in ieder geval het tweedequote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja wat, dat ik alles kansloos vind of dat alles kansloos is?
je wil gewoon hipstermeisjes met strohoedjes fotografen en meerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:55 schreef zeer het volgende:
[..]
Die 50mm kan op 45cm scherpstellen. D3200 is cropcamera dus 50x1,5=75 dus kan wel van dichtbij genoeg foto's maken tot nu toe.
En macro lens was wel weer een volgend prijsniveau. Plus dat ik voornamelijk shit op straat wil fotograferen, eten is meer voor erbij. Maar volgende investering zou wel zo iets worden denk ik. Nu eerst mooie tas.
Is het moeten sterker dan het willen. Wat een dilemma.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:55 schreef Dqod het volgende:
Ik stink en ik moet douchen, maar ik wil niet van de bank
waarom moet je douchen als je stinkt? feromonen to the max manquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:55 schreef Dqod het volgende:
Ik stink en ik moet douchen, maar ik wil niet van de bank
*mooie hipstermeisjes met strohoedjesquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je wil gewoon hipstermeisjes met strohoedjes fotografen en meer
Vieze straatgluurder.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:55 schreef zeer het volgende:
En macro lens was wel weer een volgend prijsniveau. Plus dat ik voornamelijk shit op straat wil fotograferen, eten is meer voor erbij. Maar volgende investering zou wel zo iets worden denk ik. Nu eerst mooie tas.
ja schoudertas/massengerbagquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vieze straatgluurder.
Maar een messengerbag zodat je er goed bij kan of een goede rugzak?
Waar ik zini n heb, net als met eierenquote:
Nah, dat moeten kan namelijk vanavond of morgen ook nog. Alleen durf ik nu niet de deur uit :$quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is het moeten sterker dan het willen. Wat een dilemma.
srs?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht dat je niet zo oppervlakkig was
Ik woon tussen oudere mensen, straks trek ik hun aan :$quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:56 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom moet je douchen als je stinkt? feromonen to the max man
Goede tassen beginnen rond de 90 euro.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:57 schreef zeer het volgende:
ja schoudertas/massengerbag
vind die van Domke erg nice maar wel duur
Laat braddo eens lekker met rust chaiquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die staat er gewoon. Denk dat je nystagmus weer opspeelt.
doe in zwart wit dan is het haut cultuurquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welnee die trekken dat nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik woon tussen oudere mensen, straks trek ik hun aan :$
Behalve uitsmijters, dan voel ik me aan de kant gezetquote:
ja zag hetquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Goede tassen beginnen rond de 90 euro.
Zo is de Nederlandse maatschappij gewoon. Vraag maar aan Ouder1.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
twijfel of je haute couture bedoeldquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:00 schreef zeer het volgende:
[..]
doe in zwart wit dan is het haut cultuur
ik eet geen dierenleedquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Behalve uitsmijters, dan voel ik me aan de kant gezet
ik ken geen ouder1, waar is die want hij heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo is de Nederlandse maatschappij gewoon. Vraag maar aan Ouder1.
tweifelen aan mijn kundequote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
twijfel of je haute couture bedoeld
http://forum.fok.nl/user/history/410992quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ken geen ouder1, waar is die want hij heeft wel gelijk
Ze leven nog steeds na alle geluiden die ik hier al heb geproduceerdquote:
Klinkt zo verwijfd als de pest, maar ik moet zeggen dat het bekend klinkt jaquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, dat moeten kan namelijk vanavond of morgen ook nog. Alleen durf ik nu niet de deur uit :$
probeer je me te matchen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/410992
zulke gevoelige darmen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze leven nog steeds na alle geluiden die ik hier al heb geproduceerd
Ik heb een rugzak van manfrotto, 89 euro. De kleinste versie. Heb als backup cam een mirrorless. En in de rest van die rugzak doe ik voornamelijk snoeren, externe recorder, microfoon etc. De gehuurde spullen komen in hun eigen tas.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:00 schreef zeer het volgende:
[..]
ja zag het
wat voor spullen heb jij dan?
Ik leg ook elke maand eieren, niemand die mijn leed verzacht.quote:
oh ja jij filmt zeker?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb een rugzak van manfrotto, 89 euro. De kleinste versie. Heb als backup cam een mirrorless. En in de rest van die rugzak doe ik voornamelijk snoeren, externe recorder, microfoon etc. De gehuurde spullen komen in hun eigen tas.
Foto's maken doe ik meestal gewoon met mijn iPhone.Vind het vervelend om een fotocamera bij te hebben. Haalt me uit het 'nu'.
Ik ben dan ook vrouwelijk ondanks mijn vunzige gedrag zo nu en danquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klinkt zo verwijfd als de pest, maar ik moet zeggen dat het bekend klinkt ja.
wow waarom wil je chick je niet out eaten dan?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik leg ook elke maand eieren, niemand die mijn leed verzacht.
Daarnaast worden die niet eens gegeten en dat vind ik eigenlijk schandalig ;s
Daar twijfelde ik dan ook niet aanquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben dan ook vrouwelijk ondanks mijn vunzige gedrag zo nu en dan
Cool hoor, als ik soms zie wat mensen voor elkaar kunnen krijgen met video dan ben ik mad jelly.quote:
CUL / Gerechten met lichaamseigen ingrediėntenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik leg ook elke maand eieren, niemand die mijn leed verzacht.
Daarnaast worden die niet eens gegeten en dat vind ik eigenlijk schandalig ;s
onderdeel van je PU tactic toch?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben dan ook vrouwelijk ondanks mijn vunzige gedrag zo nu en dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |