Bij Willem 2 ging het ook niet lekker in het beginquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Adriaanse coachte Ajax pas na Willem II, waarde Tong.
Hij speelt gitaar toch?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:22 schreef Evertjan het volgende:
Max Verstappen speelt toch bij Red Bull?
Dat bedoelde ik dan ookquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Willem 2 ging het ook niet lekker in het begin
Mijn goed, dit personage betrapte me op een spelfout. De Einstein.quote:
Dat is Robert de Niroquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:22 schreef Evertjan het volgende:
Max Verstappen speelt toch bij Red Bull?
Jouw goed?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn goed, dit personage betrapte me op een spelfout. De Einstein.
Ik ben vorige week summa cum laude afgestudeerdquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij weet niet beter en ik wwet ook niet beter van hem. Doet ie zonder nadenken zit in zijnsysteem, voelt ie zich superieur doorquote:
Ik vind het wel een beetje zielig.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij weet niet beter en ik wwet ook niet beter van hem. Doet ie zonder nadenken zit in zijnsysteem, voelt ie zich superieur door
Komt door de chel in zijn haarquote:
Na Zoet en Krul zit helemaal niks nu.quote:
Jurjus.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na Zoet en Krul zit helemaal niks nu.
weet*quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij weet niet beter en ik wwet ook niet beter van hem. Doet ie zonder nadenken zit in zijnsysteem, voelt ie zich superieur door
Hij doet veel aan fietsen nu toch.quote:
mijn goed?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ons god, nou goedquote:
Wat en waar ga je college's geven ?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:24 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik ben vorige week summa cum laude afgestudeerd
Ik zie wel wat in Room achter Zoet en Krul nu.quote:
Beetje ?quote:
TeringDebiel?quote:
Een nigguhquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:27 schreef Joezi het volgende:
Hoe noem je een nigga die kip eet
hahahaha
Dat kan ook niet gezond zijn naar het schijnt al die gewichtswisselingenquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij doet veel aan fietsen nu toch.
Geen hoofdletter ?quote:
Misschien heeft hij een nieuw lief.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat kan ook niet gezond zijn naar het schijnt al die gewichtswisselingen
De trainer is zo goed als zijn materiaalquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Basten viel toch niet overdreven tegen bij Heerenveen?
Nee, want hij heeft zelf al gerealiseerd dat hij geen goede trainer isquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
van basten kruipt nu ergens in een hoekje
Eens.quote:
Jawel Derksen heefrt gelijk......helaas.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedankt Hans.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
De trainer is zo goed als zijn materiaal
Dit Ek niks laten zien.quote:
Oneens.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel Derksen heefrt gelijk......helaas.
campingvriend die er geen reet van kenquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit. Sprak ooit Roger schouwenaar was trainer hier in de buurt. Die kon gaan rentenieren omdat ie vAN CLUB VERANDERDEquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:32 schreef Zorro het volgende:
Gijp vergeet te zeggen dat de transfervrije spelers altijd wel een paar dubbeltjes aan salaris gaan ontvangen bij Bayern
Ziyech is nu Marokkaans international dankzij Van Basten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel Derksen heefrt gelijk......helaas.
Dat mag, ik was er niet bij Misschien waren ze hoger geëindigd zonder hemquote:
Ik weet niet welke van deze twee transfers nou erger is.quote:
Is dat dankzij van basten denk je. Dan is ie misschien een goede traienen een matige coach. Zoals Wiel Coerver vroeger. Hoewel Coerver met Feyenoord nog wel de UEFA-cup wonquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ziyech is nu Marokkaans international dankzij Van Basten.
2013/14 eindigde hij vijfde, twee punten onder PSV.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat mag, ik was er niet bij Misschien waren ze hoger geëindigd zonder hem
En terecht. Net als toen met Jonk en Richard Witschge als co-commentatorenquote:
Wt soet ie goed volgens jou. Google eens op Drs Clavan, oost-Europa deskundigequote:Op maandag 1 augustus 2016 21:35 schreef Joezi het volgende:
Heitinga doet het gewoon goed, beter dan de Gijpjes van deze wereld
Knapquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2013/14 eindigde hij vijfde, twee punten onder PSV.
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd naar Dortmund in de CL.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker naar de Bundesliga kijken met Bayern en 17 anderen
Ziyech heeft dat min of meer gezegd bij Andy in de Auto.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dat dankzij van basten denk je. Dan is ie misschien een goede traienen een matige coach. Zoals Wiel Coerver vroeger. Hoewel Coerver met Feyenoord nog wel de UEFA-cup won
En schaken , dammen en bridgen ?quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:37 schreef JanCees het volgende:
Ik quote uit een filmpje. Geen reden om mijn post te verwijderen.
Maar niet in de Bundesliga want daar worden ze gegarandeerd 2de .quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Dortmund in de CL.
Dit moet familie van Jetro zijn.quote:
Filmpje van 19 minuten. Wel; twee heldere geesten. De één kiest voor een derde-wereld-voetballand- de ander voor zelfdestructie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ziyech heeft dat min of meer gezegd bij Andy in de Auto.
Ik drop even een linkje want ik denk dat jij veel plezier gaat beleven aan dat kanaal
Ok. En?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
Deze radler heb ik laatst gedronken.
Ook pas sinds kort omdat ie zelf fiets vroeger moest ie er niks van hebben. Opportunism is his middle namequote:Op maandag 1 augustus 2016 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Johan is ook een liefhebber van wielrennen
Gebeurt het vaak dat mannen jou gratis drankjes geven?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geen aanrader, tenzij je hem gratis krijgt zoals ik.
Beetje medailles winnen op het hoogste podium, walgelijk.quote:
Je hebt ook dingen als eating contests waar mensen echt voor trainen is dat een sport?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:38 schreef GGMM het volgende:
Stelling: darten is geen sport.
Poll: Darten is een sport!
• Ja, dat klopt absoluut.
• Nee, dat heeft NIKS met sport te maken.
• Kingflopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het was zelfs een vrouw. Het zal in de doos van Hello Fresh vorige week.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gebeurt het vaak dat mannen jou gratis drankjes geven?
Praat Nederlands. Het is hier geen fok.co.ukquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook pas sinds kort omdat ie zelf fiets vroeger moest ie er niks van hebben. Opportunism is his middle name
En een tepelpiercingquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:39 schreef Rabieluh het volgende:
Schippers heeft natuurlijk lengte fysiek kracht en snelheid.
Sinds wanneer bepaal jij hier de regels?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Praat Nederlands. Het is hier geen fok.co.uk
Ik moet elke keer weer lachen. Je ziet het precieze moment van kortsluiting in zijn hersens.quote:
Speelde wel een CL-finale in de basisquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Stop met deze act.
Je weet best dat dit Kiki Musampa is
Heeft hij ongelijk?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaal jij hier de regels?
Staat in de policy van fok vriend.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees de policy anders ff door voordat je begint te modden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een zinnetje Engels.quote:
'Hello, heeft u een beetje frisse doos ?'quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het was zelfs een vrouw. Het zal in de doos van Hello Fresh vorige week.
Zo denk ik ook over schelden met kanker, maar dat wordt wél altijd verwijderd.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een zinnetje Engels.
Echt, daar gaan we allemaal dood van. Als ik uit mijn raam kijk, zie ik de mensen al met hartkwalen neervallen midden op straat.
Van 10 kilometer per uur te hard gaan we ook niet dood. Maar daar krijg je ook straf voor.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een zinnetje Engels.
Echt, daar gaan we allemaal dood van. Als ik uit mijn raam kijk, zie ik de mensen al met hartkwalen neervallen midden op straat.
Je hebt het ver geschopt hier had ik al eerder gemerkt. In welke cattegorie grote mond en op je tenen lopen zit je nu inmiddels ?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Praat Nederlands. Het is hier geen fok.co.uk
Leuk om te zien dat wij zij-aan-zij staan in deze discussie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van 10 kilometer per uur te hard gaan we ook niet dood. Maar daar krijg je ook straf voor.
Lekker consequent ben jijquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een zinnetje Engels.
Hier ben ik het wel mee eens, het is erg selectief.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo denk ik ook over schelden met kanker, maar dat wordt wél altijd verwijderd.
Willem Frederik Hermans is de enige die altijd gelijk heeft. Ook onder Professoren my dear.quote:
Zoals altijd eigenlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat wij zij-aan-zij staan in deze discussie.
Dit vind ik een alleraardigste vergelijkingquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat mocht niet van haarquote:
Weer wat Engels. Heb een TR geplaatst.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Willem Frederik Hermans is de enige die altijd gelijk heeft. Ook onder Professoren my dear.
'policy' is Engels en fok moet FOK! zijn. Nu tutke terug in de mond adem in houden zodat we vergeten dat je nog wakker bent enj je langer kunt opblijvenquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Staat in de policy van fok vriend.
Ardo?quote:
My house in the middle of the straat, pure Madnessquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een zinnetje Engels.
Serieus dat zal ik echt nooit doen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel stond deze week in de krant, de bejaarden in het verkeer tegenwoordiug en de verhoging van de max snelheid naar 130 heeft het aantal doden in het verkeer met 10 % doen stijgenquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van 10 kilometer per uur te hard gaan we ook niet dood. Maar daar krijg je ook straf voor.
Vergeet niet tegen wie je het hebt vriendquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
'policy' is Engels en fok moet FOK! zijn. Nu tutke terug in de mond adem in houden zodat we vergeten dat je nog wakker bent enj je langer kunt opblijven
Die was met opzet. Dus ironie wordt hier een PR ?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weer wat Engels. Heb een TR geplaatst.
tatta's be likequote:Op maandag 1 augustus 2016 21:51 schreef Coco98 het volgende:
Er zijn mensen die hun hond in bed laten slapen.
Een teckel van achterenquote:
Met opzet is nog kwalijker.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die was met opzet. Dus ironie wordt hier een PR ?
Ha ha haquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vergeet niet tegen wie je het hebt vriend
Gescriptquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben Guardiola er later ingeplakt.
Ik laat ze in bed inslapenquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:51 schreef Coco98 het volgende:
Er zijn mensen die hun hond in bed laten slapen.
PUKEquote:
Met hormonen?quote:
Lachwekkende man. Na het EK zal hij nooit meer zo groot worden als CR7.quote:
7.0/10quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Coco ! Ik geef een 7.5/10. Jij?
Zalig zijn de simpelen der ziel Zielig hè ?quote:
Die staat er gekleurd op. Kleurrijk typequote:Op maandag 1 augustus 2016 21:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zie niet wat opperkleurder hier mee te maken heeft.
Hij raakte hem verkeerdquote:
Doet me aan Ginola, of Cantona denken. Mooie flamboyante voetballers. Alles wat de Engelsen niet zijn. Ik hoop dat ie het gaat waarmaken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:56 schreef Rabieluh het volgende:
Daar heb ik echt zin in, Zlatan in de Premier League.
Wat heb je tegen users met ALS?quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als jij een pokémon was, dan was jij een slowpoke.
Slowkingquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als jij een pokémon was, dan was jij een slowpoke.
Azijn users.quote:
Tot vrijdag.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Azijn users.
Ook weer Engels trouwens
De tijd is omgevlogen ik heb genoten. FF pissenj en harde muziek draaien. Till next time
Schijnt een hype te zijn, heb het nog nooit gezien. Maar met jou kijk ik graag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |