Deze vind ik je leukstequote:
Er is vaak in geknepenquote:
Dit klinkt als iemand die een vriend van Braddie zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er werd zelfs letterlijk gezegd 'Ja, jij denkt zeker dat die blanke mensen t niet zullen krijgen!!!!!11!!!!!' ik dacht écht wtf, doe eens even normaaaaaaal man
Ja dat is hem.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Hmmmm ik vind nu wel een Remco op Facebook met 2 FOK!kers als gemeenschappelijke vrienden. Zou het deze Remco zijn?
Ja tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vakantie?! oeh veel plezier alvast!
quote:
oh, deze is mega lekkerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit klinkt als iemand die een vriend van Braddie zou kunnen zijn.
[..]
Ja dat is hem.
Dat heb ik altijd om 19:40:45quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik geloof sinds 22:26:26 in hiernamaals
ja zekerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je zo vroeg gaat, wilde je dus 's morgens vroeg KFC binnenwerken?
quote:
maartje past wel bij je korte haarquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja je hoeft dat niet iedere keer te zeggen hoor
![]()
irl vind ik wel leuk als mensen me naam noemen, vind leuk om te horen hoe andere zeggenoke gaat nergens over, maar meeste zeggen mn naam lelijk
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 21:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ik schat dat die meid ook geen andere keuze heeft dan het accepteren van iedereen ongeacht hoe iemand eruit ziet....
mensen uit het noorden zeggen het te boos wssquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja je hoeft dat niet iedere keer te zeggen hoor
![]()
irl vind ik wel leuk als mensen me naam noemen, vind leuk om te horen hoe andere zeggenoke gaat nergens over, maar meeste zeggen mn naam lelijk
Jepquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga in januari 4 dagen Lissabon met Johannes.Maar heb je al toch?
yesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je ging toch met de auto?
Heel Zwitserland is duur.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:30 schreef Crip het volgende:
Shit man roaming in zwitserland is zoooo duur
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh met de auto naar schiphol bedoel ik
inb4 saffraanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Scandinavië is ook niet goedkoop.
Breek mn bek niet openquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht dat je tijdje terug zei dat je die reis met de auto ging doen met je maten.quote:
Indd. Heb ook wat voedsel meegenomen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef Etsu het volgende:
Was in Noorwegen 17 euro kwijt voor n ontbijtje
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef Etsu het volgende:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
maartje past wel bij je korte haar
haha, ja precies dat.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mensen uit het noorden zeggen het te boos wss
Maawrtjuh
toch maar vliegen gekozenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tijdje terug zei dat je die reis met de auto ging doen met je maten.
9 eur voor een pint in de bar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef Etsu het volgende:
Oh nee ik ga er niet heen was alleen even voor werk wat dingen aan het checken. Had toevallig iemand die 1000 euro data roaming had in zwitserland begrijp nu heel goed whyquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neem gwn buitenland abbo voor maandje of zo
Belachelijk he.quote:
Wow.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:35 schreef Crip het volgende:
Had toevallig iemand die 1000 euro data roaming had in zwitserland begrijp nu heel goed why
Laatste keer dat ik je verzoek om niet meer op mij te reageren. Dankjequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Commanderen doe je maar bij je broertje.
Believe me das echt niets vergeleken bij sommige mensen. Iemand bij mij op de vloer had klant met een factuur van 15000 euroquote:
Hoe the fuck dat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Believe me das echt niets vergeleken bij sommige mensen. Iemand bij mij op de vloer had klant met een factuur van 15000 euro
dat was toch aangepast dat dat niet meer kon oid?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Believe me das echt niets vergeleken bij sommige mensen. Iemand bij mij op de vloer had klant met een factuur van 15000 euro
Geeft niet. Je bent overspannenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow sorry ik liet me even gaan
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
daar heb je die yellow knight ook weer hoor
Snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Gvdquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
daar heb je die yellow knight ook weer hoor
Omdat sommige mensen dom zijn en niet realiseren dat op het moment dat ze gaan bellen internetten etc over de hele wereld terwijl ze een belgisch abo hebben het extra kostten gaat geven.quote:
Dag mag jij hopen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop dat Zosk en Noel een permban krijgen.
ben al hoogstpersoonlijk teruggekropen uit de helquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop dat Zosk en Noel een permban krijgen.
quote:
Rustig aan jongens.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ben al hoogstpersoonlijk teruggekropen uit de hel![]()
onkruid vergaat niet, bitch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |