Je voelt je aangesproken ?quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 03:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Je spoort en beetje niet. Ga op verkansie ofzo
quote:Op maandag 1 augustus 2016 03:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar zuig maar wat je wil, niet bij mij
quote:Op maandag 1 augustus 2016 03:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Wtf is je probleem? Ik krijg alleen maar gezeik hier.
Nee ik haat het.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:20 schreef tonja het volgende:
Houden jullie stiekem ook zo van karaoke?![]()
Ha sommige mensen maken een sport van het kotsen, het schijnt de ideale manier te zijn om je hoofd te legen of whatever.,,quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:23 schreef Soury het volgende:
Tong is een eikel hij weet het nog niet dat is wel jammer
Ga wat schrijven voor het suffertje ofzo.quote:
Ja en de empathie heb ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2016 04:25 schreef tonja het volgende:
Ik moet zeggen, de warmte, de liefde, het plezier wat men in dit topic lijkt te hebben.
Het ontroert me.
Kippenvel
Wat kan het leven toch prachtig zijn
Hoi kan je ook schrijven in de stijl van Stephen King?quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:16 schreef tong80 het volgende:
k bespeur een gedicht.
Ik bespeur een gedicht
gesloten regels, de zin
ik bespeur de letters, ontketend
van het woord
de rijkdom, de arme last
ontbeert, vereerd de zingeving
de regelmaat, de kadans
van het verhaal
de gebaren zwijgen in het
diepste geheim, het woord wordt gehouden
woordeloos gerijm, ik bespeur
het oneindige gedicht
Ohh hoe dan?quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat merk ik weleens inderdaad. Jij bent best hard voor mensen. Vind ik.
Nou als mensen gedag zeggen in de cos dat je met 'rot op' of zo reageert. Dat is niet lief zeg maar.quote:
De cosquote:Op maandag 1 augustus 2016 04:35 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou als mensen gedag zeggen in de cos dat je met 'rot op' of zo reageert. Dat is niet lief zeg maar.
Commentaar op stream.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:37 schreef possetje het volgende:
Hollanders met hun stupide afkortingen hebben mensen uit usa ook vaak, what the fuck is cos nu weer
Mensen trekken zich dat soms echt aan hoor. Zou mij ook aan mijn reet roesten of jij me hier nu voor rotte vis uitmaakt of niet, het is the interwebz, maar er zijn erbij die daar echt van van de rel raken.quote:
Als iemand 20 keer gedag zegt trek ik mijn smoel wel open.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Mensen trekken zich dat soms echt aan hoor. Zou mij ook aan mijn reet roesten of jij me hier nu voor rotte vis uitmaakt of niet, het is the interwebz, maar er zijn erbij die daar echt van van de rel raken.
En dat vind ik dan (mja ik zal wel een softie zijn ofzo) dan eigenlijk best wel weer sneu.
Je brengt me wel op een idee. Ik denk dat ik een column aan jou ga wijden. De laatste drie uur alleen al genoeg voer voor inspiratie. 90 procent van je posts is negatief, 80 procent van je posts is van uit het niets vernederend en aanvallend, 80 procent van je post is stalkend, 70 procent is denigrerend, 50 procent is newbies bashend, 30 procent is gespeeld onschuldig, 100 procent tenenkrommend.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga wat schrijven voor het suffertje ofzo.
Gelukkig wel zelfkennis.quote:
Denk het wel.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:28 schreef possetje het volgende:
[..]
Hoi kan je ook schrijven in de stijl van Stephen King?
Understatement van het jaar.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat merk ik weleens inderdaad. Jij bent best hard voor mensen. Vind ik.
Als je op haar reageert, ben je zelf de gebeten hond, gaat ze de gespeelde onschuld spelen. Ik ga er vol tegen in. Dat is ze niet gewend. Gaat ze huilen en blaffen.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Mensen trekken zich dat soms echt aan hoor. Zou mij ook aan mijn reet roesten of jij me hier nu voor rotte vis uitmaakt of niet, het is the interwebz, maar er zijn erbij die daar echt van van de rel raken.
En dat vind ik dan (mja ik zal wel een softie zijn ofzo) dan eigenlijk best wel weer sneu.
Zijn eerste boeken naar schijnt zoals hij het zelf vertelde scheef hij onder invloed van 80 verschillende pillen die hij scoorde bij dokters en drugsdealers en daarbij ook nog drank en drugs!quote:
Ja, maar mensen hebben een leuke avond gehad en gaan slapen en dan zeggen ze (oké ja dat is inderdaad offtopic) welterusten. Ik zie het probleem niet. Ze zeggen het niet om mensen te ergeren, ook niet om te trollen...quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand 20 keer gedag zegt trek ik mijn smoel wel open.
Wat ben je toch stoerquote:Op maandag 1 augustus 2016 04:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand 20 keer gedag zegt trek ik mijn smoel wel open.
Herkenbaar, dus dat moet mij geen moeite kosten.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:46 schreef possetje het volgende:
[..]
Zijn eerste boeken naar schijnt zoals hij het zelf vertelde scheef hij onder invloed van 80 verschillende pillen die hij scoorde bij dokters en drugsdealers en daarbij ook nog drank en drugs!
Zij wel. Met liefde en duivels genoegen. Ze ligt te soppen in bed als ze denk aan de lieve users die zwetend in bed liggen te overdenken wat ze nu weer fout hebben gedaan. Waarom de bitch zo hatelijk op hen reageerde.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, maar mensen hebben een leuke avond gehad en gaan slapen en dan zeggen ze (oké ja dat is inderdaad offtopic) welterusten. Ik zie het probleem niet. Ze zeggen het niet om mensen te ergeren, ook niet om te trollen...
Weet ik en is ook niet erg, maar constant vermelden dat je weg gaat/slapen en geen reactie krijgt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, maar mensen hebben een leuke avond gehad en gaan slapen en dan zeggen ze (oké ja dat is inderdaad offtopic) welterusten. Ik zie het probleem niet. Ze zeggen het niet om mensen te ergeren, ook niet om te trollen...
Achossie, ze kan er niet tegen. Haar emphatie naar zichzelf is ze nooit kwijt geraakt. Narcisme heet zoiets. Gelukkig weet zij wat er hoort en niet hoort in COS.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik en is ook niet erg, maar constant vermelden dat je weg gaat/slapen en geen reactie krijgt.
En weer verder posten en weer en weer, ja dan heb je me op de kastIk kan daar niet tegen.
En dat hoort ook niet in de cos
Dat lijkt me vooral heel vermoeiend voor jou.quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik en is ook niet erg, maar constant vermelden dat je weg gaat/slapen en geen reactie krijgt.
En weer verder posten en weer en weer, ja dan heb je me op de kastIk kan daar niet tegen.
En dat hoort ook niet in de cos
Hoe weet jij nou of ik me beter moet laten nakijkenquote:Op maandag 1 augustus 2016 04:56 schreef Soury het volgende:
Tong laat je beter nakijken. Het gaat niet best met je
quote:Op maandag 1 augustus 2016 04:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral heel vermoeiend voor jou.
Nou ik ben daar niet zo vaakquote:Op maandag 1 augustus 2016 04:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral heel vermoeiend voor jou.
Dus ik zit voor de kat z'n kut je met liefde, tederheid, positieve, met gouden dwarrelende viooltjes die als engelen der liefde op je neerdalen te reageren ?quote:Op maandag 1 augustus 2016 05:00 schreef Soury het volgende:
Even voor de duidelijkheid Ik kan je posts niet lezen dus bespaar de moeite
wow! die pillen wil ik ook!quote:Op maandag 1 augustus 2016 05:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus ik zit voor de kat z'n kut je met liefde, tederheid, positieve, met gouden dwarrelende viooltjes die als engelen der liefde op je neerdalen te reageren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |