10tje voor een internet aboquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoe duur is Ziggo Sport tegenwoordig?
Als die bokscommentator dit doet is er helemaal geen zak aan, nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:59 schreef Joezi het volgende:
Mart kan elke sport mooi maken, ik haat basketbal
Ziggo is waardeloos op NBA gebied. Gewoon een stream pakken met Marv Albert en Mike BreenGod.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoe duur is Ziggo Sport tegenwoordig?
Lekker naar de Suns-Timberwolves kijken om half 10 met commentaar van Pisschrapertquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ziggo is waardeloos op NBA gebied. Gewoon een stream met Marv Albert en Mike BreenGod.
En kinderbasketbal. Vrijdag en zondag aids.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker naar de Suns-Timberwolves kijken om half 10 met commentaar van Pisschrapert
man man man
1 op 10 schieten is normaalquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En kinderbasketbal. Vrijdag en zondag aids.
Ik snap dan ook niet dat elke zender dit uitzendt.quote:
Dit ja, verademing zonder domme commercials en elke time-out cheerleadersquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:02 schreef Bolasie het volgende:
Wel fijn om zo basketbal te kijken ipv die Amerikaanse commerciële troep
En de tijden zijn over het algemeen niet acceptabel voor ons Europeaantjesquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ja, verademing zonder domme commercials en elke time-out cheerleaders
Ach, ik vind het wel vermakelijk. Komt mede door Mart.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet dat elke zender dit uitzendt.
Ja, maar ik zou liever wat anders zien moet ik zeggen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:03 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel vermakelijk. Komt mede door Mart.
Nee inderdaad, afgelopen seizoen heel enkele keer GSW om 11 a 12 uur. Verder vaak midden in nacht helaasquote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En de tijden zijn over het algemeen niet acceptabel voor ons Europeaantjes
Wel jammer, want de NBA is wel vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |