Ik ook, daarom heb ik nog een poging tot uitleg gedaan. Maar weet niet wat Drug heeft.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat ik iets mis.
een leugenaar ben je, over de rug van de holocaustslachtoffers een infantiele vendetta met een random forumlid proberen te winnen. Ik ben letterlijk bang van jouquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:35 schreef zeer het volgende:
[..]
holocaust ontkennen
daar op aangesproken worden
'zeer's manke retoriek'
whatever kuttrollquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik vond het gewoon grappig dat Frank de associatie niet wist te maken, juist doordat het zo flauw en voor de handliggend was. Meer niet.
Alleen jij leest er zeker weer van alles in met je paranoïde.
Een beetje boos denk ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, daarom heb ik nog een poging tot uitleg gedaan. Maar weet niet wat Drug heeft.
Bang? Omdat hij een verwarde depressieve lone wolf is?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:43 schreef Drug het volgende:
[..]
een leugenaar ben je, over de rug van de holocaustslachtoffers een infantiele vendetta met een random forumlid proberen te winnen. Ik ben letterlijk bang van jou
Ik vind dat altijd interessant, als je bijv. de Koran leest of weet ik het, alles is hier in het Nederlands. Waarom blijven moslims God hier bij Zijn Arabische naam noemen, want Allah betekent gewoon God. Christelijken in het Midden-Oosten, zoals bijv. de kopten, noemen God ook Allah.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:42 schreef Crip het volgende:
Overigens betekent het niet dat iemand geen recht heeft op zijn/haar seksualiteit als diegene gelovig is.
omdat hij gewetenloos isquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Bang? Omdat hij een verwarde depressieve lone wolf is?
allah betekent taalkundig niet godquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd interessant, als je bijv. de Koran leest of weet ik het, alles is hier in het Nederlands. Waarom blijven moslims God hier bij Zijn Arabische naam noemen, want Allah betekent gewoon God. Christelijken in het Midden-Oosten, zoals bijv. de kopten, noemen God ook Allah.
Jazekerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Nog een beetje je werk af kunnen maken?
hebben we die hier ja?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Net in het dorp geweest, allemaal Afrikanen die muziek aan het maken zijn?
haha dit betekent het einde van de wereldquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah shit, heb hem net mijn volledige userspreadsheerdatabase gestuurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |