2. Dan maar 4-1-4-1 met vleugelaanvallers die terugzakken tot de aanvallende middenvelders, maar niet dit gedrochtquote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
met wat meer concentratie en met sanchez ipv westermann (mag die permanent naar jong ajax trouwens? wat een koekenbakker) kan dat in principe wel. Hoewel het totaal niet nodig is. Helemaal niet als je die 2 vleugelverdedigers niet gebruikt (heeft Tete uberhaupt een voorzet geprobeerd te geven?)
Met de instelling van gisteren win je nog niet als je met 13 man speelt. Ik kan er niet bij dat ze niet gewoon volgas gingen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gewoon nooit meer 5-3-2. Dan maar 4-1-4-1 met vleugelaanvallers die terugzakken tot de aanvallende middenvelders, maar niet dit gedrocht![]()
niet bij Ajax iig.
Omdat zelfs als train je dit 100x, dan ziet het er nog niet uitquote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Met de instelling van gisteren win je nog niet als je met 13 man speelt. Ik kan er niet bij dat ze niet gewoon volgas gingen.
Als de middenvelders naar binnen gaan en de vleugels er over klappen en de verdedigers inschuiven als de ruimte er is, is dit een prima systeem. maar als iedereen apathisch om zich heen zit te sturen is het geen reet aan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Omdat zelfs als train je dit 100x, dan ziet het er nog niet uitGewoon 4-3-3 en daar in afwisselen, bijv. met 4-1-4-1.
Nee dit is een flut systeem. Ajax speelt niet met 2 spitsen en zou dat ook nooit moeten doen qua filosofie en spelopvatting. Daarnaast speelt de hele jeugd 4-3-3 met de punt naar achteren en worden dus ook zo opgeleid. Daarnaast hebben wij ook nog eens 2 vleugelverdedigers die geen hele kant kunnen bestrijken en dus totaal niet in hun kracht spelen zo. Om nog niet eens over Westerman te sprekenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als de middenvelders naar binnen gaan en de vleugels er over klappen en de verdedigers inschuiven als de ruimte er is, is dit een prima systeem. maar als iedereen apathisch om zich heen zit te sturen is het geen reet aan.
Haha dat was echt comedy capers op zijn best. Nu was Westermann trouwens slecht, maar Sierd dikte het ook wel een beetje aan. Tweede helft was, niet moeilijk, al stukken beter.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Exemplarisch was die kans dat Westermann eerst totaal verkeerd instapte, daarna als een slak op gang kwam en de spits van Paok die met alle tijd van de wereld de bal richting de cornervlag stiftte. Genot.
Jezusquote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
Veel meer acties op de flanken moeten er komen, steeds dat tikkie terug, totaal anti Ajax dit.
Op Ajax Netwerk zijn ze ook compleet van de leg.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jezuswe speelden puur op resultaat en met Dijks en Tete op de flanken, wat wil je? Dat Tete er een akka 3000 gevolgd met een panna ingooit? We zijn door, spel maakt niet uit.
IK doel meer op een actie van bijv een el ghazi, Klaassen veruit de beste man gisterquote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jezuswe speelden puur op resultaat en met Dijks en Tete op de flanken, wat wil je? Dat Tete er een akka 3000 gevolgd met een panna ingooit? We zijn door, spel maakt niet uit.
Daar eisen mensen zelfs een ontslag van Boszquote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Ajax Netwerk zijn ze ook compleet van de leg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |