Wat zuigt want met deze selectie is een 532 ook een goede mogelijkheid.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:53 schreef Oldground het volgende:
[..]
Als Van Bronckhorst ook maar zou overwegen om met 2 spitsen te gaan spelen, zou die dat met Kuyt (of terugkerende kracht: Achahbar) wel gedaan hebben. Het Hollandse 4-3-3 zit gewoon ingebakken.
Hij is daar opgeleid dus is het een soort gevoelskwestie. Ik denk dat hij voor ons ook haalbaar was geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:42 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik ook, ik snap deze move totaal niet.
Klopt, al vind ik het meer een 3-5-2 persoonlijk met Karsdorp en Elia.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat zuigt want met deze selectie is een 532 ook een goede mogelijkheid.
Klopt. Beste optie. Maar dan snap ik eight niet, die daar Jorg én van Wolfswinkel had willen hebben. Waar laat je Kuyt dan? Elia? Als Kuyt naar 10 gaat alle andere middenvelders dan?quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat zuigt want met deze selectie is een 532 ook een goede mogelijkheid.
Nee. Kijk eens voor de aardigheid naar de reservebank van PSV. Zowat iedere speler zou bij ons wekelijks in de basis staan. Mits van Wolfswinkel niet te duur was, zou het zeker een aanwinst zijn geweest. 2 fatsoenlijke spitsen is meer dan wenselijk omdat je dan ook meerdere speelwijzes als optie hebt. Als het van de zijkant voor geen meter loopt omdat je buitenspelers hopeloos uit vorm zijn dan heb je tenminste goede alternatieven, nu niet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. Beste optie. Maar dan snap ik eight niet, die daar Jorg én van Wolfswinkel had willen hebben. Waar laat je Kuyt dan? Elia? Als Kuyt naar 10 gaat alle andere middenvelders dan?
Dan heb je gewoon minstens 1 man met een veel te goed salaris voor de bank teveel. Als je 532 wil spelen, en dat zou imo een goede mogelijkheid zijn, dan met Dirk en Jorg in de spits. Had je Jorg niet moeten halen en v Wolfswinkel wel. Maar die is toch ook weer 2 jaar ouder en ik heb minstens evenveel vertrouwen in in onze nieuwe spits.
Gewoon weer een beetje geroep om wat je niet hebt, zodat je altijd wat te klagen hebt als het dit jaar niks wordt. Als Jorg het helemaal wordt, hoor je niks meer over v Wolfswinkel en heeft Geel het niet goed gedaan maar 'naar behoren', en als hij er 'maar' een stuk of 15 inpeert, en v Wolfswinkel doet het even goed, moet het bestuur weer tegen de muur.
Zo gaat dat hier
Kijk eens voor de aardigheid naar hoeveel PSV te spenderen heeft. Lekker geld over de balk smijten, maakt het jou uit. Op naar 5 jaar terug. Want dan hebben we een goede reservebank.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:16 schreef eight het volgende:
[..]
Nee. Kijk eens voor de aardigheid naar de reservebank van PSV. Zowat iedere speler zou bij ons wekelijks in de basis staan. Mits van Wolfswinkel niet te duur was, zou het zeker een aanwinst zijn geweest. 2 fatsoenlijke spitsen is meer dan wenselijk omdat je dan ook meerdere speelwijzes als optie hebt. Als het van de zijkant voor geen meter loopt omdat je buitenspelers hopeloos uit vorm zijn dan heb je tenminste goede alternatieven, nu niet.
Als je al een 5-3-2 speelt zou ik altijd met De_Jorg en Elia voorin spelen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk eens voor de aardigheid naar hoeveel PSV te spenderen heeft. Lekker geld over de balk smijten, maakt het jou uit. Op naar 5 jaar terug. Want dan hebben we een goede reservebank.
Overigens opmerkelijk dat je met die laatste zin komt in een post waar ik letterlijk een goed alternatief breng, namelijk 532 met Kuyt en Jorg in de spits
Ik vermoed zelfs een betere, want zo overtuigd ben ik niet van die Van Wolfswinkel.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:20 schreef timmmmm het volgende:
Het is van Wolfswinkel maar, als we nou nog met Kramer hadden gelopen had het gejank terecht geweest, maar nu heb je gewoon ipv v Wolfswinkel een evengoede optie aangetrokken
Ook een optie. Hangt een beetje van Elia's vorm af. Als Elia kut speelt, speelt ie ook écht kut, beter eruit en de backs over de hele vleugel laten komenquote:Op donderdag 28 juli 2016 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je al een 5-3-2 speelt zou ik altijd met De_Jorg en Elia voorin spelen.
Elia heeft genoeg power om die hele linker flank te pakken. Hij moet juist de ruimte hebben, wil je hem in zijn kwaliteiten benutten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je al een 5-3-2 speelt zou ik altijd met De_Jorg en Elia voorin spelen.
Ik denk dat het toch een echte aanwinst zou zijn geweest. Ben benieuwd hoe hij het bij Vitesse gaat doen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:22 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik vermoed zelfs een betere, want zo overtuigd ben ik niet van die Van Wolfswinkel.
Dit idd. Hij speelt te nerveus om in het centrum te spelen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:24 schreef Oldground het volgende:
[..]
Elia heeft genoeg power om die hele linker flank te pakken. Hij moet juist de ruimte hebben, wil je hem in zijn kwaliteiten benutten.
quote:Feyenoord en PSV nemen strafschoppen bij gelijke stand
Feyenoord en PSV staan zondag tegenover elkaar in de Amsterdam ArenA. De winnaar neemt de Johan Cruijff Schaal mee naar huis. Bij een gelijke stand na 90 minuten volgen er direct strafschoppen, meldt de KNVB op Twitter. Dit is mede om zware belasting te voorkomen voor de spelers aan het eind van de voorbereiding.
Ik vrees 1-3 of 1-4 voor PSV.quote:
Ja, als we de wedstrijd tegen FC Eindhoven buiten beschouwing laten vond ik PSV buitengewoon indrukwekkend spelen in de voorbereiding.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat negatief. Waarom? Zo onder de indruk van PSV?
Ik denk dat je wat overdrijft. Ik geef Feyenoord namelijk best een goede kans. Zij hebben toch ook een meer dan uitstekende voorbereiding gedraaid? Bovendien is er bij PSV al aangegeven dat er geen risico wordt genomen met een aantal (licht) geblesseerde spelers, dus de kans is groot dat bijvoorbeeld Moreno en Arias niet meedoen. Daarnaast is Van Ginkel nog steeds niet binnen en heb ik het gevoel dat dit potje door Feyenoord toch een stuk serieuzer wordt genomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, als we de wedstrijd tegen FC Eindhoven buiten beschouwing laten vond ik PSV buitengewoon indrukwekkend spelen in de voorbereiding.
Natuurlijk zegt dat niet alles, maar buiten dat ben ik ook nog niet zo onder de indruk van onze defensie. Tegen Valencia vond ik onze defensie soms een instabiele indruk maken.
PSV heeft hoe dan ook meer kwaliteit, als zij een beetje in vorm zijn wordt onze verdediging helemaal misselijk gespeeld ben ik bang.
Maar ik hoop dat ik er volkomen naast zit.
Ik denk een moeizame overwinning van PSV. PSV heeft het altijd moeilijk tegen de mindere goden.quote:
Ik vind ons ook een behoorlijk prima voorbereiding spelen. Ik ga uit van een spannende wedstrijd waarbij wij met 2-1 winnen ofzo.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, als we de wedstrijd tegen FC Eindhoven buiten beschouwing laten vond ik PSV buitengewoon indrukwekkend spelen in de voorbereiding.
Natuurlijk zegt dat niet alles, maar buiten dat ben ik ook nog niet zo onder de indruk van onze defensie. Tegen Valencia vond ik onze defensie soms een instabiele indruk maken.
PSV heeft hoe dan ook meer kwaliteit, als zij een beetje in vorm zijn wordt onze verdediging helemaal misselijk gespeeld ben ik bang.
Maar ik hoop dat ik er volkomen naast zit.
Zou ervoor tekenen, ware het niet dat we al tijden niet meer gewonnen hebben in de ArenA.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind ons ook een behoorlijk prima voorbereiding spelen. Ik ga uit van een spannende wedstrijd waarbij wij met 2-1 winnen ofzo.
2/10quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk een moeizame overwinning van PSV. PSV heeft het altijd moeilijk tegen de mindere goden.
quote:Zowel Feyenoord als Ajax is er in de zomerse transferperiode veel aan gelegen om zich goed te versterken. Nadat we al konden lezen dat de Amsterdammers het oog hadden laten vallen op Edison Flores, rept RPP nu ook over belangstelling van Feyenoord.
Het zou dan ook maar zo kunnen dat er een oorlog ontstaat tussen beide clubs. Duidelijk is al dat de linksbuiten graag naar de Eredivisie vertrekt, maar wie zijn nieuwe werkgever gaat worden is inmiddels dus wel ernstig de vraag.
Carlos Gonzales, de zaakwaarnemer van Flores, wilde tot op heden nog niet kwijt welke club de nieuwe werkgever zal worden van Edison Flores. In de wandelgangen werden PSV, FC Groningen en Villarreal ook al genoemd.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)tional#ixzz4FmbIU3d6
Dan pakt Feyenoord hem sowieso niet. Troeven nooit iemand afquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:05 schreef Scrummie het volgende:
In het kader van kansloze geruchten:
[..]
Klopt, het is meestal andersomquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dan pakt Feyenoord hem sowieso niet. Troeven nooit iemand af
Hij schijnt ook rechts te kunnen spelen, maar dat heeft hij schijnbaar slechts enkele keren gedaan. Alle goals en assists (7 doelpunten en 10 assists in 21 wedstrijden) kwamen bij hem vanaf links, het afgelopen seizoen in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:13 schreef Scrummie het volgende:
Maar linksbuiten toch? Of kan ie ook op rechts?
Wat mij betreft prima. Dat naar binnen gaan van Elia heeft nou ook weer niet zo bijzonder vaak succes. Regel jij het ff?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij schijnt ook rechts te kunnen spelen, maar dat heeft hij schijnbaar slechts enkele keren gedaan. Alle goals en assists (7 doelpunten en 10 assists in 21 wedstrijden) kwamen bij hem vanaf links, het afgelopen seizoen in ieder geval.
Wat wellicht een optie zou kunnen zijn is Flores linksbuiten opstellen en Elia rechts neerzetten. Elia is tenslotte een rechtspoot.
Ik weet niet of dat een goed idee is hoor, maar dat zou een gedachte kunnen zijn misschien?
Is goed. Hoeveel zal tie moeten kosten?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima. Dat naar binnen gaan van Elia heeft nou ook weer niet zo bijzonder vaak succes. Regel jij het ff?
Het kutte is, die stinkneuzen kunnen natuurlijk elk bedrag gaan overbiedenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is goed. Hoeveel zal tie moeten kosten?
Op transfermarkt wordt z'n waarde op ongeveer 1,00 miljoen euro geschat. Maar met o.m. Ajax als concurrent die de prijs opdrijft zou dat zomaar weleens richting 2 a 2,5 miljoen kunnen gaan wellicht.
Ja hij zal wel weer daar naartoe gaan inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het kutte is, die stinkneuzen kunnen natuurlijk elk bedrag gaan overbieden.
Over zijn eigen prestaties hoeft hij het iig niet te hebben..quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja hij zal wel weer daar naartoe gaan inderdaad.
Tenzij Tapia heeft vertelt hoe geweldig het hier is.
We zien het wel, altijd leuk die transfergeruchten. Hopelijk volgende week nieuws over Berghuis of deze Zuid-Amerikaanse panfluitspelert.
De Taapquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Over zijn eigen prestaties hoeft hij het iig niet te hebben..
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Taap
Wat een god. Precies wat Feyenoord miste. Dat zie je aan alles. Deze man vult exact de gaten op die Feyenoord heeft laten vallen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Taap
Wat een god. Precies wat Feyenoord miste. Dat zie je aan alles. Deze man vult exact de gaten op die Feyenoord heeft laten vallen.
Sinds hij er is elke wedstrijd beslissend wat een godquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Taap
Ik las op twitter dat je moeder een hoer was.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:03 schreef avotar het volgende:
Lees net op Twitter dat Balotelli wellicht naar Ajax gaat.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:29 schreef Zipportal het volgende:
Met IwanGod en KrabbyGod als Clubwatchters gaat het dit seizoen gebeuren. Genot.
SOW. KOEKOEK.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las op twitter dat je moeder een hoer was.
Overeenkomst tussen Feyenoord en Viagogo is afgelopen lees ik net op twitter. Behoorlijk kut ditquote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:24 schreef MPC60 het volgende:
Wat is er met viagogo, kan je daar geen kaarten meer kopen?
Waar vind je dit?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Overeenkomst tussen Feyenoord en Viagogo is afgelopen lees ik net op twitter. Behoorlijk kut dit
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:41 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Overeenkomst tussen Feyenoord en Viagogo is afgelopen lees ik net op twitter. Behoorlijk kut dit
Afgaand op YouTube halen we de Peruaanse Robben in huisquote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:46 schreef heiden6 het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)oord-of-vitesse.html
Als dit laatste bericht klopt lijkt het me dat we een nieuwe buitenspeler binnen hebben,
Laat maar komen hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zie dat de veredelde oefenwedstrijd van morgen hier ook enorm speelt.
Best zin in ja. Vrij vervoer, hele arena onderplakken met stickers als een echt boefje.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:20 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zie dat de veredelde oefenwedstrijd van morgen hier ook enorm speelt.
Niks mis mee, ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:10 schreef Caland het volgende:
'Edison Flores tekent contract tot 2019 bij Feyenoord' http://www.fr12.nl/nieuws(...)9-bij-feyenoord.html
Nou, we gaan het zien.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:10 schreef Caland het volgende:
'Edison Flores tekent contract tot 2019 bij Feyenoord' http://www.fr12.nl/nieuws(...)9-bij-feyenoord.html
Geen idee of die bron enigszins betrouwbaar is, maar het gerucht lijkt wel betrouwbaar aangezien ook het AD de interesse van Feyenoord in ieder geval heeft bevestigd. Ik neem aan dat zij niet zomaar afgaan op een gerucht maar wel nog één en ander gecheckt hebben.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:10 schreef Caland het volgende:
Flores komt niet ipv Bilal?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 15:27 schreef hhh38 het volgende:
Misschien is er interesse in Bilal en gaat die alsnog weg, waarna we ook nog Berghuis halen.
#hoopdoetleven
We hadden toch sowieso nog een buitenspeler nodig? Aangezien die Flores vooral linksbuiten is en we op zoek zijn naar een rechtsbuiten, is er misschien nog een speler die voor een vertrek staat.quote:
Mokotjo, Magrao, Darley? Al is dat allemaal best een tijdje terug. Ook zo snel geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:11 schreef hhh38 het volgende:
Wie was de laatste speler die we van buiten Europa haalden eigenlijk? Kan me er van de laatste jaren geen herinneren.
Lee Chun-Soo?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:11 schreef hhh38 het volgende:
Wie was de laatste speler die we van buiten Europa haalden eigenlijk? Kan me er van de laatste jaren geen herinneren.
Net even na gaan kijken en het is inderdaad Mokotjo, 2009. Al was dat wel van Supersport United waar we een samenwerkingsverband mee hadden, dus qua scouting is dat wat anders.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Caland gelijk heeft met Mokotjo, die kwam rond 2009 toch?
Ook niet de meest succesvolle transfersquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:48 schreef Oldground het volgende:
[..]
Net even na gaan kijken en het is inderdaad Mokotjo, 2009. Al was dat wel van Supersport United waar we een samenwerkingsverband mee hadden, dus qua scouting is dat wat anders.
Mantega en Erasmus (ook Supersport) kwamen een jaar eerder al en onze knuffelaziaat nog een jaar daarvoor.
Misschien Elia op rechts? Dat kan volgens mij ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hadden toch sowieso nog een buitenspeler nodig? Aangezien die Flores vooral linksbuiten is en we op zoek zijn naar een rechtsbuiten, is er misschien nog een speler die voor een vertrek staat.
Of we hebben gewoon een linksbuiten gekocht voor de rechtsbuitenpositie.
Daar heeft hij in ieder geval bij Oranje wel eens gespeeld. Ging hem best aardig af, volgens mij waren dat zelfs zijn beste wedstrijden in Oranje.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien Elia op rechts? Dat kan volgens mij ook.
Kan wel aardig uitpakken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar heeft hij in ieder geval bij Oranje wel eens gespeeld. Ging hem best aardig af, volgens mij waren dat zelfs zijn beste wedstrijden in Oranje.
Weet je zeker dat dit Tapia betrof?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:50 schreef Slobeend het volgende:
Ik zou graag Tapia achter De Jörg zien. Speelde, wat ik gelezen heb, vroeger veel aanvallender (zelfs soms in de spits) en is behoorlijk creatief maar dat komt er niet zo uit op de verdedigende posities.
Gaat nooit gebeuren natuurlijk.
Geen creativiteit op het middenveld gaat je praktisch altijd opbreken. Dat kunnen vleugelspelers nauwelijks compenseren, tenzij ze op de plek van Kuyt gaan lopen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan wel aardig uitpakken.![]()
Als Flores het een beetje in zich heeft om dingen te creëren kan hij misschien samen met Elia het gebrek aan creativiteit op het middenveld compenseren. Want Kuyt, Vilhena en El Ahmadi gaan Jorgensen natuurlijk niet echt bedienen.
ik mis hier wat entersquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ofschoon er morgen een prijs op het spel staat is het wat mij betreft een uitgelezen mogelijkheid om wat dingen uit te proberen. Ten eerste speel je om te beginnen met je vierde keeper. Ja? Dus als je verliest heb je altijd een excuus. Nou, met die wetenschap in je achterhoofd heb je, als trainer, eigenlijk carte blanche om te doen en te laten waar je zin in heb. Om te beginnen zou ik dus gaan spelen met Woudenmans op de plaats van Nelom. Waarom? Van Nelom weet je al dat hij er niks van ken. Dat hebben we allemaal zelf kunnen zien de afgelopen vijf/ zes seizoen. Niks ten nadele van die jongen verder. Van Woudenberg heb je in ieder geval nog de hoop dat het mee gaat vallen. Nou daar kom je dus maar op een manier achter. Je komt er in ieder geval niet achter, of hij het niveau aan kan bedoel ik dan he, als je hem op de tribune of weet ik veel waar neerzet. Nou dan heb je nog die jongen Tappia die ze van Kaiserslautern overgenomen hebben afgelopen winter dacht ik. Leuk en aardig dat je Vilhena behouden heb, maar ik zou die nieuwe jongen ook weleens willen zien spelen. Nogmaals, als je iemand geen kans geef dan weet je nooit wat voor vlees je in de kuip heb. Nou dan zou ik dus verder om toch wat vastigheid in je elftal te hebben gaan spelen met Dirk Kuyt. Waarom? A: Hij heb een staat van dienst waar je duizelig van wordt. Dacht ik? En B, het is je aanvoerder dus die moet je altijd opstellen. Anders had je iemand anders aanvoerder moeten maken maar dat lijkt me logisch. Nou dan heb je dus al met al een aardig elftal staan, voor Nederlandse begrippen. Je moet niet de grens over gaan met deze mensen want dat is totaal zinloos. Ik weet niet of je Real Madrid weleens heb zien spelen maar dat is dus voetbal van een totaal andere planeet. In dat licht bezien komt het mooi uit dat PSV de tegenstander is want dat is immers ook een Nederlandse club dacht ik.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ofschoon er morgen een prijs op het spel staat is het wat mij betreft een uitgelezen mogelijkheid om wat dingen uit te proberen. Ten eerste speel je om te beginnen met je vierde keeper. Ja? Dus als je verliest heb je altijd een excuus. Nou, met die wetenschap in je achterhoofd heb je, als trainer, eigenlijk carte blanche om te doen en te laten waar je zin in heb. Om te beginnen zou ik dus gaan spelen met Woudenmans op de plaats van Nelom. Waarom? Van Nelom weet je al dat hij er niks van ken. Dat hebben we allemaal zelf kunnen zien de afgelopen vijf/ zes seizoenen. Niks ten nadele van die jongen verder. Van Woudenberg heb je in ieder geval nog de hoop dat het mee gaat vallen. Nou daar kom je dus maar op een manier achter. Je komt er in ieder geval niet achter, of hij het niveau aan kan bedoel ik dan he, als je hem op de tribune of weet ik veel waar neerzet. Nou dan heb je nog die jongen Tappia die ze van Kaiserslautern overgenomen hebben afgelopen winter dacht ik. Leuk en aardig dat je Vilhena behouden heb, maar ik zou die nieuwe jongen ook weleens willen zien spelen. Nogmaals, als je iemand geen kans geef dan weet je nooit wat voor vlees je in de kuip heb. Nou dan zou ik dus verder om toch wat vastigheid in je elftal te hebben gaan spelen met Dirk Kuyt. Waarom? A: Hij heb een staat van dienst waar je duizelig van wordt. Dacht ik? En B, het is je aanvoerder dus die moet je altijd opstellen. Anders had je iemand anders aanvoerder moeten maken maar dat lijkt me logisch. Nou dan heb je dus al met al een aardig elftal staan, voor Nederlandse begrippen. Je moet niet de grens over gaan met deze mensen want dat is totaal zinloos. Ik weet niet of je Real Madrid weleens heb zien spelen maar dat is dus voetbal van een totaal andere planeet. In dat licht bezien komt het mooi uit dat PSV de tegenstander is want dat is immers ook een Nederlandse club dacht ik.
Ik word hier wel een beetje moe van.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ofschoon er morgen een prijs op het spel staat is het wat mij betreft een uitgelezen mogelijkheid om wat dingen uit te proberen. Ten eerste speel je om te beginnen met je vierde keeper. Ja? Dus als je verliest heb je altijd een excuus. Nou, met die wetenschap in je achterhoofd heb je, als trainer, eigenlijk carte blanche om te doen en te laten waar je zin in heb. Om te beginnen zou ik dus gaan spelen met Woudenmans op de plaats van Nelom. Waarom? Van Nelom weet je al dat hij er niks van ken. Dat hebben we allemaal zelf kunnen zien de afgelopen vijf/ zes seizoenen. Niks ten nadele van die jongen verder. Van Woudenberg heb je in ieder geval nog de hoop dat het mee gaat vallen. Nou daar kom je dus maar op een manier achter. Je komt er in ieder geval niet achter, of hij het niveau aan kan bedoel ik dan he, als je hem op de tribune of weet ik veel waar neerzet. Nou dan heb je nog die jongen Tappia die ze van Kaiserslautern overgenomen hebben afgelopen winter dacht ik. Leuk en aardig dat je Vilhena behouden heb, maar ik zou die nieuwe jongen ook weleens willen zien spelen. Nogmaals, als je iemand geen kans geef dan weet je nooit wat voor vlees je in de kuip heb. Nou dan zou ik dus verder om toch wat vastigheid in je elftal te hebben gaan spelen met Dirk Kuyt. Waarom? A: Hij heb een staat van dienst waar je duizelig van wordt. Dacht ik? En B, het is je aanvoerder dus die moet je altijd opstellen. Anders had je iemand anders aanvoerder moeten maken maar dat lijkt me logisch. Nou dan heb je dus al met al een aardig elftal staan, voor Nederlandse begrippen. Je moet niet de grens over gaan met deze mensen want dat is totaal zinloos. Ik weet niet of je Real Madrid weleens heb zien spelen maar dat is dus voetbal van een totaal andere planeet. In dat licht bezien komt het mooi uit dat PSV de tegenstander is want dat is immers ook een Nederlandse club dacht ik.
Bedankt Willemquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind dit echt een fantastische post.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zo het leest het wat makkelijker.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ofschoon er morgen een prijs op het spel staat is het wat mij betreft een uitgelezen mogelijkheid om wat dingen uit te proberen. Ten eerste speel je om te beginnen met je vierde keeper. Ja? Dus als je verliest heb je altijd een excuus. Nou, met die wetenschap in je achterhoofd heb je, als trainer, eigenlijk carte blanche om te doen en te laten waar je zin in heb. Om te beginnen zou ik dus gaan spelen met Woudenmans op de plaats van Nelom. Waarom?
Van Nelom weet je al dat hij er niks van ken. Dat hebben we allemaal zelf kunnen zien de afgelopen vijf/ zes seizoenen. Niks ten nadele van die jongen verder. Van Woudenberg heb je in ieder geval nog de hoop dat het mee gaat vallen. Nou daar kom je dus maar op een manier achter. Je komt er in ieder geval niet achter, of hij het niveau aan kan bedoel ik dan he, als je hem op de tribune of weet ik veel waar neerzet. Nou dan heb je nog die jongen Tappia die ze van Kaiserslautern overgenomen hebben afgelopen winter dacht ik. Leuk en aardig dat je Vilhena behouden heb, maar ik zou die nieuwe jongen ook weleens willen zien spelen.
Nogmaals, als je iemand geen kans geef dan weet je nooit wat voor vlees je in de kuip heb. Nou dan zou ik dus verder om toch wat vastigheid in je elftal te hebben gaan spelen met Dirk Kuyt. Waarom? A: Hij heb een staat van dienst waar je duizelig van wordt. Dacht ik? En B, het is je aanvoerder dus die moet je altijd opstellen. Anders had je iemand anders aanvoerder moeten maken maar dat lijkt me logisch. Nou dan heb je dus al met al een aardig elftal staan, voor Nederlandse begrippen. Je moet niet de grens over gaan met deze mensen want dat is totaal zinloos. Ik weet niet of je Real Madrid weleens heb zien spelen maar dat is dus voetbal van een totaal andere planeet. In dat licht bezien komt het mooi uit dat PSV de tegenstander is want dat is immers ook een Nederlandse club dacht ik.
Het slaat dus totaal nergens op dat je halverwege in mijn Nelom verhaal met een nieuwe alinea begint. Als je het nog een keer flikt om een post van mij aan te passen dan ben ik er dus helemaal klaar mee ja?quote:
Zo gaan we met klanten om.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het slaat dus totaal nergens op dat je halverwege in mijn Nelom verhaal met een nieuwe alinea begint. Als je het nog een keer flikt om een post van mij aan te passen dan ben ik er dus helemaal klaar mee ja?
Oh.
Leuk al die transfergeruchten.quote:We have been told this evening his move to Feyenoord has been resurrected and he will join the Dutch side who have been chasing him all summer.
Klopt, die alinea is verkeerd geknipt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het slaat dus totaal nergens op dat je halverwege in mijn Nelom verhaal met een nieuwe alinea begint. Als je het nog een keer flikt om een post van mij aan te passen dan ben ik er dus helemaal klaar mee ja?
Oh.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:55 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik word hier wel een beetje moe van.
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een fantastische post.
quote:
Liever Berghuis dan die Peruaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe betrouwbaar is WD Sport in Engeland?
Zij melden namelijk dat Steven Berghuis naar Feyenoord komt:
http://www.wdsport.co.uk/(...)wn-into-fresh-doubt/
[..]
Leuk al die transfergeruchten.
LokaleGenotquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |