Je voelt je aangesproken ?quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 03:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Je spoort en beetje niet. Ga op verkansie ofzo
quote:Op maandag 1 augustus 2016 03:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar zuig maar wat je wil, niet bij mij
quote:Op maandag 1 augustus 2016 03:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Wtf is je probleem? Ik krijg alleen maar gezeik hier.
Nee ik haat het.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:20 schreef tonja het volgende:
Houden jullie stiekem ook zo van karaoke?![]()
Ha sommige mensen maken een sport van het kotsen, het schijnt de ideale manier te zijn om je hoofd te legen of whatever.,,quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:23 schreef Soury het volgende:
Tong is een eikel hij weet het nog niet dat is wel jammer
Ga wat schrijven voor het suffertje ofzo.quote:
Ja en de empathie heb ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2016 04:25 schreef tonja het volgende:
Ik moet zeggen, de warmte, de liefde, het plezier wat men in dit topic lijkt te hebben.
Het ontroert me.
Kippenvel
Wat kan het leven toch prachtig zijn
Hoi kan je ook schrijven in de stijl van Stephen King?quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:16 schreef tong80 het volgende:
k bespeur een gedicht.
Ik bespeur een gedicht
gesloten regels, de zin
ik bespeur de letters, ontketend
van het woord
de rijkdom, de arme last
ontbeert, vereerd de zingeving
de regelmaat, de kadans
van het verhaal
de gebaren zwijgen in het
diepste geheim, het woord wordt gehouden
woordeloos gerijm, ik bespeur
het oneindige gedicht
Ohh hoe dan?quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat merk ik weleens inderdaad. Jij bent best hard voor mensen. Vind ik.
Nou als mensen gedag zeggen in de cos dat je met 'rot op' of zo reageert. Dat is niet lief zeg maar.quote:
De cosquote:Op maandag 1 augustus 2016 04:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou als mensen gedag zeggen in de cos dat je met 'rot op' of zo reageert. Dat is niet lief zeg maar.
Commentaar op stream.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:37 schreef possetje het volgende:
Hollanders met hun stupide afkortingen hebben mensen uit usa ook vaak, what the fuck is cos nu weer
Mensen trekken zich dat soms echt aan hoor. Zou mij ook aan mijn reet roesten of jij me hier nu voor rotte vis uitmaakt of niet, het is the interwebz, maar er zijn erbij die daar echt van van de rel raken.quote:
Als iemand 20 keer gedag zegt trek ik mijn smoel wel open.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Mensen trekken zich dat soms echt aan hoor. Zou mij ook aan mijn reet roesten of jij me hier nu voor rotte vis uitmaakt of niet, het is the interwebz, maar er zijn erbij die daar echt van van de rel raken.
En dat vind ik dan (mja ik zal wel een softie zijn ofzo) dan eigenlijk best wel weer sneu.
Je brengt me wel op een idee. Ik denk dat ik een column aan jou ga wijden. De laatste drie uur alleen al genoeg voer voor inspiratie. 90 procent van je posts is negatief, 80 procent van je posts is van uit het niets vernederend en aanvallend, 80 procent van je post is stalkend, 70 procent is denigrerend, 50 procent is newbies bashend, 30 procent is gespeeld onschuldig, 100 procent tenenkrommend.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga wat schrijven voor het suffertje ofzo.
Gelukkig wel zelfkennis.quote:
Denk het wel.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:28 schreef possetje het volgende:
[..]
Hoi kan je ook schrijven in de stijl van Stephen King?
Understatement van het jaar.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat merk ik weleens inderdaad. Jij bent best hard voor mensen. Vind ik.
Als je op haar reageert, ben je zelf de gebeten hond, gaat ze de gespeelde onschuld spelen. Ik ga er vol tegen in. Dat is ze niet gewend. Gaat ze huilen en blaffen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Mensen trekken zich dat soms echt aan hoor. Zou mij ook aan mijn reet roesten of jij me hier nu voor rotte vis uitmaakt of niet, het is the interwebz, maar er zijn erbij die daar echt van van de rel raken.
En dat vind ik dan (mja ik zal wel een softie zijn ofzo) dan eigenlijk best wel weer sneu.
Zijn eerste boeken naar schijnt zoals hij het zelf vertelde scheef hij onder invloed van 80 verschillende pillen die hij scoorde bij dokters en drugsdealers en daarbij ook nog drank en drugs!quote:
Ja, maar mensen hebben een leuke avond gehad en gaan slapen en dan zeggen ze (oké ja dat is inderdaad offtopic) welterusten. Ik zie het probleem niet. Ze zeggen het niet om mensen te ergeren, ook niet om te trollen...quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand 20 keer gedag zegt trek ik mijn smoel wel open.
Wat ben je toch stoerquote:Op maandag 1 augustus 2016 04:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand 20 keer gedag zegt trek ik mijn smoel wel open.
Herkenbaar, dus dat moet mij geen moeite kosten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:46 schreef possetje het volgende:
[..]
Zijn eerste boeken naar schijnt zoals hij het zelf vertelde scheef hij onder invloed van 80 verschillende pillen die hij scoorde bij dokters en drugsdealers en daarbij ook nog drank en drugs!
Zij wel. Met liefde en duivels genoegen. Ze ligt te soppen in bed als ze denk aan de lieve users die zwetend in bed liggen te overdenken wat ze nu weer fout hebben gedaan. Waarom de bitch zo hatelijk op hen reageerde.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, maar mensen hebben een leuke avond gehad en gaan slapen en dan zeggen ze (oké ja dat is inderdaad offtopic) welterusten. Ik zie het probleem niet. Ze zeggen het niet om mensen te ergeren, ook niet om te trollen...
Weet ik en is ook niet erg, maar constant vermelden dat je weg gaat/slapen en geen reactie krijgt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, maar mensen hebben een leuke avond gehad en gaan slapen en dan zeggen ze (oké ja dat is inderdaad offtopic) welterusten. Ik zie het probleem niet. Ze zeggen het niet om mensen te ergeren, ook niet om te trollen...
Achossie, ze kan er niet tegen. Haar emphatie naar zichzelf is ze nooit kwijt geraakt. Narcisme heet zoiets. Gelukkig weet zij wat er hoort en niet hoort in COS.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik en is ook niet erg, maar constant vermelden dat je weg gaat/slapen en geen reactie krijgt.
En weer verder posten en weer en weer, ja dan heb je me op de kastIk kan daar niet tegen.
En dat hoort ook niet in de cos
Dat lijkt me vooral heel vermoeiend voor jou.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik en is ook niet erg, maar constant vermelden dat je weg gaat/slapen en geen reactie krijgt.
En weer verder posten en weer en weer, ja dan heb je me op de kastIk kan daar niet tegen.
En dat hoort ook niet in de cos
Hoe weet jij nou of ik me beter moet laten nakijkenquote:Op maandag 1 augustus 2016 04:56 schreef Soury het volgende:
Tong laat je beter nakijken. Het gaat niet best met je
quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral heel vermoeiend voor jou.
Nou ik ben daar niet zo vaakquote:Op maandag 1 augustus 2016 04:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral heel vermoeiend voor jou.
Dus ik zit voor de kat z'n kut je met liefde, tederheid, positieve, met gouden dwarrelende viooltjes die als engelen der liefde op je neerdalen te reageren ?quote:Op maandag 1 augustus 2016 05:00 schreef Soury het volgende:
Even voor de duidelijkheid Ik kan je posts niet lezen dus bespaar de moeite
wow! die pillen wil ik ook!quote:Op maandag 1 augustus 2016 05:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus ik zit voor de kat z'n kut je met liefde, tederheid, positieve, met gouden dwarrelende viooltjes die als engelen der liefde op je neerdalen te reageren ?
En dan toch een grote muil.quote:
Dit is mijn stijl, zo post ik altijd.quote:
ben je als kind in een een ketel met toverdrank gevallen?quote:Op maandag 1 augustus 2016 05:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is mijn stijl, zo post ik altijd.
Even op je naam geklikt. Je post alleen maar in COS. Daar heb ik de eerste drie dagen naar gekeken. Toen haakte ik al af. De programmamakers begonnen gelijk met beīnvloeden, ingrijpen en manipuleren van buitenaf. Terwijl ze hadden beloofd dat het total zelfredzaamheid zou worden. BB en de Bus wel met plezier gevolgd. Dit was en is niks voor mij. Ma kijkt wel, en vind het leuk, Ieder zijn ding.quote:Op maandag 1 augustus 2016 05:07 schreef tonja het volgende:
[..]
ben je als kind in een een ketel met toverdrank gevallen?
Nah, ik ken je, ik draai al een tijdje mee op fok! Maar nog nooit echt met jou in een topic terecht gekomen zeg maar
Klopt de laatste 3 jaar of zo wel ja. Maar ik ben al actief op fok vanaf 2002. Vroeger veel op fot rond gehangen, veel van geleerd. Ook op f&f en naja nog wel meer. Maar tegenwoordig is het voornamelijk uto inderdaad.quote:Op maandag 1 augustus 2016 05:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Even op je naam geklikt. Je post alleen maar in COS. Daar heb ik de eerste drie dagen naar gekeken. Toen haakte ik al af. De programmamakers begonnen gelijk met beīnvloeden, ingrijpen en manipuleren van buitenaf. Terwijl ze hadden beloofd dat het total zelfredzaamheid zou worden. BB en de Bus wel met plezier gevolgd. Dit was en is niks voor mij. Ma kijkt wel, en vind het leuk, Ieder zijn ding.
Is het een grote groep FOK!ers die daar SCen en het volgt ?quote:Op maandag 1 augustus 2016 05:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt de laatste 3 jaar of zo wel ja. Maar ik ben al actief op fok vanaf 2002. Vroeger veel op fot rond gehangen, veel van geleerd. Ook op f&f en naja nog wel meer. Maar tegenwoordig is het voornamelijk uto inderdaad.
Jullie zijn voor elkaar gemaakt, een perfect koppel dat elkaar heeft gezocht en gevonden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 05:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus ik zit voor de kat z'n kut je met liefde, tederheid, positieve, met gouden dwarrelende viooltjes die als engelen der liefde op je neerdalen te reageren ?
Ha ha haquote:Op maandag 1 augustus 2016 05:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jullie zijn voor elkaar gemaakt, een perfect koppel dat elkaar heeft gezocht en gevonden.
quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:20 schreef tonja het volgende:
Houden jullie stiekem ook zo van karaoke?![]()
Goeiemorgen. Punk in the 50's ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nee, ik lurk hier eigenlijk nooit, als ik tijd en zin heb post ik een tijdje mee.quote:Op maandag 1 augustus 2016 01:01 schreef drakin het volgende:
Bloez zie ik hier nu ook pas.
Bloesss?
Kom jij dan ook ineens uit de lurkstand?
Ik ook niet, ik verdedigde Drakin, zoals ik mezelf verdedig tegen bitches. Ze heeft FANN zelfs weggejaagd en aangevallen. Die deugt zelfs zo erg niet dat Charles Manson haar had geweigerd in zijn sekte om onderling de goede vrede te bewaren.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik lurk hier eigenlijk nooit, als ik tijd en zin heb post ik een tijdje mee.
Als het leuk is dan he
Ben niet zo van het elkaar met woorden aftroeven of op de user hakken, dat laat ik aan anderen over.
Ik heb 4 uur achter elkaar doorgeslapen. Dat is al heel watquote:Op maandag 1 augustus 2016 13:37 schreef chufi het volgende:
Ik werd vannacht kennelijk net op tijd heel erg moe ... Maar goed het is al weer middag ontbijt zit er in en de zon schijnt... Ik ga eens een eindje fietsen
Fijn!quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb 4 uur achter elkaar doorgeslapen. Dat is al heel wat
Ik heb Muis gemeet.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik verdedigde Drakin, zoals ik mezelf verdedig tegen bitches. Ze heeft FANN zelfs weggejaagd en aangevallen. Die deugt zelfs zo erg niet dat Charles Manson haar had geweigerd in zijn sekte om onderling de goede vrede te bewaren.
Altijd al slecht geslapen. Tegenwoordig val ik wel snel in slaap omdat ik meestal doodop ben. Maar dat doorslapen lukt meestal niet, af en toe een uurtje of twee uurtjes. Ik sta erg vroeg op momenteel blijven liggen heeft geen nut.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fijn!
Meer maak ik ook nooit, als je maar de juiste fases doormaakt is 4 uur het minimum.
Een onzeker iemand idd. Die door het kleineren users wegjaagt en er zelf voldoening uit haalt. Dan heb je een goede aan me. Nu heeft ze me geblokkeerd.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb Muis gemeet.
Een stil iemand. En dat ze elkaar wegjagen en aanvallen en weet ik wat nog meer, ik bemoei me er niet mee want ik ken geen ins en outs.
En voor omtrekkende onderhuidse gemene vrouwenbewegingen ben ik helemaal allergisch.
Tis zo makkelijk online allemaal he
Ik weet het allemaal bluezzie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:44 schreef Bluezz het volgende:
Als je weer beter kunt lopen misschien ff een klein ommetje voor je gaat slapen.
Dan douchen en geen schermpjes meer.. alle beetjes kunnen helpen
De virtuele hond uitlaten
Whut?quote:
Mijn guilty pleasurequote:Op maandag 1 augustus 2016 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whut?![]()
Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet zo is
Zeg me dat het niet waar is
We doen net alsof het niet zo is
Alsof het niet zo is
Alsof het niet waar is...
Ik heb eigenlijk ook maar weinig tijd voor Fok, Tja, heb nou eenmaal een leven.quote:Op maandag 1 augustus 2016 13:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik lurk hier eigenlijk nooit, als ik tijd en zin heb post ik een tijdje mee.
Als het leuk is dan he
Ben niet zo van het elkaar met woorden aftroeven of op de user hakken, dat laat ik aan anderen over.
Hierquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn guilty pleasure![]()
Geef me een microfoon en ik ben los
Bedankt voor deze info...quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn guilty pleasure![]()
Geef me een microfoon en ik ben los
Kuschjesquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die 3 kruisjes op die klompen, ik mag dat wel...
ik zie mobiel alleen laat je niet wegjagen Drakin, maar daarachter moet nogwat staan.quote:
Heeft weinig met aftroeven te maken, helemaal niks zelfs.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook maar weinig tijd voor Fok, Tja, heb nou eenmaal een leven.
En het is hier normaal gesproken best leuk.
Alleen laten de leukste users zich zomaar aftroeven en dat is dan wel weer jammer.
Nieuw Topic [40+ SC #584] Laat je niet wegpesten drakin, het is een relikwie.....quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
ik zie mobiel alleen laat je niet wegjagen Drakin, maar daarachter moet nogwat staan.
Dus tong denkt dat ik me laat wegjagen? Why en door wie?
Dat laatste helaas.. Maar we blijven positiefquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:09 schreef Bluezz het volgende:
Als we al dat wegjaaggeneuzel en katterij nou eens gewoon stoppen en doorgaan met leukere dingen?
Zoals Draak, wat doe je voor werk?
En Sjoef jij was toen ontslagen, heb je al weer wat anders of is het een gebed zonder end
Bluezz for president!quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:09 schreef Bluezz het volgende:
Als we al dat wegjaaggeneuzel en katterij nou eens gewoon stoppen en doorgaan met leukere dingen?
quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:09 schreef Bluezz het volgende:
En Sjoef jij was toen ontslagen, heb je al weer wat anders of is het een gebed zonder end
Goffer, mijn iPhone kan geen vocaroo afspelenquote:Op maandag 1 augustus 2016 18:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info...
www.vocaroo.com
Goeie welquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:09 schreef Bluezz het volgende:
Nee, jij moet wat zingen, opnemen en hier posten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goffer, mijn iPhone kan geen vocaroo afspelen![]()
Heb ik het geshockeerd met deze ontboezeming?
Inmiddels doet mijn PC het weerquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Nieuw Topic [40+ SC #584] Laat je niet wegpesten drakin, het is een relikwie.....
Soury
Eenschquote:Op maandag 1 augustus 2016 19:09 schreef Bluezz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |