Deze vind ik je leukstequote:
Er is vaak in geknepenquote:
Dit klinkt als iemand die een vriend van Braddie zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er werd zelfs letterlijk gezegd 'Ja, jij denkt zeker dat die blanke mensen t niet zullen krijgen!!!!!11!!!!!' ik dacht écht wtf, doe eens even normaaaaaaal man
Ja dat is hem.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Hmmmm ik vind nu wel een Remco op Facebook met 2 FOK!kers als gemeenschappelijke vrienden. Zou het deze Remco zijn?
Ja tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vakantie?! oeh veel plezier alvast!
quote:
oh, deze is mega lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit klinkt als iemand die een vriend van Braddie zou kunnen zijn.
[..]
Ja dat is hem.
Dat heb ik altijd om 19:40:45quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik geloof sinds 22:26:26 in hiernamaals
ja zekerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je zo vroeg gaat, wilde je dus 's morgens vroeg KFC binnenwerken?
quote:
maartje past wel bij je korte haarquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja je hoeft dat niet iedere keer te zeggen hoor
![]()
irl vind ik wel leuk als mensen me naam noemen, vind leuk om te horen hoe andere zeggenoke gaat nergens over, maar meeste zeggen mn naam lelijk
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik schat dat die meid ook geen andere keuze heeft dan het accepteren van iedereen ongeacht hoe iemand eruit ziet....
mensen uit het noorden zeggen het te boos wssquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja je hoeft dat niet iedere keer te zeggen hoor
![]()
irl vind ik wel leuk als mensen me naam noemen, vind leuk om te horen hoe andere zeggenoke gaat nergens over, maar meeste zeggen mn naam lelijk
Jepquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga in januari 4 dagen Lissabon met Johannes.Maar heb je al toch?
yesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je ging toch met de auto?
Heel Zwitserland is duur.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:30 schreef Crip het volgende:
Shit man roaming in zwitserland is zoooo duur
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh met de auto naar schiphol bedoel ik
inb4 saffraanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Scandinavië is ook niet goedkoop.
Breek mn bek niet openquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Scandinavië is ook niet goedkoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |