Bepaald geen CEO van Sony, wel was Ton Brandsteder de plaatselijke directeur van Sony-Nederland en bestuurslid bij Ajax.quote:Op maandag 1 augustus 2016 21:17 schreef tong80 het volgende:
Niet in z'n nadeel. Maar ja als je pa CEO van Sony is
Esther is vervangen door Frank Ouwehand. Daar is niks geks mee.quote:Op maandag 1 augustus 2016 19:49 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Esther Ouwehand zit ook nog bij de PvdD gelukkig. En die bezoekt hardrock concerten. Trekt het weer een beetje recht.
Zoiets Golfert, van Ajax wist ik. Van Sony ook, maar klepel en klok. Heb geen verstand van dat wereldjequote:Op maandag 1 augustus 2016 22:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Bepaald geen CEO van Sony, wel was Ton Brandsteder de plaatselijke directeur van Sony-Nederland en bestuurslid bij Ajax.
Denk juist andersom.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 00:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vermoed dat hij er echt als een lichtgewicht gaat afkomen, na de uitzending van gisteren...
Wie is dat ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 05:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Esther is vervangen door Frank Ouwehand. Daar is niks geks mee.
Een idealist dus. Kan leuk worden als ie ook gepassioneerd is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:08 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
sorry
http://www.parlement.com/id/vj09kuptt2ks/f_p_frank_wassenberg
Frank Wassenberg.
Hoezo idealist?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een idealist dus. Kan leuk worden als ie ook gepassioneerd is.
Je begrijpt me verkeerd, ik bedoel het positief. Dat ie idealen nastreeft in positieve zinquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 09:39 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Hoezo idealist?
Meneer was lid van een hele rij dierenbeschermingsorganisaties.
Dat vind ik geen verrassing voor een kandidaat voor de PvdD.
Ik vind het wel een beetje typisch "bakfietsvader". Maar da's ook positief. Verder hoop ik op een no-nonsense figuur. Een beetje "Piet de Jong"quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd, ik bedoel het positief. Dat ie idealen nastreeft in positieve zin
Ik was zondagavond naar Jason Bourne en vindt het een prikkelende uitzending, omdat daadwerkelijk iemand aan het woord wordt gelaten met een ongewenste mening. Ik geef de aflevering een 7,5.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:22 schreef Mike het volgende:
Matig wel, die meningen van mensen die er bijna trots op zijn alleen de eerste twintig minuten te hebben gekeken. Ben dan een vent en bekijk de hele uitzending zodat je er wat gefundeerds over kunt melden.
Dat van Bergkamp is een vrij hardnekkige hoax. En om nou een VWO diploma als een enorme prestatie te zien lijkt me ook wat overdreven. Van diplomafabriekjes als Nijenrode ben ik ook nooit zo onder de indruk.quote:Op maandag 1 augustus 2016 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft ie meer dan die Belg
Je moet dit soort mensen nooit onderschat. Ron Brandsteder is afgestudeerd op Nijenrode. Katja, Candy hebben VWO, Bergkamp is werktuigbouwkundige Daniel de Ridder heeft Gymnasium
Vooral die DENKer is grappig, vrij vertaald staat er: "Ik heb alleen de eerste twintig minuten gezien, maar daarna heb ik af en toe iets op twitter gelezen, dus daarover heb ik ook een mening".quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 13:22 schreef Mike het volgende:
Matig wel, die meningen van mensen die er bijna trots op zijn alleen de eerste twintig minuten te hebben gekeken. Ben dan een vent en bekijk de hele uitzending zodat je er wat gefundeerds over kunt melden.
Klopt, het is wel een keuze voor een zekere controverse maar bepaald niet voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:04 schreef Mike het volgende:
Ik snap niet hoe deze gast uitgenodigd zou kunnen worden voor kijkcijfers? 95% van de Nederlanders heeft nog nooit van Abou Jahjah gehoord. Als ze echt hoge kijkcijfers wilden scoren, dan moeten ze figuren als Wendy van Dijk of Max Verstappen er neerzetten.
Gelukkig draait het bij de VPRO niet uitsluitend om de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:04 schreef Mike het volgende:
Ik snap niet hoe deze gast uitgenodigd zou kunnen worden voor kijkcijfers? 95% van de Nederlanders heeft nog nooit van Abou Jahjah gehoord. Als ze echt hoge kijkcijfers wilden scoren, dan moeten ze figuren als Wendy van Dijk of Max Verstappen er neerzetten.
Ik denk het wel, bij de VPRO heb ik al dikke 20 jaar de indruk dat zij het volgende aanhangenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig draait het bij de VPRO niet uitsluitend om de kijkcijfers.
Gelul.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik denk het wel, bij de VPRO heb ik al dikke 20 jaar de indruk dat zij het volgende aanhangen
1) kwaliteits TV heeft lage kijkcijfers
2) zo lang we lage kijkcijfers hebben maken we kwaliteits TV
Ik kende Abou JahJah wel. En ik denk nog wel meer NL'ers (meer dan 5%). De Zomergasten vormen altijd een team van ik geloof 5 of 6 mensen. Het eindigt meestal met de bekendste. En tussendoor (om en om) een bekende en zo'n onbekende (schrijver meestal, of directeur van een of andere kunsthal). Dus meestal zo'n culturele onbekende. Ik vond Abou Jahjah niet de meest onbekende.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 14:04 schreef Mike het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |