Ik was die editie alweer vergeten...quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mja, in 2008 ging het toch ook niet echt mis? Waar zit je in het kathedraaltje?
Greenequote:Op woensdag 27 juli 2016 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was die editie alweer vergeten...
Wat een aidselftal hadden we toen zeg.
[ afbeelding ]
Heel dat seizoen was een fuck up voor de gevestigde orde.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe slecht dat ook was, wij verloren met 2-0 van die lijpen.
Timmeeeeeeeehhhquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik was die editie alweer vergeten...
Wat een aidselftal hadden we toen zeg.
[ afbeelding ]
Godverdomme Dirkquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:06 schreef satecl het volgende:
Kuyt over alle nederlagen na de winterstop:
De onrust rond Colin Kazim-Richards werd al eens als een mogelijke verklaring gegeven. Ook het vertrek van Lex Immers had invloed. ''Lex heeft veel betekend en gegeven. Als dat wegvalt, verandert er iets. Daar kwam ook nog de blessure van Eric Botteghin bovenop. Achterin hadden een aantal jongens het al moeilijk. Dan is het net of alles tegenzit. Maar we zijn er ongekend sterk uitgekomen. Op dat fundament gaan we verder.''
Als je team het laat afweten door de afwezigheid van Immers en Bottegod, dan kun je beter stoppen.
En Bruinsquote:
Dat was in de tijd van van Hanegem in Bruins de nieuwe Pirlo zag.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
En Bruins. Volgens bepaalde personen heeft hij een ontzettend knappe moeder.
Nee hoor, maar dat is niet meer dan ongewenste opvulling.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je vergeet dat de KNVB waarschijnlijk zo'n 20.000 relaties en sponsors en andere bobo's een kaartje geeft.
Moet je dan niet verplicht een kind meenemen oid?quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Er gaan genoeg Feyenoorders met familiekaarten die kant op. Ik ook, met een man of 10.
Ongewenst door jou. Zonder zulke tickets werd de hele wedstrijd niet gespeeld vermoed ik.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:25 schreef Oldground het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dat is niet meer dan ongewenste opvulling.
Hehe, tuurlijk verschilt het wel veel in kwaliteit. Bruins was echt heel erg slecht, Wijnaldum was toen 17 of 18 en ook nog niet zo goed, en van Bronckhorst was wel prima.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:33 schreef H.FR het volgende:
Het middenveld van toen en van nu verschilt niet echt in kwaliteit. Verder is het nu beter.
Nee ik heb 20 kaarten gekregen van de KNVB omdat ik met het 1e kampioen ben geworden. En ons 3e team is ook kampioen geworden. Daar zitten allemaal ajacieden in dus die kaarten kreeg ik ook.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:27 schreef Oldground het volgende:
[..]
Moet je dan niet verplicht een kind meenemen oid?
Bruins speelde onder Mario vanwege een hele andere reden hehe.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, tuurlijk verschilt het wel veel in kwaliteit. Bruins was echt heel erg slecht, Wijnaldum was toen 17 of 18 en ook nog niet zo goed, en van Bronckhorst was wel prima.
Een moedergrap ligt hier op de loer.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bruins speelde onder Mario vanwege een hele andere reden hehe.
Ook dat nog ja. We hadden toen echt een baggerselectie, maar ook een baggertrainer die na wedstrijden liep te baggeren door Bruins z'n moeder.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bruins speelde onder Mario vanwege een hele andere reden hehe.
En die tijd was Mario nog niet onze trainer. JC Schaal was de eerste wedstrijd onder Gert-Jan Verbeek. Daarna Vlemmings, daarna Mario.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook dat nog ja. We hadden toen echt een baggerselectie, maar ook een baggertrainer die na wedstrijden liep te baggeren door Bruins z'n moeder.
Oja, dat is waar ook. Thanks.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:49 schreef satecl het volgende:
[..]
En die tijd was Mario nog niet onze trainer. JC Schaal was de eerste wedstrijd onder Gert-Jan Verbeek. Daarna Vlemmings, daarna Mario.
Dat lijkt me sterk, want het gros wordt gratis weggegeven. Er zouden toch op zijn minst 15 duizend supporters van beide teams moeten zitten. Dit is echt het treurige decor van een Oranje-interland.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ongewenst door jou. Zonder zulke tickets werd de hele wedstrijd niet gespeeld vermoed ik.Daar gaat het toch om. Dat en de uitzendrechten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |