Ik heb hem ook niet gezien hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Steve Aoki, The Americans en Star Wars
Kan ik eindelijk als allerlaatste mens op deze wereld The Force Awakens kijken
Zomer duurt tot 21 septemberquote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:57 schreef Amarantha het volgende:
Ben bang dat Modern Family niet meer erop komt. Zou deze zomer zijn..
Wij ook nog!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Steve Aoki, The Americans en Star Wars
Kan ik eindelijk als allerlaatste mens op deze wereld The Force Awakens kijken
ja, die was ik vergeten te melden, die wil ik ook!quote:
Dat begrijp ik ook niet echt, waarom wel het laatste deel en niet al die veel oudere delen? die moeten toch voor (in verhouding) een habbekrats erop kunnen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 17:56 schreef Amarantha het volgende:
Waarom niet de andere delen van Star Wars?
Ik wil deel 7 van de walking dead eropquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:10 schreef MissJ het volgende:
Ik wil seizoen 5 van Suits, seizoen 5 van Homeland en seizoen 6 van The Walking Dead op Netflix!!!!
klopt, ik heb in 2 avonden al 5 afleveringen bekeken. Hoe kan ik nou genieten van series als ik ze zo snel wegkijk?quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:58 schreef Urquhart het volgende:
Inmiddels aan Stranger Things begonnen. Heerlijke serie, kijkt lekker weg!
In 2 avonden 5 eps is niet zo heel veel toch. Of zijn het eps van 2 uur? ^^quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
klopt, ik heb in 2 avonden al 5 afleveringen bekeken. Hoe kan ik nou genieten van series als ik ze zo snel wegkijk?
Mischien niet, maar ik probeer in de zomer mijn gemiddelde schermtijd buiten het werk om oner de 10 uur/week te houden, en met die 5 afleveringen zit ik al bijna op de helftquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
In 2 avonden 5 eps is niet zo heel veel toch. Of zijn het eps van 2 uur? ^^
TFA is volledig van Disney en Disney heeft een deal met Netflix.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet echt, waarom wel het laatste deel en niet al die veel oudere delen? die moeten toch voor (in verhouding) een habbekrats erop kunnen.
Leuk ja? Kan wel weer wat nieuws gebruiken in het genre 'makkelijk'.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Yesss, Don't trust the B in Apartment 23
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cesar Chavez – 2014 6 1:40 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Waargebeurd
Deze biografie verhaalt de inspanningen van Cesar Chavez die een inspirerend leider was voor duizenden migrerende landarbeiders in de jaren 60 en 70.
My Sister's Keeper – 2009 12 1:49 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Gebaseerd op boek
Een voormalige advocate belandt weer in de rechtszaal als zij en haar man worden aangeklaagd door hun 11-jarige dochter, die de macht over haar eigen lichaam eist.
Search Party – 2014 12 1:33 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Comedy
Twee mannen willen hun vriend opnieuw samenbrengen met zijn gevluchte bruid maar ze weten niet dat hij in de Mexicaanse woestijn vast zit, gecarjacked en bestolen.
You've Got Mail – 1998 AL 1:59 uur
Genre: Comedy, Romantisch
De winkelmagnaat Joe en de zelfstandige winkeleigenaresse Kathleen worden verliefd via internet, maar weten beiden niet dat hij haar probeert te ruïneren.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Dat is de tweede reeks van het eerste seizoen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
The Ranch komt al op 7 oktober
https://twitter.com/aplusk/status/758411778946502656?s=09
Ah ja, das waar ook.quote:Op donderdag 28 juli 2016 07:54 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat is de tweede reeks van het eerste seizoen?
super leuk alleen jammer dat het gecancelled isquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:46 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Leuk ja? Kan wel weer wat nieuws gebruiken in het genre 'makkelijk'.
het zou mij niks verbazen als disney bij overname van lucas die licentiemodellen direct heeft herzien...quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:21 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
TFA is volledig van Disney en Disney heeft een deal met Netflix.
Voor de oude films zullen vast nog oude licentiemodellen actueel zijn, die waren immers gedistribueerd door Fox.
Ze zijn hier vier maanden later uitgezonden, dus ik hoop op september/oktober op het vervolg...quote:Op donderdag 28 juli 2016 08:23 schreef Aurelius het volgende:
Verslaafd aan Terrace House. Wanneer komen de overige aflveringen?
Een lopend contract is een lopend contract, dat kun je niet zomaar ontbinden. In 2009 heeft RTL een deal gesloten voor het uitzenden van de films, in 2014, dus na de overname door Disney, heeft Fox (de tv-zender dus) de Nederlandse uitzendrechten verworven. Geen idee voor hoe lang dat is en hoe vaak ze de films mogen uitzenden in die periode, maar 5 jaar lijkt niet onwaarschijnlijk.quote:het zou mij niks verbazen als disney bij overname van lucas die licentiemodellen direct heeft herzien...
De deal die Netflix met Disney heeft gaat specifiek over films die in het "premium cable"-window vallen, dat is zo'n 8 tot 12 maanden na bioscooprelease. Star Wars komt exact 8 maanden na de Nederlandse bioscooprelease op Netflix. In oktober kun je dan Zootopia gaan zien en in december Captain America: Civil War en Jungle Book.quote:TFA is volledig van Disney en Disney heeft een deal met Netflix.
Voor de oude films zullen vast nog oude licentiemodellen actueel zijn, die waren immers gedistribueerd door Fox.
hbo is gratis bij KPN compleetquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat HBO en FIlm1 een stukje duurder zijn, anders had ik die ook wel
berichten dat dat komt?quote:
Ik kan ze allebei ontvangen via IPTV maar kijk er eiglk nooit naar.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:42 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat HBO en FIlm1 een stukje duurder zijn, anders had ik die ook wel
Ik heb Netflix nu ruim een jaar en in die tijd heeft het er niet op gestaan en heb ik er ook geen berichten over gelezen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
berichten dat dat komt?
heeft het er op gestaan?
Jammer, topshow!!quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Netflix nu ruim een jaar en in die tijd heeft het er niet op gestaan en heb ik er ook geen berichten over gelezen.
Ik heb alleen kabel-tv dus ik kan ze niet eens afsluiten. M'n vader had een half jaar gratis HBO vanwege een nieuw abonnement, ik heb z'n inloggegevens gekregen en kon via de on demand-app meekijken (en streamen naar de tvquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:50 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik kan ze allebei ontvangen via IPTV maar kijk er eiglk nooit naar.
Volgens mij is "on demand" ook niet via IPTV....moet ik toch eens uitzoeken want on demand (zoals Netflix) is toch wel super fijn
Weet je of het er in de US wel op staat toevallig?quote:
Erg jammer ja, toen je nog regio's kon omzeilen kon je het wel kijkenquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Jammer, topshow!!
bedankt voor je antwoord.
Daar volgens mij wel.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Weet je of het er in de US wel op staat toevallig?
Top, eens kijken of ik daar nog bij kan komen dan.quote:
ook daar waren er berichten dat het er af ging.quote:
Zeker niet legaal of welquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:50 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik kan ze allebei ontvangen via IPTV maar kijk er eiglk nooit naar.
Volgens mij is "on demand" ook niet via IPTV....moet ik toch eens uitzoeken want on demand (zoals Netflix) is toch wel super fijn
Eerste pagina van dit topicquote:Op donderdag 28 juli 2016 11:37 schreef Unites het volgende:
Is er trouwens al een lijstje met welke films/series er allemaal in augustus verschijnen?
Viel mij ook op maar is pas sinds kort beschikbaar naar mijn idee. Zie hem nu ineens overal verschijnen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:22 schreef speknek het volgende:
Kwam er gister pas achter dat Cosmos van Neil deGrass Tyson opstond. Was dat al lang zo? In ieder geval, aanrader.
Is er vorige week op gekomen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:43 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Viel mij ook op maar is pas sinds kort beschikbaar naar mijn idee. Zie hem nu ineens overal verschijnen.
Nice!quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:23 schreef Aether het volgende:
• Chef’s Table: France, the third installment premieres globally September 2, 2016
• Easy - Premieres globally Thursday September 22, 2016
• The Ranch - Part 2 of season one premieres globally October 7, 2016
• Black Mirror - Premieres globally October 21, 2016
• Lovesick - Premieres globally November 17, 2016
• Gilmore Girls: A Year in the Life - Premieres globally November 25, 2016
• Captive - Premieres globally December 9, 2016
• One Day at a Time - Premieres globally January 6, 2017
• Chelsea - Will return for a 90-Episode Second Season in 2017
• Lady Dynamite - Will return for a Second Season in 2017
• Real Rob - Will return for a Second Season in 2017
• Untitled Motown Project - All new series
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HOME Avonturen met Tip & Oh (seizoen 1) – 2016 6 - Netflix Original
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Animatie
Een alien met de naam Oh trekt in bij Tip en haar familie in een avontuurlijke serie die verdergaat waar de film is opgehouden.
Kung Fu Panda – Geheimen van de Rol – 2016 6 0:23 uur
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC o.a. Engels, Nederlands
Het lot brengt vijf totaal verschillende dieren samen. Ze komen erachter dat de combinatie van hun verschillende stijlen van kungfu als team het perfecte wapen vormt!
Last Chance U (seizoen 1) – 2016 12 - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire, Provocerend
Een documentaireserie rond een van de beste wervingsplekken van NCAA American Football, waar probleemjongeren zich willen bewijzen op het veld en in de klas.
LEGO Bionicle: The Journey to One (seizoen 2) – 2016 6 - Netflix Original
Zes legendarische helden gaan op een meeslepende zoektocht en gebruiken de kracht van de natuurelementen om het kwaad te verslaan.
Lovesick (Scrotal Recall) (seizoen 1) – 2014 12 - Netflix Original
Genre: Britse TV, Comedy, Romantisch
Tijdens zijn zoektocht naar de ware liefde vindt Dylan chlamydia. Samen met zijn vrienden Evie en Luke, brengt hij al zijn ex-partners op de hoogte en herbeleeft hij zijn romantische misstappen.
Michiel de Ruyter – 2015 16 2:31 uur
♫ Nederlands / CC Nederlands
Genre: Actie, Avontuur, Drama, Waargebeurd
1653. De Nederlanden worden belegerd door de Britse marine en een burgeroorlog lijkt onafwendbaar. Admiraal Michiel de Ruyter is 's lands enige hoop.
Spartacus (seizoen 1-4) – 2013 16
Genre: Actie, Drama
Een Thracische man is veroordeeld tot een wrede dood in de arena. Daar overleeft hij zijn beulen en wordt hij herboren als de als slaaf verkochte gladiator Spartacus.
Tallulah – 2016 12 1:51 uur - Netflix Original
Genre: Drama, Duister
Tijdens de zoektocht naar haar ex-vriendje ontvoert een jonge zwerfster een verwaarloosde baby en doet alsof het haar eigen kind is.
When the student is ready, the teacher will appear.
Alicequote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:55 schreef Cee het volgende:
Ik pik weer eens Luther op en het is best te doen maar die rode draad met dat irritante mens verpest het grotendeels.
Alice.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:55 schreef Cee het volgende:
Ik pik weer eens Luther op en het is best te doen maar die rode draad met dat irritante mens verpest het grotendeels.
ja en nee,quote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:19 schreef Jinkx het volgende:
Ik heb nu twee afleveringen Grace & Frankie gekeken, maar kan iemand mij vertellen of dit nog leuk gaat worden? De mannen vind ik wel oke, maar die dochter bijvoorbeeld, brrrr.
Zonde van het geld.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:48 schreef Netflixed het volgende:
The Get Down gaat duurste Netflix-serie ooit worden
https://projectnetflix.nl(...)x-serie-ooit-worden/
Bizar
lijkt me niet zoveel aanquote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:48 schreef Netflixed het volgende:
Bizar
Mij juist wel.quote:
Mij ook; de setting en tijdsperiode -- alleen de trailer vind ik wat oppervlakkig en mogelijk geen goed beeld van de serie geven.quote:
Klopt inderdaad, nogal eendimensionaal. Ik kan me een teaser herinneren die wat meer vuurwerk en dimensie had.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:19 schreef Aether het volgende:
Mij ook; de setting en tijdsperiode -- alleen de trailer vind ik wat oppervlakkig en mogelijk geen goed beeld van de serie geven.
Ben benieuwd of ze nog een deel van de anarchie meepakken of direct daarna qua tijdsperiode.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, nogal eendimensionaal. Ik kan me een teaser herinneren die wat meer vuurwerk en dimensie had.
Gezien.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:23 schreef Aether het volgende:
Ben benieuwd of ze nog een deel van de anarchie meepakken of direct daarna qua tijdsperiode.
Heb 'm al eerder gepost: de documentaire Rubble Kings gaat over dezelfde periode.
Fijne film inderdaad!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 23:01 schreef Rijst het volgende:
Hele leuk film The Fundamentals of Caring. Het heeft veel weg van Intouchables. Vooral de eerste 30 minuten waren hilarisch. Jammer dat Selena Gomez de film halverwege een beetje verpest. Maar nog steeds erg vermakelijk.
Nope, alleen de kinderen zitten in een Stephen King omgeving.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:44 schreef Berkery het volgende:
Ik heb net Stranger Things afgekeken, leuk, maar ik snap de hype niet helemaal. Een aardige mash up van jaren '80 Stephen King verfilmingen, maar meer niet. Nu verder met Gomorra 😎
quote:We follow three different generations: kids, teens, and adults. We like to think of each of these generations as existing in a different 80s universe. The adults are in a Spielberg film -- these imperfect individuals who slowly but inevitably come to realize that something very extraordinary is taking place around them. The teens are in an 80s horror film like Halloween or Nightmare on Elm Street, where the pains of high school and the loss of innocence is juxtaposed with supernatural evil. And the kids are in a Stephen King novel, like Stand by Me or It: nerdy outsiders from a small town who have to band together to face this terrifying horror.
Ook afgelopen week gebinged. Ik vond t echt geweldig. Spannend, leuke karakters, 80's inderdaad. Top.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:44 schreef Berkery het volgende:
Ik heb net Stranger Things afgekeken, leuk, maar ik snap de hype niet helemaal. Een aardige mash up van jaren '80 Stephen King verfilmingen, maar meer niet. Nu verder met Gomorra 😎
Bedankt voor de tip, gisteravond nog even gekeken. Best interessant en ik wist ook helemaal niks over die gangs.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze nog een deel van de anarchie meepakken of direct daarna qua tijdsperiode.
Heb 'm al eerder gepost: de documentaire Rubble Kings gaat over dezelfde periode.
Nah, die grenzen zijn imo niet zo scherp. Ik vond dit wel aardig gevonden: (spoiler alert) https://vimeo.com/175929311quote:Op zondag 31 juli 2016 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Nope, alleen de kinderen zitten in een Stephen King omgeving.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good Dinosaur, The – 2015 6 1:33 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Animatie, Avontuur
Ooit leefden mensen en dino's samen op aarde. Ze werden zelfs vriendjes en beleefden dolle avonturen, zoals deze wel heel erg kleine dino en dit jongetje.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik vond 'm wel leuk eigenlijk!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 08:37 schreef iBenny het volgende:
Ik had waarschijnlijk te veel van Tallulah verwacht, want wat viel dat tegen...
Als het lijkt op Fresh Meat ben ik direct geïnteresseerd. De omschrijving bij Netflix vond ik nog niet zo boeiend klinken namelijk.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:23 schreef LastRequest het volgende:
Gisteren stond ineens "Lovesick (scrotal recall)" in beeld als nieuwe serie, wij vonden het verrassend leuk! Doet me wel een beetje denken aan Fresh Meat. Leuke Britse comedy
Lovesick is echt enorm leuk, jammer genoeg alweer klaar met kijkenquote:Op maandag 1 augustus 2016 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het lijkt op Fresh Meat ben ik direct geïnteresseerd. De omschrijving bij Netflix vond ik nog niet zo boeiend klinken namelijk.
Ik kijk m nu, zit bij aflevering 6 oid. Hou zelf wel van die series met elke aflevering veel spanning. Ben niet zo gek op het science fiction gebeuren. Dat had van mij anders gemogen maar al met al zeker een aanrader.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ook afgelopen week gebinged. Ik vond t echt geweldig. Spannend, leuke karakters, 80's inderdaad. Top.
Al wist ik niet dat er ook maar iets van een hype was. Heb er nog niets en niemand over gehoord.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 20:33 schreef Aether het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michiel de Ruyter – 2015 16 2:31 uur
Genre: Actie, Avontuur, Drama, Waargebeurd
1653. De Nederlanden worden belegerd door de Britse marine en een burgeroorlog lijkt onafwendbaar. Admiraal Michiel de Ruyter is 's lands enige hoop.Die stond nog op mn watchlist!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Netflix stuurt me een mail om hem aan te raden voor mequote:Op maandag 1 augustus 2016 11:53 schreef Aether het volgende:
En... Donald Trump’s The Art of the Deal: The Movie...?
Het boek was in ieder geval een prima stukje fictie.quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:53 schreef Aether het volgende:
The Americans op Netflix!
En... Donald Trump’s The Art of the Deal: The Movie...?
Het schijnt een parodie op zijn boek te zijn door de website Funny or die.quote:Op maandag 1 augustus 2016 18:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het boek was in ieder geval een prima stukje fictie.
het is nooit een hype geweestquote:Op zondag 31 juli 2016 00:44 schreef Berkery het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Americans, The (seizoen 3) – 2015 16
♫ Engels + Russisch / CC Engels, Nederlands
Genre: Drama, Duister, Thriller
Dit Koude Oorlog-drama volgt twee getrouwde Russische sleeper-agents die tijdens Ronald Reagans presidentschap vlakbij Washington D.C. wonen.
APEX: The Story of the Hypercar – 2016 AL 1:25 uur
♫ Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Documentaire
Een vooruitziende autofabrikant introduceert zijn milieuvriendelijke, hoogwaardige hyperauto op een markt vol sterke concurrenten als Ferrari en Porsche.
Broadchurch (seizoen 2) – 2015 12
♫ o.a. Engels / CC o.a. Nederlands
Genre: Britse TV, Drama, Thriller
Nadat een jonge jongen is vermoord in het kustplaatsje Broadchurch, wordt de mysterieuze zaak toegewezen aan lokale rechercheurs Ellie Miller en Alec Hardy.
Dag (seizoen 1-4) – 2015
♫ Noors / CC Nederlands
Genre: Comedy, Cynisch, Drama
Dag is een relatietherapeut met de filosofie dat mensen onafhankelijk zouden moeten zijn. Hij moedigt daarom zijn patiënten ook aan deze onafhankelijkheid te realiseren.
Do You Even Know Who I Am? – 2016 12 1:35 uur
♫ Spaans / CC o.a. Nederlands, Spaans
Genre: Comedy
Een geflopte komiek met weinig sjans wordt verliefd. Als hij wordt aangezien voor de eigenaar van een radiostation, besluit hij zich voor te doen als miljonair.
Don't Trust the B---- in Apartment 23 (seizoen 1-2) – 2012 6
Genre: Bizar, Comedy
June verhuist naar New York en wordt door haar kamergenote Chloe opgelicht. Ze weet echter de rollen om te draaien, wat tot een uitzonderlijke vriendschap leidt.
Finding Home – 2014 12 1:57 uur
Genre: Controversieel, Documentaire, Sociocultureel
Volg de levens van drie Cambodjaanse vrouwen die als jonge tieners slachtoffer werden van seksuele slavernij en vertellen over hun huidige problemen en successen.
Frank en Frey 2 – 2006 6 1:09 uur
In Disney's sequel op de klassieker uit 1981, wordt de vriendschap tussen Frank en Frey beproefd als Frank een muziekbandje vormt.
Full Out – 2015 9 1:28 uur
Genre: Drama
Door een pijnlijk ongeluk valt de olympische droom van gymnast Ariana Berlin in duigen, maar ze vindt herstel en hoop in de wereld van hiphop en atletiek voor studenten.
Funny or Die Presents: Donald Trump's The Art of the Deal: The Movie – 2016 AL 0:50 uur
Genre: Comedy, Satire
Geniet van een satirische blik op het leven van de invloedrijke makelaar Donald Trump en zijn tips voor zakelijk en persoonlijk succes in deze parodie op zijn bestseller.
Glen Campbell: I'll Be Me – 2014 AL 1:44 uur
Genre: Biografie, Documentaire
Deze schrijnende film schetst de bijzondere carrière van de countrymuziekicoon, de vaststelling van alzheimer in 2011, zijn laatste tournee en zijn afscheid van de fans.
Grand Hotel (seizoen 1-3) – 2013 12
♫ o.a. Spaans / CC o.a. Nederlands, Spaans
Genre: Drama, Romantisch, Thriller
Een jonge man wil de mysterieuze verdwijning van zijn zus oplossen en infiltreert in een hotel als piccolo om de zaak te onderzoeken.
Hoe duur was de suiker – 2013 16 2:05 uur
In het 18de-eeuwse Suriname groeit de dochter van een Hollandse plantage-eigenaar op naast haar halfzus van gemengd bloed die ook haar slavin is.
Holding the Man – 2015 12 2:07 uur
Genre: Drama, Gebaseerd op boek, Romantisch, Waargebeurd
In het Australië van de jaren 70 worden twee jongens verliefd. Ze komen obstakels in hun 15 jaar durende relatie te boven tot een nieuwe crisis op hun pad komt.
Jobs – 2013 12 2:07 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Intellectueel, Waargebeurd
Steve Jobs, het genie van Silicon Valley, verbetert de wereld, maar zondert zich steeds meer af op zijn weg van voortijdig schoolverlater tot topman van Apple.
Josie and the Pussycats – 2001 AL 1:38 uur
Genre: Bizar, Comedy, Satire
Josie and the Pussycats krijgen een deal van een platenmaatschappij, maar merken al snel dat ze gebruikt worden om subliminale boodschappen aan tieners te geven.
Mystic Pizza – 1988 AL 1:44 uur
Genre: Comedy, Drama, Romantisch
Hoe drie tienermeisjes uit arbeidersgezinnen in een vissersdorpje omgaan met het leven en de liefde, en hun werk in een pizzeria.
New Girl (seizoen 4) – 2015 6
Jessica, die nog steeds herstellende is van een stukgelopen relatie, trekt in bij drie jongens die haar inzicht geven in hoe de wereld in elkaar steekt.
Next – 2007 12 1:31 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Onheilspellend, Sci-Fi, Thriller
Cris, een illusionist uit Las Vegas, kan een paar minuten in de toekomst kijken. Een FBI-agente roept zijn hulp in om een nucleaire aanslag te verijdelen.
Oorlogswinter – 2008 12 1:43 uur
♫ Nederlands / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Turks
WOII is nog in volle gang. Michiels buurjongen Dirk wordt opgepakt na een overval. Degene bij wie Michiel een brief namens Dirk moet bezorgen, is vermoord door Duitsers.
Our Family Wedding – 2010 6 1:43 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Twee vaders moeten hun culturele verschillen opzij zetten om samen de bruiloft van hun kinderen te plannen. Ze hebben slechts twee weken voordat de grote dag aanbreekt.
Sisterhood of the Traveling Pants, The – 2005 AL 1:58 uur
Genre: Comedy, Drama
Vier vrienden kopen samen een mysterieuze broek die hen alle vier wonderwel past ook al zijn ze erg verschillend. En ze geeft hun vooral een onoverwinnelijk gevoel.
Sons of Anarchy (seizoen 7) – 2014 16
Genre: Actie, Drama
Nadat leden van de gewapende motorclub Sons of Anarchy de controle van de stand hebben overgenomen, gaan ze de confrontatie aan met motorrijders, racisten en de wet.
Unbranded – 2015 9 1:45 uur
Genre: Actie, Avontuur, Documentaire
Vier mannen reizen met een kudde mustangs van Mexico naar Canada om de adoptie van wilde paarden en ezels in handen van de overheid te stimuleren.
Velvet (seizoen 1-2) – 2014 12
♫ Spaans / CC Engels, Nederlands, Spaans
Genre: Drama, Romantisch
In het Spanje van de jaren vijftig worden de erfgenaam van een modehuis en een mooie naaister verliefd, ondanks de bezwaren van zijn familie.
White Collar (seizoen 6) – 2014 9
Genre: Comedy, Drama
Om zijn straf te ontlopen, stemt een oplichter in om een FBI-agent te helpen andere witteboordcriminelen te vangen maar zijn echte bedoelingen houdt hij voor zichzelf.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 03-08-2016 20:42:16 ]When the student is ready, the teacher will appear.
quote:Op zondag 31 juli 2016 20:19 schreef Aether het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good Dinosaur, The – 2015 6 1:33 uur
Ooit leefden mensen en dino's samen op aarde. Ze werden zelfs vriendjes en beleefden dolle avonturen, zoals deze wel heel erg kleine dino en dit jongetje..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
The Americans is te zien via mijn iphone en android, ga nu weer verder kijkenquote:Op maandag 1 augustus 2016 23:00 schreef Cee het volgende:
Zo, Luther, ik ben eindelijk om hoor. Seizoen 2, bijna 3, bring it on.Nog even doorbingen voordat de Spelen beginnen.
Ik kan trouwens The Americans (nog) niet gevonden krijgen via mijn iPad, klopt dat? Via AppleTV nog niet gecheckt.
Marseille al gezien? Lijkt me wel een serie voor jou.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 08:33 schreef Aurelius het volgende:
McCullin, indrukwekkende documentaire zeg.
Vet!quote:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Continuum (seizoen 4) – 2015 12
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Duister, Sci-Fi, Thriller
Kiera Cameron is een politieagent in 2077 en wordt meegetrokken, terug in de tijd, als een stel terroristen hun vonnis ontduikt door naar 2012 te reizen.
Sleepy Hollow (seizoen 1) – 2013 12
Genre: Drama, Thriller
Deze moderne versie van het klassieke verhaal vindt plaats in het heden en volgt Ichabod Crane op zijn missie om de moorddadige Hoofdloze Ruiter een halt toe te roepen.
Wedding Date, The – 2005 AL 1:28 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Kat huurt een man in om haar te vergezellen naar de bruiloft van haar zus waar haar ex ook zal zijn.When the student is ready, the teacher will appear.
Vreemd, hij wordt nergens genoemd, behalve op Netflix zelf...quote:Op maandag 1 augustus 2016 22:17 schreef Nickske1912 het volgende:
Continuüm S4 ontbreekt nog in bovenstaand lijstje. Kreeg vandaag een notificatie van Netflix.
Beat Bugsquote:
mooi, kan ik die weer verder kijken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 20:54 schreef Aether het volgende:
[..]
Vreemd, hij wordt nergens genoemd, behalve op Netflix zelf...
Oja, maar Beatle Bugs klinkt inderdaad vetter, toch?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 09:21 schreef Aether het volgende:
[..]
Beat Bugs
Maar vind jouw titel beter.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beat Bugs (seizoen 1) – 2016 6 - Netflix Original
Genre: Feelgood
Met een beetje hulp van rocklegendes leren vijf vriendelijke beestjes belangrijke lessen over de wereld om hen heen, veilig in hun eigen achtertuin.
Blackhat – 2015 16 2:13 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Drama, Thriller
Een veroordeelde superhacker wordt vrijgelaten uit de gevangenis om een team Amerikaanse en Chinese experts te helpen bij het opsporen van een cyberterrorist.
Fear and Loathing in Las Vegas – 1998 16 1:58 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Bizar, Drama, Gebaseerd op boek
In deze alternatieve cultfilm stuiteren een sportjournalist en zijn Samoaanse advocaat drie dagen lang al trippend door Los Angeles en Las Vegas.
Masha's Tales (seizoen 1) – 2012 AL
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
In dit animatieprogramma voor kinderen deelt Masha haar eigen versie van sprookjesverhalen door de details net een beetje om te draaien.
Theory of Everything, The – 2014 9 2:03 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Romantisch, Waargebeurd
Terwijl Stephen Hawking steeds meer aanzien krijgt als natuurkundige, wordt zijn lichaam aangetast door ALS, waardoor hij steeds afhankelijker wordt van zijn vrouw Jane.When the student is ready, the teacher will appear.
dat kan je dan over meer series zeggen. Suits, TWD enz enzquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel teleurstellend dat het seizoen van The Americans op Netflix er dan wel net op gezet is het al vorig jaar is uitgezonden in de VS en men daar al bij seizoen 4 is.
En PLLquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
dat kan je dan over meer series zeggen. Suits, TWD enz enz
Modern Familyquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
quote:
Dit had ik dus ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:25 schreef Evertjan het volgende:
verdomme zeg wat is Stranger Things een goede serie, net klaar met de laatste aflevering en wat heb ik genoten van deze serie. Het zal best allemaal al eens een keer gedaan zijn in andere series maar ze hebben het zo goed (opnieuw) gedaan. Kan niet wachten op seizoen 2
Mad Menquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
quote:Pennsylvania To Apply 6% 'Netflix Tax'
Governor Tom Wolf of Pennsylvania has signed into law a new revenue package that will require residents to pay a 6% sales tax on their streaming subscriptions.
AllFlicks reports: "Though the term 'Netflix tax' has become popular, laws like this don't just affect Netflix -- they also affect competitors like Hulu and HBO Now. App purchases and ebooks are also affected. They recently decided on a hefty $31.5 billion budget, and they came up $1.3 billion short of paying for it. The government is trying to close that funding gap, and streaming subscribers are being stuck with the bill."
Magazine and newspaper subscriptions, as well as digital versions of the Bible, will be exempt from the digital downloads tax, reports CBS Local News in Pittsburgh.
Het begin van het einde.quote:
Het enige wat ik heb gezien erover is '2016' dus geen begin of eind o.i.d.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:40 schreef Oliver23 het volgende:
Is er al bekend wanneer de serie "Zoo" op Netflix gaat komen?? Op sommige sites stond begin 2016, maar het blijft een beetje stil
Ik krijg inmiddels bijna de neiging om het op een andere manier te gaan kijken.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben benieuwd of en wanneer ze S7 erop mogen zetten.
Denk dat Comedy Central daar de rechten van heeft verkregen. Ze hebben pas seizoen 6 (die vorig jaar afgerond werd in VS) uitgezonden en zijn nu bezig met seizoen 7, die dus pas net klaar is in de VS en normaal gesproken volgend jaar pas op Netflix is.quote:
Ik wacht sowieso tot het hele seizoen klaar is. Hopelijk komt Netflix dan. Tot die tijd kijk ik wel ff andere series op Netflix.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:50 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik krijg inmiddels bijna de neiging om het op een andere manier te gaan kijken.
Wij betalen 21%quote:
ja klopt idd. Zag dat nu ook de Bitch from appertment 23 op Netflix staat ook een hele leuke sitcom die helaas een te vroege dood is gestorven. En SoA het 7e seizoen staat er nu op dus voorlopig weer genoeg kijkplezierquote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat Comedy Central daar de rechten van heeft verkregen. Ze hebben pas seizoen 6 (die vorig jaar afgerond werd in VS) uitgezonden en zijn nu bezig met seizoen 7, die dus pas net klaar is in de VS en normaal gesproken volgend jaar pas op Netflix is.
Iedere aflevering van Black Mirror is een heel ander verhaal. Kan mij jouw mening over de eerste aflevering voorstellen. Was wat mij betreft de aflevering met het grootste WTF-gehalte en alleen al om die reden prijs ik die aflevering wel, maar vond het wel een vreemde eend in de bijt en uiteindelijk ook wel één van de mindere afleveringen. Zou, als ik jou was, zeker de volgende aflevering nog kijken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:54 schreef speknek het volgende:
Stranger Things klinkt wel interessant, is het echt een aanrader? Eergisteren aan Black Mirror begonnen, maar na de eerste aflevering had ik het wel weer gehad, kon het maar moeilijk serieus nemen. Nu maar eerst Marco Polo s2 bingen. De eerste aflevering is al wel hoopvol dat het beter dan s1 wordt (die ik uiteindelijk wel prima vond).
Haha ja, ik ben er inmiddels ook aardig allergisch voor geworden. Gewoon in alle opzichten niet leuk en niet grappig naar mijn mening. En dat krijgt dan een dagelijkse talkshow.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:13 schreef DonnaRush het volgende:
Is er trouwens iemand die Chelsea kijkt?
maar wat een vreselijk mens is die Chelsea zeg. Heb het afgezet.
Die was wellicht wat vreemd inderdaad, maar er zitten wel hele gave aflevering bij. Als je tenminste een beetje van dystopische sci-fi houdt. Ik zou het toch zeker aanraden om episode 2 even een kans te geven. Als je dat niets vind, dan kun je de serie verder links laten liggen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:54 schreef speknek het volgende:
Stranger Things klinkt wel interessant, is het echt een aanrader? Eergisteren aan Black Mirror begonnen, maar na de eerste aflevering had ik het wel weer gehad, kon het maar moeilijk serieus nemen.
Ik aflevering 2 en de ´White Christmas'-special (S03E00 volgens IMDb), met aflevering 5 op de 3e plek.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die was wellicht wat vreemd inderdaad, maar er zitten wel hele gave aflevering bij. Als je tenminste een beetje van dystopische sci-fi houdt. Ik zou het toch zeker aanraden om episode 2 even een kans te geven. Als je dat niets vind, dan kun je de serie verder links laten liggen.
Aflevering twee en vijf vond ik zelf de beste.
Maar ben je het er wel mee eens, dat die aflevering t.o.v. de rest een wat vreemde eend in de bijt was?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:56 schreef Mike het volgende:
Smaken verschillen, dat is wel weer duidelijk, want ik vond afl 1 juist beter dan 2.
Ik vond het helemaal niks. Overrated kinderserie.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:45 schreef Monolith het volgende:
Die was wellicht wat vreemd inderdaad, maar er zitten wel hele gave aflevering bij. Als je tenminste een beetje van dystopische sci-fi houdt. Ik zou het toch zeker aanraden om episode 2 even een kans te geven. Als je dat niets vind, dan kun je de serie verder links laten liggen.
Aflevering twee en vijf vond ik zelf de beste.
Ja, dat zeker. Afl 1 had veel minder een stempel sci-fi dan de rest.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Maar ben je het er wel mee eens, dat die aflevering t.o.v. de rest een wat vreemde eend in de bijt was?
Serieus? Ik heb nog nooit eerder een serie gezien die bij sommige afleveringen zo'n enorm 'steen in mijn maag-gevoel' bij mij wist op te wekken als deze serie en vond/vind het in die zin juist allesbehalve een kinderlijke seriequote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niks. Overrated kinderserie.
Tja, ieder z'n mening. Ik zie ook verder niet zo goed in waarom het een kinderserie zou zijn, maar goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niks. Overrated kinderserie.
Een steen op de maag gaat wat ver. Ik ben nog steeds aan het twijfelen voor welke doelgroep hij origineel bedoeld is. Ik kreeg een heel sterke associatie met de Goonies en in mindere mate ET, bepalende films voor mij uit de jaren 80. Er zat dus een sterk nostalgisch gevoel in naar mijn jeugd. Heel slim gedaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:03 schreef Forbry het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb nog nooit eerder een serie gezien die bij sommige afleveringen zo'n enorm 'steen in mijn maag-gevoel' bij mij wist op te wekken als deze serie en vond/vind het in die zin juist allesbehalve een kinderlijke serie
Dit gaat over Stranger Things i.p.v. Black Mirror denk ik?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Een steen op de maag gaat wat ver. Ik ben nog steeds aan het twijfelen voor welke doelgroep hij origineel bedoeld is. Ik kreeg een heel sterke associatie met de Goonies en in mindere mate ET, bepalende films voor mij uit de jaren 80. Er zat dus een sterk nostalgisch gevoel in naar mijn jeugd. Heel slim gedaan.
klopt, strange things deed me sterk denken aan de gooniesquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dit gaat over Stranger Things i.p.v. Black Mirror denk ik?
Ik merk dat mensen die in de jaren 80 zijn opgegroeid het leuk vinden vanwege de nostalgie naar films en series uit hun kindertijd. Ik was toen al ruimschoots volwassen met kinderen en heb er dus helemaal niks mee. Vandaar dat ik het allemaal nogal glad Amerikaans kinderachtig vind en het dus een kinderserie noemde. Komt bij dat ik ook helemaal niet van fantasy en/of SF hou.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:05 schreef Monolith het volgende:
Tja, ieder z'n mening. Ik zie ook verder niet zo goed in waarom het een kinderserie zou zijn, maar goed.
We hadden het over Black Mirror, niet Stranger Things.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik merk dat mensen die in de jaren 80 zijn opgegroeid het leuk vinden vanwege de nostalgie naar films en series uit hun kindertijd. Ik was toen al ruimschoots volwassen met kinderen en heb er dus helemaal niks mee. Vandaar dat ik het allemaal nogal glad Amerikaans kinderachtig vind en het dus een kinderserie noemde. Komt bij dat ik ook helemaal niet van fantasy en/of SF hou.
Het gesprek (en de 'steen op de maag') ging over de serie Black Mirror. Van Stranger Things heb ik alleen nog maar de 1e aflevering gezien.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:12 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
klopt, strange things deed me sterk denken aan de goonies
Heb jij het nou ook over Stranger Things?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik merk dat mensen die in de jaren 80 zijn opgegroeid het leuk vinden vanwege de nostalgie naar films en series uit hun kindertijd. Ik was toen al ruimschoots volwassen met kinderen en heb er dus helemaal niks mee. Vandaar dat ik het allemaal nogal glad Amerikaans kinderachtig vind en het dus een kinderserie noemde. Komt bij dat ik ook helemaal niet van fantasy en/of SF hou.
Ja, 2 afleveringen doorgeworsteld en ik vond het helemaal niks.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:14 schreef Forbry het volgende:
Heb jij het nou ook over Stranger Things?![]()
In de herhaling: daar heb ik nog maar 1 aflevering van gezien. We hadden het over Black Mirror.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, 2 afleveringen doorgeworsteld en ik vond het helemaal niks.
Ah, dat verklaart het één en ander.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:23 schreef Forbry het volgende:
[..]
In de herhaling: daar heb ik nog maar 1 aflevering van gezien. We hadden het over Black Mirror.
Vond 'dystopisch' al erg moeilijk te rijmen met 'kinderlijk'...
Als dystopiche sci-fi je op zich wel aanspreekt, doen!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, ik was eigenlijk al afgehaakt na 1 aflevering Black Mirror. Misschien toch de tweede dan eens kijken.
EDM, vuurwerk en Haley Dunphy. Film van het jaarquote:
Daar ben ik wel echt van gecharmeerd ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:53 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als dystopiche sci-fi je op zich wel aanspreekt, doen!![]()
![]()
Wat Monolith al schreef, als je die aflevering ook helemaal niet leuk vindt, kun je de rest wel links laten liggen.
oefff.... dit klinkt wel echt heel slecht... echt zo'n film waar geforceerd hip gedaan wordt en gepoogd wordt "net zo te praten als de generatie van nu"...quote:
Er komen meer thema's hoor, gelukkig...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, ik was eigenlijk al afgehaakt na 1 aflevering Black Mirror. Misschien toch de tweede dan eens kijken.
wat betaalde je?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 07:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Netflix heeft mijn abo een euro duurder gemaakt
quote:De prijs voor je Standaard-abonnement (twee schermen tegelijk + HD) is gewijzigd en bedraagt nu EUR 9,99. Dit tarief zal worden toegepast vanaf je volgende factureringsdatum op 26-08-16.
Maar dit was al eerder aangekondigd en stond ook vermeld bij je instellingen (als je daar ooit kijkt...).quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:50 schreef avotar het volgende:
Ik kreeg die melding vorige week ook inderdaad,
[..]
Klopt. Ik ging 2 maanden geleden van ¤7,99 naar ¤9,99. Heb er meerdere malen een melding van ontvangen en een e-mailbericht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dit was al eerder aangekondigd en stond ook vermeld bij je instellingen (als je daar ooit kijkt...).
kreeg een melding in beeld en daarna een mailtje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dit was al eerder aangekondigd en stond ook vermeld bij je instellingen (als je daar ooit kijkt...).
Die datum is natuurlijk allang voorbij, maar de prijs is niet gewijzigd. Ik heb toendertijd Netflix via iTunes gedaan, en in iTunes staat nog steeds 7,99 als prijs.quote:De prijs van je abonnement verandert voor jou niet tot 9 mei 2016.
Je zult 1 maand voor dat je prijswijzing ingaat een bericht ontvangen.
Apart haha.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:55 schreef Breuls het volgende:
Opvallend, bij mij staat dit:
[..]
Die datum is natuurlijk allang voorbij, maar de prijs is niet gewijzigd. Ik heb toendertijd Netflix via iTunes gedaan, en in iTunes staat nog steeds 7,99 als prijs.
Vaag. Het werd eerder dit jaar al aangekondigd, ik heb volgens mij een mail of bericht gehad, het stond onder m'n instellingen en ik heb deze week twee mails gehadquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:54 schreef avotar het volgende:
[..]
kreeg een melding in beeld en daarna een mailtje.
Dat is van vorige week. De wijziging gaat eind augustus in.
Ik denk het. Ik vind twee euro extra prima overigens, want met het huidige aanbod is een tientje echt wel het geld waard, maar zolang het zo blijft; ook prima.quote:
We gebruiken het bijna dagelijks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vaag. Het werd eerder dit jaar al aangekondigd, ik heb volgens mij een mail of bericht gehad, het stond onder m'n instellingen en ik heb deze week twee mails gehadIk ging van 8,99 naar 9,99 en ik deel de account dus ik overleef het wel.
Heb nu ook nog vier maanden HBO, m'n ouders kregen een aanbieding maar zij kijken er niet naar, maar ik wilde het wel
Dan ga ik toch maar weer even snel kijken danquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:58 schreef Jinkx het volgende:
Twin Peaks verdwijnt 31 augustus van Netflix, kwam in beeld toen ik TP opstartte
Ikvroeg me al af of ik die naam niet ergens van kende, maar het is dus 's wereld eerste analrapistquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:51 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
David Cross: Making America Great Again! – 2016 AL 1:13 uur - Netflix Original
♫ Engels / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Turks
Genre: Cabaret, Comedy, Cynisch
Cross neemt Donald Trump, religieuze taboes en Amerikaanse arrogantie op de hak in een provocerende comedyavond in het Paramount Theatre in Austin, Texas.
Kak, ben net begonnen en ga nog met vakantiequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:58 schreef Jinkx het volgende:
Twin Peaks verdwijnt 31 augustus van Netflix, kwam in beeld toen ik TP opstartte
Kak.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:58 schreef Jinkx het volgende:
Idem hier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:40 schreef avotar het volgende:
We gebruiken het bijna dagelijks.
Het is zijn geld meer dan waard. Zeker als het qua prijs zou vergelijk met bv Eredivisie Live.
Ik hou het denk ik wel bij seizoen 1.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:40 schreef Jinkx het volgende:
Als je alleen wil weten wie Laura heeft vermoord, hoef je niet alle afleveringen te bekijken
Dat was Robert.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:40 schreef Jinkx het volgende:
Als je alleen wil weten wie Laura heeft vermoord, hoef je niet alle afleveringen te bekijken
Live sport is wel van een iets andere orde, maar als je kijkt naar euro's per uur gebruik scheelt dat wel aanzienlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:40 schreef avotar het volgende:
[..]
We gebruiken het bijna dagelijks.
Het is zijn geld meer dan waard. Zeker als het qua prijs zou vergelijk met bv Eredivisie Live.
Vond de trailer wel goed uitzienquote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:48 schreef Netflixed het volgende:
Bizar
Lijkt mij wel leuk om te gaan volgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:09 schreef Timo20 het volgende:
Vond de trailer wel goed uitzienlaat maar komen
Viel mij ook op ja. Heb het jaren geleden gezien en enorm van genoten, maar toen ik het vorig jaar terugkeek vond ik het vooral heel erg suf.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Twin Peaks boeit mij toch niet echt, een beetje verouderd denk ik dan.
Voor vandaag de dag niet meer zo vooruitstrevend als toen.
Het kostte me even moeite om er weer in te komen, maar het blijft enorm goed. Ben sowieso wel een liefhebber van het werk van Lynch. Het is wellicht te traag voor de mensen die veel hedendaagse series kijken, maar ik heb hem met veel plezier herkeken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Viel mij ook op ja. Heb het jaren geleden gezien en enorm van genoten, maar toen ik het vorig jaar terugkeek vond ik het vooral heel erg suf.
Ik ben over het algemeen ook fan van Lynch, surrealisme en traagheid heb ik geen enkel probleem mee. Ik vond juist veel van die serie wat vlakjes. Dale Cooper is een held, maar verhaallijnen als de man van het tankstation met zijn geschifte vrouw of dat meisje met die engerd van een vriend vond ik allemaal relatief oninteressant drama.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het kostte me even moeite om er weer in te komen, maar het blijft enorm goed. Ben sowieso wel een liefhebber van het werk van Lynch. Het is wellicht te traag voor de mensen die veel hedendaagse series kijken, maar ik heb hem met veel plezier herkeken.
Jep het heeft erg veel weg van een soap. Ik probeer me ook al een jaar door seizoen 2 heen te worstelen in de hoop dat het nieuwe seizoen wat eraan zit te komen wat donkerder wordt en meer in de lijn ligt van zijn recentere werk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen ook fan van Lynch, surrealisme en traagheid heb ik geen enkel probleem mee. Ik vond juist veel van die serie wat vlakjes. Dale Cooper is een held, maar verhaallijnen als de man van het tankstation met zijn geschifte vrouw of dat meisje met die engerd van een vriend vond ik allemaal relatief oninteressant drama.
Net even gechat met Netflix en het antwoord is jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 10:18 schreef Black-Death het volgende:
Ik heb hier een aantal cadeaubonnen van Netflix liggen. Als ik die toevoeg aan mijn bestaande account, betaal ik dan gewoon geen maandelijks abonnementsgeld totdat het tegoed op is?
Het is dan ook deels bedoeld als een parodie op soaps.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:18 schreef Cikx het volgende:
[..]
Jep het heeft erg veel weg van een soap. Ik probeer me ook al een jaar door seizoen 2 heen te worstelen in de hoop dat het nieuwe seizoen wat eraan zit te komen wat donkerder wordt en meer in de lijn ligt van zijn recentere werk.
quote:Netflix confirms first Brazilian feature film, O Matador
[...]
Created by Marcelo Galvão (Colegas), the story is a western that is set between the 1910s and 1940s and tells the story of Shaggy (Morgado), a feared killer in the state of Pernambuco. Shaggy, raised by a local bandit named Seven Ears (Montenegro) who found him as an abandoned baby, grows up in the wilderness, completely isolated from civilization. Now an adult, he finally goes to town to look for Seven Ears who has disappeared, but instead finds a place ruled by the tyrannical Monsieur Blanchard (Chicot), a Frenchman who runs the precious stones trade and previously employed Seven Ears as an assassin.
Dat is juist de kracht van de serie. Ogenschijnlijk normale mensen met rare persoonlijke trekjes. Zoals de vrouw die praat met een stuk boomstam die ze constant bij zich draagt, de echtgenote met ooglap die de perfecte gordijnrails wil maken. De dwerg die in omgekeerde zinsbouw praat, etc.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen ook fan van Lynch, surrealisme en traagheid heb ik geen enkel probleem mee. Ik vond juist veel van die serie wat vlakjes. Dale Cooper is een held, maar verhaallijnen als de man van het tankstation met zijn geschifte vrouw of dat meisje met die engerd van een vriend vond ik allemaal relatief oninteressant drama.
Heel veel, bijna alle bbc docu's zijn tof. Life, earth, frozen planet. Maar ook mission blue en blackfish zijn de moeite waard. Van die laatste 2 word je alleen niet per se erg vrolijk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:31 schreef picodealion het volgende:
Ik heb trouwens de afgelopen tijd The Blue Planet (met David Attenborough) maar eens bekeken, wat een prachtige serie. Nu bezig met Cosmos, ook geweldig.
Vroeger kon ik uren naar Discovery Channel kijken, maar de afgelopen paar jaar heb ik gek genoeg nooit meer dit soort documentaires aangezet. Welke zijn volgens jullie nog meer aanraders op dit gebied?
Blackfish heb ik gezien ja, mooi maar deprimerend inderdaad. Life en Earth stonden al op mijn lijstje voor na Cosmos, die andere twee ga ik ook eens checken. Thanksquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:16 schreef Farenji het volgende:
[..]
Heel veel, bijna alle bbc docu's zijn tof. Life, earth, frozen planet. Maar ook mission blue en blackfish zijn de moeite waard. Van die laatste 2 word je alleen niet per se erg vrolijk.
2 september komt Narcos.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wanneer komt het nieuwe seizoen van Narcos en Fargo.
Beide seizoenen heb ik gezien. Ze tonen erg mooie sfeerbeelden, maar alle cliche's komen langs en sommige hoofdrolspelers worden op den duur wat irritant. Maar misschien heb ik het toen te snel achter elkaar gekeken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Was mij aangeraden en bevalt wel goed, over een aantal Zweden die in Thailand verpozen.
alles in 1 keer tochquote:
Bij The Get Down zetten ze volgende week alleen de eerste zes afleveringen erop, terwijl het eerste seizoen 12 afleveringen kent.quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:47 schreef Delibird het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zo bij series die door Netflix gemaakt zijn
Was bij The Ranch ook zo. Er zijn steeds meer series die halve seizoenen doen lijkt het wel. Eerst was het volgens mij enkel South Park, nu ook series als Fear the Walking Dead.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:10 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bij The Get Down zetten ze volgende week alleen de eerste zes afleveringen erop, terwijl het eerste seizoen 12 afleveringen kent.
Januari. Zoals altijd.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:38 schreef PicoMMP het volgende:
Wanneer komt het zesde seizoen van The Walking Dead? #duurtlang
Herkenbaar. Maar in deze serie is hij wel leuk?quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:34 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Don't trust the bitch ... vooral grappig om James van der Beek, terwijl ik dat hele Dawson Creek maar niks vond.
Hij steekt de draak met zichzelf als eendimensionale, one trick pony-acteur. Dat kan ik wel waarderen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:22 schreef avotar het volgende:
Herkenbaar. Maar in deze serie is hij wel leuk?
Ik zag hem laatst ook in CSI: Cyber, waar hij vooral zijn best leek te doen om nog slechter te acteren dan Patricia Arquette.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ever After High (seizoen 5) – 2016 6 - Netflix Original
De school van de kinderen van sprookjesfiguren is verdeeld in twee groepen: kinderen die hun lot aanvaarden en kinderen die hun eigen verhaal willen schrijven.
Incredibles, The – 2004 6 1:55 uur
Als een reeks rechtszaken een superheld dwingt om onder te duiken in een voorstad vraagt een mysterieuze persoon de misdaadbestrijder om hulp, maar het is een val.
Odd Life of Timothy Green, The – 2012 6 1:44 uur
Genre: Drama, Feelgood, Sci-Fi
Een kinderloos echtpaar vult een doos met hun wensen voor de zoon van hun dromen. Die nacht nog arriveert er een jongetje dat hun leven op magische wijze verrijkt.When the student is ready, the teacher will appear.
Ik moet er constant om lachen. Vind de hele serie Sowieso erg vermakelijk.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij steekt de draak met zichzelf als eendimensionale, one trick pony-acteur. Dat kan ik wel waarderen.
True, meer doet hij niet.quote:Op maandag 8 augustus 2016 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij steekt de draak met zichzelf als eendimensionale, one trick pony-acteur. Dat kan ik wel waarderen.
quote:
En toch kan ik zo blij en ontspannen worden bij alleen al de theme song van DCquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:34 schreef Copycat het volgende:
Ik vind Don't trust the bitch ... vooral grappig om James van der Beek, terwijl ik dat hele Dawson Creek maar niks vond.
Ik vond die serie super leuk! Jammer dat ze er geen einde aan gemaakt hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2016 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet er constant om lachen. Vind de hele serie Sowieso erg vermakelijk.
Heb net de aflevering gekeken met James in een fat suit. Dat is sprekend een jongere Jeremy Clarkson.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:34 schreef Copycat het volgende:
Lol wat? Highschool drama?quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:57 schreef Forbry het volgende:
en ik vermaken ons heel erg goed met Stranger Things!
![]()
En ja, een beetje een kinderserie/high school drama is het wel, maar dat vind ik juist wel (weer eens) leuk.
De verhaallijn van de tieners is natuurlijk ook wel redelijk standaard 'high school drama'. De personages zijn de 'jocks', het buitenbeentje, het brave, mooie meisje met het grote hart en het niet al te knappe vriendinnetje. Dat zijn wel redelijk archetypisch personages in dat genre. Ook de verhaallijnen 'brave meisje laat zich meeslepen door jocks', 'vriendinnetje voelt zich buitengesloten', 'jocks pakken buitenbeentje aan, maar brave meisje neem het op voor buitenbeetje', enzovoort zijn wel redelijke clichés. Ik heb me er verder niet echt aan gestoord.quote:
quote:The Get Down nieuwe parel van Netflix
The Get Down is de nieuwste serie van Netflix en dit moet het nieuwe succes van de streamingdienst worden. Na House of Cards, Orange is the New Black en Narcos zijn nu ook de verwachtingen van The Get Down hooggespannen. Vanaf vrijdag 12 augustus kan de kijker zelf beoordelen of deze verwachtingen terecht zijn. Dan staan namelijk de eerste zes afleveringen van het eerste seizoen van The Get Down op Netflix.
Serie over de opkomst van hiphop
Waar gaat The Get Down eigenlijk over? De Netflix Original serie speelt zich af in de jaren zeventig in New York, in de wijk The Bronx om precies te zijn. In die tijd waren er veel problemen in The Bronx, de wijk stond in brand, maar tegelijkertijd ontstond in diezelfde wijk hiphop. De problemen waren dus goed zichtbaar, maar de muziek bood uitkomst. De coole dansmoves, graffiti uitspattingen en hechte vriendschap zorgden voor een positieve noot in de pittige tijden in New York.
Wat betekent The Get Down?
Waarom is er gekozen voor de titel The Get Down? Het antwoord is vrij simpel. In de jaren zeventig werden er straatfeesten georganiseerd in The Bronx. Rappers, discozangers, discjockeys en andere artiesten kwamen hier samen. Deze straatfeesten werden The Get Down genoemd en zo is de titel voor de serie ontstaan. In The Get Down is Ezekiel ‘Books’ Figuero de rapper en Mylene Cruz de discozangeres. Althans, daar droomt zij van. Uiteraard is er ook een liefdesverhaal verwerkt in de reeks en die gaat tussen Books en Mylene Cruz. De jonge rapper wil graag haar hart veroveren.
Er is tien jaar gewerkt aan de serie
De serie is bedacht door Baz Luhrmann, een blanke Australiër. Hij regisseerde onder andere de film Moulin Rouge!, Australia en Romeo + Juliet. Als blanke man uit Australië heeft Luhrmann weinig meegekregen van de hiphop-cultuur, die in de jaren zeventig is ontstaan in The Bronx. Daarom werkte hij samen met Nelson George, een Afro-Amerikaanse muziekjournalist. Het is alweer tien jaar geleden dat zij begonnen aan The Get Down. Niet zo lang geleden verkochten ze de serie aan Netflix en vanaf 12 augustus is het eerste resultaat te bewonderen. De eerste zes afleveringen van anderhalf uur verschijnen dan online. Op een later moment worden de volgende zes episodes toegevoegd. Of het een succes wordt of niet, het is wel één van de duurste series ooit geworden. The Get Down heeft 120 miljoen dollar gekost.
Gut Sherlock, die clichés zijn expres zo duidelijk in Stranger Things gestopt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:57 schreef Monolith het volgende:
De verhaallijn van de tieners is natuurlijk ook wel redelijk standaard 'high school drama'. De personages zijn de 'jocks', het buitenbeentje, het brave, mooie meisje met het grote hart en het niet al te knappe vriendinnetje. Dat zijn wel redelijk archetypisch personages in dat genre. Ook de verhaallijnen 'brave meisje laat zich meeslepen door jocks', 'vriendinnetje voelt zich buitengesloten', 'jocks pakken buitenbeentje aan, maar brave meisje neem het op voor buitenbeetje', enzovoort zijn wel redelijke clichés. Ik heb me er verder niet echt aan gestoord.
Je meent het!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gut Sherlock, die clichés zijn expres zo duidelijk in Stranger Things gestopt.
Wil net de Nederlandse trailer plaatsenquote:
quote:
Mooi moment om Lord of the Rings te kijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:31 schreef Blik het volgende:
Lijkt me wel geinig, Luke Cage
Maar ik lig een beetje achter, tijdens de Olympische Spelen wordt er maar weinig Netflix gekeken denk ik...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:23 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
T-Rex – 2015 12 1:29 uur
Genre: Biografie, Documentaire, Sociocultureel
Dit is het heroïsche verhaal van de 17-jarige bokser Claressa Shields. Na een weinig rooskleurige kindertijd in Flint, Michigan wil ze olympisch kampioene worden.
Het wordt ook de dag na de uitzending in Amerika uitgezonden op Fox, dus in oktober kan je direct 'mee kijken' met seizoen 7.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 20:57 schreef PicoMMP het volgende:
Net ontdekt dat het zesde seizoen van The Walking Dead vanaf a.s. zaterdag gewoon op Fox wordt uitgezonden. Scheelt weer wachten
Dat wist ik niet! Thanks!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:39 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Het wordt ook de dag na de uitzending in Amerika uitgezonden op Fox, dus in oktober kan je direct 'mee kijken' met seizoen 7.
Ik vind het nu al overkill. Die superheroes komen m'n strot uit.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:38 schreef planethugo het volgende:
Luke Cage ziet er weer erg goed uit, en toch weer anders dan Daredevil & Jessica Jones. Jammer dat Marvel maar 2 series per jaar wil/kan maken, zou geweldig zijn als ze alle 4 de defenders elk jaar een seizoen konden gevende makers zijn tenslotte toch verschillend, maar zal wel meer met producenten etc te maken hebben. Plus overkill
Zie liever dat ze de huidige kwaliteit vasthouden met de 2 series / jaar die ze doen.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:38 schreef planethugo het volgende:
Luke Cage ziet er weer erg goed uit, en toch weer anders dan Daredevil & Jessica Jones. Jammer dat Marvel maar 2 series per jaar wil/kan maken, zou geweldig zijn als ze alle 4 de defenders elk jaar een seizoen konden gevende makers zijn tenslotte toch verschillend, maar zal wel meer met producenten etc te maken hebben. Plus overkill
als je puur doelt op de netflix marvel series niet, in het algemeen kan ik me er 'iets' bij voorstellenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 10:21 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik vind het nu al overkill. Die superheroes komen m'n strot uit.
Ik kan niet wachten om te zien wie zijn schedel door Lucille open gespleten wordt.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:39 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Het wordt ook de dag na de uitzending in Amerika uitgezonden op Fox, dus in oktober kan je direct 'mee kijken' met seizoen 7.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |