Bang? Omdat hij een verwarde depressieve lone wolf is?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:43 schreef Drug het volgende:
[..]
een leugenaar ben je, over de rug van de holocaustslachtoffers een infantiele vendetta met een random forumlid proberen te winnen. Ik ben letterlijk bang van jou
Ik vind dat altijd interessant, als je bijv. de Koran leest of weet ik het, alles is hier in het Nederlands. Waarom blijven moslims God hier bij Zijn Arabische naam noemen, want Allah betekent gewoon God. Christelijken in het Midden-Oosten, zoals bijv. de kopten, noemen God ook Allah.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:42 schreef Crip het volgende:
Overigens betekent het niet dat iemand geen recht heeft op zijn/haar seksualiteit als diegene gelovig is.
omdat hij gewetenloos isquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Bang? Omdat hij een verwarde depressieve lone wolf is?
allah betekent taalkundig niet godquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd interessant, als je bijv. de Koran leest of weet ik het, alles is hier in het Nederlands. Waarom blijven moslims God hier bij Zijn Arabische naam noemen, want Allah betekent gewoon God. Christelijken in het Midden-Oosten, zoals bijv. de kopten, noemen God ook Allah.
Jazekerquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Nog een beetje je werk af kunnen maken?
hebben we die hier ja?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Net in het dorp geweest, allemaal Afrikanen die muziek aan het maken zijn?
haha dit betekent het einde van de wereldquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah shit, heb hem net mijn volledige userspreadsheerdatabase gestuurd
vind ik wel echt een mooie oplossingquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor dat de eerste post al een waardige uitblinker is.
[..]
Jehova's noemen God ook Jehova. Ik denk dat het een soort van differentiatie is, goed voor de groepsbinding.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind dat altijd interessant, als je bijv. de Koran leest of weet ik het, alles is hier in het Nederlands. Waarom blijven moslims God hier bij Zijn Arabische naam noemen, want Allah betekent gewoon God. Christelijken in het Midden-Oosten, zoals bijv. de kopten, noemen God ook Allah.
Is niet compleet hetzelfde Allah word gebruikt om aan te tonen dat er voor ons maar 1 god is. Er is geen meervoud van maar er zijn voor anderen wel meerdere goden dus zou die term niet correct zijn in de islam.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb je dat wel bij Danny onder kunnen brengen, voordat Niels je gaat aanklagen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah shit, heb hem net mijn volledige userspreadsheerdatabase gestuurd
Terecht, is ook wel een beetje raar.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
De vrouwen op fok gaan ook helemaal tegen hem tekeer.
Maar dat komt meer vanwege de term 'JHV' want in het Hebreeuws zijn er geen klinkers... Dus de Joden gebruiken dan maar de term 'Jahweh'.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jehova's noemen God ook Jehova. Ik denk dat het een soort van differentiatie is, goed voor de groepsbinding.
Dat heb ik altijd zo geleerd.n Allah is de God zeg maar, voor de rest zit er niets tussen.quote:
Maar in pricipe wordt ermee een en dezelfde God aangeduid, daarom gebruiken de kopten het ook en als het bijv. op katholieken aankomt is vaak een religieuze spanning, want zo wordt het katholieke geloof, met name door de Drie-eenheid gezien als een polytheïstisch geloof.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Is niet compleet hetzelfde Allah word gebruikt om aan te tonen dat er voor ons maar 1 god is. Er is geen meervoud van maar er zijn voor anderen wel meerdere goden dus zou die term niet correct zijn in de islam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |