quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nooit gedacht dat nog uit mijn strot te krijgen, maar ik wil je nog wel geregeld een baggertopic zien openen in KLB. Al dan niet daarna verontwaardigd in ons FB-topic. Beterschap tong!
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je.
Ik open zelden baggertopics, dat is het punt. Tegen die stigmatiserende vooroordelen loop ik continue aan. Mijn briljante of geniale, hoogstaande, unieke, bewonderingswaardige topics worden vergeten als ik me bij uitzondering aanpas aan het gepeupel en een schijtlollig topic open. Dus dat doe ik mondjesmaat en bij hoge uitzondering. In feedback m'n gelijk halen is niet mijn hobby, vind het wel leuk, alleen wordt er zelden toegegeven dat ik gelijk heb. Dat is mijn lot, ik heb er inmiddels vrede mee. Berust er in. Net zoals mijn illustere naamgenoot Willem Frederik Hermans heb ik immers altijd gelijk.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zat je natuurlijk ook maar een beetje op te jutten hoor, dacht, misschien gooit 'ie er weer eentje in KLB vandaagWe willen de originele 'tongs' natuurlijk wel blijven zien.
Dit vind ik trouwens echt een mooi semantisch stukje. Dat doe je niet altijd op deze manier, en ja, ik weet dat de boog niet altijd gespannen kan staan. Tover je dat zo uit de hoge hoed nu net?
(*&%^$&*%$^quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Ik verras je met mijn antwoord, of met mijn taalgebruik. Terwijl ik vrijwel altijd op deze manier post als ik meer dan een one-liner neerknal. Ik heb een eigen topic waar ik m'n epistels in post, in TTK, die ik elders heb geplaatst en waarvan ik denk dat ze het bewaren waard zijn. Ik zeg niet voor niets gekscherend dat ik geniaal ben, dat laat mijn briljante geest niet toe en wordt toch niet geloofd door de ongelovige ketters. Je moet eerst met je bakkes op tv zijn geweest om serieus te worden genomen, of je moet Kim Holland heten. Ik correspondeer al jaren met Frénk van der Linden, we leerden elkaar kennen in het Zomergasten topic op FOK! We deelden veel interesses, zoals W.F. Hermans, sport, kunst en bruine sjoelbakken. Ik liet hem mijn columns lezen die ik schrijf voor de internet-site van het Bommelse suffertje.
Ben inmiddels een semi-BZer, Bekende Zaltbommelaar. Frénk van der Linden zeurt al tijden aan m'n kop om in zijn Radio-1 programma Kunststof te verschijnen, om een uurlang aan de tand te worden gevoeld. Ik zei eerst impulsief ja, maar kwam op m'n schreden terug. Ben heel m'n leven al faalangstig, onzeker en een twijfelaar. Dat compenseer ik doorgaans door mijn charismatische, vitale, bewonderingswaardig bescheiden, mannelijke uitstraling. Daar heb je op internet weinig aan, dus moet ik putten uit mijn hoogbegaafde brein. Het fysieke aspect wordt dan gemist en men vraagt zich af of ik iets zelf geschreven heb of posten dat ik weer mooi ge-C-Péét heb. Er is laatst een column aan me gewijd in de Bommelerwaardse krant. waarin de columnist schreef dat er naast P.F. Thomése nog een geweldige schrijver uit Zaltbommel komt, je kunt wel raden dat ik hem niet heb tegengesproken. Net zoals ik Jan Schouten, miljonair, zeezeiler, ondernemer, uitgever en schrijver niet zal tegenspreken als ie schrijft dat ik samen met de Franse filosoof Foucault zijn favoriete schrijver van het moment ben. Immers ik beschrijf op pure, karakteristieke en origionele wijze gebeurtenissen en personen uit Zaltbommel.
Dit alles zeggende, virtueel gesproken, niet gelogen en de volledige waarheid en niets anders dan de waarheid gelogen te hebben, verblijf ik me met volle toegave met mijn sprankelende aanwezigheid.
Hopende u van dienst te zijn geweest, groetjes van Herman, jij mag Herm zeggen, ik ben de kwaadste niet.
Doel geslaagdquote:
Post eens één van mijn baggertopics van laat ik zeggen de laatste drie weken. Knappe vent als je die vindt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:29 schreef Bolasie het volgende:
In tegenstelling tot je topics op VBL is dit géén baggertopic.
Ben je in je wiek geschoten ?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:29 schreef Sigaartje het volgende:
Frank heeft zeker een klap van de molen gehad.
HAHA DUS DAARVOOR WAREN HET VAAK BAGGERTOPICS HAHAH BUSTED OUWE!!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post eens één van mijn baggertopics van laat ik zeggen de laatste drie weken. Knappe vent als je die vindt.
Zijn dat allemaal dee-emmetjes die je krijgt van Frank?quote:
Wat bedoel jequote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
HAHA DUS DAARVOOR WAREN HET VAAK BAGGERTOPICS HAHAH BUSTED OUWE!!!!
Nee, gewoon in mijn geniale topic in KLB. 'Ik ben het zat.'quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:34 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Zijn dat allemaal dee-emmetjes die je krijgt van Frank?
(wat een aardige man)
Jammer. Ik houd niet van twijfelaars die bij de eerste de beste windvlaag mee gaan waaien.quote:
Dat houd je roestvrij van principesquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer. Ik houd niet van twijfelaars die bij de eerste de beste windvlaag mee gaan waaien.
houdtquote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:58 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Dat houd je roestvrij van principes
quote:
quote:
Huilen is voor jou te laat, ik kom niet meer.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:35 schreef hugecooll het volgende:
Tijd dat die sentimentele ouwe met pensioen gaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |