quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik vind hem na de 29903284e x Toch wel een beetje irritant worden
Oudquote:
quote:
Vond dat verhaal van Tong wel vermakelijk eigenlijk. Hij kan af en toe best leuk schrijvenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
SEX / Trio
"Mijn vriendin wil graag trio met nog een man maar ik wil dat liever niet maar ik hou van haar en wat moet ik dan doen? Trio met vrouw wil ze niet."
smerige beta cuckold gaytje
Hahaquote:
Is die van jou een slak van mozaïek?quote:
Hij kan wel goed schrijven no doubt. Alleen wel vaak veel eigenpijperij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vond dat verhaal van Tong wel vermakelijk eigenlijk. Hij kan af en toe best leuk schrijven
Wat een romantiek zo vroeg in de middag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Laat me jouw anusje helemaal kapot neuken dan
Dat is elmer de olifant, sukkelquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is die van jou een slak van mozaïek?
Echt nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben nog niet oud.. 38 is het nieuwe 20
Op Facebook is het helaas niet anders...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij kan wel goed schrijven no doubt. Alleen wel vaak veel eigenpijperij.
Moet dat stukje nog even lezen.
Ik loog ook.quote:
Maar jij maakt vlogs, dus vind niet dat jij daarover mag oordelenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Op Facebook is het helaas niet anders...
PARDON!?quote:
Geen dank vriendelijke vriendquote:
Je hebt hem op Facebook?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Op Facebook is het helaas niet anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |