Daarom topclubs.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, PSV zwemt ook wel in het geld denk ik. Iets minder dan Ajax natuurlijk.
Die verdedigingquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was die editie alweer vergeten...
Wat een aidselftal hadden we toen zeg.
[ afbeelding ]
Bruins had een erg goed seizoen achter de rug en Wijnaldum was op dat moment ongeveer het grootste talent van Nederland. Dat seizoen zouden ze inderdaad niet best presteren, maar aan het begin van het seizoen was het in principe een goed middenveld. Of vergis ik me en was het niet het seizoen na Van Marwijk?quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, tuurlijk verschilt het wel veel in kwaliteit. Bruins was echt heel erg slecht, Wijnaldum was toen 17 of 18 en ook nog niet zo goed, en van Bronckhorst was wel prima.
Dat laatste wel ja dacht ik. En toch ben ik het niet met je eensquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bruins had een erg goed seizoen achter de rug en Wijnaldum was op dat moment ongeveer het grootste talent van Nederland. Dat seizoen zouden ze inderdaad niet best presteren, maar aan het begin van het seizoen was het in principe een goed middenveld. Of vergis ik me en was het niet het seizoen na Van Marwijk?
quote:Jens Toornstra heeft alweer voortijdig de training bij Feyenoord verlaten. De aanvallende middenvelder begon vandaag nog met een lach op zijn gezicht aan de warming-up, maar ging daarna samen met de fysiotherapeut naar binnen.
De aanvallende middenvelder maakte uit voorzorg de training ook al niet af. De zorgen voor hem in aanloop naar het duel zondag met PSV nemen zo toe. Dan wil Feyenoord de Johan Cruijff Schaal winnen.
Brad Jones hield het langer vol, maar ook hij liet het afsluitende partijtje schieten. De van een lichte bovenbeenblessure teruggekeerde doelman sloot gisteren weer aan bij de groep. Als Jones ook vrijdag en zaterdag niet voluit meetraint, is de kans groot dat trainer Giovanni van Bronckhorst zondag voor Pär Hansson kiest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21 jaar alweer en al zoveel betekend voor de club![]()
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Dan ben je best kansloosquote:Op donderdag 28 juli 2016 09:50 schreef satecl het volgende:
Ik voorspel dat ik zondag na 20:00 hier weer met grote letters #EXITGIO ga neerzetten.
Dan weten jullie dat alvast.
Met Gio zijn we sowieso erg kansloos. Dus ergens heb je gelijk.quote:
Omdat ie een veredeld oefenpotje verliest?quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:50 schreef satecl het volgende:
Ik voorspel dat ik zondag na 20:00 hier weer met grote letters #EXITGIO ga neerzetten.
Dan weten jullie dat alvast.
Neuh, omdat hij het dan (waarschijnlijk) heeft gepresteerd om ruim een jaar lang kut voetbal te laten zien waar geen enkel idee achter zit.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ie een veredeld oefenpotje verliest?
quote:Op donderdag 28 juli 2016 09:55 schreef satecl het volgende:
Iedereen trouwens gefeliciteerd met De Verlosser!Ik ben nog steeds fanboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.21 jaar alweer en al zoveel betekend voor de club
VBL SC influencer
Left, right, behind
Hetzelfde voorspelbare voetbal. Bijna alles over de vleugels en constant vasthouden aan de voorzetten en voorzetten retoriek waarvan bewezen is dat het weinig effect sorteert. Een vreselijke non-voetballer op 10 neerzetten. Na een seizoen nog steeds maar blijven schaken en schaken in je verdediging. Geen vaste rechtsbuiten hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Neuh, omdat hij het dan (waarschijnlijk) heeft gepresteerd om ruim een jaar lang kut voetbal te laten zien waar geen enkel idee achter zit.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:26 schreef Caland het volgende:
Boussoufa gaat in de zandbak spelen.
Thank god
Wat een kut vrienden heb je, ik zou andere zoeken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:16 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb serieus vrienden die denken dat het dit jaar toch echt gaat gebeuren.Er is zelfs een die durft te beweren dat we Kramer z'n creativiteit gaan missen met Jorggod in de spits.
Ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen toen ik dat hoorde.
Ik geef je nog gelijk ook.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat een kut vrienden heb je, ik zou andere zoeken.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:16 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb serieus vrienden die denken dat het dit jaar toch echt gaat gebeuren.Er is zelfs een die durft te beweren dat we Kramer z'n creativiteit gaan missen met Jorggod in de spits.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:16 schreef MPC60 het volgende:
Is het een open of gesloten afdeling?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:16 schreef MPC60 het volgende:
Ik denk dat het gewoon in de Rotterdamse binnenstad is.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het een open of gesloten afdeling?
Jij bent altijd zo lekker gevat. Genieten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:11 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon in de Rotterdamse binnenstad is.
Was dit de 10-0?quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was die editie alweer vergeten...
Wat een aidselftal hadden we toen zeg.
[ afbeelding ]
Dat mag natuurlijk!quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste wel ja dacht ik. En toch ben ik het niet met je eens.
Z'n creativiteit?quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:16 schreef MPC60 het volgende:
Die gast vindt waarschijnlijk ook dat van Beukering een waardig concurrent is voor Martiana op de 200 meter.quote:
Met wat voor mensen ga jij om johquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:16 schreef MPC60 het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:41 schreef Scrummie het volgende:
Onlogisch vind dat van Beukering een waardig concurrent is voor Martina op de 200 meter
Wat slecht.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, het was een poging tot een grap.
Dat vraag ik me ook af.quote:
Martina ja.quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die gast vindt waarschijnlijk ook dat van Beukering een waardig concurrent is voor Martiana op de 200 meter.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:26 schreef hhh38 het volgende:
Over oude wedstrijden gesproken, op http://footballia.net/teams/feyenoord kan je een aantal legendarische wedstrijden terugkijken. Ze verklappen de uitslag niet, maar voor de meesten hier maakt dat waarschijnlijk weinig uit
Riep ik al jaren als mogelijke Feyenoordspits.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wtf.. van Wolfswinkel naar Vitesse. Kk v cheel heb weer eens leggu slapuh
Ik verwacht het wel eigenlijk. Van Wolfswinkel is sowieso niet echt een goalgetter.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:42 schreef H.FR het volgende:
Opmerkelijke stap. Maar mogelijk is die Jorgensen een stuk beter. We zullen het wel zien.
Had hem graag naast de jorg voorin gezienquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wtf.. van Wolfswinkel naar Vitesse. Kk v cheel heb weer eens leggu slapuh
Ik ook, ik snap deze move totaal niet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:41 schreef eight het volgende:
[..]
Had hem graag naast de jorg voorin gezien
Als Van Bronckhorst ook maar zou overwegen om met 2 spitsen te gaan spelen, zou die dat met Kuyt (of terugkerende kracht: Achahbar) wel gedaan hebben. Het Hollandse 4-3-3 zit gewoon ingebakken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:41 schreef eight het volgende:
[..]
Had hem graag naast de jorg voorin gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |