Dan pakt Feyenoord hem sowieso niet. Troeven nooit iemand afquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:05 schreef Scrummie het volgende:
In het kader van kansloze geruchten:
[..]
Klopt, het is meestal andersomquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dan pakt Feyenoord hem sowieso niet. Troeven nooit iemand af
Hij schijnt ook rechts te kunnen spelen, maar dat heeft hij schijnbaar slechts enkele keren gedaan. Alle goals en assists (7 doelpunten en 10 assists in 21 wedstrijden) kwamen bij hem vanaf links, het afgelopen seizoen in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:13 schreef Scrummie het volgende:
Maar linksbuiten toch? Of kan ie ook op rechts?
Wat mij betreft prima. Dat naar binnen gaan van Elia heeft nou ook weer niet zo bijzonder vaak succes. Regel jij het ff?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij schijnt ook rechts te kunnen spelen, maar dat heeft hij schijnbaar slechts enkele keren gedaan. Alle goals en assists (7 doelpunten en 10 assists in 21 wedstrijden) kwamen bij hem vanaf links, het afgelopen seizoen in ieder geval.
Wat wellicht een optie zou kunnen zijn is Flores linksbuiten opstellen en Elia rechts neerzetten. Elia is tenslotte een rechtspoot.
Ik weet niet of dat een goed idee is hoor, maar dat zou een gedachte kunnen zijn misschien?
Is goed. Hoeveel zal tie moeten kosten?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima. Dat naar binnen gaan van Elia heeft nou ook weer niet zo bijzonder vaak succes. Regel jij het ff?
Het kutte is, die stinkneuzen kunnen natuurlijk elk bedrag gaan overbiedenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is goed. Hoeveel zal tie moeten kosten?
Op transfermarkt wordt z'n waarde op ongeveer 1,00 miljoen euro geschat. Maar met o.m. Ajax als concurrent die de prijs opdrijft zou dat zomaar weleens richting 2 a 2,5 miljoen kunnen gaan wellicht.
Ja hij zal wel weer daar naartoe gaan inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het kutte is, die stinkneuzen kunnen natuurlijk elk bedrag gaan overbieden.
Over zijn eigen prestaties hoeft hij het iig niet te hebben..quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja hij zal wel weer daar naartoe gaan inderdaad.
Tenzij Tapia heeft vertelt hoe geweldig het hier is.
We zien het wel, altijd leuk die transfergeruchten. Hopelijk volgende week nieuws over Berghuis of deze Zuid-Amerikaanse panfluitspelert.
De Taapquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Over zijn eigen prestaties hoeft hij het iig niet te hebben..
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Taap
Wat een god. Precies wat Feyenoord miste. Dat zie je aan alles. Deze man vult exact de gaten op die Feyenoord heeft laten vallen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Taap
Wat een god. Precies wat Feyenoord miste. Dat zie je aan alles. Deze man vult exact de gaten op die Feyenoord heeft laten vallen.
Sinds hij er is elke wedstrijd beslissend wat een godquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Taap
Ik las op twitter dat je moeder een hoer was.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:03 schreef avotar het volgende:
Lees net op Twitter dat Balotelli wellicht naar Ajax gaat.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:29 schreef Zipportal het volgende:
Met IwanGod en KrabbyGod als Clubwatchters gaat het dit seizoen gebeuren. Genot.
SOW. KOEKOEK.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las op twitter dat je moeder een hoer was.
Overeenkomst tussen Feyenoord en Viagogo is afgelopen lees ik net op twitter. Behoorlijk kut ditquote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:24 schreef MPC60 het volgende:
Wat is er met viagogo, kan je daar geen kaarten meer kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |