Did not knowquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Spoiler kun je alleen bekijken als je hier lid bent.
Dat is zeker waar, ze gaat van het positieve uit.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze gaat in elk geval van het positieve uit. Er zijn genoeg mensen met minder en meer ellende.
Mooie kerkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Gaat straks weg. Niet verspreiden etc.
Mobiel kan je ook zien als je niet bent ingelogdquote:
Zosk komt zoquote:
Dat is hoe jij het ziet. Negatief. Maar dat hoeft niet zo te zijn.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, ze gaat van het positieve uit.
Maar het komt zo over van, ik weet niets meer over jou te vertellen wat positief is, dus hier heb je 2 nog 2 random onderwerpen die jou zelfverzekerd moeten maken![]()
Dan kan je pics wel zien?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mobiel kan je ook zien als je niet bent ingelogd
quote:
Wel een bazenserie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik had bij Niels echt zo`n hele sportieve kerel verwacht.
Niet een soort Niles Crane
[ afbeelding ]
Ik ben heel hard to getquote:
Ik lijk op Brian May in de jaren 70quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar het lijkt mij ook wel leuk om de gezichten achter users te zien, van Toto en Ama en Crip is het mij bekend, maar van de rest eigenlijk niet.
Gooi in een spoiler die foto en laat zien!
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik stel jou voor als een lief knuffelig haasje
Nee oke, maar dat is het onzekere aspect hier, ik vind het vaak lastig dingen positief te zien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is hoe jij het ziet. Negatief. Maar dat hoeft niet zo te zijn.
Nee hoor wist ik alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |