users bepalen de inhoud wordt altijd gezegd dus kweeniequote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens even geveegd. Echt hilarisch allemaal. En zo makkelijk en 'leuk' natuurlijk.
Dat klopt ook, maar soms moet de inhoud een klein beetje door een filter.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:18 schreef zeer het volgende:
[..]
users bepalen de inhoud wordt altijd gezegd dus kweenie
Lelijk mormel.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja oke, mijn S7 maakt zeer mooie foto's op auto, maar met manual gaat het nog ff een stapje verder.
Deze foto heb ik gemaakt met de manual mode op m`n telefoon.
[ afbeelding ]
ok man doe je dingquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar soms moet de inhoud een klein beetje door een filter.
Blanken?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Welk ras eten jullie het liefst?
Bedoel je de vrouw die wij onderling als buit zouden verdelen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet om jou tekort te doen
Maar waar is die ene vrouw die dat voor me zou doen
doeiquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar goed, ik ga lekker even wandelen en vanavond BBQen. Toedeloe
je bips?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eens even geveegd. Echt hilarisch allemaal. En zo makkelijk en 'leuk' natuurlijk.
Zelfs na lang nadenken snap ik 'm nietquote:
Wowquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:24 schreef Drug het volgende:
[..]
Bedoel je de vrouw die wij onderling als buit zouden verdelen?
En eventueel als bindingsmiddel om jou en mij nader tot elkaar te brengen?
bips vegenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zelfs na lang nadenken snap ik 'm niet.
Neem een wijntje. Blijkbaar zit je vast in je denkpatronen, maar denk dat een kleine scheut ontspanning wel helpt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zelfs na lang nadenken snap ik 'm niet.
o je bedoelde een vrouw die jouw ware mag zijnquote:
Jij dacht, niels is op vakantie dus nu moet een ander ouwetje zijn plaats maar innemen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Neem een wijntje. Blijkbaar zit je vast in je denkpatronen, maar denk dat een kleine scheut ontspanning wel helpt.
BWOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :$quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:29 schreef Drug het volgende:
[..]
o je bedoelde een vrouw die jouw ware mag zijn
die komt eraan, ze staat geschreven in de sterren
wie ben jij? zeer ofzo?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Neem een wijntje. Blijkbaar zit je vast in je denkpatronen, maar denk dat een kleine scheut ontspanning wel helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |