Was dit de 10-0?quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was die editie alweer vergeten...
Wat een aidselftal hadden we toen zeg.
[ afbeelding ]
Dat mag natuurlijk!quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste wel ja dacht ik. En toch ben ik het niet met je eens.
Z'n creativiteit?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:16 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb serieus vrienden die denken dat het dit jaar toch echt gaat gebeuren.Er is zelfs een die durft te beweren dat we Kramer z'n creativiteit gaan missen met Jorggod in de spits.
Ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen toen ik dat hoorde.
Die gast vindt waarschijnlijk ook dat van Beukering een waardig concurrent is voor Martiana op de 200 meter.quote:
Met wat voor mensen ga jij om johquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:16 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb serieus vrienden die denken dat het dit jaar toch echt gaat gebeuren.Er is zelfs een die durft te beweren dat we Kramer z'n creativiteit gaan missen met Jorggod in de spits.
Ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen toen ik dat hoorde.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:41 schreef Scrummie het volgende:
Onlogisch vind dat van Beukering een waardig concurrent is voor Martina op de 200 meter
Wat slecht.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, het was een poging tot een grap.
Dat vraag ik me ook af.quote:
Martina ja.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die gast vindt waarschijnlijk ook dat van Beukering een waardig concurrent is voor Martiana op de 200 meter.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:26 schreef hhh38 het volgende:
Over oude wedstrijden gesproken, op http://footballia.net/teams/feyenoord kan je een aantal legendarische wedstrijden terugkijken. Ze verklappen de uitslag niet, maar voor de meesten hier maakt dat waarschijnlijk weinig uit
Riep ik al jaren als mogelijke Feyenoordspits.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wtf.. van Wolfswinkel naar Vitesse. Kk v cheel heb weer eens leggu slapuh
Ik verwacht het wel eigenlijk. Van Wolfswinkel is sowieso niet echt een goalgetter.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:42 schreef H.FR het volgende:
Opmerkelijke stap. Maar mogelijk is die Jorgensen een stuk beter. We zullen het wel zien.
Had hem graag naast de jorg voorin gezienquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wtf.. van Wolfswinkel naar Vitesse. Kk v cheel heb weer eens leggu slapuh
Ik ook, ik snap deze move totaal niet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:41 schreef eight het volgende:
[..]
Had hem graag naast de jorg voorin gezien
Als Van Bronckhorst ook maar zou overwegen om met 2 spitsen te gaan spelen, zou die dat met Kuyt (of terugkerende kracht: Achahbar) wel gedaan hebben. Het Hollandse 4-3-3 zit gewoon ingebakken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:41 schreef eight het volgende:
[..]
Had hem graag naast de jorg voorin gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |