Naar mijn gekreun terwijl ik fap.quote:
TR gemaakt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:39 schreef Dimachaerus het volgende:
tyfus hond !!!
KUT KINDJE!!!!!!!!!!!
MIJN RECHT TOPIC OPNENEN!!!!
wat?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:39 schreef Dimachaerus het volgende:
tyfus hond !!!
KUT KINDJE!!!!!!!!!!!
DM gestuurd naar Opa B. Kan echt niet ditquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:39 schreef Dimachaerus het volgende:
tyfus hond !!!
KUT KINDJE!!!!!!!!!!!
Zou ik ook niet kunnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik luister al naar Braddies gehijg, maar kan er niet opgewonden van worden
Zo hard dat de buren al eens langs zijn geweest om te vragen of het minder kanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Nee maar kreunen jullie bij het fappen?
Neequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Haha, de derde keer was het wel grappig haahquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wrm wel?quote:
gewoon nee zeggenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo hard dat de buren al eens langs zijn geweest om te vragen of het minder kan
heb je nog wat terug gestuurd?quote:
Nee, tenzij ik weet dat iemand mee kan luisterenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zou meeluisteren denk ikquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, tenzij ik weet dat iemand mee kan luisteren
Die laat ik losquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
emoties en passies loslaten
Iedereen mag het zien, maar haal het voor het einde van het topic weer weg.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel geklikt, gelukkig dat niemand het hier zag
Ja pics gevraagd.quote:
Watquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hoezo kijk je naar piemels tijdens de fitness
nou dan doe je het gwn niet goed. Heb heel veel ervaring met fappen dus kan het natuurlijk ontzettend goedquote:
vroeg ik d'r ook al, geen antwoord krijg je los uit dst meisjequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zeg dat als sterke punt met sollicitatievraagquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou dan doe je het gwn niet goed. Heb heel veel ervaring met fappen dus kan het natuurlijk ontzettend goed
Oh,ja.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja in dat ene topic van lekkere bitchjes en jalourse wijve
alleen als ik bij jou ga solliciteren, straks verwachten ze van allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zeg dat als sterke punt met sollicitatievraag
Nog pijpfilmpjes gevonden?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gewoonquote:
Ik zou jou zonder doubt aannemen als recruiterquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alleen als ik bij jou ga solliciteren, straks verwachten ze van alles
Iedereen doet datquote:
Weet ikquote:
Kloptquote:
Zielig hoor voor dat meisje.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:55 schreef Montelly het volgende:
Alle Pitbulls het land uit gvd!!het houdt niet op...
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik zou jou zonder doubt aannemen als recruiter
quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 00:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
echt wel
mn moeder en mn zus zie ik zowat altijd naar mn kruis kijken
zelfs mn nichtje van 2 kijkt regelmatig naar mn kruis
is gewoon genetica
Jij denkt dat ze naar jouw kruis kijken en daarbij gedachten hebben. In dit geval ben jij gewoon de viezerikquote:
Even kijken, niks mis mee. Gewoon openlijk dus dat gluren valt wel mee.quote:
jij denkt dat ik denk dat ze kijken en denkt dat ik daarbij gedachten denkquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze naar jouw kruis kijken en daarbij gedachten hebben. In dit geval ben jij gewoon de viezerik
Hoe koppel je het zonder gedachten aan genetica danquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jij denkt dat ik denk dat ze kijken en denkt dat ik daarbij gedachten denk
nee
ik constateer dat ze kijken en daarbij heb ik verder geen gedachten bij
Ik vind het apart dat je met zulke kwesties bezig bentquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jij denkt dat ik denk dat ze kijken en denkt dat ik daarbij gedachten denk
nee
ik constateer dat ze kijken en daarbij heb ik verder geen gedachten bij
alsof jij in de gym komt, stokerquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Even kijken, niks mis mee. Gewoon openlijk dus dat gluren valt wel mee.
mmmquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Even kijken, niks mis mee. Gewoon openlijk dus dat gluren valt wel mee.
Dat is ook een sterk puntquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
alsof jij in de gym komt, stoker
ja achteraf denk ik eraan omdat het me nogal storend is na een tijdjequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe koppel je het zonder gedachten aan genetica dan
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja achteraf denk ik eraan omdat het me nogal storend is na een tijdje
waarom denk je dat ik niet echt durf met borst vooruit schouders achteren te lopen..
omdat mn piemel teveel uitsteekt anders
[..]
waarom denk je dat ik niet echt durf met borst vooruit schouders achteren te lopen..
Prob korte dikke op basis van omschrijvingquote:
heb je liever kort en dik of lang en dunquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Prob korte dikke op basis van omschrijving
Mag ik deze vraag ook beantwoorden voor mezelf?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je liever kort en dik of lang en dun
Mooie pic van wolken wat op paarden lijken. Wat staat er?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:39 schreef Dimachaerus het volgende:
tyfus hond !!!
KUT KINDJE!!!!!!!!!!!
Mijn godquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:28 schreef zeer het volgende:
[..]
hij wil die echt graag zei 'ie, incl wallmount, zodat 'ie z'n bureau kun neuken
Ik heel graag.quote:
Allebei nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je liever kort en dik of lang en dun
ja, gelieve dat iedereen zijn antwoord in dm stuurt zal de resultaten overmorgen openbaren, discreet en privacy enzo is van toepassingquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mag ik deze vraag ook beantwoorden voor mezelf?
Niksquote:
[..]
Dat ziet er gvd lekker uit die kip.quote:
Ze had rode wangen van haar inspanning, heeft niets met jou te doenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:13 schreef Dimachaerus het volgende:
tijdje geleden was ik aan het dippen
[ afbeelding ]
en ik had een nike short aan dat eigenlijk net ff te klein en te strak is geworden door krimp en daar heb ik echt opvallende bulge van zijkant en bij die oefening bungelt ie zo naar beneden zeg maar![]()
dus ik zo klaar met mn setje en draai me om en zo schuinachter me, ongeveer precies zelfde hoek als op de plaatje was zo een fit full black yoga blond blue eyed meisje paardenstaart aan het roeien
zo keek naar me!
[ afbeelding ]
man man man wat voelde ik me vies toen
bij volgende setje dacht ik ok ik ga dr nu expres ff naar haar kant omdraaien
zie ik haar weer zo kijken!
ik werd toen omin geil hahah
ogen zeggen allesquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze had rode wangen van haar inspanning, heeft niets met jou te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |