beter bifi, kun je overal gebruikenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Zou alleen wifi gebruiken in buitenland, ik heb toch geen spannend leven dat ik 24/7 bereikbaar moet zijn.
doe normaal jongenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop dat Zosk en Noel een permban krijgen.
En dan? Je kunt het toch ook gewoon negeren?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik je verzoek om niet meer op mij te reageren. Dankje
same, hotel vind ik altijd wel chill enzoquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
Zou alleen wifi gebruiken in buitenland, ik heb toch geen spannend leven dat ik 24/7 bereikbaar moet zijn.
Pff damn. Zou echt heel hard gaan huilen als ik zo'n hoge rekening krijg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen dom zijn en niet realiseren dat op het moment dat ze gaan bellen internetten etc over de hele wereld terwijl ze een belgisch abo hebben het extra kostten gaat geven.
houd me tegen ik word gek houd me tegenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:40 schreef Etsu het volgende:
Wat zijn jullie hard tegen Haags.
Rustig aan jongens.
Kan ze hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:40 schreef Etsu het volgende:
Wat zijn jullie hard tegen Haags.
Rustig aan jongens.
Ik weet niet hoe het zit voor nederland maar op het moment dat je gaat roamen krijg je wel waarschuwingen meestal bij een bedrag van 60 euro maar als je toch alsnog op het smsje beantwoord dat je geen meldingen meer wilt ontvangen heeft het weinig nut vaak word wel bij een absurd bedrag zelf de lijn gesuspendeerd. Maar ze hebben wel eens world unlimited ingeschakeld waardoor ze dus helemaal geen limiet hebben en hier ook niets over ontvangen. Eigen schuld eiglkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat was toch aangepast dat dat niet meer kon oid?
En blijf weg aub.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
Nou dat was weer lachen he, ik ga weer verder kijken
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:42 schreef HPLC het volgende:
Nou dat was weer lachen he, ik ga weer verder kijken
Je kan toch nog steeds gebeld worden, dus boeiend.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:39 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |