Naar mijn gekreun terwijl ik fap.quote:
TR gemaakt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:39 schreef Dimachaerus het volgende:
tyfus hond !!!
KUT KINDJE!!!!!!!!!!!
MIJN RECHT TOPIC OPNENEN!!!!
wat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:39 schreef Dimachaerus het volgende:
tyfus hond !!!
KUT KINDJE!!!!!!!!!!!
DM gestuurd naar Opa B. Kan echt niet ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:39 schreef Dimachaerus het volgende:
tyfus hond !!!
KUT KINDJE!!!!!!!!!!!
Zou ik ook niet kunnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik luister al naar Braddies gehijg, maar kan er niet opgewonden van worden
Zo hard dat de buren al eens langs zijn geweest om te vragen of het minder kanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nee maar kreunen jullie bij het fappen?
Neequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Haha, de derde keer was het wel grappig haahquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wrm wel?quote:
gewoon nee zeggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo hard dat de buren al eens langs zijn geweest om te vragen of het minder kan
heb je nog wat terug gestuurd?quote:
Nee, tenzij ik weet dat iemand mee kan luisterenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zou meeluisteren denk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, tenzij ik weet dat iemand mee kan luisteren
Die laat ik losquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
emoties en passies loslaten
Iedereen mag het zien, maar haal het voor het einde van het topic weer weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel geklikt, gelukkig dat niemand het hier zag
Ja pics gevraagd.quote:
Watquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo kijk je naar piemels tijdens de fitness
nou dan doe je het gwn niet goed. Heb heel veel ervaring met fappen dus kan het natuurlijk ontzettend goedquote:
vroeg ik d'r ook al, geen antwoord krijg je los uit dst meisjequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zeg dat als sterke punt met sollicitatievraagquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou dan doe je het gwn niet goed. Heb heel veel ervaring met fappen dus kan het natuurlijk ontzettend goed
Oh,ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja in dat ene topic van lekkere bitchjes en jalourse wijve
alleen als ik bij jou ga solliciteren, straks verwachten ze van allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zeg dat als sterke punt met sollicitatievraag
Nog pijpfilmpjes gevonden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gewoonquote:
Ik zou jou zonder doubt aannemen als recruiterquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alleen als ik bij jou ga solliciteren, straks verwachten ze van alles
Iedereen doet datquote:
Weet ikquote:
Kloptquote:
Zielig hoor voor dat meisje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:55 schreef Montelly het volgende:
Alle Pitbulls het land uit gvd!!het houdt niet op...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou jou zonder doubt aannemen als recruiter
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
echt wel
mn moeder en mn zus zie ik zowat altijd naar mn kruis kijken
zelfs mn nichtje van 2 kijkt regelmatig naar mn kruis
is gewoon genetica
Jij denkt dat ze naar jouw kruis kijken en daarbij gedachten hebben. In dit geval ben jij gewoon de viezerikquote:
Even kijken, niks mis mee. Gewoon openlijk dus dat gluren valt wel mee.quote:
jij denkt dat ik denk dat ze kijken en denkt dat ik daarbij gedachten denkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze naar jouw kruis kijken en daarbij gedachten hebben. In dit geval ben jij gewoon de viezerik
Hoe koppel je het zonder gedachten aan genetica danquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jij denkt dat ik denk dat ze kijken en denkt dat ik daarbij gedachten denk
nee
ik constateer dat ze kijken en daarbij heb ik verder geen gedachten bij
Ik vind het apart dat je met zulke kwesties bezig bentquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jij denkt dat ik denk dat ze kijken en denkt dat ik daarbij gedachten denk
nee
ik constateer dat ze kijken en daarbij heb ik verder geen gedachten bij
alsof jij in de gym komt, stokerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Even kijken, niks mis mee. Gewoon openlijk dus dat gluren valt wel mee.
mmmquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Even kijken, niks mis mee. Gewoon openlijk dus dat gluren valt wel mee.
Dat is ook een sterk puntquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alsof jij in de gym komt, stoker
ja achteraf denk ik eraan omdat het me nogal storend is na een tijdjequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe koppel je het zonder gedachten aan genetica dan
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja achteraf denk ik eraan omdat het me nogal storend is na een tijdje
waarom denk je dat ik niet echt durf met borst vooruit schouders achteren te lopen..
omdat mn piemel teveel uitsteekt anders
[..]
waarom denk je dat ik niet echt durf met borst vooruit schouders achteren te lopen..
Prob korte dikke op basis van omschrijvingquote:
heb je liever kort en dik of lang en dunquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Prob korte dikke op basis van omschrijving
Mag ik deze vraag ook beantwoorden voor mezelf?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je liever kort en dik of lang en dun
Mooie pic van wolken wat op paarden lijken. Wat staat er?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:39 schreef Dimachaerus het volgende:
tyfus hond !!!
KUT KINDJE!!!!!!!!!!!
Mijn godquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:28 schreef zeer het volgende:
[..]
hij wil die echt graag zei 'ie, incl wallmount, zodat 'ie z'n bureau kun neuken
Ik heel graag.quote:
Allebei nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je liever kort en dik of lang en dun
ja, gelieve dat iedereen zijn antwoord in dm stuurt zal de resultaten overmorgen openbaren, discreet en privacy enzo is van toepassingquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag ik deze vraag ook beantwoorden voor mezelf?
Niksquote:
[..]
Dat ziet er gvd lekker uit die kip.quote:
Ze had rode wangen van haar inspanning, heeft niets met jou te doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:13 schreef Dimachaerus het volgende:
tijdje geleden was ik aan het dippen
[ afbeelding ]
en ik had een nike short aan dat eigenlijk net ff te klein en te strak is geworden door krimp en daar heb ik echt opvallende bulge van zijkant en bij die oefening bungelt ie zo naar beneden zeg maar![]()
dus ik zo klaar met mn setje en draai me om en zo schuinachter me, ongeveer precies zelfde hoek als op de plaatje was zo een fit full black yoga blond blue eyed meisje paardenstaart aan het roeien
zo keek naar me!
[ afbeelding ]
man man man wat voelde ik me vies toen
bij volgende setje dacht ik ok ik ga dr nu expres ff naar haar kant omdraaien
zie ik haar weer zo kijken!
ik werd toen omin geil hahah
ogen zeggen allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze had rode wangen van haar inspanning, heeft niets met jou te doen
Voor jou welquote:
Zag je nog wel mijn liefdesverklaring?quote:
Ik wel, heb gekotst toenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zag je nog wel mijn liefdesverklaring?
Hzaw en Willoow sc is wel watquote:
nee, mod haalde alles wegquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zag je nog wel mijn liefdesverklaring?
Oh biehoequote:
meh saai vind het hier nu ook niks aan zo.quote:
Maar dan kan je ervan wegkijkenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
meh saai vind het hier nu ook niks aan zo.
Of Chloroquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je wordt gewoon gebruikt. Als SideEffect er is, dan beland je weer op een zijspoor.
Wie gebruikt wie?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je wordt gewoon gebruikt. Als SideEffect er is, dan beland je weer op een zijspoor.
Wow kan jij jezelf beffen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:20 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb op mijn lip gebeten en nu wordt hij dik
BozeHaas wil ik ookquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar die zet hzaw weer aan de kant als BozeHaas er is. Gewoon één vieze orgie hier
ik word door iedereen gebruikt verder hoor weeniequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, ga wegquote:
Vrouw is altijd slachtoffer, weet je tochquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik word iedereen gebruikt verder hoor weenie
Laat ze toch niet zo met je spelen. Vrouwen zijn duivelsquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik word door iedereen gebruikt verder hoor weenie
bij mij echt nooitquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:24 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vrouw is altijd slachtoffer, weet je toch
Oké ga alquote:
zo gaat het altijd ja, wordt straks toch wel weer aan de kant gezetquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Laat ze toch niet zo met je spelen. Vrouwen zijn duivels
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo gaat het altijd ja, wordt straks toch wel weer aan de kant gezet
Zie je, daar gaat ze alquote:
gelukkig is mijn hart al in een miljoen stukjes dus dat extra stukje maakt toch al niet meer uitquote:
Heeft chloro je hart gebroken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gelukkig is mijn hart al in een miljoen stukjes dus dat extra stukje maakt toch al niet meer uit
Die staan in een andere hoek.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maareh, waar zijn nou je gitaren gebleven?
Gedaanquote:
Door niet met je te praten?quote:
Fucking leipe shit blijkbaar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
O drugs natuurlijk![]()
Zombiedrug
Verrassendquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:36 schreef Catkiller het volgende:
Als mijn hart gebroken is dan luister ik Nickelback en dan is hij weer gemaakt na een paar nummers.
Nietesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vroeger nog wel eens voor het huishouden
tegenwoordig kan zelfs dat niet meerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vroeger nog wel eens voor het huishouden
Echt hèquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind hem wel beetje zielig
quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind hem wel beetje zielig
Waar ga je naartoe?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Net wakker gvd lekker. Zo koffer inpakken
Barcelonaquote:
Wnnr ga je, mijn zoon?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dacht dat cachet pas over een paar dagen ging, dat zou lullig zijn.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb je Barcelona nou verkeerd gespeld?
Ik ga niet met cache naar Barcelona, noel gaat met cache naar Barcelona mamaquote:
familie reunie op fokquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ga niet met cache naar Barcelona, noel gaat met cache naar Barcelona mama
Ohoh, maar ga je nog op vakantie?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe zo?quote:
Kleine kans, maar als ik ga is het een paar dagen luxemburg/duitslandquote:
Wowquote:
Nou op. Ik ga alleen. :squote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht dat je nog een lekkere jonge vent was, maar als 2nutz je kind is dan moet je wel écht oud zijn.quote:
mmv kan gwnquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
SEX / Trio
"Mijn vriendin wil graag trio met nog een man maar ik wil dat liever niet maar ik hou van haar en wat moet ik dan doen? Trio met vrouw wil ze niet."
smerige beta cuckold gaytje
Ik ook alleen paar dagen weg het hele jaar doorquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kleine kans, maar als ik ga is het een paar dagen luxemburg/duitsland
Jij dan?
[..]
Wow
Als ge toch alleen maar commentaar hebt zwijg dan gewoon e man!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
SEX / Trio
"Mijn vriendin wil graag trio met nog een man maar ik wil dat liever niet maar ik hou van haar en wat moet ik dan doen? Trio met vrouw wil ze niet."
Idd, niemand zegt dat het niet kan toch?quote:
mentaal ben ik gewoon 5 hoor.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dacht dat je nog een lekkere jonge vent was, maar als 2nutz je kind is dan moet je wel écht oud zijn.
Hahaquote:
mmm ookquote:
Paar dagen weg het hele jaar door? watquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ook alleen paar dagen weg het hele jaar door
Van wie is dit een quote?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ge toch alleen maar commentaar hebt zwijg dan gewoon e man!!
Wa gij zegt boeid niemand!!!
Van die TS.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je ging toch met een bevriende piloot? Oh wacht dat mocht Noel zeker niet weten
Wist ik alquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oké.quote:
Oh zo ver was ik nog nietquote:
Ik ben 38quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dacht dat je nog een lekkere jonge vent was, maar als 2nutz je kind is dan moet je wel écht oud zijn.
Laat me jouw anusje helemaal kapot neuken danquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo snel al een open relatie? Spannend.
Ik ben echt helemaal in de war nu en weet ook echt niet of ik dit serieus moet nemen.quote:
Neequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laat me jouw anusje helemaal kapot neuken dan
Oké, klinkt zo kromquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Paar dagen weg het hele jaar door? wat
Hermann is eigenlijk je zoon die je hebt afgestaan aan familie omdat je niet voor hem kon zorgen zekerquote:
Weet ik ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal in de war nu en weet ook echt niet of ik dit serieus moet nemen.
Jaquote:
Die woont daar toch. Maar is gewoon een vriendquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oh zo, ja dat klinkt beterquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oké, klinkt zo krompaar dagen weg af en toe gedurende het jaar
Hermann is jonger broertje.. niet zo raar meteenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hermann is eigenlijk je zoon die je hebt afgestaan aan familie omdat je niet voor hem kon zorgen zeker
Moest hier ook om lachenquote:
Topic openen om om meningen te vragen en dan zo antwoorden als het je niet aanstaatquote:Waar moeide u eigenlijk mee ik heb u mening toch nie gevraagd!
Ben nog niet oud.. 38 is het nieuwe 20quote:
Heyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Oh, broekie dan.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben nog niet oud.. 38 is het nieuwe 20
oke omaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heyhoe is het met je anusbulten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Welkom op FOK!
Wat is uw leeftijd, mr chinees?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind hem na de 29903284e x Toch wel een beetje irritant worden
Oudquote:
quote:
Vond dat verhaal van Tong wel vermakelijk eigenlijk. Hij kan af en toe best leuk schrijvenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
SEX / Trio
Hahaquote:
Is die van jou een slak van mozaïek?quote:
Hij kan wel goed schrijven no doubt. Alleen wel vaak veel eigenpijperij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vond dat verhaal van Tong wel vermakelijk eigenlijk. Hij kan af en toe best leuk schrijven
Wat een romantiek zo vroeg in de middag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laat me jouw anusje helemaal kapot neuken dan
Dat is elmer de olifant, sukkelquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is die van jou een slak van mozaïek?
Echt nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Op Facebook is het helaas niet anders...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij kan wel goed schrijven no doubt. Alleen wel vaak veel eigenpijperij.
Moet dat stukje nog even lezen.
Ik loog ook.quote:
Maar jij maakt vlogs, dus vind niet dat jij daarover mag oordelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Op Facebook is het helaas niet anders...
PARDON!?quote:
Geen dank vriendelijke vriendquote:
Je hebt hem op Facebook?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Op Facebook is het helaas niet anders...
Ik wel, en ik mag mezelf niet meer als 20 voordoen, komt mijn geloofwaardigheid niet ten goede.quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je gedraagt je wel als een oud wijf
sow die zit
zou me ook niet meer als 20 willen voordoen eigenlijkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik wel, en ik mag mezelf niet meer als 20 voordoen, komt mijn geloofwaardigheid niet ten goede.
Sryquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
PARDON!?
[..]
Geen dank vriendelijke vriend
Hahaquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je gedraagt je wel als een oud wijf
sow die zit
Oke kan gebeuren geeft nietquote:
Domboquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke kan gebeuren geeft niet
Maar wat is dat voor olifant? ik zou die moeten kennen? ;o
1vs1 Volendam CS 14:16quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar jij maakt vlogs, dus vind niet dat jij daarover mag oordelen
Ben ook allang geen 20 meer hoor, stukje ouderquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik wel, en ik mag mezelf niet meer als 20 voordoen, komt mijn geloofwaardigheid niet ten goede.
En dan zeg je wat over mij wtf.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben ook allang geen 20 meer hoor, stukje ouder
Nee zou ik ook niet doen als ik jou was
Ken ik niet.quote:
Elmer de olifantquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke kan gebeuren geeft niet
Maar wat is dat voor olifant? ik zou die moeten kennen? ;o
Haha, jaquote:
olifanten zijn allemaal racistquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Elmer de olifant
Het olifantje dat gepest wordt door de grijze olifanten omdat hij andere huidskleur heeft
Weet niet of ik nouquote:Je hoeft niet onzeker te zijn man, probeer het achter je te laten, deed ik ook.. Ik riep gewoon heel vaak tegen mezelf dat ik niet onzeker moest zijn, en opeens was ik het niet meer
Klinkt als een methode om kinderen bewust te maken van racisme.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Elmer de olifant
Het olifantje dat gepest wordt door de grijze olifanten omdat hij andere huidskleur heeft
hahahaquote:
Zo werkt het wel.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
Praat net met een kennis van mij, en we hebben het over onzekerheid..
Zegt ze
[..]
Weet niet of ik nouof
moet terugsturen.. Zo werkt het toch niet?
Het is ook kinderboekquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klinkt als een methode om kinderen bewust te maken van racisme.
[..]
hahaha
vond deze stukken beterquote:
Wil je mij die een keer voorlezen?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het is ook kinderboek
Maar uiteindelijk komt elmer erachter dat hij Juist heel speciaal is
jawelquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
Praat net met een kennis van mij, en we hebben het over onzekerheid..
Zegt ze
[..]
Weet niet of ik nouof
moet terugsturen.. Zo werkt het toch niet?
Ja, eigenlijk wel. Als jij je zelf bewust maakt van het feit dat al die futiliteiten je niet boeien dan raak je ook niet meer onzeker daardoor.quote:
Dat is nog makkelijker op te lossen in mijn opinie. Kost alleen wat moeite en zweet.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nou is het bij mij niet zo dat ik onzeker ben over m`n innerlijk (Wat die meid wel was) Maar over m`n uiterlijk.
Jahoor, heb goeie voorleesstemquote:
Klinkt heel banaal maar in zekere zin is dat wel zo, ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:18 schreef Pharkus het volgende:
Hetzelfde geldt voor depressief zijn, gewoon niet meer doen en aan leuke dingen denken. Het is allemaal zo makkelijk.
Ben echt heel benieuwd nu. Zit al met mijn piemel in de hand klaarquote:
Wat doe ik?quote:
Betwijfel het.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:18 schreef xcachet het volgende:
Ik heb alleen een vervelend innerlijk op FOK!.
Maar daar ben je niet onzeker over.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:18 schreef xcachet het volgende:
Stop er maar mee.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dan ga ik eens kijken of dat lukt!
En aangezien je alleen maar FOK!t, ben je dus alleen maar vervelendquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:18 schreef xcachet het volgende:
Oh nee nee, niet zo vies meteenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben echt heel benieuwd nu. Zit al met mijn piemel in de hand klaar
Dat is hier ook vaak wel aan de orde.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:18 schreef xcachet het volgende:
Bedoelde zaklantaarnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |