Niet echt, de definitie van antisemitisme is niet echt ontopic. Vergeet dat hele zionisten gebeuren gewoon, en focus je op de titel: stort Hillary ons in een oorlog?quote:
[...]quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:20 schreef Jigzoz het volgende:
Focus jij je maar op de titel. Ik neem ook de OP erbij.
Verder niet. Niet in het filmpje, niet in de rest van de OP.quote:Dat is de reden dat zij door de Zionisten is uitverkoren
Klopt.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:57 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee joh zien ze niet en snappen doet men het al helemaal niet.
Het is een staaltje van generaliseren al de tijd. Het slaat totaal geen hout. Omdat ik van mening ben dat de wereld geregeerd wordt achter de achter de schermen door de grote banken die weer gerund worden door grotendeels Joodse (lees zionistische) families dan ben ik nu dus een jodenhater?
Kloptquote:Nu met de war on terror al die (zogenaamde imo) aanslagen gepleegd door extreme radicale moslims. Als je dit aankaart dan zou je een anti-islamiet moeten zijn als je dezelfde redenering aanhoudt, een moslimhater.
Dit dus. Dat hele zionisten-gedoe haalt de TS er zelf bij maar is nergens terug te vinden en dus totaal niet relevant.quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[...]
Overigens is dit het enige stukje uit de OP waarbij Zionisten ter sprake komen:
[..]
Verder niet. Niet in het filmpje, niet in de rest van de OP.
Ga je die psychoanalyse in FB ook even verwijderen dan?quote:Op maandag 1 augustus 2016 12:36 schreef jogy het volgende:
Heren, even uit elkaars haren graag. En een hele diepte analyse over wat zionisme nou wel of niet is schiet hier een beetje het doel voorbij. Daarvoor kan je wel terecht in BNW / Zionisme
Hier gaat het hoofdzakelijk over het beoogde gevaar van Hillary en de eventuele onzin ervan.
Brrr... wat een eng wijf.twitter:wikileaks twitterde op maandag 01-08-2016 om 23:26:28Clinton celebrates her role in killing #Libya's head of state which led to ISIS takeover https://t.co/E2oAtKJ4ei https://t.co/6ESnLhsQtV reageer retweet
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:47 schreef RM-rf het volgende:
Hoezeer het hier populair schijnt te zijn erg anti-amerikaans te lopen roeptoeteren.
Er is is eigenlijk bijna geen enkel gewapend conflict in de laatste 120 jaar welk zomaar door de amerikanen begonnen is (ik zie enkel de Spaans-Amerikaanse oorlog in 1898 als de laatste keer dat de amerikanen zelf actief een oorlog begonnen onder eigen vlag, verder is er nog de schimmige Operation-HAIK in de jaren vijftig waar amerikanen een 'schijn-oorlog' opzettten met ongemarkeerd matrieel; met als bedoelng de schuld op 'anderen' te schuiven dat mislukte toen een amerikaanse piloot gevangen genomen werd en men dit plan snel terugtrok).
Verder zijn eigenlijk alle voorbeelden van amerikaanse interventies een 'reactie-op' bestaande gewapende conflicten, waarin de VS instapte nadat er al gewapend geweld was...
Natuurlijk kun je bekritiseren dat de manier waarop de VS vervolgens optrad in veel situaties ook geled heeft tot soms het anger voortduren van conflicten of het ontstaan van voedingsbodems voor vervolg-conflicten...
Enkel, het is mij een beetje oppervlakkig roeptoeteren om te doen alsof alles alijd maar schuld is van de amerikanen, en te doen alsof het de ergste wereldmacht ooit is...
Eerlijk gezegd vind ik de amerikanen vergeleken met andere wereld-/koloniale rijken eigenlijk best wel een positieve waardering verdienen door hun terughoudendheid bij de uitoefening van geweld.. de meeste oorlogen van de amerikanen zijn gekenmerk door relatief weing doden, en ook hun eigen strijdwijze is vaak gericht op het beperken van de slachtoffer-aantallen...
Andere wereldheersers zijn daarin veel 'harder' geweest.. mensen als Stalin die miljoenen doden een 'statistiek' noemden of Mao die ooit aangaf bij een oorlog 300 miljoen doden aanvaardbaar te vinden (de helft van de toenmage bevolking van china, deze mass-extinction-speech betekende voor de russen wel dat ze plannen voor een grotschalige aanval op china in de koelkast stelden)
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:47 schreef RM-rf het volgende:
Hoezeer het hier populair schijnt te zijn erg anti-amerikaans te lopen roeptoeteren.
Er is is eigenlijk bijna geen enkel gewapend conflict in de laatste 120 jaar welk zomaar door de amerikanen begonnen is (ik zie enkel de Spaans-Amerikaanse oorlog in 1898 als de laatste keer dat de amerikanen zelf actief een oorlog begonnen onder eigen vlag, verder is er nog de schimmige Operation-HAIK in de jaren vijftig waar amerikanen een 'schijn-oorlog' opzettten met ongemarkeerd matrieel; met als bedoelng de schuld op 'anderen' te schuiven dat mislukte toen een amerikaanse piloot gevangen genomen werd en men dit plan snel terugtrok).
Verder zijn eigenlijk alle voorbeelden van amerikaanse interventies een 'reactie-op' bestaande gewapende conflicten, waarin de VS instapte nadat er al gewapend geweld was...
Natuurlijk kun je bekritiseren dat de manier waarop de VS vervolgens optrad in veel situaties ook geled heeft tot soms het anger voortduren van conflicten of het ontstaan van voedingsbodems voor vervolg-conflicten...
Enkel, het is mij een beetje oppervlakkig roeptoeteren om te doen alsof alles alijd maar schuld is van de amerikanen, en te doen alsof het de ergste wereldmacht ooit is...
Eerlijk gezegd vind ik de amerikanen vergeleken met andere wereld-/koloniale rijken eigenlijk best wel een positieve waardering verdienen door hun terughoudendheid bij de uitoefening van geweld.. de meeste oorlogen van de amerikanen zijn gekenmerk door relatief weing doden, en ook hun eigen strijdwijze is vaak gericht op het beperken van de slachtoffer-aantallen...
Andere wereldheersers zijn daarin veel 'harder' geweest.. mensen als Stalin die miljoenen doden een 'statistiek' noemden of Mao die ooit aangaf bij een oorlog 300 miljoen doden aanvaardbaar te vinden (de helft van de toenmage bevolking van china, deze mass-extinction-speech betekende voor de russen wel dat ze plannen voor een grotschalige aanval op china in de koelkast stelden)
Spijker op de kop.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:47 schreef RM-rf het volgende:
Natuurlijk kun je bekritiseren dat de manier waarop de VS vervolgens optrad in veel situaties ook geleid heeft tot soms het langer voortduren van conflicten of het ontstaan van voedingsbodems voor vervolg-conflicten...
Enkel, het is mij een beetje oppervlakkig roeptoeteren om te doen alsof alles altijd maar schuld is van de amerikanen, en te doen alsof het de ergste wereldmacht ooit is...
Bedankt weer voor je postquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:47 schreef RM-rf het volgende:
Natuurlijk kun je bekritiseren dat de manier waarop de VS vervolgens optrad in veel situaties ook geleid heeft tot soms het langer voortduren van conflicten of het ontstaan van voedingsbodems voor vervolg-conflicten...
Enkel, het is mij een beetje oppervlakkig roeptoeteren om te doen alsof alles altijd maar schuld is van de amerikanen, en te doen alsof het de ergste wereldmacht ooit is...
Na de lofzang over de post onder je; deze post wil ik ook wel onderschrijven. Libië is een gigantische clusterfuck geweest. Superdom. Niet dat die Khadaffi nou zo geweldig was, maar met wat meer beleid had je daar veel meer kunnen bereiken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Brrr... wat een eng wijf.twitter:wikileaks twitterde op maandag 01-08-2016 om 23:26:28Clinton celebrates her role in killing #Libya's head of state which led to ISIS takeover https://t.co/E2oAtKJ4ei https://t.co/6ESnLhsQtV reageer retweet
[ afbeelding ]
Om een Duitse leger officier aan te halen je kunt een oorlog winnen maar verliezen met de politieke gevolgen achteraf. En daar zijn de Amerikanen toch wat minder in na WO2. Op Vietnam en Korea na zijn er bijvoorbeeld in Afghanistan en Irak geen stabiele democratische regeringen.quote:
Ja, fijne lui daar in de VS:quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:47 schreef RM-rf het volgende:
Dit moet wel een trollpost zijn, dat kan gewoon niet andersquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:28 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik denk dat Hillary wereldvrede gaat brengen, met haar feminiene energie. Je ziet aan d'r dat ze een hart van goud heeft, en daarbij is ze natuurlijk een steengoed politica.
Jij doet zeker aan realiteitsvorming met deze post?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:28 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik denk dat Hillary wereldvrede gaat brengen, met haar feminiene energie. Je ziet aan d'r dat ze een hart van goud heeft, en daarbij is ze natuurlijk een steengoed politica.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 12:28 schreef Villas__Rubin het volgende:
STOP eens met dat kortzichtige gedoequote:
terughoudendendheid¿!? Van wat voor parallel universum kom jij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 10:47 schreef RM-rf het volgende:
Ik vrees dat je gelijk hebt. Op dit bnw-forum is men zeker stekeblind maar over het algemeen heb ik wel het idee dat steeds meer mensen de leugens doorzien, al is dit in NL een langzaam proces. Gros van de Nederlanders houden zich liever met andere zaken bezig en steekt de kop in het zand. Ook al ontwaakt men massaal dan nog zal die oorlog er komen met aan het roer Hillary, dat is vast allang achter de schermen besloten. Of er nukes gebruikt gaan worden weet ik niet zo zeker. Ik heb meer het idee dat het de kant op moet gaan van een total-control-maatschappij. In het gareel lopen hoe de overheid van je verwacht, emotieloze mensen creëren die er niet eens mee zitten een ander aan te geven die dit niet doen, een soort van 1984 en bnw door elkaar heen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 07:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
terughoudendendheid¿!? Van wat voor parallel universum kom jij.
Mozeskriebel men vindt dit een goede post. Spijker op z'n kop.
Ik snap nu wel waarom we in oorlog raken.Men is stekeblind. Volkomen gebrainwashed en geïndoctrineerd door school.
Ja deze onzin loop je nu al zolang je op BNW post te roeptoeteren, Bush en Obama zouden ook de wereldoorlog starten maar tot nu toe is nog geen enkele onheils profetie van je uitgekomen .quote:Op woensdag 3 augustus 2016 07:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik snap nu wel waarom we in oorlog raken.Men is stekeblind. Volkomen gebrainwashed en geïndoctrineerd door school.
Als je het zo goed weet; leg dan eens met argumenten uit waar ik fout zou zitten?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 07:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De afgelopen twee a drie Pauzen waren de antichristquote:Op woensdag 3 augustus 2016 07:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Heb je door hoe sterk dit op een religieuze discussie lijkt? We hebben hier een almachtige, alwetende entiteit, en alles wat gebeurt in de wereld gaat volgens Het Plan. Als ze toch al zoveel macht hebben, waarom moeilijk doen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Biek is zo gek nog niet. Het komt er toch zo langzaam allemaal een beetje aan. Dit is allemaal jarenlang in werking gezet, de fakkel wordt doorgegeven van de één naar de ander, de een doet deze zet en de volgende weer een andere, baby steps het bekende schaakspel. Dat de bevolking groeit is te danken aan de migratie maar ook daar is bewust naartoe gewerkt met zo zijn redenen en bedoeling. Het is allemaal een grote poppenkast.
Bovendien de vrijheid die we hebben (hadden) word beetje bij beetje afgebrokkeld. Kleine stapjes zetten zo wordt het aangepakt want anders komt men in opstand vandaar ook de war on terror waar we nog eindeloos mee opgescheept zitten, geweldig wapen om de massa mee aan te pakken, fear mongering door onze eigen leiders. Problem, reaction, solution. Stelselmatig worden alternatieve mediakanalen aangepakt oa. op YT. Zo ook deze dagen video's die de dubieuze meneer Gutjahr aan de kaak stellen worden door YT gedelete. Kwestie van tijd dan moet je je kop houden en mag je alleen nog meezingen met wat de msm voorschrijft.
De totale bevolking van de aarde groeit niet vanwege migratie.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat de bevolking groeit is te danken aan de migratie
En waarom ons als makke schapen in de afgelopen 200 jaar eerst meer vrijheid geven om dit vervolgens op slinkse wijze weer geleidelijk af te nemen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je door hoe sterk dit op een religieuze discussie lijkt? We hebben hier een almachtige, alwetende entiteit, en alles wat gebeurt in de wereld gaat volgens Het Plan. Als ze toch al zoveel macht hebben, waarom moeilijk doen?
Meer vrijheid binnen de lijntjes, meer controle op de vrijheid, subtiel of minder subtiel de in theorie aanwezige vrijheden buiten de 'gebaande paden' minder makkelijk toegankelijk maken. Juist door alle controlemechanieken en andere zaken heb je op papier meer vrijheid maar in de praktijk enkel meer vrijheid om de kleur van je auto te kiezen (enigszins overtrokken maar niet geheel onwaar). Alle vrijheden zijn in ieder geval zwaar gereguleerd dus is het dan nog wel vrijheid? Vrijheid binnen bepaalde soms arbitrair aandoende grenzen is niet echt vrijheid, gewoon bewegingsvrijheid binnen muren. Een gevangene is in die trant ook 'vrij'.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:11 schreef Chewie het volgende:
[..]
En waarom ons als makke schapen in de afgelopen 200 jaar eerst meer vrijheid geven om dit vervolgens op slinkse wijze weer geleidelijk af te nemen?
Verwacht overigens geen antwoord van CAD want dat vind ze maar vervelend.
Maar de afgelopen 200 jaar is onze vrijheid juist toegenomen en is de toegang tot alternatieve informatie en ideeën vele malen groter.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Meer vrijheid binnen de lijntjes, meer controle op de vrijheid, subtiel of minder subtiel de in theorie aanwezige vrijheden buiten de 'gebaande paden' minder makkelijk toegankelijk maken. Juist door alle controlemechanieken en andere zaken heb je op papier meer vrijheid maar in de praktijk enkel meer vrijheid om de kleur van je auto te kiezen (enigszins overtrokken maar niet geheel onwaar). Alle vrijheden zijn in ieder geval zwaar gereguleerd dus is het dan nog wel vrijheid? Vrijheid binnen bepaalde soms arbitrair aandoende grenzen is niet echt vrijheid, gewoon bewegingsvrijheid binnen muren. Een gevangene is in die trant ook 'vrij'.
Maak dit eens concreet dan? Nog nooit is er zoveel vrijheid van informatie, van vervoer, handel etc geweest.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Meer vrijheid binnen de lijntjes, meer controle op de vrijheid, subtiel of minder subtiel de in theorie aanwezige vrijheden buiten de 'gebaande paden' minder makkelijk toegankelijk maken. Juist door alle controlemechanieken en andere zaken heb je op papier meer vrijheid maar in de praktijk enkel meer vrijheid om de kleur van je auto te kiezen (enigszins overtrokken maar niet geheel onwaar). Alle vrijheden zijn in ieder geval zwaar gereguleerd dus is het dan nog wel vrijheid? Vrijheid binnen bepaalde soms arbitrair aandoende grenzen is niet echt vrijheid, gewoon bewegingsvrijheid binnen muren. Een gevangene is in die trant ook 'vrij'.
Vergeleken met 200 jaar geleden kun je toch echt meer zeggen (en doen) en dat lijken de BNW'ers hier te willen vergeten.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Even kijken hoe ik het goed onder woorden kan brengen. Het zijn hoe dan ook veelal 'zachte grenzen' (tot het uiteraard echt strafbaar wordt). Zeker in het westen en in Nederland hebben we een relatief hoge mate van vrij bewegen binnen de wet, we kunnen Rutte voor rotte vis uit maken en er zal niet heel snel politie aan de deur komen om je mee te slepen naar een martelkamer ergens in een geheime locatie. Conformatiedrang zit in de mens, kuddedieren en alles, we zijn de evolutie nog steeds niet ontsnapt en hebben alsnog een instinct vanuit ons reptielenbrein.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar de afgelopen 200 jaar is onze vrijheid juist toegenomen en is de toegang tot alternatieve informatie en ideeën vele malen groter.
En hoe wordt de vrijheid gereguleerd?
Er zijn uiteraard grenzen aan iemands vrijheid, maar die is juist steeds ruimer geworden. En daar hebben sommige bnw'ers moeite mee, zoals uit verschillende discussies blijkt
Aliensquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
De totale bevolking van de aarde groeit niet vanwege migratie.
Das oneerlijk. Gros van mensen in alle westerse landen hebben niet genoeg tijd om meer over te denken. Ze zijn vertelt binnen enkele minuten, van 'n bron dat ze nog steeds vertrouwen dat de beelden 'too shocking en/of disturbing' zijn.Meeste werkende mensen hebben niet genoeg tijd voor om verder te zoeken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 08:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vrees dat je gelijk hebt. Op dit bnw-forum is men zeker stekeblind maar over het algemeen heb ik wel het idee dat steeds meer mensen de leugens doorzien, al is dit in NL een langzaam proces. Gros van de Nederlanders houden zich liever met andere zaken bezig en steekt de kop in het zand. Ook al ontwaakt men massaal dan nog zal die oorlog er komen met aan het roer Hillary, dat is vast allang achter de schermen besloten. Of er nukes gebruikt gaan worden weet ik niet zo zeker. Ik heb meer het idee dat het de kant op moet gaan van een total-control-maatschappij. In het gareel lopen hoe de overheid van je verwacht, emotieloze mensen creëren die er niet eens mee zitten een ander aan te geven die dit niet doen, een soort van 1984 en bnw door elkaar heen.
Ja maar er "ontstaan" niet ineens mensen omdat er verhuisd wordt hequote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Hogere bevolkingsgroei door migratie
In NL wel. Dit zal in de omringende landen vast net zo zijn.
Wut?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:22 schreef Tingo het volgende:
Maak je niet zorgen over 'nukes' . Nuclear wapens bestaat niet - anders gaan ze niet fake BS fear propaganda nuclear bomb explosie filmpjes maken.
Dat verbast me niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wut?
Niet mee eens.
Vriendelijke groet,
Hiroshima, Nagasaki, Bikini Atoll, en nog talloze andere plaatsen.
Dit is wel echt een bijzondere stelling....
Er bestaan ook fake beelden van huizen, autos, vliegtuigen, dieren, mensen, steden, boerderijen, etc, etc.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:45 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat verbast me niet.
Waarom zijn de nuclear wapen beelden gefaked?
Er is heel veel info over te vinden. Heb ik 'n tijdje geleden 'n topic over gepost maar was weggehaald.
Dat is ook niet echt nieuws maar nogal logisch. Dat weet toch iedereen? En ja, dat is in de omringende landen precies hetzelfde.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Hogere bevolkingsgroei door migratie
In NL wel. Dit zal in de omringende landen vast net zo zijn.
Het mooie is, volgens mij was het cad die aangaf dat de vluchtelingencrisis niet bestond. Nou, deze cijfers, waar zij mee komt, laten toch wel wat anders zien.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt nieuws maar nogal logisch. Dat weet toch iedereen? En ja, dat is in de omringende landen precies hetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |