Ik kende Jahjah ook al. Van alle zomergasten van dit seizoen is Andrea Maier voor mij de grote onbekende.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:29 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ik kende Abou JahJah wel. En ik denk nog wel meer NL'ers (meer dan 5%). De Zomergasten vormen altijd een team van ik geloof 5 of 6 mensen. Het eindigt meestal met de bekendste. En tussendoor (om en om) een bekende en zo'n onbekende (schrijver meestal, of directeur van een of andere kunsthal). Dus meestal zo'n culturele onbekende. Ik vond Abou Jahjah niet de meest onbekende.
Als dat jou op de kast krijgt, zeker.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelul.
Een VPRO-programma als Zondag met Lubach wint het op alle fronten van de commerciëlen met kijkcijfers.
Trouwens? Ga je volgende aflevering van Zomergasten ook weer uit eten met je zus om dan vanaf de zijlijn je commentaar te geven?
Griet Op de Beeck (schrijfster)quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kende Jahjah ook al. Van alle zomergasten van dit seizoen is Andrea Maier voor mij de grote onbekende.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:41 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
.
Met name bij gesubsidieerde cultuur zit er een groot "ons ken ons" ambtelijk circuitje achter, waardoor ik me afvraag in hoeverre zo'n iemand terecht belangrijk is geworden, of zo iemand wat te melden heeft.
Achy misschien verkeerde voorbeelden. Altijd nog beter dan hardnekkige vooroordelen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat van Bergkamp is een vrij hardnekkige hoax. En om nou een VWO diploma als een enorme prestatie te zien lijkt me ook wat overdreven. Van diplomafabriekjes als Nijenrode ben ik ook nooit zo onder de indruk.
We hebben al twee mislukte seizoenen gehad met Katja, Linda de Mol een pannellid van een talentenjachtquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:04 schreef Mike het volgende:
Ik snap niet hoe deze gast uitgenodigd zou kunnen worden voor kijkcijfers? 95% van de Nederlanders heeft nog nooit van Abou Jahjah gehoord. Als ze echt hoge kijkcijfers wilden scoren, dan moeten ze figuren als Wendy van Dijk of Max Verstappen er neerzetten.
Ik kijk tegenwoordig vaker naar de commerciëlen dan naar de verlepte, verloren VPRO. Kan geen huidig programma opnoemen dat kan tippen aan de jaren 70 en 80. Wie is/of zijn de opvolgers geworden van Koot en Bie, wie maakt er soap/comedies zoals Wim T. Schippers. Waar zijn de jongerenprogramma's zoals F.A. Onrust, Willem en Daan Ekkel, wie is er in het gat van Nederland gesprongen, wie is er als éénoog de opvolger van Wim Kayzer ? Waar is Arjan Ederveen gebleven ? Ik heb ooit een muurbord geschilderd voor een vriendin van me. 30 jaar gelden. Die begon een stripwinkel. Liep niet echt. Zei ik tegen de Bommelaar en grootste Disney kenner van Nederland dat ze het niet uit winstbejag was begonnen. Adrem als hij is: 'Daar is ze dan goed in geslaagd.' Zo denk ik over de VPRO. Heb nog wel hun gids. Die is beter kwa kwaliteit dan de programma's die ze uitzenden. Zomergasten is ook al jaren knudde met een rietje. Ze zijn zo stil blijven staan als een melaatse staande koekoeksklok op een lepra eiland.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig draait het bij de VPRO niet uitsluitend om de kijkcijfers.
Daarvoor hebben we de RTL's en de campingzenders van SBS.
Je bent wel erg in de jaren 80-90 blijven hangen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig vaker naar de commerciëlen dan naar de verlepte, verloren VPRO. Kan geen huidig programma opnoemen dat kan tippen aan de jaren 70 en 80. Wie is/of zijn de opvolgers geworden van Koot en Bie, wie maakt er soap/comedies zoals Wim T. Schippers. Waar zijn de jongerenprogramma's zoals F.A. Onrust, Willem en Daan Ekkel, wie is er in het gat van Nederland gesprongen, wie is er als éénoog de opvolger van Wim Kayzer ? Waar is Arjan Ederveen gebleven ? Ik heb ooit een muurbord geschilderd voor een vriendin van me. 30 jaar gelden. Die begon een stripwinkel. Liep niet echt. Zei ik tegen de Bommelaar en grootste Disney kenner van Nederland dat ze het niet uit winstbejag was begonnen. Adrem als hij is: 'Daar is ze dan goed in geslaagd.' Zo denk ik over de VPRO. Heb nog wel hun gids. Die is beter kwa kwaliteit dan de programma's die ze uitzenden. Zomergasten is ook al jaren knudde met een rietje. Ze zijn zo stil blijven staan als een melaatse staande koekoeksklok op een lepra eiland.
O ja?quote:
Dat is toch 10x een bomvolle Kuip.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 15:37 schreef Ryan3 het volgende:
484.000 kijkers trok de aflevering van afgelopen zondag.
Op welke punten?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben het zelden met Tong eens, maar deze keer wel.
Dat de vpro nog maar een schim is van wat ze ooit waren.quote:
Dat geldt voor de hele publieke omroep.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat de vpro nog maar een schim is van wat ze ooit waren.
Truequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:34 schreef agter het volgende:
[..]
Dat geldt voor de hele publieke omroep.
Nee hoor de AVRO was vroeger Hans vanj der Togt. het is nu mijn favoriete omroep met schitterend muziek- en film en kunstprogramma's het is de VPRO inj een modern vestje daar waar de VPRO de AVRO is van deze tijd.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:34 schreef agter het volgende:
[..]
Dat geldt voor de hele publieke omroep.
Verwijder dan ook al het gemekker over de PO en VPRO in plaats van enkel de reacties daarop. Dat is net zo goed offtopic.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:27 schreef Karina het volgende:
Off topic en op de man zooi is weg. Het kan weer over Zomergasten en/of VPRO gaan.
WBT zomergasten heb ik zelf niks te melden want ik heb het niet gekeken.
Mwah zijsprongetje over de VPRO is vind ik niet zo heel erg offtopic zo tussen 2 zomergasten door. De rest was vooral gemekker op elkaar en elkaars smaak.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Verwijder dan ook al het gemekker over de PO en VPRO in plaats van enkel de reacties daarop. Dat is net zo goed offtopic.
Typerend voor jou als mod. Je had ook geen enkel benul van voetbal en werd toch mod van VBL Heb je wel enig idee wat je zoal hebt verwijderdquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:27 schreef Karina het volgende:
WBT zomergasten heb ik zelf niks te melden want ik heb het niet gekeken.
Dit bedoel ik. Ze heeft geen ideequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 18:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Verwijder dan ook al het gemekker over de PO en VPRO in plaats van enkel de reacties daarop. Dat is net zo goed offtopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |