Deze vind ik je leukstequote:
Er is vaak in geknepenquote:
Dit klinkt als iemand die een vriend van Braddie zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er werd zelfs letterlijk gezegd 'Ja, jij denkt zeker dat die blanke mensen t niet zullen krijgen!!!!!11!!!!!' ik dacht écht wtf, doe eens even normaaaaaaal man
Ja dat is hem.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Hmmmm ik vind nu wel een Remco op Facebook met 2 FOK!kers als gemeenschappelijke vrienden. Zou het deze Remco zijn?
Ja tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vakantie?! oeh veel plezier alvast!
quote:
oh, deze is mega lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit klinkt als iemand die een vriend van Braddie zou kunnen zijn.
[..]
Ja dat is hem.
Dat heb ik altijd om 19:40:45quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik geloof sinds 22:26:26 in hiernamaals
ja zekerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je zo vroeg gaat, wilde je dus 's morgens vroeg KFC binnenwerken?
quote:
maartje past wel bij je korte haarquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja je hoeft dat niet iedere keer te zeggen hoor
![]()
irl vind ik wel leuk als mensen me naam noemen, vind leuk om te horen hoe andere zeggenoke gaat nergens over, maar meeste zeggen mn naam lelijk
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik schat dat die meid ook geen andere keuze heeft dan het accepteren van iedereen ongeacht hoe iemand eruit ziet....
mensen uit het noorden zeggen het te boos wssquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja je hoeft dat niet iedere keer te zeggen hoor
![]()
irl vind ik wel leuk als mensen me naam noemen, vind leuk om te horen hoe andere zeggenoke gaat nergens over, maar meeste zeggen mn naam lelijk
Jepquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga in januari 4 dagen Lissabon met Johannes.Maar heb je al toch?
yesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je ging toch met de auto?
Heel Zwitserland is duur.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:30 schreef Crip het volgende:
Shit man roaming in zwitserland is zoooo duur
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh met de auto naar schiphol bedoel ik
inb4 saffraanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Scandinavië is ook niet goedkoop.
Breek mn bek niet openquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht dat je tijdje terug zei dat je die reis met de auto ging doen met je maten.quote:
Indd. Heb ook wat voedsel meegenomen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef Etsu het volgende:
Was in Noorwegen 17 euro kwijt voor n ontbijtje
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef Etsu het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maartje past wel bij je korte haar
haha, ja precies dat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mensen uit het noorden zeggen het te boos wss
Maawrtjuh
toch maar vliegen gekozenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tijdje terug zei dat je die reis met de auto ging doen met je maten.
9 eur voor een pint in de bar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef Etsu het volgende:
Oh nee ik ga er niet heen was alleen even voor werk wat dingen aan het checken. Had toevallig iemand die 1000 euro data roaming had in zwitserland begrijp nu heel goed whyquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neem gwn buitenland abbo voor maandje of zo
Belachelijk he.quote:
Wow.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:35 schreef Crip het volgende:
Had toevallig iemand die 1000 euro data roaming had in zwitserland begrijp nu heel goed why
Laatste keer dat ik je verzoek om niet meer op mij te reageren. Dankjequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Commanderen doe je maar bij je broertje.
Believe me das echt niets vergeleken bij sommige mensen. Iemand bij mij op de vloer had klant met een factuur van 15000 euroquote:
Hoe the fuck dat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Believe me das echt niets vergeleken bij sommige mensen. Iemand bij mij op de vloer had klant met een factuur van 15000 euro
dat was toch aangepast dat dat niet meer kon oid?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Believe me das echt niets vergeleken bij sommige mensen. Iemand bij mij op de vloer had klant met een factuur van 15000 euro
Geeft niet. Je bent overspannenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow sorry ik liet me even gaan
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
daar heb je die yellow knight ook weer hoor
Snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Gvdquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
daar heb je die yellow knight ook weer hoor
Omdat sommige mensen dom zijn en niet realiseren dat op het moment dat ze gaan bellen internetten etc over de hele wereld terwijl ze een belgisch abo hebben het extra kostten gaat geven.quote:
Dag mag jij hopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop dat Zosk en Noel een permban krijgen.
ben al hoogstpersoonlijk teruggekropen uit de helquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
Rustig aan jongens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ben al hoogstpersoonlijk teruggekropen uit de hel![]()
onkruid vergaat niet, bitch
beter bifi, kun je overal gebruikenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Zou alleen wifi gebruiken in buitenland, ik heb toch geen spannend leven dat ik 24/7 bereikbaar moet zijn.
doe normaal jongenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En dan? Je kunt het toch ook gewoon negeren?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik je verzoek om niet meer op mij te reageren. Dankje
same, hotel vind ik altijd wel chill enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Zou alleen wifi gebruiken in buitenland, ik heb toch geen spannend leven dat ik 24/7 bereikbaar moet zijn.
Pff damn. Zou echt heel hard gaan huilen als ik zo'n hoge rekening krijg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen dom zijn en niet realiseren dat op het moment dat ze gaan bellen internetten etc over de hele wereld terwijl ze een belgisch abo hebben het extra kostten gaat geven.
houd me tegen ik word gek houd me tegenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:40 schreef Etsu het volgende:
Wat zijn jullie hard tegen Haags.
Rustig aan jongens.
Kan ze hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:40 schreef Etsu het volgende:
Wat zijn jullie hard tegen Haags.
Rustig aan jongens.
Ik weet niet hoe het zit voor nederland maar op het moment dat je gaat roamen krijg je wel waarschuwingen meestal bij een bedrag van 60 euro maar als je toch alsnog op het smsje beantwoord dat je geen meldingen meer wilt ontvangen heeft het weinig nut vaak word wel bij een absurd bedrag zelf de lijn gesuspendeerd. Maar ze hebben wel eens world unlimited ingeschakeld waardoor ze dus helemaal geen limiet hebben en hier ook niets over ontvangen. Eigen schuld eiglkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat was toch aangepast dat dat niet meer kon oid?
En blijf weg aub.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
Nou dat was weer lachen he, ik ga weer verder kijken
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
Nou dat was weer lachen he, ik ga weer verder kijken
Je kan toch nog steeds gebeld worden, dus boeiend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Gewoon niet opnemen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan toch nog steeds gebeld worden, dus boeiend.
Voor jou niet nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan vind ik het niet geldig.
Jawel, want als dat gebeurt ga ik er vanuit dat het wel degelijk belangrijk is. Ziek familielied of zo, wie weet.quote:
ohhh, ja dat zal het dan wel zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit voor nederland maar op het moment dat je gaat roamen krijg je wel waarschuwingen meestal bij een bedrag van 60 euro maar als je toch alsnog op het smsje beantwoord dat je geen meldingen meer wilt ontvangen heeft het weinig nut vaak word wel bij een absurd bedrag zelf de lijn gesuspendeerd. Maar ze hebben wel eens world unlimited ingeschakeld waardoor ze dus helemaal geen limiet hebben en hier ook niets over ontvangen. Eigen schuld eiglk
Als het zo slecht is als koningslied is dat wel terecht jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, want als dat gebeurt ga ik er vanuit dat het wel degelijk belangrijk is. Ziek familielied of zo, wie weet.
ik hoop dat ik nooit meer terugkomquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij verlaat ons land binnen 12 uur, dus jij hebt geen recht van spreken.
heb vaker gevlogen niks aan de hantquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat Noel vliegangst heeft.
Dat hopen wij ook allemaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik hoop dat ik nooit meer terugkom
Heehehehe, mn zus belde toen ik in het buitenland was en i kdacht van 'ja zal wel niks zijn en kost geld'. Bleek ze zwangerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, want als dat gebeurt ga ik er vanuit dat het wel degelijk belangrijk is. Ziek familielied of zo, wie weet.
Hantquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb vaker gevlogen niks aan de hant
op je bolle ogen jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hopen wij ook allemaal.
Nu jij nog.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een rust hier, Niels opgetyft en Noel gaat ook weg
Ach het kind kroop er vast nog niet uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heehehehe, mn zus belde toen ik in het buitenland was en i kdacht van 'ja zal wel niks zijn en kost geld'. Bleek ze zwanger
nee, en daarna belde ze nog een keer en nam ik wel op natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach het kind kroop er vast nog niet uit.
ja dus?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heehehehe, mn zus belde toen ik in het buitenland was en i kdacht van 'ja zal wel niks zijn en kost geld'. Bleek ze zwanger
ja jonge, dat wil je toch wetenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja dus?is ze ook nog wel als je terugkomt toch
Dat vond ik ook.quote:
Hehehe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:49 schreef Chai het volgende:
Wow dat gaat bliksemsnel.Krijg bijna een epileptische aanval zo.
Ja klopt ong mei 2017. Echt chillquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, ja dat zal het dan wel zijn.
Was zo'n tijdje terug dat het allemaal ging veranderen en dat dat die hoge kosten zou voorkomen, weet er verder niks van dus zal dat wel zijn geweest ja
Lees nu wel dat ze eind 2017 alle extra roaming kosten weg willen hebben, dat zou wel al fijn zijn. Geen 11 euro meer per mb
Dat potter boek?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:50 schreef Oberkullie het volgende:
Wow heb in één dag bijna een heel boek uitgelezen
Ik nog nooit volgens mij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:50 schreef Oberkullie het volgende:
Wow heb in één dag bijna een heel boek uitgelezen
ja zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik was even kijken naar Suits, dus ik heb kennelijk iets gemist
ja je mag het niet zeggen, want anders wordt dat ook verwijderdquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik was even kijken naar Suits, dus ik heb kennelijk iets gemist
ja boeiend, die zijn toch al doodquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zweer het op graf van mijn beide oma's en opa's
ja, voor de tijd dat ze nog leefden. Dus neequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
HEB JE GEEN RESPECT VOOR DE DODEN JA?
Ik vergeef het je nu omdat je dronken bentquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, voor de tijd dat ze nog leefden. Dus nee
Hoiquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Hmm en het is weer een mod die geen hoi komt zeggen.
een postapocalypsequote:
Sooww, stoer hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
als ie nog ff doorgaat dan wel
posts die verwijderd worden, was ondertussen toch wel duidelijk zeg sjongejongejongequote:
Mobiel valt het niet op denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:00 schreef Crack_ het volgende:
maar ik snap het niet, hebben jullie hier last van? Ik merk helemaal niks. Gewoon door blijven typen, zo gaat dit topic nooit meer dicht
Dat is de grote vraag. NIEMAND hier snapt wat er aan de hand is.quote:
Ik hoop dat hij een zak popcorn heeftquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:01 schreef Crack_ het volgende:
Als ik die mod was, zou ik nu in een deuk liggen om deze reacties en gewoon zo door blijven gaan.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij een zak popcorn heeft
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij is huge dronken of zo
Hij laat madelief even mod spelen.
quote:
notes hebben n week vertragingquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb wel 56 notes nu ipv 52.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vast 4 positieve notes gekregen.
HAHAHA JA WAS EEN GRAPJE JE ZIT IN BANANENSPLIT HAHAEINZEINZ!!1!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:09 schreef Chai het volgende:
Normaal is over verwijderde posts praten geen probleem toch? En iets wat niet kan op zo'n hoog tempo gebeurt dan is een slotje plus waarschuwing toch logischer?
Ik heb het iig als een soort spelletje ervaren.
HAHA DAAR IS FRANS BAUER!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
HAHAHA JA WAS EEN GRAPJE JE ZIT IN BANANENSPLIT HAHAEINZEINZ!!1!!![]()
Maak een naamtopic.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had Noel persoonlijk een goede vakantie willen wensen. Dat gaat nu lastig. Jammer!
Zal het aan hem doorgevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had Noel persoonlijk een goede vakantie willen wensen. Dat gaat nu lastig. Jammer!
Hij zei OMG OMG OGM!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'OMG OMG OMG WAT IS DIT' en 'WAAROM WAAROM' vind je geen geouwehoer?
huge is n beetje ongesteld blijkbaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tekst, uitleg, vertel mij wrm
Er wordt nog steeds gemodquote:
dit valt me van je tegenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb het gelezen en hugecooll heeft gelijk
twee topics, kn het niet aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graag bij feiten blijven Crack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |