Je voelt je aangesproken ?quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 03:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Je spoort en beetje niet. Ga op verkansie ofzo
quote:Op maandag 1 augustus 2016 03:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar zuig maar wat je wil, niet bij mij
quote:Op maandag 1 augustus 2016 03:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Wtf is je probleem? Ik krijg alleen maar gezeik hier.
Nee ik haat het.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:20 schreef tonja het volgende:
Houden jullie stiekem ook zo van karaoke?![]()
Ha sommige mensen maken een sport van het kotsen, het schijnt de ideale manier te zijn om je hoofd te legen of whatever.,,quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:23 schreef Soury het volgende:
Tong is een eikel hij weet het nog niet dat is wel jammer
Ga wat schrijven voor het suffertje ofzo.quote:
Ja en de empathie heb ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2016 04:25 schreef tonja het volgende:
Ik moet zeggen, de warmte, de liefde, het plezier wat men in dit topic lijkt te hebben.
Het ontroert me.
Kippenvel
Wat kan het leven toch prachtig zijn
Hoi kan je ook schrijven in de stijl van Stephen King?quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:16 schreef tong80 het volgende:
k bespeur een gedicht.
Ik bespeur een gedicht
gesloten regels, de zin
ik bespeur de letters, ontketend
van het woord
de rijkdom, de arme last
ontbeert, vereerd de zingeving
de regelmaat, de kadans
van het verhaal
de gebaren zwijgen in het
diepste geheim, het woord wordt gehouden
woordeloos gerijm, ik bespeur
het oneindige gedicht
Ohh hoe dan?quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat merk ik weleens inderdaad. Jij bent best hard voor mensen. Vind ik.
Nou als mensen gedag zeggen in de cos dat je met 'rot op' of zo reageert. Dat is niet lief zeg maar.quote:
De cosquote:Op maandag 1 augustus 2016 04:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou als mensen gedag zeggen in de cos dat je met 'rot op' of zo reageert. Dat is niet lief zeg maar.
Commentaar op stream.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:37 schreef possetje het volgende:
Hollanders met hun stupide afkortingen hebben mensen uit usa ook vaak, what the fuck is cos nu weer
Mensen trekken zich dat soms echt aan hoor. Zou mij ook aan mijn reet roesten of jij me hier nu voor rotte vis uitmaakt of niet, het is the interwebz, maar er zijn erbij die daar echt van van de rel raken.quote:
Als iemand 20 keer gedag zegt trek ik mijn smoel wel open.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Mensen trekken zich dat soms echt aan hoor. Zou mij ook aan mijn reet roesten of jij me hier nu voor rotte vis uitmaakt of niet, het is the interwebz, maar er zijn erbij die daar echt van van de rel raken.
En dat vind ik dan (mja ik zal wel een softie zijn ofzo) dan eigenlijk best wel weer sneu.
Je brengt me wel op een idee. Ik denk dat ik een column aan jou ga wijden. De laatste drie uur alleen al genoeg voer voor inspiratie. 90 procent van je posts is negatief, 80 procent van je posts is van uit het niets vernederend en aanvallend, 80 procent van je post is stalkend, 70 procent is denigrerend, 50 procent is newbies bashend, 30 procent is gespeeld onschuldig, 100 procent tenenkrommend.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga wat schrijven voor het suffertje ofzo.
Gelukkig wel zelfkennis.quote:
Denk het wel.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:28 schreef possetje het volgende:
[..]
Hoi kan je ook schrijven in de stijl van Stephen King?
Understatement van het jaar.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat merk ik weleens inderdaad. Jij bent best hard voor mensen. Vind ik.
Als je op haar reageert, ben je zelf de gebeten hond, gaat ze de gespeelde onschuld spelen. Ik ga er vol tegen in. Dat is ze niet gewend. Gaat ze huilen en blaffen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Mensen trekken zich dat soms echt aan hoor. Zou mij ook aan mijn reet roesten of jij me hier nu voor rotte vis uitmaakt of niet, het is the interwebz, maar er zijn erbij die daar echt van van de rel raken.
En dat vind ik dan (mja ik zal wel een softie zijn ofzo) dan eigenlijk best wel weer sneu.
Zijn eerste boeken naar schijnt zoals hij het zelf vertelde scheef hij onder invloed van 80 verschillende pillen die hij scoorde bij dokters en drugsdealers en daarbij ook nog drank en drugs!quote:
Ja, maar mensen hebben een leuke avond gehad en gaan slapen en dan zeggen ze (oké ja dat is inderdaad offtopic) welterusten. Ik zie het probleem niet. Ze zeggen het niet om mensen te ergeren, ook niet om te trollen...quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand 20 keer gedag zegt trek ik mijn smoel wel open.
Wat ben je toch stoerquote:Op maandag 1 augustus 2016 04:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand 20 keer gedag zegt trek ik mijn smoel wel open.
Herkenbaar, dus dat moet mij geen moeite kosten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:46 schreef possetje het volgende:
[..]
Zijn eerste boeken naar schijnt zoals hij het zelf vertelde scheef hij onder invloed van 80 verschillende pillen die hij scoorde bij dokters en drugsdealers en daarbij ook nog drank en drugs!
Zij wel. Met liefde en duivels genoegen. Ze ligt te soppen in bed als ze denk aan de lieve users die zwetend in bed liggen te overdenken wat ze nu weer fout hebben gedaan. Waarom de bitch zo hatelijk op hen reageerde.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, maar mensen hebben een leuke avond gehad en gaan slapen en dan zeggen ze (oké ja dat is inderdaad offtopic) welterusten. Ik zie het probleem niet. Ze zeggen het niet om mensen te ergeren, ook niet om te trollen...
Weet ik en is ook niet erg, maar constant vermelden dat je weg gaat/slapen en geen reactie krijgt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, maar mensen hebben een leuke avond gehad en gaan slapen en dan zeggen ze (oké ja dat is inderdaad offtopic) welterusten. Ik zie het probleem niet. Ze zeggen het niet om mensen te ergeren, ook niet om te trollen...
Achossie, ze kan er niet tegen. Haar emphatie naar zichzelf is ze nooit kwijt geraakt. Narcisme heet zoiets. Gelukkig weet zij wat er hoort en niet hoort in COS.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik en is ook niet erg, maar constant vermelden dat je weg gaat/slapen en geen reactie krijgt.
En weer verder posten en weer en weer, ja dan heb je me op de kastIk kan daar niet tegen.
En dat hoort ook niet in de cos
Dat lijkt me vooral heel vermoeiend voor jou.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik en is ook niet erg, maar constant vermelden dat je weg gaat/slapen en geen reactie krijgt.
En weer verder posten en weer en weer, ja dan heb je me op de kastIk kan daar niet tegen.
En dat hoort ook niet in de cos
Hoe weet jij nou of ik me beter moet laten nakijkenquote:Op maandag 1 augustus 2016 04:56 schreef Soury het volgende:
Tong laat je beter nakijken. Het gaat niet best met je
quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral heel vermoeiend voor jou.
Nou ik ben daar niet zo vaakquote:Op maandag 1 augustus 2016 04:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral heel vermoeiend voor jou.
Dus ik zit voor de kat z'n kut je met liefde, tederheid, positieve, met gouden dwarrelende viooltjes die als engelen der liefde op je neerdalen te reageren ?quote:Op maandag 1 augustus 2016 05:00 schreef Soury het volgende:
Even voor de duidelijkheid Ik kan je posts niet lezen dus bespaar de moeite
wow! die pillen wil ik ook!quote:Op maandag 1 augustus 2016 05:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus ik zit voor de kat z'n kut je met liefde, tederheid, positieve, met gouden dwarrelende viooltjes die als engelen der liefde op je neerdalen te reageren ?
En dan toch een grote muil.quote:
Dit is mijn stijl, zo post ik altijd.quote:
ben je als kind in een een ketel met toverdrank gevallen?quote:Op maandag 1 augustus 2016 05:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is mijn stijl, zo post ik altijd.
Even op je naam geklikt. Je post alleen maar in COS. Daar heb ik de eerste drie dagen naar gekeken. Toen haakte ik al af. De programmamakers begonnen gelijk met beïnvloeden, ingrijpen en manipuleren van buitenaf. Terwijl ze hadden beloofd dat het total zelfredzaamheid zou worden. BB en de Bus wel met plezier gevolgd. Dit was en is niks voor mij. Ma kijkt wel, en vind het leuk, Ieder zijn ding.quote:Op maandag 1 augustus 2016 05:07 schreef tonja het volgende:
[..]
ben je als kind in een een ketel met toverdrank gevallen?
Nah, ik ken je, ik draai al een tijdje mee op fok! Maar nog nooit echt met jou in een topic terecht gekomen zeg maar
Klopt de laatste 3 jaar of zo wel ja. Maar ik ben al actief op fok vanaf 2002. Vroeger veel op fot rond gehangen, veel van geleerd. Ook op f&f en naja nog wel meer. Maar tegenwoordig is het voornamelijk uto inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2016 05:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even op je naam geklikt. Je post alleen maar in COS. Daar heb ik de eerste drie dagen naar gekeken. Toen haakte ik al af. De programmamakers begonnen gelijk met beïnvloeden, ingrijpen en manipuleren van buitenaf. Terwijl ze hadden beloofd dat het total zelfredzaamheid zou worden. BB en de Bus wel met plezier gevolgd. Dit was en is niks voor mij. Ma kijkt wel, en vind het leuk, Ieder zijn ding.
Is het een grote groep FOK!ers die daar SCen en het volgt ?quote:Op maandag 1 augustus 2016 05:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt de laatste 3 jaar of zo wel ja. Maar ik ben al actief op fok vanaf 2002. Vroeger veel op fot rond gehangen, veel van geleerd. Ook op f&f en naja nog wel meer. Maar tegenwoordig is het voornamelijk uto inderdaad.
Jullie zijn voor elkaar gemaakt, een perfect koppel dat elkaar heeft gezocht en gevonden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 05:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus ik zit voor de kat z'n kut je met liefde, tederheid, positieve, met gouden dwarrelende viooltjes die als engelen der liefde op je neerdalen te reageren ?
Ha ha haquote:Op maandag 1 augustus 2016 05:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jullie zijn voor elkaar gemaakt, een perfect koppel dat elkaar heeft gezocht en gevonden.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:20 schreef tonja het volgende:
Houden jullie stiekem ook zo van karaoke?![]()
Goeiemorgen. Punk in the 50's ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nee, ik lurk hier eigenlijk nooit, als ik tijd en zin heb post ik een tijdje mee.quote:Op maandag 1 augustus 2016 01:01 schreef drakin het volgende:
Bloez zie ik hier nu ook pas.
Bloesss?
Kom jij dan ook ineens uit de lurkstand?
Ik ook niet, ik verdedigde Drakin, zoals ik mezelf verdedig tegen bitches. Ze heeft FANN zelfs weggejaagd en aangevallen. Die deugt zelfs zo erg niet dat Charles Manson haar had geweigerd in zijn sekte om onderling de goede vrede te bewaren.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik lurk hier eigenlijk nooit, als ik tijd en zin heb post ik een tijdje mee.
Als het leuk is dan he
Ben niet zo van het elkaar met woorden aftroeven of op de user hakken, dat laat ik aan anderen over.
Ik heb 4 uur achter elkaar doorgeslapen. Dat is al heel watquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:37 schreef chufi het volgende:
Ik werd vannacht kennelijk net op tijd heel erg moe ... Maar goed het is al weer middag ontbijt zit er in en de zon schijnt... Ik ga eens een eindje fietsen
Fijn!quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb 4 uur achter elkaar doorgeslapen. Dat is al heel wat
Ik heb Muis gemeet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik verdedigde Drakin, zoals ik mezelf verdedig tegen bitches. Ze heeft FANN zelfs weggejaagd en aangevallen. Die deugt zelfs zo erg niet dat Charles Manson haar had geweigerd in zijn sekte om onderling de goede vrede te bewaren.
Altijd al slecht geslapen. Tegenwoordig val ik wel snel in slaap omdat ik meestal doodop ben. Maar dat doorslapen lukt meestal niet, af en toe een uurtje of twee uurtjes. Ik sta erg vroeg op momenteel blijven liggen heeft geen nut.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fijn!
Meer maak ik ook nooit, als je maar de juiste fases doormaakt is 4 uur het minimum.
Een onzeker iemand idd. Die door het kleineren users wegjaagt en er zelf voldoening uit haalt. Dan heb je een goede aan me. Nu heeft ze me geblokkeerd.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb Muis gemeet.
Een stil iemand. En dat ze elkaar wegjagen en aanvallen en weet ik wat nog meer, ik bemoei me er niet mee want ik ken geen ins en outs.
En voor omtrekkende onderhuidse gemene vrouwenbewegingen ben ik helemaal allergisch.
Tis zo makkelijk online allemaal he
Ik weet het allemaal bluezzie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:44 schreef Bluezz het volgende:
Als je weer beter kunt lopen misschien ff een klein ommetje voor je gaat slapen.
Dan douchen en geen schermpjes meer.. alle beetjes kunnen helpen
De virtuele hond uitlaten
Whut?quote:
Mijn guilty pleasurequote:Op maandag 1 augustus 2016 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whut?![]()
Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet waar is
We doen net alsof het niet zo is
Alsof het niet zo is
Alsof het niet waar is...
Ik heb eigenlijk ook maar weinig tijd voor Fok, Tja, heb nou eenmaal een leven.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik lurk hier eigenlijk nooit, als ik tijd en zin heb post ik een tijdje mee.
Als het leuk is dan he
Ben niet zo van het elkaar met woorden aftroeven of op de user hakken, dat laat ik aan anderen over.
Hierquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn guilty pleasure![]()
Geef me een microfoon en ik ben los
Bedankt voor deze info...quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kuschjesquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die 3 kruisjes op die klompen, ik mag dat wel...
ik zie mobiel alleen laat je niet wegjagen Drakin, maar daarachter moet nogwat staan.quote:
Heeft weinig met aftroeven te maken, helemaal niks zelfs.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook maar weinig tijd voor Fok, Tja, heb nou eenmaal een leven.
En het is hier normaal gesproken best leuk.
Alleen laten de leukste users zich zomaar aftroeven en dat is dan wel weer jammer.
Nieuw Topic [40+ SC #584] Laat je niet wegpesten drakin, het is een relikwie.....quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
ik zie mobiel alleen laat je niet wegjagen Drakin, maar daarachter moet nogwat staan.
Dus tong denkt dat ik me laat wegjagen? Why en door wie?
Dat laatste helaas.. Maar we blijven positiefquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:09 schreef Bluezz het volgende:
Als we al dat wegjaaggeneuzel en katterij nou eens gewoon stoppen en doorgaan met leukere dingen?
Zoals Draak, wat doe je voor werk?
En Sjoef jij was toen ontslagen, heb je al weer wat anders of is het een gebed zonder end
Bluezz for president!quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:09 schreef Bluezz het volgende:
Als we al dat wegjaaggeneuzel en katterij nou eens gewoon stoppen en doorgaan met leukere dingen?
quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:09 schreef Bluezz het volgende:
En Sjoef jij was toen ontslagen, heb je al weer wat anders of is het een gebed zonder end
Goffer, mijn iPhone kan geen vocaroo afspelenquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info...
www.vocaroo.com
Goeie welquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:09 schreef Bluezz het volgende:
Nee, jij moet wat zingen, opnemen en hier posten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goffer, mijn iPhone kan geen vocaroo afspelen![]()
Heb ik het geshockeerd met deze ontboezeming?
Inmiddels doet mijn PC het weerquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nieuw Topic [40+ SC #584] Laat je niet wegpesten drakin, het is een relikwie.....
Soury
Eenschquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:09 schreef Bluezz het volgende:
Ik Frank Boeyen zolang ik Herman van Boeyen heet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
FANN weggejaagd.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook maar weinig tijd voor Fok, Tja, heb nou eenmaal een leven.
En het is hier normaal gesproken best leuk.
Alleen laten de leukste users zich zomaar aftroeven en dat is dan wel weer jammer.
DEit dus.quote:
"Sorry, your device does not support inbrowser audio-recording"...... stomme telefoon.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, jij moet wat zingen, opnemen en hier posten.
Het? Is dat ook met een natte T?
Maar om eerlijk te zijn, had ik je niet als zangeres ingeschat...
Misschien moet je wat minder overdreven reageren en niet zo opvallend mensen beschermen, dat werkt averechts.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
FANN weggejaagd.
Mij geblokt.
Jou proberen klein te krijgen. En als je er wat tegen probeert te doen word je terug getrokken of krijg je op je klote.
Gewoon voor de spiegel met een haarborstel en een pak chocomel of ben jij degene die het podium op stapt in een volle karaoke bar en spontaan 'Why, Tel Me Why' begint te zingen?quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Sorry, your device does not support inbrowser audio-recording"...... stomme telefoon.
En misschien maar goed ook, want zo goed kan ik niet zingen, maar ik doe het wel heel graag en dan verbeeld ik me dat ik het wel goed kan
Wanneer komt nou die foto met die hanekam?quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder overdreven reageren en niet zo opvallend mensen beschermen, dat werkt averechts.
Het is vast lief bedoeld hoor, maar 1 opmerking ok, niet 20 of 30 keer erover beginnen.
Ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:24 schreef Deisyy het volgende:
En misschien maar goed ook, want zo goed kan ik niet zingen, maar ik doe het wel heel graag en dan verbeeld ik me dat ik het wel goed kan
Als ik eraan denk/tijd heb.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer komt nou die foto met die hanekam?
Balkje voor je ogen mag...
Een actuele selfie mag ook, mits met hanekam uiteraard...quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ik eraan denk/tijd heb.
Moet zo weer even aan het werk
Annie Temeier (en dan op zijn Rotterdams) is met dat nummer wel één van mijn favorieten, net als Sweat Dreams van de Eurythmics, maar die zing ik dan ook wel heel erg goedquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon voor de spiegel met een haarborstel en een pak chocomel of ben jij degene die het podium op stapt in een volle karaoke bar en spontaan 'Why, Tel Me Why' begint te zingen?
Heb jaren in het Patronaat gestaanquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Bloemendaal hebben ze een prachtig podium voor je...
Heerlijk tochquote:
En public of alleen tussen de schuifpanelen thuis?quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Annie Temeier (en dan op zijn Rotterdams) is met dat nummer wel één van mijn favorieten, net als Sweat Dreams van de Eurythmics, maar die zing ik dan ook wel heel erg goed
Ik heb wel gezongen voor publiek ook. Met een groot koor achter me en in het koor.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk toch
Als je je niets verbeeldt kan je niets, dus.....
Maar dan kan jij wel echt zingenquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jaren in het Patronaat gestaan
Jij doelt op Caprera zeker
Barjuf daar geweest?quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jaren in het Patronaat gestaan
Jij doelt op Caprera zeker
Eet smakelijk!quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb wel gezongen voor publiek ook. Met een groot koor achter me en in het koor.
Lekker veilig.
Ben ervandoor bye
Ik heb 40+ cm haar, dat kost me 40 haarlakbussen om het een beetje in de lucht te krijgen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een actuele selfie mag ook, mits met hanekam uiteraard...
Als ik een glaasje wijn op heb zing ik natuurlijk gewoon en publique.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En public of alleen tussen de schuifpanelen thuis?
Wij hebben binnenkort namelijk een straat BBQ en ik moet het entertainment regelen...
Wow!quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb wel gezongen voor publiek ook. Met een groot koor achter me en in het koor.
Lekker veilig.
Ben ervandoor bye
Je zal er geen last meer van hebben. Succes,quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder overdreven reageren en niet zo opvallend mensen beschermen, dat werkt averechts.
Het is vast lief bedoeld hoor, maar 1 opmerking ok, niet 20 of 30 keer erover beginnen.
Ik gooi het in de groep, die wijn kan het probleem niet zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik een glaasje wijn op heb zing ik natuurlijk gewoon en publique.
Ik ben niet te boeken, maar als je me uitnodigt en een beetje wijn voor me hebt wil ik gerust een moppie zingen
Zou je het uberhupt nu nog doen, zo'n hanekam?quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb 40+ cm haar, dat kost me 40 haarlakbussen om het een beetje in de lucht te krijgen.
Nee dat ga ik niet doen.
Misschien als ik 80 ben, maar lang bevalt me gewoon prima.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou je het uberhupt nu nog doen, zo'n hanekam?
Mijn kapsel is nu korter dan toen ik tiener was en toen was het erg kort...
Secundaire arbeidsvoorwaarden als in de borrelhapjes?quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gooi het in de groep, die wijn kan het probleem niet zijn.
Zondag ben ik waarschijnlijk weer bij Neptunus, dus dan kunnen we eventuele andere secundaire arbeidsvoorwaarden bespreken...
Bobline met kippekont?quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien als ik 80 ben, maar lang bevalt me gewoon prima.
Heb van kind tot bijna 30 kort en pittig gehad. Kaal met 1 pluk, bobline met kippekont achter, alle kleuren op blauw en oranje na wel gehad, naast hanekam diverse andere korte creaties.
Maar nu ben ik gewoon lui, verf het zelfs niet meer. gewoon borstel erdoor, soms een staart en 1 keer per half jaar bijpunten.
Je mag dan zelfs mee BBQ'en.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Secundaire arbeidsvoorwaarden als in de borrelhapjes?![]()
Helaas heb ik zondag al andere verplichtingen, anders hadden we e.e.a. onder het genot van een kopje natte thee kunnen bespreken.
Er wordt nogal wat van je gevergd, drie keer naar Rotterdamquote:Op maandag 1 augustus 2016 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag dan zelfs mee BBQ'en.
Na as. zondag beginnen de playoffs van het honkbal en mogen we waarschijnlijk nog 2 keer die kant op om een stokje te slaan. Ik hou je op de hoogte...
Ik heb het ook niet makkelijk...quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er wordt nogal wat van je gevergd, drie keer naar Rotterdam
Is goed
Ja de bobline liep schuin naar achteren, niet zo'n rechte. Zo'n rechte heb ik ook even gehad, maar daar ging gauw teveel gel in en de toupeertechniek om het een beetje te laten lijken.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bobline met kippekont?
Skinhead girlie...
Nice...quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja de bobline liep schuin naar achteren, niet zo'n rechte. Zo'n rechte heb ik ook even gehad, maar daar ging gauw teveel gel in en de toupeertechniek om het een beetje te laten lijken.
Er kan nu een vlecht inquote:Op maandag 1 augustus 2016 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice...![]()
Ik hou wel van wat meer extreme dameskapsels...
Mijn 2e bedrijf gaat heel goed zorgen voor kindjes en die gaan heel gezond worden zonder dat mijn haar eraf gaat.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die je dan weer kan doneren aan zieke kindjes...
quote:
Kinderdagopvang De Krulletjes?quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn 2e bedrijf gaat heel goed zorgen voor kindjes en die gaan heel gezond worden zonder dat mijn haar eraf gaat.
Want mijn! haar en dat blijft van mij!
En terecht...quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:41 schreef chufi het volgende:
Rustig hier? Vorige week was het rustig hier
Kom je nou meequote:
Ik denk dat iedereen de reden hier wel weetquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut, er gaan hier al genoeg mensen weg.
Zoek de trend en de reden...
Daar heb je ook wel weer gelijk in.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen de reden hier wel weet
En eigenlijk worden daar al te veel woorden aan vuil gemaakt.
Ik denk dat chufi met reuring iets anders bedoelt dan jij (en ik in eerste instantie ook) dacht, reuring als in een beetje leven in dit topicquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk in.
Maar er zijn kennelijk mensen die het wel prachtig vinden...
Die laatste soort reuring bevalt mij ook prima.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat chufi met reuring iets anders bedoelt dan jij (en ik in eerste instantie ook) dacht, reuring als in een beetje leven in dit topic
Juist, dat gezeik heeft er niets mee te maken, meer het Bloes gevoelquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat chufi met reuring iets anders bedoelt dan jij (en ik in eerste instantie ook) dacht, reuring als in een beetje leven in dit topic
Nee dat lijkt me ook niets, hoewel, een schizofreen is nooit alleen. Ook best gezellig natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die laatste soort reuring bevalt mij ook prima.
Een beetje schizofreen met jezelf ouwehoeren lijkt me niks...
Je zal dan maar niet helemaal tevreden zijn met jezelf, heb je toch een probleem...quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook niets, hoewel, een schizofreen is nooit alleen. Ook best gezellig natuurlijk
We zullen wel zien of dat lukt, per slot van rekening komt (bijna) iedereen om een beetje gezellig te ouwenelen en niet iedereen hoeft het met elkaar eens te zijn, maar laat elkaar dan minstens in zijn waarde.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist, dat gezeik heeft er niets mee te maken, meer het Bloes gevoel
Ik ben in ieder geval blij dat ik je hier weer tref.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We zullen wel zien of dat lukt, per slot van rekening komt (bijna) iedereen om een beetje gezellig te ouwenelen en niet iedereen hoeft het met elkaar eens te zijn, maar laat elkaar dan minstens in zijn waarde.
Of bonje krijgen met één van je alter ego'squote:Op maandag 1 augustus 2016 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zal dan maar niet helemaal tevreden zijn met jezelf, heb je toch een probleem...
Sommige dingen lijken me alleen ook helemaal niet gezellig...quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of bonje krijgen met één van je alter ego's
Ja toch, ik vind het ook leuk dat jij hier weer post en hoop dat er wat meer users (terug) komen, aan ons zal het niet liggenquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval blij dat ik je hier weer tref.
Hopelijk blijft dat zo en duiken er wat meer oudere jongeren weer op...
Sas is terug van vakantie en heeft haar klompen er al bij gepakt, dus ik reken er op dat het hier nu een keer lief, leuk en aardig blijft...quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja toch, ik vind het ook leuk dat jij hier weer post en hoop dat er wat meer users (terug) komen, aan ons zal het niet liggen
Gedeelde lol/ellende/plezier is inderdaad een stuk gezeligger.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige dingen lijken me alleen ook helemaal niet gezellig...
Was er dus net even voor aan het werk, is nog in opbouw allemaal.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kinderdagopvang De Krulletjes?
Niet boos worden, het is net weer een beetje rustig nu hier...
Het is net wijn na bier... 🍺🍷quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gedeelde lol/ellende/plezier is inderdaad een stuk gezeligger.
Ik heb water, mag dat ook?quote:
Ga je ooit bekend maken wat het dan wel is?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Was er dus net even voor aan het werk, is nog in opbouw allemaal.
En nee, geen kinderopvang. Geen jengelende kinderen om me heen aub.
Nope, het is platquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, als het maar bruizend is...
Alleen tijdens meets maak ik mezelf bekend.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je ooit bekend maken wat het dan wel is?
Pannenkoekenboerderij, Maja de Bij dorp of honingdropjesfabriek?
Wanneer, waar?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen tijdens meets maak ik mezelf bekend.
Van welke sc/topic had je een meet?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer, waar?
Heb onlangs ook een Fok meet gehad, is prima bevallen...
was erg gezellig jaquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer, waar?
Heb onlangs ook een Fok meet gehad, is prima bevallen...
Dat laat ik even in het midden, vertel ik je wel tijdens de volgende meet...quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Van welke sc/topic had je een meet?
quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laat ik even in het midden, vertel ik je wel tijdens de volgende meet...
Kan wat je op FOK! allemaal uitbraakt het daglicht niet verdragen dan?quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:44 schreef drakin het volgende:
Alleen tijdens meets maak ik mezelf bekend.
Nope, echt niet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kan wat je op FOK! allemaal uitbraakt het daglicht niet verdragen dan?
/pestkop
Welnee, dat is voorbij vanaf nu...quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Nope, echt niet.
Want dan gaan ze me pesten hier
quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, dat is voorbij vanaf nu...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Werd het in Amsterdam gehouden?quote:
Hoewel ik niet zo'n meet freak ben, kan ik dat beamen na nu een stuk of 5 fok meets over al die jaren heen...quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind meets leuk, mensen zijn altijd anders dan je denkt.
Nee, elders.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Werd het in Amsterdam gehouden?
Want dan kan ik niet
Voor 1 biologische boerderij kom ik mijn nest niet uitquote:Op maandag 1 augustus 2016 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, elders.
Maar 's nachts was het heerlijk rustig op de weg...
Mocht ik het ooit organiseren, 500 meter verderop hier is het geen Amsterdam meer, maar is er wel een biologische boerderij. Lijkt me een prima lokatie voor jou en de rest...
Een joekel...quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor 1 biologische boerderij kom ik mijn nest niet uit
En niet up to datequote:Op maandag 1 augustus 2016 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een joekel...
http://fruittuinvanwest.nl/
Vanmiddag waren ze alles aan het sproeienquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
En niet up to date
Fruit kan ik hier ook wel plukken, en hier zit er ook nog minder fijnstof op
Biologische bestrijdingsmiddelen zeker?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanmiddag waren ze alles aan het sproeien
Verval je nou alweer in je moppersmurfrol?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
En niet up to date
Fruit kan ik hier ook wel plukken, en hier zit er ook nog minder fijnstof op
Nee gewoon met waterquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Biologische bestrijdingsmiddelen zeker?
Was dat een aanbieding dan? een boerderijtje waar we hier al tig van hebben?quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verval je nou alweer in je moppersmurfrol?
Ik zal nog eens iets aanbieden...
God, god, god, en dan zijn Amsterdammers arrogant...quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Was dat een aanbieding dan? een boerderijtje waar we hier al tig van hebben?
Kom eens met wat origineels en leuks dan
Ben niet helemaal weg, ik kies de momenten wel uit, maar voorlopig even mijn neus vol.quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut, er gaan hier al genoeg mensen weg.
Zoek de trend en de reden...
ok beterquote:
Snuif ze!quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben niet helemaal weg, ik kies de momenten wel uit, maar voorlopig even mijn neus vol.
meerdere goden, dat begint al ergens op te lijkenquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
God, god, god, en dan zijn Amsterdammers arrogant...![]()
Een bierbrouwerij met mongooltjes aan de gistkuipen, is dat dan wat?
Nou ja, niet op die manier uiteraard.quote:
Draakje kan niet tegen fijnstof, dus het is nu of nooit...quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, niet op die manier uiteraard.
Ik niet tegen bobtails of hoe noemen ze dat kapsel, boeit niet, ik vind ze vreselijk, maar gelukkig, voor haarzelf, is ze daar vanaf.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draakje kan niet tegen fijnstof, dus het is nu of nooit...
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, niet op die manier uiteraard.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Draakje kan niet tegen fijnstof, dus het is nu of nooit...
Bobtails zijn geweldig.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik niet tegen bobtails, maar gelukkig is ze daar vanaf.
Ik heb niets net fijnstof, ik ben van de groene plant.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]Mo, de oplossing voor al uw fijnstof problemen
Hergebruik dusquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Was gewoon slootwater om het gras te sproeien
Die zijn ook goed in fijnstof opnemenquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb niets net fijnstof, ik ben van de groene plant.
Ik neem bij de meet wel wat fijnstof mee, breken we het samen biologisch af...quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zijn ook goed in fijnstof opnemen
Maar ik wil heulemaal geen fijnstof biologisch afbreken, ik ben toch zeker geen plantquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem bij de meet wel wat fijnstof mee, breken we het samen biologisch af...
Dan doen we maar iets anders biologisch.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik wil heulemaal geen fijnstof biologisch afbreken, ik ben toch zeker geen plant
Was leuk. Ook met Cartwomen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:00 schreef Bluezz het volgende:
De meet met Laffer en Static en dan een rondleiding op de wallen krijgen van Laffer
Ja! Gaan we ze samen zoekenquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan doen we maar iets anders biologisch.
Ik wil je bijen wel eens zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door chufi op 02-08-2016 01:23:22 ]
Ja, regelmatig zelfs.quote:Op maandag 1 augustus 2016 23:39 schreef chufi het volgende:
MM ben je hier al eens geweest? http://www.hetrijkvandekeizer.nl/nl/
Je bent vermoeiend, maar dat wist je hopelijk al.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Ik ga niet op m'n knieën, maar wil wel mijn excuses aanbieden. Ik ging gisteren veel te ver met m'n zogenaamde rechtvaardigheidsgevoel. Ten eerste had ik deze topictitel niet moeten gebruiken, ten tweede had ik niet op de man/vrouw moeten spelen, waar ik juist die persoon verwijten over maakte, ten derde had ik het bij één op twee posts over die kwestie moeten laten. Ik had tot tien of verder moeten tellen, diep moeten ademhalen, en verstandiger moeten zijn voor een ouwe, in zijn hart goedaardige lobbes. Ik heb er niet slechter door geslapen, maar heb er wel over na liggen denken. Gisteravond al, toen ik Bluezz, Drakin, Mo, Madmaster, Chufi, Deysi en Sascha leuk en grappig zag posten. Ik baalde dat ik mezelf in de voet had geschoten en dacht, die deugen, daar wil ik bij horen. Iedereen maakt fouten, zoals ik gisteren. Maar niet iedereen komt terug om zich te verontschuldigen voor zijn onbezonnen en domme daad. Velen blijven stijfkoppig hangen in hun eerdere beslissingen of, zoals op FOK!, bij hun eerdere posts. Ik schaam me er niet voor m'n fout in te zien en m'n verontschuldigingen aan te bieden. Nogmaals, niet op m'n knieën en niet smekend, wel als volwassene die niet star is en inziet dat ie stom is geweest.
Nu ff pissen.
Ben al weer wegquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent vermoeiend, maar dat wist je hopelijk al.
Ik zeg niet dat je weg moet, misschien hooguit iets minder drammen, of vertel voor de verandering gewoon eens iets leuks.quote:
Liever niet. Krijg ik weer te horen dat ik niet te veel tekst in één keer moet schrijven of dat ik dat maar in m'n eigen topic moet doen. Als er al reacties op komen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je weg moet, misschien hooguit iets minder drammen, of vertel voor de verandering gewoon eens iets leuks.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Liever niet. Krijg ik weer te horen dat ik niet te veel tekst in één keer moet schrijven of dat ik dat maar in m'n eigen topic moet doen. Als er al reacties op komen.
Nu echt weg is.
Succes verder.
Het is wel goed Tong, elk moment is weer een nieuwe kans om opnieuw te beginnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 07:06 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Ik ga niet op m'n knieën, maar wil wel mijn excuses aanbieden. Ik ging gisteren veel te ver met m'n zogenaamde rechtvaardigheidsgevoel. Ten eerste had ik deze topictitel niet moeten gebruiken, ten tweede had ik niet op de man/vrouw moeten spelen, waar ik juist die persoon verwijten over maakte, ten derde had ik het bij één op twee posts over die kwestie moeten laten. Ik had tot tien of verder moeten tellen, diep moeten ademhalen, en verstandiger moeten zijn voor een ouwe, in zijn hart goedaardige lobbes. Ik heb er niet slechter door geslapen, maar heb er wel over na liggen denken. Gisteravond al, toen ik Bluezz, Drakin, Mo, Madmaster, Chufi, Deysi en Sascha leuk en grappig zag posten. Ik baalde dat ik mezelf in de voet had geschoten en dacht, die deugen, daar wil ik bij horen. Iedereen maakt fouten, zoals ik gisteren. Maar niet iedereen komt terug om zich te verontschuldigen voor zijn onbezonnen en domme daad. Velen blijven stijfkoppig hangen in hun eerdere beslissingen of, zoals op FOK!, bij hun eerdere posts. Ik schaam me er niet voor m'n fout in te zien en m'n verontschuldigingen aan te bieden. Nogmaals, niet op m'n knieën en niet smekend, wel als volwassene die niet star is en inziet dat ie stom is geweest.
Nu ff pissen.
Ik bied uitgebreid m'n excuses aan, zeg dat ik niet op m'n knieën ga, het als volwassen wil laten. Wordt niet op gereageerd. Wordt er eenmaal gereageerd, moet er weer bij gezegd worden dat ik vermoeiend ben. Ik denk bekijk het. Kom ie later zeggen dat ik niet weg hoef maar.....wel minder moet drammen.quote:
Neem het toch allemaal niet zo zwaar jongen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bied uitgebreid m'n excuses aan, zeg dat ik niet op m'n knieën ga, het als volwassen wil laten. Wordt niet op gereageerd. Wordt er eenmaal gereageerd, moet er weer bij gezegd worden dat ik vermoeiend ben. Ik denk bekijk het. Kom ie later zeggen dat ik niet weg hoef maar.....wel minder moet drammen.
Bekijk het. Ben geen klein kind of snuffelhond.
Ok, zal chizofreen, alter_Ego ( als ie daar daar geen ruzie mee krijgt) Waus, klein kind, in zichzelf spreken, op zichzelf reageren, vermoeiend, bagger, drammer, houd die medische gegevens lekker in je eigen topiekje, etc als niet gelezen beschouwen. Zoals zo vaak neem ik het weer te zwaar op.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neem het toch allemaal niet zo zwaar jongen.
quote:
Wacht even...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee doe maar niet straks komt ie terug
Doe eensquote:
Ik zei doe eensquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee doe maar niet straks komt ie terug
quote:
Wie?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet nodig, hij heeft zijn aandacht weer.
Jij niet altruïstquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 17:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niet nodig, hij heeft zijn aandacht weer.
Dit is niet leesbaar Tongquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij niet altruïst
Je verweet mij m'n persoonlijke posts die ik belajgrijk genoeg vond om in diverse topics te plaatsen. Ik ben niet zo afgestompt en éénkennig zoals jij. Nog succes met het paard in dressuur waar je mee bent opgegroeid en het twintig keer heb gepost in 6 verschillende subforums.
Ik post in ieder gval ovger mezelf, teveel blijkbaar. Dan gooienj cynisie zoals jij hun klauwen uit. Gemjakkelijk slachtoffer. Hi9j praat over zijnh ziekte. Laten we daar op inhaken lekker cyni9sch doen en de betweter uihyangen.; JUe bent zielig. Ik had je hoger ingeschat. Geef niet te veel bloot van jezelf hij pakt jue nog buitenj de uitget6redejn schadwuw. Hij iuas de schyaduw vanj zichzelf en botvieryt op anderen. Ik type te snel voor m'n ni9euwe pc geenj zin om het te herstellen. Daytt Mag Pietde piraat doen.
Mooi kut, heb ik weer.quote:
Achter het gezwel zit de pus.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:57 schreef Bluezz het volgende:
En achter de wolken schijnt de zon!
/Bassie en Adriaan
Ik proef enige frustratie in zijn verhaal, maar verder goed leesbaar.quote:
Dan zit ik zeker de hele dag al achter de wolken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:57 schreef Bluezz het volgende:
/Bassie en Adriaan
Die zijn er mee gestopt sinds gisterenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:57 schreef Bluezz het volgende:
/Bassie en Adriaan
Owjee, komt er zo weer zo'n jankverhaal.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik proef enige frustratie in zijn verhaal, maar verder goed leesbaar.
Nu nog hun hele oeuvre op de brandstapel en dan ik ben weer helemaal tevreden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn er mee gestopt sinds gisteren
Bassie & Adriaan in de USA is werelds...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu nog hun hele oeuvre op de brandstapel en dan ik ben weer helemaal tevreden.
Ik heb hen altijd, met name Bassie, nogal irritant gevonden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bassie & Adriaan in de USA is werelds...
Onze trip door California hebben zij exact ook zo gedaan en dus is dat onze vakantiefilm geworden...quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb hen altijd, met name Bassie, nogal irritant gevonden.
Was denk ik ook al te oud toen ze populair werden, heb zelfs, misschien onbewust, ook mijn eigen kinderen voor hen weten te behoeden.
Je was meer van Peppie en Kokkie?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb hen altijd, met name Bassie, nogal irritant gevonden.
Was denk ik ook al te oud toen ze populair werden, heb zelfs, misschien onbewust, ook mijn eigen kinderen voor hen weten te behoeden.
Eigenlijk was/ben ik helemaal niet zo van de, met name Nederlandse, 'komische duo's', alleen Laurel en Hardy vind ik erg leuk, zo op zijn tijd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je was meer van Peppie en Kokkie?
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij niet altruïst
Je verweet mij m'n persoonlijke posts die ik belajgrijk genoeg vond om in diverse topics te plaatsen. Ik ben niet zo afgestompt en éénkennig zoals jij. Nog succes met het paard in dressuur waar je mee bent opgegroeid en het twintig keer heb gepost in 6 verschillende subforums.
Ik post in ieder gval ovger mezelf, teveel blijkbaar. Dan gooienj cynisie zoals jij hun klauwen uit. Gemjakkelijk slachtoffer. Hi9j praat over zijnh ziekte. Laten we daar op inhaken lekker cyni9sch doen en de betweter uihyangen.; JUe bent zielig. Ik had je hoger ingeschat. Geef niet te veel bloot van jezelf hij pakt jue nog buitenj de uitget6redejn schadwuw. Hij iuas de schyaduw vanj zichzelf en botvieryt op anderen. Ik type te snel voor m'n ni9euwe pc geenj zin om het te herstellen. Daytt Mag Pietde piraat doen.
Snuf en Snuitje ook niet?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eigenlijk was/ben ik helemaal niet zo van de, met name Nederlandse, 'komische duo's',
Alleen die eerste.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stuff en Snuifje in ieder geval wel...
en nu in Hindiquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij niet altruïst
Ik pas voor een eilandquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:45 schreef sacha het volgende:
[..]
en nu in Hindi![]()
jij niait altruist jai vairwaiait mij mn pairsoonlijkai posts diai ik bailajgrijk gainoaig vond om in divairsai topichs tai plaatsain. ik bain niait zo afgaistompt ain aiainkainnig zoals jij. nog suchchais mait hait paard in draissuur waar jai maiai baint opgaigroaiid ain hait twintig kaiair haib gaipost in 6 vairschhillaindai subforums. ik post in iaidair gval ovgair maizailf, taivaiail blijkbaar. dan gooiainj chynisiai zoals jij hun klauwain uit. gaimjakkailijk slachhtoffair. hi9j praat ovair zijnh ziaiktai. latain wai daar op inhakain laikkair chyni9schh doain ain dai baitwaitair uihyangain.; juai baint ziailig. ik had jai hogair ingaischhat. gaiaif niait tai vaiail bloot van jaizailf hij pakt juai nog buitainj dai uitgait6raidaijn schhadwuw. hij iuas dai schhyaduw vanj zichhzailf ain botviairyt op andairain. ik typai tai snail voor mn ni9aiuwai pch gaiainj zin om hait tai hairstaillain. daytt mag piaitdai piraat doain.
terschelling staat op de agenda. Ik vlieg nietquote:
Ga sowieso met de boot.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
terschelling staat op de agenda. Ik vlieg niet
Een vriendin woont erquote:
Oud stewardes en ik snap je vraag nietquote:
Ze wil ook graag weer naar A'damquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:10 schreef chufi het volgende:
Je wilt toch wat te doen hebben op zo'n eiland
Huis van haar moeder en een zak geld, je kent het welquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:10 schreef chufi het volgende:
Je wilt toch wat te doen hebben op zo'n eiland
Ja zo'n uniek hippieklerenwinkeltje die er nog niet isquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:27 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor winkeltje?
Ik zou wel een winkeltje op Ibiza willen hebben.
Een lekker hippieklerenwinkeltje.
/kijkt Lauren op Ibiza, zelf nooit geweest
In mijn jonge jaren kraakte we 2e huis van Tilburgse criminelen die vast zaten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben voorquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja zo'n uniek hippieklerenwinkeltje die er nog niet is
Die is straks Toch?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:27 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor winkeltje?
Ik zou wel een winkeltje op Ibiza willen hebben.
Een lekker hippieklerenwinkeltje.
Jaloersquote:
Daar gebeurde wel meer toen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In mijn jonge jaren kraakte we 2e huis van Tilburgse criminelen die vast zaten.
Drie jaar oud maar okquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:37 schreef drakin het volgende:
En boem weg was die mooie tekening
http://www.thelocal.no/20(...)rwegian-rock-carving
Even iets van 5000 jaar oud bijwerken
Ja maar was goed bedoeld![]()
[ afbeelding ]
Nog kleingeld teruggekregen van Rob Oudkerk ?quote:
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:45 schreef sacha het volgende:
[..]
en nu in Hindi![]()
jij niait altruist jai vairwaiait mij mn pairsoonlijkai posts diai ik bailajgrijk gainoaig vond om in divairsai topichs tai plaatsain. ik bain niait zo afgaistompt ain aiainkainnig zoals jij. nog suchchais mait hait paard in draissuur waar jai maiai baint opgaigroaiid ain hait twintig kaiair haib gaipost in 6 vairschhillaindai subforums. ik post in iaidair gval ovgair maizailf, taivaiail blijkbaar. dan gooiainj chynisiai zoals jij hun klauwain uit. gaimjakkailijk slachhtoffair. hi9j praat ovair zijnh ziaiktai. latain wai daar op inhakain laikkair chyni9schh doain ain dai baitwaitair uihyangain.; juai baint ziailig. ik had jai hogair ingaischhat. gaiaif niait tai vaiail bloot van jaizailf hij pakt juai nog buitainj dai uitgait6raidaijn schhadwuw. hij iuas dai schhyaduw vanj zichhzailf ain botviairyt op andairain. ik typai tai snail voor mn ni9aiuwai pch gaiainj zin om hait tai hairstaillain. daytt mag piaitdai piraat doain.
Dat vroeg ik me ook afquote:
Je spoort ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
terschelling staat op de agenda. Ik vlieg niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |