Is goed.quote:
Ik nog nooitquote:
 dus jij verdient meer respect dan ik. Al postte ik wel eens in fototopic.
 dus jij verdient meer respect dan ik. Al postte ik wel eens in fototopic.

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag niet quoten

quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:32 schreef HPLC het volgende:
[..]Zou raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag niet quotenWelkom op FOK!

Haha grappig hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Hans.

[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag niet quoten

Nopequote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van je naakte piemel.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.

[..]Goeie spieren. Sorry voor het quoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag niet quoten* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.

quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
NopeDan krijg ik ban. Wil je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Van je naakte piemel.

Grote kans. haha.quote:

Die heeft het niet echt begrepen volgens mijquote:niet meer zo kinderachtig onzeker zijn nergens voor nodig je bent meestal aardig en mensen mogen je daarom ook ( zie? Aanmoediging)

Stelletje onzekere pubers.
 Stelletje onzekere pubers.  

KLB / [KLB SC] weg met die kut ttquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
Ik nog nooit dus jij verdient meer respect dan ik. Al postte ik wel eens in fototopic.

Ja dat zal het zijn..quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:33 schreef Zosk het volgende:
Wel leuk altijd die mensen die dan foto's van anderen gaan posten.Stelletje onzekere pubers.

ja krijg je dat weerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:33 schreef Zosk het volgende:
Wel leuk altijd die mensen die dan foto's van anderen gaan posten.Stelletje onzekere pubers.
 ik zou serieus weer zelf posten als ik wist dat anderen dat ook zouden doen nojoke
 ik zou serieus weer zelf posten als ik wist dat anderen dat ook zouden doen nojoke

Zeker wel maar wel oppervlakkig dus dan kan ik dat wel maken.quote:

Waar gaat dit overquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die heeft het niet echt begrepen volgens mij

Ik weet waar ik sta.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker wel maar wel oppervlakkig dus dan kan ik dat wel maken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |