Die ging geloof ik afgelopen nacht weg.quote:
ken ik niet dus kan niet goed plaatsen sorry.quote:
Hou je muil.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
KLB / Onevenredig dure sauzen bij de snackbar
hoe zit dit bij jullie, zosk?
Sukkeltje.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
gelukkig hebben we in de villa ook wifi zodat ik elke dag lekker kan blijven fokken
had het vanmorgen nog over z'n lasagne die hij bij moeders in Spijkenisse ging maken in de heteluchtovenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die ging geloof ik afgelopen nacht weg.
holocaust ontkennenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:34 schreef Drug het volgende:
[..]
ken ik niet dus kan niet goed plaatsen sorry.
maar viel me op dat zeers manke retoriek over hebt genomen, vandaar mijn opmerking
Oh ik vond het gewoon grappig dat Frank de associatie niet wist te maken, juist doordat het zo flauw en voor de handliggend was. Meer niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:34 schreef Drug het volgende:
[..]
ken ik niet dus kan niet goed plaatsen sorry.
maar viel me op dat zeers manke retoriek over hebt genomen, vandaar mijn opmerking
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
gelukkig hebben we in de villa ook wifi zodat ik elke dag lekker kan blijven fokken
hee is 2x4,5 ook goed?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:36 schreef Crip het volgende:
Why give a bitch an inch when she would rather have 9
en hij haat je omdat je niet voldoet aan z'n Yasmine fetishquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik vond het gewoon grappig dat Frank de associatie niet wist te maken, juist doordat het zo flauw en voor de handliggend was. Meer niet.
Alleen jij leest er zeker weer van alles in met je paranoïde.
Ik krijg het gevoel dat ik iets mis.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik vond het gewoon grappig dat Frank de associatie niet wist te maken, juist doordat het zo flauw en voor de handliggend was. Meer niet.
Alleen jij leest er zeker weer van alles in met je paranoïde.
vind het altijd een beetjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:40 schreef Crip het volgende:
Hump me, fuck me, daddy better make me choke. Hump me,fuck me, my tunnel loves a deepthroat. Lick lick lick lick, I want to eat your dick.
Jij gelooft er toch niet in dus wrm zou het jou wat boeienquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind het altijd een beetjeals jij zoiets zegt.
Zal allah blij mee zijn
Zit je nou dingen voor Allah in te vullen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind het altijd een beetjeals jij zoiets zegt.
Zal allah blij mee zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |