Die ging geloof ik afgelopen nacht weg.quote:
ken ik niet dus kan niet goed plaatsen sorry.quote:
Hou je muil.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
KLB / Onevenredig dure sauzen bij de snackbar
hoe zit dit bij jullie, zosk?
Sukkeltje.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
gelukkig hebben we in de villa ook wifi zodat ik elke dag lekker kan blijven fokken
had het vanmorgen nog over z'n lasagne die hij bij moeders in Spijkenisse ging maken in de heteluchtovenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die ging geloof ik afgelopen nacht weg.
holocaust ontkennenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:34 schreef Drug het volgende:
[..]
ken ik niet dus kan niet goed plaatsen sorry.
maar viel me op dat zeers manke retoriek over hebt genomen, vandaar mijn opmerking
Oh ik vond het gewoon grappig dat Frank de associatie niet wist te maken, juist doordat het zo flauw en voor de handliggend was. Meer niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:34 schreef Drug het volgende:
[..]
ken ik niet dus kan niet goed plaatsen sorry.
maar viel me op dat zeers manke retoriek over hebt genomen, vandaar mijn opmerking
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
gelukkig hebben we in de villa ook wifi zodat ik elke dag lekker kan blijven fokken
hee is 2x4,5 ook goed?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
Why give a bitch an inch when she would rather have 9
en hij haat je omdat je niet voldoet aan z'n Yasmine fetishquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik vond het gewoon grappig dat Frank de associatie niet wist te maken, juist doordat het zo flauw en voor de handliggend was. Meer niet.
Alleen jij leest er zeker weer van alles in met je paranoïde.
Ik krijg het gevoel dat ik iets mis.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik vond het gewoon grappig dat Frank de associatie niet wist te maken, juist doordat het zo flauw en voor de handliggend was. Meer niet.
vind het altijd een beetjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:40 schreef Crip het volgende:
Hump me, fuck me, daddy better make me choke. Hump me,fuck me, my tunnel loves a deepthroat. Lick lick lick lick, I want to eat your dick.
Jij gelooft er toch niet in dus wrm zou het jou wat boeienquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind het altijd een beetjeals jij zoiets zegt.
Zal allah blij mee zijn
Zit je nou dingen voor Allah in te vullen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind het altijd een beetjeals jij zoiets zegt.
Zal allah blij mee zijn
Ik ook, daarom heb ik nog een poging tot uitleg gedaan. Maar weet niet wat Drug heeft.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat ik iets mis.
een leugenaar ben je, over de rug van de holocaustslachtoffers een infantiele vendetta met een random forumlid proberen te winnen. Ik ben letterlijk bang van jouquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:35 schreef zeer het volgende:
[..]
holocaust ontkennen
daar op aangesproken worden
'zeer's manke retoriek'
whatever kuttrollquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Een beetje boos denk ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, daarom heb ik nog een poging tot uitleg gedaan. Maar weet niet wat Drug heeft.
Bang? Omdat hij een verwarde depressieve lone wolf is?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:43 schreef Drug het volgende:
[..]
een leugenaar ben je, over de rug van de holocaustslachtoffers een infantiele vendetta met een random forumlid proberen te winnen. Ik ben letterlijk bang van jou
Ik vind dat altijd interessant, als je bijv. de Koran leest of weet ik het, alles is hier in het Nederlands. Waarom blijven moslims God hier bij Zijn Arabische naam noemen, want Allah betekent gewoon God. Christelijken in het Midden-Oosten, zoals bijv. de kopten, noemen God ook Allah.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:42 schreef Crip het volgende:
Overigens betekent het niet dat iemand geen recht heeft op zijn/haar seksualiteit als diegene gelovig is.
omdat hij gewetenloos isquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Bang? Omdat hij een verwarde depressieve lone wolf is?
allah betekent taalkundig niet godquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd interessant, als je bijv. de Koran leest of weet ik het, alles is hier in het Nederlands. Waarom blijven moslims God hier bij Zijn Arabische naam noemen, want Allah betekent gewoon God. Christelijken in het Midden-Oosten, zoals bijv. de kopten, noemen God ook Allah.
Jazekerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Nog een beetje je werk af kunnen maken?
hebben we die hier ja?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Net in het dorp geweest, allemaal Afrikanen die muziek aan het maken zijn?
haha dit betekent het einde van de wereldquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah shit, heb hem net mijn volledige userspreadsheerdatabase gestuurd
vind ik wel echt een mooie oplossingquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor dat de eerste post al een waardige uitblinker is.
[..]
Jehova's noemen God ook Jehova. Ik denk dat het een soort van differentiatie is, goed voor de groepsbinding.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind dat altijd interessant, als je bijv. de Koran leest of weet ik het, alles is hier in het Nederlands. Waarom blijven moslims God hier bij Zijn Arabische naam noemen, want Allah betekent gewoon God. Christelijken in het Midden-Oosten, zoals bijv. de kopten, noemen God ook Allah.
Is niet compleet hetzelfde Allah word gebruikt om aan te tonen dat er voor ons maar 1 god is. Er is geen meervoud van maar er zijn voor anderen wel meerdere goden dus zou die term niet correct zijn in de islam.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je dat wel bij Danny onder kunnen brengen, voordat Niels je gaat aanklagen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah shit, heb hem net mijn volledige userspreadsheerdatabase gestuurd
Terecht, is ook wel een beetje raar.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
De vrouwen op fok gaan ook helemaal tegen hem tekeer.
Maar dat komt meer vanwege de term 'JHV' want in het Hebreeuws zijn er geen klinkers... Dus de Joden gebruiken dan maar de term 'Jahweh'.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jehova's noemen God ook Jehova. Ik denk dat het een soort van differentiatie is, goed voor de groepsbinding.
Dat heb ik altijd zo geleerd.n Allah is de God zeg maar, voor de rest zit er niets tussen.quote:
Maar in pricipe wordt ermee een en dezelfde God aangeduid, daarom gebruiken de kopten het ook en als het bijv. op katholieken aankomt is vaak een religieuze spanning, want zo wordt het katholieke geloof, met name door de Drie-eenheid gezien als een polytheïstisch geloof.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Is niet compleet hetzelfde Allah word gebruikt om aan te tonen dat er voor ons maar 1 god is. Er is geen meervoud van maar er zijn voor anderen wel meerdere goden dus zou die term niet correct zijn in de islam.
Dat is wel een beetje dubbelop zeg, jij bent echt gemeen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:54 schreef zeer het volgende:
[..]
gisteren nog een zak kittens branden in de sloot gegooid
zijn wel klinkers toch? Alleen worden die niet geschreven.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar dat komt meer vanwege de term 'JHV' want in het Hebreeuws zijn er geen klinkers... Dus de Joden gebruiken dan maar de term 'Jahweh'.
Achja gaat toch allemaal over dezelfde God, nl. die van Abraham. Alleen de interpretatie is anders. Christenen krijgen er Jezus bij, Moslims Mohammed, etc.
ja, arsenalquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:56 schreef Chai het volgende:
Wie blijft hier thuis om een bepaalde sportwedstrijd te kijken? En dan niet bij uitzondering.
ik niet iigquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:56 schreef Chai het volgende:
Wie blijft hier thuis om een bepaalde sportwedstrijd te kijken? En dan niet bij uitzondering.
Ligt er aan. Goede voetbalpot blijf ik weleens voor thuis. Voor Top Oss - Telstar dan weer niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:56 schreef Chai het volgende:
Heb je het dan over vandaag of gewoon?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:56 schreef Chai het volgende:
Alsof ze een reden hebben om niet thuis te zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:56 schreef Chai het volgende:
jammer voor je dat je denkt dat je zelfkennis hebt, anders durfde je misschien nog eens kritisch naar jezelf te zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:54 schreef zeer het volgende:
[..]
gisteren nog een zak kittens branden in de sloot gegooid
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je het dan over vandaag of gewoon?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:56 schreef Chai het volgende:
haha stop met je zelf zo te kakken te zettenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:57 schreef Drug het volgende:
[..]
jammer voor je dat je denkt dat je zelfkennis hebt, anders durfde je misschien nog eens kritisch naar jezelf te zijn
Het liefst wel, ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus ook dat je uitnodigingen voor een leuke activiteit afslaat enz.? Of daardoor later komt.
Als PSV belangrijke wedstrijd heeft, CL of tegen Ajax of Feyenoord dan sla ik uitnodigingen wel af hoor. Wedstrijdje tegen Heerenveen of NAC kan ik wel missen hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus ook dat je uitnodigingen voor een leuke activiteit afslaat enz.? Of daardoor later komt.
Als ik me goed herinner is het een samenvoeging van "al" (bepaald lidwoord) en "ilah" (waardig om aanbeden te worden)quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd zo geleerd.n Allah is de God zeg maar, voor de rest zit er niets tussen.
[..]
Maar in pricipe wordt ermee een en dezelfde God aangeduid, daarom gebruiken de kopten het ook en als het bijv. op katholieken aankomt is vaak een religieuze spanning, want zo wordt het katholieke geloof, met name door de Drie-eenheid gezien als een polytheïstisch geloof.
Snap niet hoe je überhaupt naar dat niveau kan kijken, mjaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als PSV belangrijke wedstrijd heeft, CL of tegen Ajax of Feyenoord dan sla ik uitnodigingen wel af hoor. Wedstrijdje tegen Heerenveen of NAC kan ik wel missen hoor
je moest jezelf quoten en dan dat zeggenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:58 schreef zeer het volgende:
[..]
haha stop met je zelf zo te kakken te zetten
haha ok manquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Snap niet hoe je überhaupt naar dat niveau kan kijken, mja
Ik niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:56 schreef Chai het volgende:
'waarom neem je de wedstrijd dan niet op?'quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:02 schreef Chai het volgende:
Dacht eigenlijk dat thuisblijven om dingen te kijken niet zoveel meer voor zou komen anno 2016. Iets wat echt geweldig is kun je gewoon terugkijken evt.
Ja, maar mijn punt is dan altijd dat het komt doordat je iets van een andere taal naar het Nederlands vertaalt. Of het nu Latijn is, Frans of Arabisch, de lading dekt het niet altijd. Maar om die vergelijking met de kopten te trekken, die noemen God ook Allah, om er, net als in het islamtische geloof de enige echte (klinkt als een reclameslogan trouwens) God mee aan te duiden. Waarom kun je bijv. met Nederlandse moslims alles in het Nederlands voeren maar blijven ze God steevast in het Arabisch noemen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:59 schreef Drug het volgende:
[..]
Als ik me goed herinner is het een samenvoeging van "al" (bepaald lidwoord) en "ilah" (waardig om aanbeden te worden)
sport terugkijken vind ik beetje treurig, dat werkt ook nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:02 schreef Chai het volgende:
Dacht eigenlijk dat thuisblijven om dingen te kijken niet zoveel meer voor zou komen anno 2016. Iets wat echt geweldig is kun je gewoon terugkijken evt.
Plus live volgen kan al heel aardig zonder tv. Gwn paar stukjes meekijken op stream op je telefoon of zo.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
'waarom neem je de wedstrijd dan niet op?'
verdrongenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV - Arsenal 1-0
Arsenal - PSV 1-1
U remember profje?
Misschien is de sport dan gewoon kut.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
sport terugkijken vind ik beetje treurig, dat werkt ook niet
nee, want is live, op dat moment wil je verbonden zijn. bovendien check je de uitslag toch wel, mocht je het missen.quote:
Vind ik ook weer zo wat als je bij iemand bent en je zit op je telefoon stream te volgen van wedstrijdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Plus live volgen kan al heel aardig zonder tv. Gwn paar stukjes meekijken op stream op je telefoon of zo.
Dat werkt niet, dan kan je net zo goed de stand even checken zo nu en dan, later eventueel samenvatting.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vind ik ook weer zo wat als je bij iemand bent en je zit op je telefoon stream te volgen van wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |