quote:Niet dat ik snel opgewonden raak, maar ik voelde wel letterlijk en figuurlijk dat er aan de binnenkant van m'n broek tegen de rits werd geklopt. Snel open gedaan, gastvrijheid staat bij mij hoog in het vaandel. Er stond nog wel meer, en niet bepaald half stok. Ik vloek niet graag, schelden doe en deed ik al helemaal niet. Dus toen ik zag wat voor een eikel er had aangeklopt hield ik me in en gaf hem vriendschappelijk een hand.
Ik ook. Had ook andere TT.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
En aangezien je alleen maar FOK!t, ben je dus alleen maar vervelend
Wel mooiquote:
haha ik jou niet hahahahaquote:
haaaahahahahhhaahhaha ;pquote:
Oja idd sorry.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel, ik had al voor jou gesproken, zie hierboven.
Nee, heb ik nie meer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hebbie ook snapchat dan kunnen we gelijk picca's zenden
Ik heb net een Mac binnengewerktquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:27 schreef Zosk het volgende:
Lekker ff een kapsalon naar binnen werken
Belgradoquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij gaat naar Barcelona?
Ja. Had ik dat niet aan je verteld?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij gaat naar Barcelona?
Geloof het wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. Had ik dat niet aan je verteld?
Bij Noel toch.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:29 schreef xcachet het volgende:
Kan alleen niet kiezen waar ik wil verblijven.
cool.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
*zucht*
Laat die jongen hier eens buiten
[..]
Ja. Mag op de terugweg in de cockpit zitten.
Oh.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:29 schreef xcachet het volgende:
*zucht*
Laat die jongen hier eens buiten
Heb ik al wel een keer gedaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Eigenlijk moet iedereen verplicht foto plaatsen die heir post
Jij zonder liefst.quote:
Wil weten welk gezicht er hoort bij al die idioterie.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Respectquote:
Ok jij begintquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, die kende ik al, heb ik in verschillende poses. En jij? waar ben jij?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Hans.
Wat voor foto?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
Oke.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij zonder liefst.
[..]
Wil weten welk gezicht er hoort bij al die idioterie.
Is goed.quote:
Ik nog nooitquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag niet quoten
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:32 schreef HPLC het volgende:
[..]Zou raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag niet quotenWelkom op FOK!
Haha grappig hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Hans.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag niet quoten
Nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van je naakte piemel.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
[..]Goeie spieren. Sorry voor het quoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag niet quoten* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
NopeDan krijg ik ban. Wil je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Van je naakte piemel.
Grote kans. haha.quote:
Die heeft het niet echt begrepen volgens mijquote:niet meer zo kinderachtig onzeker zijn nergens voor nodig je bent meestal aardig en mensen mogen je daarom ook ( zie? Aanmoediging)
KLB / [KLB SC] weg met die kut ttquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
Ik nog nooit dus jij verdient meer respect dan ik. Al postte ik wel eens in fototopic.
Ja dat zal het zijn..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:33 schreef Zosk het volgende:
Wel leuk altijd die mensen die dan foto's van anderen gaan posten.Stelletje onzekere pubers.
ja krijg je dat weerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:33 schreef Zosk het volgende:
Wel leuk altijd die mensen die dan foto's van anderen gaan posten.Stelletje onzekere pubers.
Zeker wel maar wel oppervlakkig dus dan kan ik dat wel maken.quote:
Waar gaat dit overquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die heeft het niet echt begrepen volgens mij
Ik weet waar ik sta.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker wel maar wel oppervlakkig dus dan kan ik dat wel maken.
Jij hebt de grootste ballen hierquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] weg met die kut tt
Ik niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja krijg je dat weerik zou serieus weer zelf posten als ik wist dat anderen dat ook zouden doen nojoke
Niels, Braddie en ik zijn volgens mij de enige die foto durven te plaatsen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt de grootste ballen hierfiguurlijk dan.
Weet je ook waar ik zit?quote:
En maand geleden in US.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt de grootste ballen hierfiguurlijk dan.
Dan post ik jouw Facebook hier welquote:
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niels, Braddie en ik zijn volgens mij de enige die foto durven te plaatsen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
godver jongen, kreeg slappe lach hier
Zo`n meid die tegen mij zegt dat ik moet stoppen met onzeker zijn, en vervolgens na een lang gesprek daarover dit zegt als "afsluiter"quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb Niels nog nooit gezien hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja, die had ik idd gezienquote:
Snap dat ook niet, ik weet toch al dat ik knap benquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:37 schreef BozeHaas het volgende:
Wrm zou je foto van jezelf laten zien :s
Eens in de zoveel tijd durf ik het wel aan haha, maar wel onder spoiler.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, die had ik idd gezienvind het alleen niet chill als iedereen er dan mee aan de haal gaat en constant die pic post
wel eens gebeurd... maar dat mag ook niet meer.
Zeker zo'n wannabe psychiaterquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zo`n meid die tegen mij zegt dat ik moet stoppen met onzeker zijn, en vervolgens na een lang gesprek daarover dit zegt als "afsluiter"
Ik vond het wel tof dat hij het toch wou delen nadat ik door ging zeurenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt totaal niet wat ik me er bij had voorgesteld.
Doe maar nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:38 schreef Etsu het volgende:
Ik durf ook wel een foto van mij te posten.
Dat was vorig jaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Cachet toen ze jong was
[ afbeelding ]
Een meid die ik al een x aantal jaar ken, maar ben ik eigenlijk pas sinds een paar weken een beetje open tegen over m`n onzekerheid, en dan stuurt ze datquote:
Komt denk ik door je wilde blonde haren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het wel tof dat hij het toch wou delen nadat ik door ging zeuren![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt denk ik door je wilde blonde haren.
Denk het niet iddquote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, wil niet graag op kantoor weer klaarkomen.
Voor jezelf niet heel boeiend ofzo, heb persoonlijk dat ik wel fijn vind om gezicht te hebben bij mensen die je veel spreekt maar dat is gewoon mijn meningquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:37 schreef BozeHaas het volgende:
Wrm zou je foto van jezelf laten zien :s
Je hebt een geweldig leven zonder onzekerheid, noemt als eerste punt mij.quote:[14:40:08] je hebt een geweldig leven zonder onzekerheid! Je bent aardig je hebt een goede baan lief hondje
[14:40:14] Maar whatever...
[14:41:10] Ik spreek je wel weer met een fatsoenlijk gesprek goed?
Dude laat je baardje eens staanquote:
ja, precies. Deed ik de laatste keer ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd durf ik het wel aan haha, maar wel onder spoiler.
Ach ik kijk ook altijd alsof ik een super moeilijk leven heb.quote:
hontenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat wijffie is niet goed...
[..]
Je hebt een geweldig leven zonder onzekerheid, noemt als eerste punt mij.
Als 2e punt werk (waar ik nog niet eens voor aangenomen ben) En 3 M`N HONDJE.
Een baardje? Dat is zoveel gedoe vind ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dude laat je baardje eens staanBen oprecht benieuwd hoe dat staat, volgens mij kun je dat wel hebben.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Cachet toen ze jong was
[ afbeelding ]
Ja ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik kijk ook altijd alsof ik een super moeilijk leven heb.
Voor mij is het meer dat ik alleen wil dat mensen met een account het kunnen bekijken. Mensen die alleen mee lurken hier die hoeven mijn foto niet te zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja, precies. Deed ik de laatste keer ooktoch soort van buffer dat niet iedereen hem frontaal op zijn scherm heeft.
Ze wil gwn helpen kweenie hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat wijffie is niet goed...
[..]
Je hebt een geweldig leven zonder onzekerheid, noemt als eerste punt mij.
Als 2e punt werk (waar ik nog niet eens voor aangenomen ben) En 3 M`N HONDJE.
Je krijgt ook al baardhaarquote:
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een baardje? Dat is zoveel gedoe vind ik
Vrouwen moeten gewoon een foto maken nadat ze net een beurt hebben gehad.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik kijk ook altijd alsof ik een super moeilijk leven heb.
Ja bij sommige users ben ik ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor jezelf niet heel boeiend ofzo, heb persoonlijk dat ik wel fijn vind om gezicht te hebben bij mensen die je veel spreekt maar dat is gewoon mijn mening
Vind het niet echt fatsoenlijk helpen eigenlijk door het zo te meldenquote:
Als een quote?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:43 schreef Etsu het volgende:
hoe moet je zo plaatsen dat linkje niet mee worden gequote?
-quote:
Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:44 schreef Zosk het volgende:
Tenzij je huilt na de seks, die heb je ook nog.
Je hebt iig werkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vind het niet echt fatsoenlijk helpen eigenlijk door het zo te melden
Je hoeft je niet onzeker te voelen, want je bent aardig, je hebt een goede baan (12 uur per week schoonmaken topkek) En je hebt een lief hondje.
Zelf jonge.quote:
Seks, huilen? Of huilen na de seks? Of seks na het huilen?quote:
Seks. DUH!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Seks, huilen? Of huilen na de seks? Of seks na het huilen?
LAAT ONS NIET IN DIE SPANNING ZITTEN AMA!!!!!!!!!!!
Ik stel jou voor als een lief knuffelig haasjequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja bij sommige users ben ik ook wel benieuwd
Oh wist niet eens dat mensen hem niet konden zien die geen account haddenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor mij is het meer dat ik alleen wil dat mensen met een account het kunnen bekijken. Mensen die alleen mee lurken hier die hoeven mijn foto niet te zien.
Waarom denk je dat ik juist die foto post?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sooww lange dildo op de achtergrond
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gewoon een foto maken nadat ze net een beurt hebben gehad.
Nou, lijkt aardig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Cachet toen ze jong was
[ afbeelding ]
Ja toch? wie specifiek?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja bij sommige users ben ik ook wel benieuwd
Omdat je er op heb gezeten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik juist die foto post?
Spoiler kun je alleen bekijken als je hier lid bent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wist niet eens dat mensen hem niet konden zien die geen account hadden![]()
haha jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat je er op heb gezeten?
Ze gaat in elk geval van het positieve uit. Er zijn genoeg mensen met minder en meer ellende.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vind het niet echt fatsoenlijk helpen eigenlijk door het zo te melden
Je hoeft je niet onzeker te voelen, want je bent aardig, je hebt een goede baan (12 uur per week schoonmaken topkek) En je hebt een lief hondje.
Lekker wijf die etsuquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Gaat straks weg. Niet verspreiden etc.
Ja, heb je ook weer sneller ander werkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daarom.. Het is niet veel, maar ik ben weer aan't werk
Niels weetje nu ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar het lijkt mij ook wel leuk om de gezichten achter users te zien, van Toto en Ama en Crip is het mij bekend, maar van de rest eigenlijk niet.
Gooi in een spoiler die foto en laat zien!
Lekker ding hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Did not knowquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Spoiler kun je alleen bekijken als je hier lid bent.
Dat is zeker waar, ze gaat van het positieve uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze gaat in elk geval van het positieve uit. Er zijn genoeg mensen met minder en meer ellende.
Mooie kerkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Mobiel kan je ook zien als je niet bent ingelogdquote:
Zosk komt zoquote:
Dat is hoe jij het ziet. Negatief. Maar dat hoeft niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, ze gaat van het positieve uit.
Maar het komt zo over van, ik weet niets meer over jou te vertellen wat positief is, dus hier heb je 2 nog 2 random onderwerpen die jou zelfverzekerd moeten maken![]()
Dan kan je pics wel zien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mobiel kan je ook zien als je niet bent ingelogd
quote:
Wel een bazenserie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik had bij Niels echt zo`n hele sportieve kerel verwacht.
Niet een soort Niles Crane
[ afbeelding ]
Ik ben heel hard to getquote:
Ik lijk op Brian May in de jaren 70quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar het lijkt mij ook wel leuk om de gezichten achter users te zien, van Toto en Ama en Crip is het mij bekend, maar van de rest eigenlijk niet.
Gooi in een spoiler die foto en laat zien!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik stel jou voor als een lief knuffelig haasje
Nee oke, maar dat is het onzekere aspect hier, ik vind het vaak lastig dingen positief te zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is hoe jij het ziet. Negatief. Maar dat hoeft niet zo te zijn.
Nee hoor wist ik alquote:
Jaquote:
Is een schildpadquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:51 schreef Willoow het volgende:
Ben jij dat in dat slangenpak in fobo nutz?
Owh sry hoor :$quote:
Deadprez, Hermann, Thezappa, de vrouwelijke usersquote:
Positief zijn helpt je zelf wel gewoon echt. Ben daar ook wel in veranderd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee oke, maar dat is het onzekere aspect hier, ik vind het vaak lastig dingen positief te zien.
Weet wel wat ik kan, en weet ook wel dat ik op zich niet een onaardige gast ben.
Maar verder, mweh.
Vieze hacksquote:
Excuses aanvaard. Maar nee dat ben ik niet. Ben langer.quote:
Van begrip?quote:
Zou op zich ook inderdaad wel willen weten wie er nou achter Chloroform schuil gaat (Al kan ik mij zomaar inbeelden dat ze nooit een foto zal posten hier, vanwege het feit dat ze lerares is, en omdat ze af en toe wat loopt te schelden)quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Deadprez, Hermann, Thezappa, de vrouwelijke users
Wil DP ook wel zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Toch maar proberen danquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Positief zijn helpt je zelf wel gewoon echt. Ben daar ook wel in veranderd.
Heb pic van haar gezien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zou op zich ook inderdaad wel willen weten wie er nou achter Chloroform schuil gaat (Al kan ik mij zomaar inbeelden dat ze nooit een foto zal posten hier, vanwege het feit dat ze lerares is, en omdat ze af en toe wat loopt te schelden)
Ik vind positief zijn echt heerlijk. Zou best dokter willen zijn. Ja u heeft een ernstige ziekte maar het positieve is, u haalt de kerst zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Positief zijn helpt je zelf wel gewoon echt. Ben daar ook wel in veranderd.
Nah je moet niet proberen want dan val je in je oude patroon. Gewoon doen.quote:
Jammer dit weerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is een lekker wijf weet het zekerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zou op zich ook inderdaad wel willen weten wie er nou achter Chloroform schuil gaat (Al kan ik mij zomaar inbeelden dat ze nooit een foto zal posten hier, vanwege het feit dat ze lerares is, en omdat ze af en toe wat loopt te schelden)
En Chai en Prof ben ik ook wel benieuwd naar
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind positief zijn echt heerlijk. Zou best dokter willen zijn. Ja u heeft een ernstige ziekte maar het positieve is, u haalt de kerst zeer zeker niet.
Chai heeft toch regelmatig een picca gedumpt hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En Chai en Prof ben ik ook wel benieuwd naar
Ja. Ze heeft toen een paar mensen pic gestuurd in dm alweer tijd terug.quote:
hier zitten geen lekkere wijven man, gekquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is een lekker wijf weet het zeker
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is een lekker wijf weet het zeker
Zeker welquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:55 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
hier zitten geen lekkere wijven man, gek
Je hebt gelijk. Nuance is overgewaardeerdquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is toch mooi man, breng alles met een lach.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:55 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
quote:
Echt wel. Kan er zo 0 opnoemen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:55 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Denk dat als ze mij ziet op een meet dat ze m`n bril in 2e knakt
Ze heeft hier praatjes, maar in het echt durft ze toch nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Denk dat als ze mij ziet op een meet dat ze m`n bril in 2e knakt
Zo is ze.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
denk dat ze ook je ballen popt en je een hernia schopt
ja wel nice.quote:
Ghehehe, ik breek d`r aanwijsstok in 2equote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
denk dat ze ook je ballen popt en je een hernia schopt
quote:
Zat secret message inquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
DeadPrez, Hermann, Thezappa, de vrouweLijke uCers
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ghehehe, ik breek d`r aanwijsstok in 2e
gvd dan breek ik jouquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jeetje, met jou wil ik geen ruziequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
ok, jammer voor hunquote:
Is volgens mij een beetje het geval van de meeste fokkers toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze heeft hier praatjes, maar in het echt durft ze toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |