abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juli 2016 @ 14:04:33 #201
117098 Hathor
Effe niet
pi_164044425
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:03 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die shit is al zo vaak weerlegd...
Wie ze er niet in willen hebben, komt er gewoon niet in. het kost wat, maar dan heb je ook wat.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_164044447
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:02 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

En waar baseer je dat op?
Dan kom je al snel uit op de grenzen hermetisch afsluiten. Ik mag hopen dat je de implicaties daarvan ook niet bepaald wenselijk vindt.
pi_164044461
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:02 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Goeie vergelijking man.
Jij negeert graag de geschiedenis en de menselijke natuur. Wat prima is, maar ga later niet zeggen dat we het niet konden zien aankomen.
De perfecte voorspeller voor toekomstig gedrag is nog altijd gedrag uit het verleden,
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_164044469
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan kom je al snel uit op de grenzen hermetisch afsluiten. Ik mag hopen dat je de implicaties daarvan ook niet bepaald wenselijk vindt.
Wat een ontzettend vaag antwoord.

En eerst beweer je dat het "niet bepaald realistisch" is, nu beweer je dat "je de implicaties daarvan ook niet bepaald wenselijk vindt". Je probeert nu je stelling aan te passen.
pi_164044481
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wie ze er niet in willen hebben, komt er gewoon niet in. het kost wat, maar dan heb je ook wat.
Ook dat is niet waar. Maar er zijn al genoeg topics volgeschreven over de zin en onzin m.b.t. de situatie in Australië en het doortrekken van Australië naar hier, dat ga ik hier niet over doen.
pi_164044487
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:59 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Daar gaat het ook niet om; we hebben de morele plicht om mensen op te vangen als ze om hulp vragen. Dat daar niet altijd even frisse individuen tussen zitten mag geen verrassing heten en wat mij betreft is het ook geen legitiem argument om de grenzen hermetisch dicht te gooien. Dat maakbaarheidsdenken is te hardnekkig.
We hebben geen morele plicht om die mensen hier op te vangen.
pi_164044511
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 13:59 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Ik zou als ik zou was je een inlezen over figuren zoals Henry Kissinger en George Soros. Die op handen voeten worden gedragen ook door ons Koningshuis. Kom mij dan weereens aanvallen en zeggen dat IK gevaarlijk ben. Die Kissinger alleen al heeft aan t begin van zijn carriere 100.000en doden op zijn naam staan. Miljoenen zelfs (Vietnam). Doen inlichtingen hier wat aan?

Allemaal toeval?
Ha, Soros, we gaan weer richting BNW.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_164044512
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:06 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Wat een ontzettend vaag antwoord.

En eerst beweer je dat het "niet bepaald realistisch" is, nu beweer je dat "je de implicaties daarvan ook niet bepaald wenselijk vindt". Je probeert nu je stelling aan te passen.
De grenzen hermetisch afsluiten, op hoeveel verzet gaat dat stuiten denk je? Wat voor implicaties heeft dat voor onze economie? En dat allemaal omdat we nog steeds de overtuiging hebben dat een samenleving volledig maakbaar is en vluchtelingen nu trending zijn? Naaah. Het is hier nog steeds verdomd veilig.
pi_164044515
Kan het niet zijn dat Merkel psychisch een beetje in de war is?

Hoe anders kun je 'Multikulti hat absolut gescheitert' (multiculti is totaal mislukt) in de media slingeren en daarna is het 'Wir schaffen es' en gaan de grenzen wagenwijd open.
Ik kan dat totaal niet rijmen met elkaar.
pi_164044556
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De grenzen hermetisch afsluiten, op hoeveel verzet gaat dat stuiten denk je? Wat voor implicaties heeft dat voor onze economie? En dat allemaal omdat we nog steeds de overtuiging hebben dat een samenleving volledig maakbaar is en vluchtelingen nu trending zijn? Naaah. Het is hier nog steeds verdomd veilig.
Het gaat om de Europese buitengrenzen, die moeten worden afgesloten. Dat betekent niet dat je die moet afsluiten voor handel, of mensen. Alleen voor illegale mensen.
pi_164044557
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:05 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Jij negeert graag de geschiedenis en de menselijke natuur. Wat prima is, maar ga later niet zeggen dat we het niet konden zien aankomen.
De perfecte voorspeller voor toekomstig gedrag is nog altijd gedrag uit het verleden,
Ja, over 50 jaar poetsen wij de schoenen van negers en hebben we allemaal aids. Oké man.
  woensdag 27 juli 2016 @ 14:10:19 #212
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_164044560
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:07 schreef Childofthe90s het volgende:
Wel een juridische! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_164044583
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:07 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Nou ja, strikt gezien niet, maar die verplichting is vastgelegd in diverse bedragen. Het lijkt me dan wel zo netjes om die afspraken na te komen.
pi_164044612
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:10 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Wel een juridische! :D
Daar moeten we zo snel mogelijk vanaf. Het begrip vluchteling is overigens enorm opgerekt door de tijd heen, het is zeker niet de bedoeling geweest dat 60 miljoen vluchtelingen in Nederland asiel moeten krijgen, als zij dat willen.
pi_164044628
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:10 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Het gaat om de Europese buitengrenzen, die moeten worden afgesloten. Dat betekent niet dat je die moet afsluiten voor handel, of mensen. Alleen voor illegale mensen.
Hoe wil je dat in godsnaam gaan doen?
pi_164044632
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:08 schreef Xa1pt het volgende:
Het enige dat Europa hoeft te doen is de buitengrenzen waar de immigranten illegaal de EU binnenkomen af te sluiten. Schengen kan dus gewoon blijven bestaan.

Ik denk niet dat bijv. de Grieken erg gaan protesteren als de watergrenzen met Turkije beter worden afgesloten. Anyway, dit is allemaal speculatie over een beleid dat we niet eens geprobeerd hebben uit te voeren. We laten ons momenteel liever afpersen door Erdogan zodat wij geen vieze handen hoeven te maken.

De rest van je post is een compleet andere discussie, wel een interessante :).
pi_164044644
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:10 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Als je alleen al ziet hoeveel problemen de VS heeft om de grens met Mexico gesloten te houden voor illegalen. Europa heeft duizenden kilometers aan landsgrenzen met het niet tot de EU behorende deel, wat ook nog eens door meerdere landen loopt waar het ontwikkelingsniveau nogal laag is.

Ik zeg niet dat het niet geprobeerd hoeft te worden, maar het is een illusie om te denken dat er dan geen illegaal meer binnenkomt. Die zijn dan bovendien helemaal niet meer geregistreerd, dus ook aanslagen e.d. ga je er niet mee voorkomen.
pi_164044647
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:12 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Daar moeten we zo snel mogelijk vanaf. Het begrip vluchteling is overigens enorm opgerekt door de tijd heen, het is zeker niet de bedoeling geweest dat 60 miljoen vluchtelingen in Nederland asiel moeten krijgen, als zij dat willen.
Er zijn maar twee opties: nul vluchtelingen, of zestig miljoen.
pi_164044648
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nou ja, strikt gezien niet, maar die verplichting is vastgelegd in diverse bedragen. Het lijkt me dan wel zo netjes om die afspraken na te komen.
Zoals het Dublinverdrag.
  woensdag 27 juli 2016 @ 14:14:41 #220
242879 Onnoman
The On And Only
pi_164044655
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 07:59 schreef TheJanitor het volgende:
En dan heb je nog de mensen die al hier wonen die het Westen haten...
dit

-mensen die stil zijn maken zich wat mij betreft ook schuldig
ver uit het grootste aandeel aan moslims geeft geen fuck.. enkel de mensen als u en ik die zich zorgen maken over Europa en Nederland spreken zich uit.
al die schouderophalers zijn gematigde sympathisanten en hebben een afkeer tegen de westerse samenleving. Wij kunnen dat niet veranderen en zij willen dat niet veranderen. Conclusies trekken, weg ermee!
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  woensdag 27 juli 2016 @ 14:15:32 #221
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_164044678
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:12 schreef Childofthe90s het volgende:
Je gelooft toch niet serieus dat 60 miljoen een realistische prognose is hč? :D
En hoe kom je bij die stelling? Wat was het vroeger en wat is het nu?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_164044682
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Er zijn maar twee opties: nul vluchtelingen, of zestig miljoen.
Het gaat om de juridische mogelijkheid.
pi_164044715
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zeg niet dat het niet geprobeerd hoeft te worden, maar het is een illusie om te denken dat er dan geen illegaal meer binnenkomt. Die zijn dan bovendien helemaal niet meer geregistreerd, dus ook aanslagen e.d. ga je er niet mee voorkomen.
Gelukkig dan maar dat niemand dat beweerd.

Voor de rest goed iig dat je open staat voor het proberen. Ik vind het echt een zwaktebod om het afsluiten van buitengrenzen van de EU meteen af te serveren zonder het te hebben geprobeerd.
pi_164044718
Heel veel mensen zeiden dit al aan het begin om vervolgens weggezet te worden door linkse Gutmenschen als racisten.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_164044721
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 14:13 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Het enige dat Europa hoeft te doen is de buitengrenzen waar de immigranten illegaal de EU binnenkomen af te sluiten. Schengen kan dus gewoon blijven bestaan.
Uhu, en hoe realistisch is dat? Dat wordt ten eerste een geldverslindende operatie waarbij het nog maar de vraag is of het daadwerkelijk oplevert wat het belooft. Waarschijnlijk niet, want de VS heeft daar ook al geruime tijd problemen mee, betreft een veel kleiner gebied dan de buitengrenzen van Europa. En dan gaat het nog eens om een redelijk uniform land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')