Ik vind het vooral een naar team, zeker nu PG (nog) niet speelt, dus een upset zou wel geweldig zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:14 schreef Bugno het volgende:
Ik zie het "Dream Team" wat eigenlijk niet een echt dream team is nog wel sneuvelen eigenlijk.
Het vrouwentoernooi is nog veel minder spannend.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:34 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb de TT even iets gewijzigd zodat er ook over de vrouwen gepost mag worden en er gewoon één basketbaltopic is
Waarom zou je een rookie selecteren met nog steeds geen jumpshot als je Durant en George hebt ?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:58 schreef pfaf het volgende:
Ik had graag Simmons (voor het eerst in mn leven) competitief bball zien spelen tegen Frankrijk zaterdag, jammer dat hij er niet bij is.
Kroatie Spanje wordt hopelijk vuurwerk.
jij hebt geen verstand van NBA basketbal want ondanks ontbreken van James en Curry hebben ze nog een geweldige team met Green en Thompson en Durant en mijn favoriete speler van de play-offs tegen GSW Kyrie Irving! Geen ander team maakt een schijn van kans tegen USA. Als zij geen goud winnen eet ik mijn schoen opquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:14 schreef Bugno het volgende:
Ik zie het "Dream Team" wat eigenlijk niet een echt dream team is nog wel sneuvelen eigenlijk.
Ben Simmons komt uit Australië.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom zou je een rookie selecteren met nog steeds geen jumpshot als je Durant en George hebt ?
Wat een blunder weer van me . Dan is het wel jammer dat ie er niet bij is .quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ben Simmons komt uit Australië.
Dat weet ik ook wel, maar is gewoon leuk om te zeggen...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:53 schreef kavu het volgende:
[..]
jij hebt geen verstand van NBA basketbal want ondanks ontbreken van James en Curry hebben ze nog een geweldige team met Green en Thompson en Durant en mijn favoriete speler van de play-offs tegen GSW Kyrie Irving! Geen ander team maakt een schijn van kans tegen USA. Als zij geen goud winnen eet ik mijn schoen op
Geen Marc Gasol, geen Ibaka , Opa Pau Gasol als enige overquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:40 schreef wimderon het volgende:
In London kon Spanje toch drie kwarten gelijke tred houden en pakte de VS pas in het vierde kwart de controle over de wedstrijd.
Ja, die waren toen ook wel iets beter dan nu.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:40 schreef wimderon het volgende:
In London kon Spanje toch drie kwarten gelijke tred houden en pakte de VS pas in het vierde kwart de controle over de wedstrijd.
Belachelijk dat mart ons een basketbal orgasme belooft met krankzinnig veel basketbal en de nos gaat fijn herhalen op sport24, zend dan wat live uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Parker begint ouderdomsverschijnselen te vertonen
Ik kijk op NOS.nl zonder commentaar . Het is trouwens wel orgastisch bij vlagenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:56 schreef Rick_Van_Acht het volgende:
[..]
Belachelijk dat mart ons een basketbal orgasme belooft met krankzinnig veel basketbal en de nos gaat fijn herhalen op sport24, zend dan wat live uit.
Jamaar geen mart god.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kijk op NOS.nl zonder commentaar . Het is trouwens wel orgastisch bij vlagen
Mart : 3 thompson , 3 durant , 3 carmelo, 3 irving en China is heel erg slechtquote:Op [quote]
[b]Op zaterdag 6 augustus 2016 20:01 schreef Rick_Van_Acht het volgende:
Vs tegen china bedoelde ik dus.
Moest het even opzoeken.
Verloren van Australië. Zag Parker af en toe een 3 schieten na een screen. Dan weet je wel genoeg.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen Marc Gasol, geen Ibaka , Opa Pau Gasol als enige over
Frankrijk kan heel misschien nog tegenstand geven
Zag er vrij triest uit ja . Bogut was wel geweldig samen met Dellavedovaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 23:37 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Verloren van Australië. Zag Parker af en toe een 3 schieten na een screen. Dan weet je wel genoeg.
Dat sowieso, maar de andere landen mogen blij zijn dat ze niet met sterkste team zijn gekomen. De driepunters zouden hun om oren vliegenquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Full court press spelen tegen een paar spleetogen is een beetje zielig. Dat gezegd hebbende, kun je volgens mij een beter Team USA maken met hetgeen thuisgebleven is.
Niks zieligs aan. Als je een team hebt die je in de eerste helft gelijk kapot kan maken moet je dat doen,quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Full court press spelen tegen een paar spleetogen is een beetje zielig. Dat gezegd hebbende, kun je volgens mij een beter Team USA maken met hetgeen thuisgebleven is.
Kan nu ook hoor als ze zin hebben . Zitten veel goede 3 punt schutters in dit teamquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar de andere landen mogen blij zijn dat ze niet met sterkste team zijn gekomen. De driepunters zouden hun om oren vliegen
Ze winnen nu al op 50% inzet, straks weer lekker chillen op hun bootje met vrouw + kidsquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan nu ook hoor als ze zin hebben . Zitten veel goede 3 punt schutters in dit team
Dat kan nu ook. Als ze small gaan met Green op C staan er vijf 3-point shooters in het veld.quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar de andere landen mogen blij zijn dat ze niet met sterkste team zijn gekomen. De driepunters zouden hun om oren vliegen
En de nodige wiet + dickpicsquote:Op zondag 7 augustus 2016 00:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze winnen nu al op 50% inzet, straks weer lekker chillen op hun bootje met vrouw + kids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 00:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Zonde dat Cucky er niet is, dat had weer geweldige entertainment opgeleverd als het erop aan zou komen.Als het er op aan zou komen .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit dusRED ONS HENNIEGOD
Zijn met een groep héquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:22 schreef PippenScottie het volgende:
Drie NBA spelers gaan avondje stappen. Komen 'per ongeluk' in bordeel terecht.
Gaan terug naar hun jacht.
Amerikaans Olympisch Comité stuurt sporters niet naar huis.
http://www.tmz.com/2016/0(...)ers-brothel-rio-spa/
Had van Gelder zijn eigen onderkomen ook maar moeten fixen..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:22 schreef PippenScottie het volgende:
Drie NBA spelers gaan avondje stappen. Komen 'per ongeluk' in bordeel terecht.
Gaan terug naar hun jacht.
Amerikaans Olympisch Comité stuurt sporters niet naar huis.
http://www.tmz.com/2016/0(...)ers-brothel-rio-spa/
Je kunt beter zonder commentaar van Mart kijken, wat een drama die man.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:46 schreef DarkE het volgende:
Waar vind ik beelden met commentaar van de Mart? (Voor de volgende wedstrijd that is...)
Martdramaquote:
welke arrogantie? Wat een gelul. Mart is een God en we mogen blij zijn dat hij zijn kennis met ons wil delenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:53 schreef bianconeri het volgende:
En weer die walgelijke Mart bij Kroatie-Brazilie
Kan die vent niet gewoon commentaar geven? Ipv zijn eigen arrogantie te spuwen op ons, en al die belachelijke verhalen van hem.
quote:
Welke kennis van hem?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
welke arrogantie? Wat een gelul. Mart is een God en we mogen blij zijn dat hij zijn kennis met ons wil delen
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die vent kan echt geen commentaar geven. Volgens mij kijkt hij niet eens naar de wedstrijd, die wil gewoon als die een microfoon voor zijn neus krijgt zijn eigen arrogantie spuwen en vergeet gewoon totaal dat er eigenlijk een wedstrijd is waar hij iets over moet vertellen wat hij totaal niet doet.
Wat een tokkie ben jij zeg. Mart brengt sfeer, emotie, kennis en vermaakquote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welke kennis van hem?
Hoor die domme verhalen van hem nu ook weer. Ja maar wij in Nederland willen dit zien blah blah. De mannen met donkere stemmen die dan gaan ''....'' roepen, maar dan wel in het Braziliaans.
Rot op met al die domme verhalen en geef gewoon eens commentaar.
Oh wat een zegen dat die gek weg is bij het wielrennen, wat is het wielrennen daar een stuk beter van geworden zonder Mart.
Commentaar geven hoort geloof ik over een wedstrijd te gaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 19:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wat een tokkie ben jij zeg. Mart brengt sfeer, emotie, kennis en vermaak. Al jaren de beste commentator en misschien wel de beste commentator die NL ooit gehad heeft.
Jij vindt Sierdgod ook niks dus?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Commentaar geven hoort geloof ik over een wedstrijd te gaan.
Mart kan niet anders dan domme verhalen buiten de wedstrijden om vertellen en dom arrogant over zichzelf.
Je kunt hem niet eens een commentator noemen. Laat staan dus de beste.
Dan maar De Slimste NSB'er kijken op NPO2.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker de Mart afkappen
Kutzender
Voor Noël mag datquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker de Mart afkappen
Kutzender
Met een paar seniele ouderenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan maar De Slimste NSB'er kijken op NPO2.
Even de Kroaten inpakken, mooi jaquote:
Mart Smeets is zelf oud basketballer mocht je dat niet weten en weet zoals met bijna alles,alles op dat gebied.quote:Op zondag 14 augustus 2016 09:24 schreef StephanL het volgende:
Mart is in zijn nopjes als commentaar van het basketbal wat niemand verder interesseert. Al vermaak ik mij ook wel ermee.
Dat wist ik nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mart Smeets is zelf oud basketballer mocht je dat niet weten en weet zoals met bijna alles,alles op dat gebied.
Coach K (quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:00 schreef peasant het volgende:
US of A heeft drie potjes op eindscore maar nipt gewonnen. Ondanks dat een paar hele grote spelers er niet bij zijn had ook ik verwacht dat ze makkelijker zouden winnen en beter zouden spelen.
De kans op een upset groter? Niet echt. Ik denk dat alleen Frankrijk echt kans maakt om van USA te winnen. En spanje als ze een superdag hebben en USA een hele slechte dag.
Toch wel superspannende wedstrijden gezien. Hopelijk blijft Brazilie erin. Mooi voor het publiek.
Spanje is te goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:07 schreef Ambrosius het volgende:
Spanje is Frankrijk aan het oprollen.
Bezemkastquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:40 schreef Evertjan het volgende:
zit DeMart in Rio of in de Sierd de Vos-bezemkast?
Deze man is behoorlijk donker voor een blanke.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:41 schreef Evertjan het volgende:
ik zie alleen maar blanken is dit geen korfbal?
spelen belachelijk slecht iddquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:46 schreef peasant het volgende:
20 pt voorpsprong voor Sp bij Sp-Fr bij einde 3e kwart.
Frankrijk echt heel slecht bezig.
Hoe zou dat komenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:55 schreef Tagliano het volgende:
Meldt
Dit ziet er niet echt spannend uit
03.15quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:04 schreef komrad het volgende:
hoe laat is de wedstrijd Kroatie - Servie? Dat wordt natuurlijk een heet potje
3.05quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:04 schreef komrad het volgende:
Disfunctioneel ''Dreamteam''quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks maar intunen bij DREAMTEAM USA - Argentinie
Hoe belangrijk is basketbal in die 2 landen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:04 schreef komrad het volgende:
Winnen wel hun potjes, zij het met pijn en moeitequote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Disfunctioneel ''Dreamteam''
Door individuele kwaliteit vaak . Samenspel is ze vreemd en verdedigend zal het onder de maat blijven met Cousins en Meloquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Winnen wel hun potjes, zij het met pijn en moeite
Is toch leuk om de Amerikanen kansloos onderuit te zien gaan johquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
we gaan nu serieus naar deze wok over kijken?
Heel goed.quote:
Gaan ze ook .quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:54 schreef Jane het volgende:
Dit is daadwerkelijk live?
Dan is het wel leuk om ff te volgen.
Totdat de USA dreigt te gaan winnen...
Ik dacht Amar'e Strootdemier (Stoudemire)quote:
Ik hoef hem niet te missen. Hij krijgt nog meer dan genoeg ruimte van de Ziggogodenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echt super dat hij dit toetje nog krijgt.![]()
We gaan hem missen.
Hoe duur is Ziggo Sport tegenwoordig?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik hoef hem niet te missen. Hij krijgt nog meer dan genoeg ruimte van de Ziggogoden
Jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:58 schreef ratatat het volgende:
Is dit live?
Wel leuk dat Mart het commentaar bij basketball doet.
Één open kanaal voor Ziggoklanten, 15 eurootjes voor het hele pakketquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoe duur is Ziggo Sport tegenwoordig?
10tje voor een internet aboquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Als die bokscommentator dit doet is er helemaal geen zak aan, nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:59 schreef Joezi het volgende:
Mart kan elke sport mooi maken, ik haat basketbal
Ziggo is waardeloos op NBA gebied. Gewoon een stream pakken met Marv Albert en Mike BreenGod.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Lekker naar de Suns-Timberwolves kijken om half 10 met commentaar van Pisschrapertquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ziggo is waardeloos op NBA gebied. Gewoon een stream met Marv Albert en Mike BreenGod.
En kinderbasketbal. Vrijdag en zondag aids.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker naar de Suns-Timberwolves kijken om half 10 met commentaar van Pisschrapert
man man man
1 op 10 schieten is normaalquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En kinderbasketbal. Vrijdag en zondag aids.
Ik snap dan ook niet dat elke zender dit uitzendt.quote:
Dit ja, verademing zonder domme commercials en elke time-out cheerleadersquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:02 schreef Bolasie het volgende:
Wel fijn om zo basketbal te kijken ipv die Amerikaanse commerciële troep
En de tijden zijn over het algemeen niet acceptabel voor ons Europeaantjesquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ja, verademing zonder domme commercials en elke time-out cheerleaders
Ach, ik vind het wel vermakelijk. Komt mede door Mart.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet dat elke zender dit uitzendt.
Ja, maar ik zou liever wat anders zien moet ik zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:03 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel vermakelijk. Komt mede door Mart.
Nee inderdaad, afgelopen seizoen heel enkele keer GSW om 11 a 12 uur. Verder vaak midden in nacht helaasquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En de tijden zijn over het algemeen niet acceptabel voor ons Europeaantjes
Wel jammer, want de NBA is wel vet
Echt he.quote:
Atletiek, zeker?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou liever wat anders zien moet ik zeggen.
Op het veld is die wel groter met al die negers.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:
De gemiddelde lengte is hier 30cm
Dione wil alleen 40 cm slap.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:05 schreef Van_Poppel het volgende:
De gemiddelde lengte is hier 30cm
Mja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |