Jaquote:
Is een schildpadquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:51 schreef Willoow het volgende:
Ben jij dat in dat slangenpak in fobo nutz?
Owh sry hoor :$quote:
Deadprez, Hermann, Thezappa, de vrouwelijke usersquote:
Positief zijn helpt je zelf wel gewoon echt. Ben daar ook wel in veranderd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee oke, maar dat is het onzekere aspect hier, ik vind het vaak lastig dingen positief te zien.
Weet wel wat ik kan, en weet ook wel dat ik op zich niet een onaardige gast ben.
Maar verder, mweh.
Vieze hacksquote:
Excuses aanvaard. Maar nee dat ben ik niet. Ben langer.quote:
Van begrip?quote:
Zou op zich ook inderdaad wel willen weten wie er nou achter Chloroform schuil gaat (Al kan ik mij zomaar inbeelden dat ze nooit een foto zal posten hier, vanwege het feit dat ze lerares is, en omdat ze af en toe wat loopt te schelden)quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Deadprez, Hermann, Thezappa, de vrouwelijke users
Wil DP ook wel zienquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Toch maar proberen danquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Positief zijn helpt je zelf wel gewoon echt. Ben daar ook wel in veranderd.
Heb pic van haar gezien.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zou op zich ook inderdaad wel willen weten wie er nou achter Chloroform schuil gaat (Al kan ik mij zomaar inbeelden dat ze nooit een foto zal posten hier, vanwege het feit dat ze lerares is, en omdat ze af en toe wat loopt te schelden)
Ik vind positief zijn echt heerlijk. Zou best dokter willen zijn. Ja u heeft een ernstige ziekte maar het positieve is, u haalt de kerst zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Positief zijn helpt je zelf wel gewoon echt. Ben daar ook wel in veranderd.
Nah je moet niet proberen want dan val je in je oude patroon. Gewoon doen.quote:
Jammer dit weerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is een lekker wijf weet het zekerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zou op zich ook inderdaad wel willen weten wie er nou achter Chloroform schuil gaat (Al kan ik mij zomaar inbeelden dat ze nooit een foto zal posten hier, vanwege het feit dat ze lerares is, en omdat ze af en toe wat loopt te schelden)
En Chai en Prof ben ik ook wel benieuwd naar
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind positief zijn echt heerlijk. Zou best dokter willen zijn. Ja u heeft een ernstige ziekte maar het positieve is, u haalt de kerst zeer zeker niet.
Chai heeft toch regelmatig een picca gedumpt hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
En Chai en Prof ben ik ook wel benieuwd naar
Ja. Ze heeft toen een paar mensen pic gestuurd in dm alweer tijd terug.quote:
hier zitten geen lekkere wijven man, gekquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is een lekker wijf weet het zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |