quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nooit gedacht dat nog uit mijn strot te krijgen, maar ik wil je nog wel geregeld een baggertopic zien openen in KLB. Al dan niet daarna verontwaardigd in ons FB-topic. Beterschap tong!
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je.
Ik open zelden baggertopics, dat is het punt. Tegen die stigmatiserende vooroordelen loop ik continue aan. Mijn briljante of geniale, hoogstaande, unieke, bewonderingswaardige topics worden vergeten als ik me bij uitzondering aanpas aan het gepeupel en een schijtlollig topic open. Dus dat doe ik mondjesmaat en bij hoge uitzondering. In feedback m'n gelijk halen is niet mijn hobby, vind het wel leuk, alleen wordt er zelden toegegeven dat ik gelijk heb. Dat is mijn lot, ik heb er inmiddels vrede mee. Berust er in. Net zoals mijn illustere naamgenoot Willem Frederik Hermans heb ik immers altijd gelijk.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zat je natuurlijk ook maar een beetje op te jutten hoor, dacht, misschien gooit 'ie er weer eentje in KLB vandaagWe willen de originele 'tongs' natuurlijk wel blijven zien.
Dit vind ik trouwens echt een mooi semantisch stukje. Dat doe je niet altijd op deze manier, en ja, ik weet dat de boog niet altijd gespannen kan staan. Tover je dat zo uit de hoge hoed nu net?
(*&%^$&*%$^quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Ik verras je met mijn antwoord, of met mijn taalgebruik. Terwijl ik vrijwel altijd op deze manier post als ik meer dan een one-liner neerknal. Ik heb een eigen topic waar ik m'n epistels in post, in TTK, die ik elders heb geplaatst en waarvan ik denk dat ze het bewaren waard zijn. Ik zeg niet voor niets gekscherend dat ik geniaal ben, dat laat mijn briljante geest niet toe en wordt toch niet geloofd door de ongelovige ketters. Je moet eerst met je bakkes op tv zijn geweest om serieus te worden genomen, of je moet Kim Holland heten. Ik correspondeer al jaren met Frénk van der Linden, we leerden elkaar kennen in het Zomergasten topic op FOK! We deelden veel interesses, zoals W.F. Hermans, sport, kunst en bruine sjoelbakken. Ik liet hem mijn columns lezen die ik schrijf voor de internet-site van het Bommelse suffertje.
Ben inmiddels een semi-BZer, Bekende Zaltbommelaar. Frénk van der Linden zeurt al tijden aan m'n kop om in zijn Radio-1 programma Kunststof te verschijnen, om een uurlang aan de tand te worden gevoeld. Ik zei eerst impulsief ja, maar kwam op m'n schreden terug. Ben heel m'n leven al faalangstig, onzeker en een twijfelaar. Dat compenseer ik doorgaans door mijn charismatische, vitale, bewonderingswaardig bescheiden, mannelijke uitstraling. Daar heb je op internet weinig aan, dus moet ik putten uit mijn hoogbegaafde brein. Het fysieke aspect wordt dan gemist en men vraagt zich af of ik iets zelf geschreven heb of posten dat ik weer mooi ge-C-Péét heb. Er is laatst een column aan me gewijd in de Bommelerwaardse krant. waarin de columnist schreef dat er naast P.F. Thomése nog een geweldige schrijver uit Zaltbommel komt, je kunt wel raden dat ik hem niet heb tegengesproken. Net zoals ik Jan Schouten, miljonair, zeezeiler, ondernemer, uitgever en schrijver niet zal tegenspreken als ie schrijft dat ik samen met de Franse filosoof Foucault zijn favoriete schrijver van het moment ben. Immers ik beschrijf op pure, karakteristieke en origionele wijze gebeurtenissen en personen uit Zaltbommel.
Dit alles zeggende, virtueel gesproken, niet gelogen en de volledige waarheid en niets anders dan de waarheid gelogen te hebben, verblijf ik me met volle toegave met mijn sprankelende aanwezigheid.
Hopende u van dienst te zijn geweest, groetjes van Herman, jij mag Herm zeggen, ik ben de kwaadste niet.
Doel geslaagdquote:
Post eens één van mijn baggertopics van laat ik zeggen de laatste drie weken. Knappe vent als je die vindt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:29 schreef Bolasie het volgende:
In tegenstelling tot je topics op VBL is dit géén baggertopic.
Ben je in je wiek geschoten ?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:29 schreef Sigaartje het volgende:
Frank heeft zeker een klap van de molen gehad.
HAHA DUS DAARVOOR WAREN HET VAAK BAGGERTOPICS HAHAH BUSTED OUWE!!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post eens één van mijn baggertopics van laat ik zeggen de laatste drie weken. Knappe vent als je die vindt.
Zijn dat allemaal dee-emmetjes die je krijgt van Frank?quote:
Wat bedoel jequote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
HAHA DUS DAARVOOR WAREN HET VAAK BAGGERTOPICS HAHAH BUSTED OUWE!!!!
Nee, gewoon in mijn geniale topic in KLB. 'Ik ben het zat.'quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:34 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal dee-emmetjes die je krijgt van Frank?
(wat een aardige man)
Jammer. Ik houd niet van twijfelaars die bij de eerste de beste windvlaag mee gaan waaien.quote:
Dat houd je roestvrij van principesquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer. Ik houd niet van twijfelaars die bij de eerste de beste windvlaag mee gaan waaien.
houdtquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat houd je roestvrij van principes
quote:
quote:
Huilen is voor jou te laat, ik kom niet meer.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:35 schreef hugecooll het volgende:
Tijd dat die sentimentele ouwe met pensioen gaat
Ik volg Tong al geruime tijd, inmiddels heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat, ik kan het natuurlijk bij het verkeerde eind hebben, Tong óf Danny óf Yvonne is.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:32 schreef Sigaartje het volgende:
Ik volg Tong al een tijdje en ik begin steeds meer een vermoeden te krijgen.
correct me if I am wrong.
Ik denk dat Tong Danny is, of Yvonne.
Mijn argumenten:
de enorme hoeveelheid posts
en de zachtmatige toon, die met opzet is gezet.
Pardonquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:54 schreef Pharkus het volgende:
De newbie mod mag em dichttiefen en KLB FB afhandelen.
Verder belabberd Nederlands, hetgeen we inmiddels wel gewend zijn van jou.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:54 schreef Pharkus het volgende:
De newbie mod mag em dichttiefen en KLB FB afhandelen.
Ik hoop dat er een spetter op je broekspijp terecht komt.quote:
Jeetje, wat een onrecht wordt je ook altijd aangedaan he jongen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:44 schreef hoink581 het volgende:
Ik wil weer een ouderwets bait-and-switch topic zien. Zo eentje waarmee Frank mij ooit een ban heeft aangesmeerd nadat ik forumbreed deze ode bracht.
Kom net van een kouwe kermis thuis. Het viel me koud op m'n dak. Daarom moet ik zo enorm zeiken. Kun jij zeggen dat, als ik wil zeiken dat best in KLB Feedback kan doen. Maar dan zijn de rapen nog niet gaar, raak ik over de kook en heb je de poppetjes aan het dansen. Als ik ergens een hekel aan heb is het dansen. Echte mannen dansen niet. Die zuipen pure wodka, ongeschoren hangend aan de bar.quote:
Amen. Van dat dansen. Tijd voor een pilsje.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net van een kouwe kermis thuis. Het viel me koud op m'n dak. Daarom moet ik zo enorm zeiken. Kun jij zeggen dat, als ik wil zeiken dat best in KLB Feedback kan doen. Maar dan zijn de rapen nog niet gaar, raak ik over de kook en heb je de poppetjes aan het dansen. Als ik ergens een hekel aan heb is het dansen. Echte mannen dansen niet. Die zuipen pure wodka, ongeschoren hangend aan de bar.
Ben ooit gepijpt door een spetter. Sindsdien heeft m'n genotsstaaf spataderen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een spetter op je broekspijp terecht komt.
Pilsjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Amen. Van dat dansen. Tijd voor een pilsje.
Het is Godsgeklaagd, is ie aan het dansen op de set van Amen van Buuren.quote:
Exactemundoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
PilsjeJe zegt ook mieters en dolletjes ?
Je gebruikt denk ik ook veel Engelse stopwoordjes, bij gebrek aan voldoende beheersing van de Nederlandse taal.quote:
Eén van m'n favoriete icoontjes. Ga je serieus een sigaartje roken ?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:01 schreef Sigaartje het volgende:
Ik geloof dat ik maar een sigaartje ga roken. Op jullie jongens!
Nee, ik ga eerst een paar foto's shooten, dan ga ik een sigaartje roken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van m'n favoriete icoontjes. Ga je serieus een sigaartje roken ?
Je gaat fotograferen ? En dan een sigaartje en een pilsje. Hockey je ? Met vrindjes ?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:08 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ga eerst een paar foto's shooten, dan ga ik een sigaartje roken.![]()
En dan ga ik vanavond een pilsje drinken.
Wrong, dat zou ik amper like never nooit doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je gebruikt denk ik ook veel Engelse stopwoordjes, bij gebrek aan voldoende beheersing van de Nederlandse taal.
Ja, beetje foto's maken. Nee ik hockey niet. Vrindjes ha ha (je volgt me dus).quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je gaat fotograferen ? En dan een sigaartje en een pilsje. Hockey je ? Met vrindjes ?
Ach, wat is bagger ? Mijn slechtste topics zijn Nobelprijs-waardig in vergelijking tot jouw misbaksels. Niet dat ik jouw topics of posts ken. Ga gewoon op m'n FOK!-intuïtie af. Die ruikt misbaksel als een sint Bernardshond Bonny st. claire ruikt in de olie en onder de sneeuw.quote:
Slechte poging. Too much.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wrong, dat zou ik amper like never nooit doen.
Ik volg je niet. Ik gokte gewoon. Bekerwedstrijd ? Voetbal ? Wat waar en hoe ?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:54 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, beetje foto's maken. Nee ik hockey niet. Vrindjes ha ha (je volgt me dus).
Vanavond geen vrindjes. Beetje rustig aan, morgen bekerwedstrijd, leuk, en dan weer werken.
Oh eh, Feyenoord-PSV. Ik weet alleen niet of het op tv komt, even kijken. De vrindjes zijn voetbalvrindjes. Samen pilsje pakken en voetbal kijken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Ik gokte gewoon. Bekerwedstrijd ? Voetbal ? Wat waar en hoe ?
SBS vanaf 17.30quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Oh eh, Feyenoord-PSV. Ik weet alleen niet of het op tv komt, even kijken. De vrindjes zijn voetbalvrindjes. Samen pilsje pakken en voetbal kijken.
Zo, nu ga ik eerst even richting strand.
Ik begrijp het.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:03 schreef Sigaartje het volgende:
Oh sorry, ik bedoel de JC-schaal. Daarom snapte je het niet....
Jammer dat je het over de top vond.quote:
Te veel, één stopwoordje per keer, capice ?quote:
Gesnopen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te veel, één stopwoordje per keer, capice ?
kijk, dit is weer een beetje aan de foute kant. Is net op het randje.quote:
Die doet het goed bij de buren.quote:
In heel de wqereld. Hij is de eerste DJ die solo in China gaat optreden.quote:
Herinner je dat niet meer. Ik heb me vermaakt die middag. Ban was terecht.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat een onrecht wordt je ook altijd aangedaan he jongen?
Nee, echtquote:
Ik heb last van stalkers idd. Maar hij wilde denk ik duidelijk maken dat ie me regelmatig tegen komt zonder te reageren, of me een in potentie leuk topic ziet openen en er dan op klikt. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik geniet zelf ook vaak van mijn geniale posts en topics. Zou zelf ook klikken als ik ze tegenkom, doe ik niet natuurlijk, ik weet wat ik met m'n briljante geest aan de wereld heb geschonken. Ik wilde de m'n stalkers noemen, maar dat is de kat op het spek binden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, echtEen fokker volgen gaat wel wat ver, vind je niet?
Wellicht heb je zelfs stalkers dus
Mooi gezegd, zo veel waarheid in één postquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb last van stalkers idd. Maar hij wilde denk ik duidelijk maken dat ie me regelmatig tegen komt zonder te reageren, of me een in potentie leuk topic ziet openen en er dan op klikt. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik geniet zelf ook vaak van mijn geniale posts en topics. Zou zelf ook klikken als ik ze tegenkom, doe ik niet natuurlijk, ik weet wat ik met m'n briljante geest aan de wereld heb geschonken. Ik wilde de m'n stalkers noemen, maar dat is de kat op het spek binden.
Voor welke Rood-Wit moet ik zingen ? Zelf van m'n 5e tot 40e in het rood-wit gevoetbald. Zingen deden we na de wedstrijd, dronken in de kantine.
Ik woon 50 meter van het geboortehuis van Philips vandaan. Heb hier 100 meter vandaan op de Dr. A.F. Philipsschool gezeten. Voetbalde bij NIVO Sparta in zaltbommel 15 jaar in het eerste. In Eindhoven voetbalden we tegen Rust Roest, konden er niks van was wel een gezellige club. Veel studenten. Ben een Ajacied, was wel tevreden met de overwinning van jullie gisteren.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mooi gezegd, zo veel waarheid in één post![]()
Uiteraard gaat het over de Philips Sport Vereniging
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |