Oh eh, Feyenoord-PSV. Ik weet alleen niet of het op tv komt, even kijken. De vrindjes zijn voetbalvrindjes. Samen pilsje pakken en voetbal kijken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Ik gokte gewoon. Bekerwedstrijd ? Voetbal ? Wat waar en hoe ?
SBS vanaf 17.30quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:00 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Oh eh, Feyenoord-PSV. Ik weet alleen niet of het op tv komt, even kijken. De vrindjes zijn voetbalvrindjes. Samen pilsje pakken en voetbal kijken.
Zo, nu ga ik eerst even richting strand.
Ik begrijp het.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:03 schreef Sigaartje het volgende:
Oh sorry, ik bedoel de JC-schaal. Daarom snapte je het niet....
Jammer dat je het over de top vond.quote:
Te veel, één stopwoordje per keer, capice ?quote:
Gesnopen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Te veel, één stopwoordje per keer, capice ?
kijk, dit is weer een beetje aan de foute kant. Is net op het randje.quote:
Die doet het goed bij de buren.quote:
In heel de wqereld. Hij is de eerste DJ die solo in China gaat optreden.quote:
Herinner je dat niet meer. Ik heb me vermaakt die middag. Ban was terecht.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat een onrecht wordt je ook altijd aangedaan he jongen?
Nee, echtquote:
Ik heb last van stalkers idd. Maar hij wilde denk ik duidelijk maken dat ie me regelmatig tegen komt zonder te reageren, of me een in potentie leuk topic ziet openen en er dan op klikt. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik geniet zelf ook vaak van mijn geniale posts en topics. Zou zelf ook klikken als ik ze tegenkom, doe ik niet natuurlijk, ik weet wat ik met m'n briljante geest aan de wereld heb geschonken. Ik wilde de m'n stalkers noemen, maar dat is de kat op het spek binden.quote:Op maandag 1 augustus 2016 09:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, echtEen fokker volgen gaat wel wat ver, vind je niet?
Wellicht heb je zelfs stalkers dus
Mooi gezegd, zo veel waarheid in één postquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb last van stalkers idd. Maar hij wilde denk ik duidelijk maken dat ie me regelmatig tegen komt zonder te reageren, of me een in potentie leuk topic ziet openen en er dan op klikt. Kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik geniet zelf ook vaak van mijn geniale posts en topics. Zou zelf ook klikken als ik ze tegenkom, doe ik niet natuurlijk, ik weet wat ik met m'n briljante geest aan de wereld heb geschonken. Ik wilde de m'n stalkers noemen, maar dat is de kat op het spek binden.
Voor welke Rood-Wit moet ik zingen ? Zelf van m'n 5e tot 40e in het rood-wit gevoetbald. Zingen deden we na de wedstrijd, dronken in de kantine.
Ik woon 50 meter van het geboortehuis van Philips vandaan. Heb hier 100 meter vandaan op de Dr. A.F. Philipsschool gezeten. Voetbalde bij NIVO Sparta in zaltbommel 15 jaar in het eerste. In Eindhoven voetbalden we tegen Rust Roest, konden er niks van was wel een gezellige club. Veel studenten. Ben een Ajacied, was wel tevreden met de overwinning van jullie gisteren.quote:Op maandag 1 augustus 2016 15:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mooi gezegd, zo veel waarheid in één post![]()
Uiteraard gaat het over de Philips Sport Vereniging
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |