Seks. DUH!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Seks, huilen? Of huilen na de seks? Of seks na het huilen?
LAAT ONS NIET IN DIE SPANNING ZITTEN AMA!!!!!!!!!!!
Ik stel jou voor als een lief knuffelig haasjequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja bij sommige users ben ik ook wel benieuwd
Oh wist niet eens dat mensen hem niet konden zien die geen account haddenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor mij is het meer dat ik alleen wil dat mensen met een account het kunnen bekijken. Mensen die alleen mee lurken hier die hoeven mijn foto niet te zien.
Waarom denk je dat ik juist die foto post?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sooww lange dildo op de achtergrond
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gewoon een foto maken nadat ze net een beurt hebben gehad.
Nou, lijkt aardig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Cachet toen ze jong was
[ afbeelding ]
Ja toch? wie specifiek?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:45 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja bij sommige users ben ik ook wel benieuwd
Omdat je er op heb gezeten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik juist die foto post?
Spoiler kun je alleen bekijken als je hier lid bent.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wist niet eens dat mensen hem niet konden zien die geen account hadden![]()
haha jaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat je er op heb gezeten?
Ze gaat in elk geval van het positieve uit. Er zijn genoeg mensen met minder en meer ellende.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vind het niet echt fatsoenlijk helpen eigenlijk door het zo te melden
Je hoeft je niet onzeker te voelen, want je bent aardig, je hebt een goede baan (12 uur per week schoonmaken topkek) En je hebt een lief hondje.
Lekker wijf die etsuquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Gaat straks weg. Niet verspreiden etc.
Ja, heb je ook weer sneller ander werkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Daarom.. Het is niet veel, maar ik ben weer aan't werk
Niels weetje nu ook.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar het lijkt mij ook wel leuk om de gezichten achter users te zien, van Toto en Ama en Crip is het mij bekend, maar van de rest eigenlijk niet.
Gooi in een spoiler die foto en laat zien!
Lekker ding hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Gaat straks weg. Niet verspreiden etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |