Ik volg Tong al geruime tijd, inmiddels heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat, ik kan het natuurlijk bij het verkeerde eind hebben, Tong óf Danny óf Yvonne is.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:32 schreef Sigaartje het volgende:
Ik volg Tong al een tijdje en ik begin steeds meer een vermoeden te krijgen.
correct me if I am wrong.
Ik denk dat Tong Danny is, of Yvonne.
Mijn argumenten:
de enorme hoeveelheid posts
en de zachtmatige toon, die met opzet is gezet.
Pardonquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:54 schreef Pharkus het volgende:
De newbie mod mag em dichttiefen en KLB FB afhandelen.
Verder belabberd Nederlands, hetgeen we inmiddels wel gewend zijn van jou.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:54 schreef Pharkus het volgende:
De newbie mod mag em dichttiefen en KLB FB afhandelen.
Ik hoop dat er een spetter op je broekspijp terecht komt.quote:
Jeetje, wat een onrecht wordt je ook altijd aangedaan he jongen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:44 schreef hoink581 het volgende:
Ik wil weer een ouderwets bait-and-switch topic zien. Zo eentje waarmee Frank mij ooit een ban heeft aangesmeerd nadat ik forumbreed deze ode bracht.
Kom net van een kouwe kermis thuis. Het viel me koud op m'n dak. Daarom moet ik zo enorm zeiken. Kun jij zeggen dat, als ik wil zeiken dat best in KLB Feedback kan doen. Maar dan zijn de rapen nog niet gaar, raak ik over de kook en heb je de poppetjes aan het dansen. Als ik ergens een hekel aan heb is het dansen. Echte mannen dansen niet. Die zuipen pure wodka, ongeschoren hangend aan de bar.quote:
Amen. Van dat dansen. Tijd voor een pilsje.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kom net van een kouwe kermis thuis. Het viel me koud op m'n dak. Daarom moet ik zo enorm zeiken. Kun jij zeggen dat, als ik wil zeiken dat best in KLB Feedback kan doen. Maar dan zijn de rapen nog niet gaar, raak ik over de kook en heb je de poppetjes aan het dansen. Als ik ergens een hekel aan heb is het dansen. Echte mannen dansen niet. Die zuipen pure wodka, ongeschoren hangend aan de bar.
Ben ooit gepijpt door een spetter. Sindsdien heeft m'n genotsstaaf spataderen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik hoop dat er een spetter op je broekspijp terecht komt.
Pilsjequote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:01 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Amen. Van dat dansen. Tijd voor een pilsje.
Het is Godsgeklaagd, is ie aan het dansen op de set van Amen van Buuren.quote:
Exactemundoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
PilsjeJe zegt ook mieters en dolletjes ?
Je gebruikt denk ik ook veel Engelse stopwoordjes, bij gebrek aan voldoende beheersing van de Nederlandse taal.quote:
Eén van m'n favoriete icoontjes. Ga je serieus een sigaartje roken ?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:01 schreef Sigaartje het volgende:
Ik geloof dat ik maar een sigaartje ga roken. Op jullie jongens!
Nee, ik ga eerst een paar foto's shooten, dan ga ik een sigaartje roken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eén van m'n favoriete icoontjes. Ga je serieus een sigaartje roken ?
Je gaat fotograferen ? En dan een sigaartje en een pilsje. Hockey je ? Met vrindjes ?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:08 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nee, ik ga eerst een paar foto's shooten, dan ga ik een sigaartje roken.![]()
En dan ga ik vanavond een pilsje drinken.
Wrong, dat zou ik amper like never nooit doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je gebruikt denk ik ook veel Engelse stopwoordjes, bij gebrek aan voldoende beheersing van de Nederlandse taal.
Ja, beetje foto's maken. Nee ik hockey niet. Vrindjes ha ha (je volgt me dus).quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je gaat fotograferen ? En dan een sigaartje en een pilsje. Hockey je ? Met vrindjes ?
Ach, wat is bagger ? Mijn slechtste topics zijn Nobelprijs-waardig in vergelijking tot jouw misbaksels. Niet dat ik jouw topics of posts ken. Ga gewoon op m'n FOK!-intuïtie af. Die ruikt misbaksel als een sint Bernardshond Bonny st. claire ruikt in de olie en onder de sneeuw.quote:
Slechte poging. Too much.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wrong, dat zou ik amper like never nooit doen.
Ik volg je niet. Ik gokte gewoon. Bekerwedstrijd ? Voetbal ? Wat waar en hoe ?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:54 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja, beetje foto's maken. Nee ik hockey niet. Vrindjes ha ha (je volgt me dus).
Vanavond geen vrindjes. Beetje rustig aan, morgen bekerwedstrijd, leuk, en dan weer werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |