Dan maar De Slimste NSB'er kijken op NPO2.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker de Mart afkappen
Kutzender
Voor Noël mag datquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker de Mart afkappen
Kutzender
Met een paar seniele ouderenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 20:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan maar De Slimste NSB'er kijken op NPO2.
Even de Kroaten inpakken, mooi jaquote:
Mart Smeets is zelf oud basketballer mocht je dat niet weten en weet zoals met bijna alles,alles op dat gebied.quote:Op zondag 14 augustus 2016 09:24 schreef StephanL het volgende:
Mart is in zijn nopjes als commentaar van het basketbal wat niemand verder interesseert. Al vermaak ik mij ook wel ermee.
Dat wist ik nietquote:Op maandag 15 augustus 2016 09:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mart Smeets is zelf oud basketballer mocht je dat niet weten en weet zoals met bijna alles,alles op dat gebied.
Coach K (quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:00 schreef peasant het volgende:
US of A heeft drie potjes op eindscore maar nipt gewonnen. Ondanks dat een paar hele grote spelers er niet bij zijn had ook ik verwacht dat ze makkelijker zouden winnen en beter zouden spelen.
De kans op een upset groter? Niet echt. Ik denk dat alleen Frankrijk echt kans maakt om van USA te winnen. En spanje als ze een superdag hebben en USA een hele slechte dag.
Toch wel superspannende wedstrijden gezien. Hopelijk blijft Brazilie erin. Mooi voor het publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |