Als je telefoon een beetje fatsoenlijke manual controls heeft kan je daar ook wel redelijke foto's mee maken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb een rugzak van manfrotto, 89 euro. De kleinste versie. Heb als backup cam een mirrorless. En in de rest van die rugzak doe ik voornamelijk snoeren, externe recorder, microfoon etc. De gehuurde spullen komen in hun eigen tas.
Foto's maken doe ik meestal gewoon met mijn iPhone.Vind het vervelend om een fotocamera bij te hebben. Haalt me uit het 'nu'.
zal je buikje aaien lieverdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik leg ook elke maand eieren, niemand die mijn leed verzacht.
Daarnaast worden die niet eens gegeten en dat vind ik eigenlijk schandalig ;s
Op auto kan dat al joh.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
Als je telefoon een beetje fatsoenlijke manual controls heeft kan je daar ook wel redelijke foto's mee maken.
Jaquote:
Ik heb geen chickquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:04 schreef zeer het volgende:
[..]
wow waarom wil je chick je niet out eaten dan?
Zoveel vertrouwenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik dan ook niet aan
Niet om jou tekort te doenquote:
Bahquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
Ik heb gehoord dat er vrouwen zijn die thee zetten met menstruatiebloed, getrokken van stukjes baarmoederslijmvlies. Zijn er vrouwen die dat doen?
Deze man iig welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
Ik heb gehoord dat er vrouwen zijn die thee zetten met menstruatiebloed, getrokken van stukjes baarmoederslijmvlies. Zijn er vrouwen die dat doen?
Lekker, met een gebruikte tampon in de thee dompelenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:09 schreef Chai het volgende:
valse luchtquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Veel valse lucht, ook
[..]
Ik heb geen chick
Daarnaast zou het wel een beetje raar zijn ook, wanneer ze m'n eitjes zou opbakken :$
[..]
Zoveel vertrouwen
wow sorry jeetje.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:09 schreef zeer het volgende:
Braddy maakt altijd z'n mooiste foto's met z'n gestolen mobiel op de manual mode van afgeneukte keyboards vanuit z'n afgekeurde Twingo ja. Dus beetje dimmen.
Ja oke, mijn S7 maakt zeer mooie foto's op auto, maar met manual gaat het nog ff een stapje verder.quote:
zeer mooie foto iddquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja oke, mijn S7 maakt zeer mooie foto's op auto, maar met manual gaat het nog ff een stapje verder.
Deze foto heb ik gemaakt met de manual mode op m`n telefoon.
[ afbeelding ]
Goede volgorde ook ja enzoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar goed, ik ga lekker even wandelen en vanavond BBQen. Toedeloe
Als je wil afvallen is het effectiever het BBQ-en te laten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
Dat snuitjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja oke, mijn S7 maakt zeer mooie foto's op auto, maar met manual gaat het nog ff een stapje verder.
[ afbeelding ]
omgquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
CUL / Gerechten met lichaamseigen ingrediënten
Gewoon in een gerecht verwerken en het dan aan anderen voeren
users bepalen de inhoud wordt altijd gezegd dus kweeniequote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens even geveegd. Echt hilarisch allemaal. En zo makkelijk en 'leuk' natuurlijk.
Dat klopt ook, maar soms moet de inhoud een klein beetje door een filter.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:18 schreef zeer het volgende:
[..]
users bepalen de inhoud wordt altijd gezegd dus kweenie
Lelijk mormel.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ok man doe je dingquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar soms moet de inhoud een klein beetje door een filter.
Blanken?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Welk ras eten jullie het liefst?
Bedoel je de vrouw die wij onderling als buit zouden verdelen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet om jou tekort te doen
Maar waar is die ene vrouw die dat voor me zou doen
doeiquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
je bips?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens even geveegd. Echt hilarisch allemaal. En zo makkelijk en 'leuk' natuurlijk.
Zelfs na lang nadenken snap ik 'm nietquote:
Wowquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:24 schreef Drug het volgende:
[..]
Bedoel je de vrouw die wij onderling als buit zouden verdelen?
En eventueel als bindingsmiddel om jou en mij nader tot elkaar te brengen?
bips vegenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zelfs na lang nadenken snap ik 'm niet.
Neem een wijntje. Blijkbaar zit je vast in je denkpatronen, maar denk dat een kleine scheut ontspanning wel helpt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zelfs na lang nadenken snap ik 'm niet.
o je bedoelde een vrouw die jouw ware mag zijnquote:
Jij dacht, niels is op vakantie dus nu moet een ander ouwetje zijn plaats maar innemen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Neem een wijntje. Blijkbaar zit je vast in je denkpatronen, maar denk dat een kleine scheut ontspanning wel helpt.
BWOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :$quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:29 schreef Drug het volgende:
[..]
o je bedoelde een vrouw die jouw ware mag zijn
die komt eraan, ze staat geschreven in de sterren
wie ben jij? zeer ofzo?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Neem een wijntje. Blijkbaar zit je vast in je denkpatronen, maar denk dat een kleine scheut ontspanning wel helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |