Gewoon niet opnemen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan toch nog steeds gebeld worden, dus boeiend.
Voor jou niet nee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan vind ik het niet geldig.
Jawel, want als dat gebeurt ga ik er vanuit dat het wel degelijk belangrijk is. Ziek familielied of zo, wie weet.quote:
ohhh, ja dat zal het dan wel zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het zit voor nederland maar op het moment dat je gaat roamen krijg je wel waarschuwingen meestal bij een bedrag van 60 euro maar als je toch alsnog op het smsje beantwoord dat je geen meldingen meer wilt ontvangen heeft het weinig nut vaak word wel bij een absurd bedrag zelf de lijn gesuspendeerd. Maar ze hebben wel eens world unlimited ingeschakeld waardoor ze dus helemaal geen limiet hebben en hier ook niets over ontvangen. Eigen schuld eiglk
Als het zo slecht is als koningslied is dat wel terecht jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, want als dat gebeurt ga ik er vanuit dat het wel degelijk belangrijk is. Ziek familielied of zo, wie weet.
ik hoop dat ik nooit meer terugkomquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij verlaat ons land binnen 12 uur, dus jij hebt geen recht van spreken.
heb vaker gevlogen niks aan de hantquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat Noel vliegangst heeft.
Dat hopen wij ook allemaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik hoop dat ik nooit meer terugkom
Heehehehe, mn zus belde toen ik in het buitenland was en i kdacht van 'ja zal wel niks zijn en kost geld'. Bleek ze zwangerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, want als dat gebeurt ga ik er vanuit dat het wel degelijk belangrijk is. Ziek familielied of zo, wie weet.
Hantquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb vaker gevlogen niks aan de hant
op je bolle ogen jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hopen wij ook allemaal.
Nu jij nog.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een rust hier, Niels opgetyft en Noel gaat ook weg
Ach het kind kroop er vast nog niet uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 22:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heehehehe, mn zus belde toen ik in het buitenland was en i kdacht van 'ja zal wel niks zijn en kost geld'. Bleek ze zwanger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |