Jij hebt de grootste ballen hierquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] weg met die kut tt
 figuurlijk dan.
 figuurlijk dan.

Ik niet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja krijg je dat weerik zou serieus weer zelf posten als ik wist dat anderen dat ook zouden doen nojoke

Niels, Braddie en ik zijn volgens mij de enige die foto durven te plaatsen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt de grootste ballen hierfiguurlijk dan.

Weet je ook waar ik zit?quote:

En maand geleden in US.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt de grootste ballen hierfiguurlijk dan.

Dan post ik jouw Facebook hier welquote:

Volgens mij ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niels, Braddie en ik zijn volgens mij de enige die foto durven te plaatsen.

quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
godver jongen, kreeg slappe lach hier

Zo`n meid die tegen mij zegt dat ik moet stoppen met onzeker zijn, en vervolgens na een lang gesprek daarover dit zegt als "afsluiter"quote:

quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]

Heb Niels nog nooit gezien hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]

Ja, die had ik idd gezienquote:
 vind het alleen niet chill als iedereen er dan mee aan de haal gaat en constant die pic post
 vind het alleen niet chill als iedereen er dan mee aan de haal gaat en constant die pic post  wel eens gebeurd... maar dat mag ook niet meer.
 wel eens gebeurd... maar dat mag ook niet meer.

Snap dat ook niet, ik weet toch al dat ik knap benquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:37 schreef BozeHaas het volgende:
Wrm zou je foto van jezelf laten zien :s

Eens in de zoveel tijd durf ik het wel aan haha, maar wel onder spoiler.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, die had ik idd gezienvind het alleen niet chill als iedereen er dan mee aan de haal gaat en constant die pic post
wel eens gebeurd... maar dat mag ook niet meer.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |