Right...... said Fredquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
er werd zelfs letterlijk gezegd 'Ja, jij denkt zeker dat die blanke mensen t niet zullen krijgen!!!!!11!!!!!' ik dacht écht wtf, doe eens even normaaaaaaal man
Aangenaam.quote:
Heb jou ook een keer op FB gezien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Hmmmm ik vind nu wel een Remco op Facebook met 2 FOK!kers als gemeenschappelijke vrienden. Zou het deze Remco zijn?
Ik heb dat hawaiian shirt aan, met een bijpassende tequila sunrisequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Hmmmm ik vind nu wel een Remco op Facebook met 2 FOK!kers als gemeenschappelijke vrienden. Zou het deze Remco zijn?
Enge zoekskillsquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie hetquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb dat hawaiian shirt aan, met een bijpassende tequila sunrise
Dat zal wel ja, heb ook wel wat FOK!kers erop.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jou ook een keer op FB gezien.
https://www.facebook.com/noelgallaghermusic/?fref=tsquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:23 schreef NoelGallagher het volgende:
biertje voor degene die mij kan vinden
Hehehe.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:23 schreef Etsu het volgende:
Weer je UI veranderd, Ama.
Je weet ook niet wat je wil.
dit is gewoon de oude weerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:23 schreef Etsu het volgende:
Beter dan die stomme hamburger.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:23 schreef Etsu het volgende:
gvd hoe weet je datquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/noelgallaghermusic/?fref=ts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |