Ik kom nooit buiten, wordt aangewerkt. De laatste 15 jaar inactief geweest. Vitamine-D gebrek als resultaat. Zoals gezegd er wordt aan gewerkt, gaat stapsgewijs.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
kom je wel buiten? Heb je een anders een balkon? Daglicht is belangrijk bij aanmaak slaaphormoon
prima. Hou ajb in achterhoofd dat 10 minuten direct zonlicht per dag al enorme stap in goede richting is, je hoeft niet gelijk de 4daagse te wandelenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten, wordt aangewerkt. De laatste 15 jaar inactief geweest. Vitamine-D gebrek als resultaat. Zoals gezegd er wordt aan gewerkt, gaat stapsgewijs.
Dit bedoel ik dus. Ik verras je met mijn antwoord, of met mijn taalgebruik. Terwijl ik vrijwel altijd op deze manier post als ik meer dan een one-liner neerknal. Ik heb een eigen topic waar ik m'n epistels in post, in TTK, die ik elders heb geplaatst en waarvan ik denk dat ze het bewaren waard zijn. Ik zeg niet voor niets gekscherend dat ik geniaal ben, dat laat mijn briljante geest niet toe en wordt toch niet geloofd door de ongelovige ketters. Je moet eerst met je bakkes op tv zijn geweest om serieus te worden genomen, of je moet Kim Holland heten. Ik correspondeer al jaren met Frénk van der Linden, we leerden elkaar kennen in het Zomergasten topic op FOK! We deelden veel interesses, zoals W.F. Hermans, sport, kunst en bruine sjoelbakken. Ik liet hem mijn columns lezen die ik schrijf voor de internet-site van het Bommelse suffertje.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zat je natuurlijk ook maar een beetje op te jutten hoor, dacht, misschien gooit 'ie er weer eentje in KLB vandaagWe willen de originele 'tongs' natuurlijk wel blijven zien.
Dit vind ik trouwens echt een mooi semantisch stukje. Dat doe je niet altijd op deze manier, en ja, ik weet dat de boog niet altijd gespannen kan staan. Tover je dat zo uit de hoge hoed nu net?
Waarom in m'n achterhoofd ?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
prima. Hou ajb in achterhoofd dat 10 minuten direct zonlicht per dag al enorme stap in goede richting is, je hoeft niet gelijk de 4daagse te wandelen
Heb je geen balkonnetje Tong?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten, wordt aangewerkt. De laatste 15 jaar inactief geweest. Vitamine-D gebrek als resultaat. Zoals gezegd er wordt aan gewerkt, gaat stapsgewijs.
Ik ben niet op m'n achterhoofd gevallen.quote:
Mits je van een kale kip hebt geplukt.quote:
ik ben niet achterdoktig. Zal er eens over nadenkenj. Maar ik heb altijd licht geslapen. Vroeg laatst aan m'n buurman of ie vakantie had. Waarom vroeg ie. 'Omdat ik je niet meer hoor doortrekken om 10 over 6quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Dat slapen he... misschien vind je het niet leuk dat ik het opper (je hebt al genoeg aan je -achter- hoofd qua dokteren) doet me denken aan slaapapneu.
Je hebt de laatste tijd geen 'slapies' dus niemand weet hoe je slaapt (als je slaapt).
Als je snurkend slaapt kan je adem stokken en denkt je lichaam hellepie! wakker worden en ademen!!
Via huisarts zou je hiervoor een longarts kunnen raadplegen.
Bluezz heeft gelijk Tong, ik had nogal een Bolle zwager, ik heb die zwager nog steeds, maar hij isquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
ik ben niet achterdoktig. Zal er eens over nadenkenj. Maar ik heb altijd licht geslapen. Vroeg laatst aan m'n buurman of ie vakantie had. Waarom vroeg ie. 'Omdat ik je niet meer hoor doortrekken om 10 over 6
Wat wil je dan dat ik post, na 5 minuten ?quote:
Ik ben niet bol. Ik heb zware botten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:54 schreef FANN het volgende:
ik had nogal een Bolle zwager, ik heb die zwager nog steeds, maar hij is
niet zo bol meer![]()
Nou ja, je moet het zelf weten, maar Bluezz zou best eens gelijk kunnen hebben ..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben niet bol. Ik heb zware botten.
Natuurlijk, weet ik toch, je kent me. Ik neem het ter harte. Maar het moet allemaal niet te ernstig worden. Ik moet wel mezelf blijven, en niet overkomen als een ouwe zeur. Ik reageerde binnen vijf minuten. Ik krijg zoveel adviezen, niet dat ik die van bluezzie niet serieus neem, integendeel, maar ik kan toch niet zeggen na er amper over na te hebben gedachyt 'Ik ga maandag gelijk eenj afspraak maken. Natuurlijk zit het nu in m'n achterhoofd, net zoals Anne frank in het achterhhuis zat en het wel uit haar hoofd liet het aan de grote klok te hangen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, je moet het zelf weten, maar Bluezz zou best eens gelijk kunnen hebben ..
Zou een KNO arts niet handiger zijn?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Dat slapen he... misschien vind je het niet leuk dat ik het opper (je hebt al genoeg aan je -achter- hoofd qua dokteren) doet me denken aan slaapapneu.
Je hebt de laatste tijd geen 'slapies' dus niemand weet hoe je slaapt (als je slaapt).
Als je snurkend slaapt kan je adem stokken en denkt je lichaam hellepie! wakker worden en ademen!!
Via huisarts zou je hiervoor een longarts kunnen raadplegen.
Dan is het goedquote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk, weet ik toch, je kent me. Ik neem het ter harte.
Ben ik al geweest, wel voor iets anders, gezwelletje in m'n mond, was gelukkig niet waar ze bang voor waren. Maar de KNO arts komt vrijwel zeker nog in beeld.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zou een KNO arts niet handiger zijn?
Ah, als je die spreekt kun je de apneu suggestie wel aankaarten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik al geweest, wel voor iets anders, gezwelletje in m'n mond, was gelukkig niet waar ze bang voor waren. Maar de KNO arts komt vrijwel zeker nog in beeld.
Zeker. Waar ik erg veel last van blijf houden is de kortademigheid, die bij inspanning nog heftiger is. Zal ook bij de KNO arts, eventueel aan bod moeten komen lijkt me.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ah, als je die spreekt kun je de apneu suggestie wel aankaarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |