quote:De prijs voor je Standaard-abonnement (twee schermen tegelijk + HD) is gewijzigd en bedraagt nu EUR 9,99. Dit tarief zal worden toegepast vanaf je volgende factureringsdatum op 26-08-16.
Maar dit was al eerder aangekondigd en stond ook vermeld bij je instellingen (als je daar ooit kijkt...).quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:50 schreef avotar het volgende:
Ik kreeg die melding vorige week ook inderdaad,
[..]
Klopt. Ik ging 2 maanden geleden van ¤7,99 naar ¤9,99. Heb er meerdere malen een melding van ontvangen en een e-mailbericht.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dit was al eerder aangekondigd en stond ook vermeld bij je instellingen (als je daar ooit kijkt...).
kreeg een melding in beeld en daarna een mailtje.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dit was al eerder aangekondigd en stond ook vermeld bij je instellingen (als je daar ooit kijkt...).
Die datum is natuurlijk allang voorbij, maar de prijs is niet gewijzigd. Ik heb toendertijd Netflix via iTunes gedaan, en in iTunes staat nog steeds 7,99 als prijs.quote:De prijs van je abonnement verandert voor jou niet tot 9 mei 2016.
Je zult 1 maand voor dat je prijswijzing ingaat een bericht ontvangen.
Apart haha.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:55 schreef Breuls het volgende:
Opvallend, bij mij staat dit:
[..]
Die datum is natuurlijk allang voorbij, maar de prijs is niet gewijzigd. Ik heb toendertijd Netflix via iTunes gedaan, en in iTunes staat nog steeds 7,99 als prijs.
Vaag. Het werd eerder dit jaar al aangekondigd, ik heb volgens mij een mail of bericht gehad, het stond onder m'n instellingen en ik heb deze week twee mails gehadquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:54 schreef avotar het volgende:
[..]
kreeg een melding in beeld en daarna een mailtje.
Dat is van vorige week. De wijziging gaat eind augustus in.
Ik denk het. Ik vind twee euro extra prima overigens, want met het huidige aanbod is een tientje echt wel het geld waard, maar zolang het zo blijft; ook prima.quote:
We gebruiken het bijna dagelijks.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vaag. Het werd eerder dit jaar al aangekondigd, ik heb volgens mij een mail of bericht gehad, het stond onder m'n instellingen en ik heb deze week twee mails gehadIk ging van 8,99 naar 9,99 en ik deel de account dus ik overleef het wel.
Heb nu ook nog vier maanden HBO, m'n ouders kregen een aanbieding maar zij kijken er niet naar, maar ik wilde het wel
Dan ga ik toch maar weer even snel kijken danquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:58 schreef Jinkx het volgende:
Twin Peaks verdwijnt 31 augustus van Netflix, kwam in beeld toen ik TP opstartte
Ikvroeg me al af of ik die naam niet ergens van kende, maar het is dus 's wereld eerste analrapistquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:51 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
David Cross: Making America Great Again! – 2016 AL 1:13 uur - Netflix Original
♫ Engels / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Turks
Genre: Cabaret, Comedy, Cynisch
Cross neemt Donald Trump, religieuze taboes en Amerikaanse arrogantie op de hak in een provocerende comedyavond in het Paramount Theatre in Austin, Texas.
Kak, ben net begonnen en ga nog met vakantiequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:58 schreef Jinkx het volgende:
Twin Peaks verdwijnt 31 augustus van Netflix, kwam in beeld toen ik TP opstartte
Kak.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:58 schreef Jinkx het volgende:
Idem hier.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:40 schreef avotar het volgende:
We gebruiken het bijna dagelijks.
Het is zijn geld meer dan waard. Zeker als het qua prijs zou vergelijk met bv Eredivisie Live.
Ik hou het denk ik wel bij seizoen 1.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:40 schreef Jinkx het volgende:
Als je alleen wil weten wie Laura heeft vermoord, hoef je niet alle afleveringen te bekijken
Dat was Robert.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 14:40 schreef Jinkx het volgende:
Als je alleen wil weten wie Laura heeft vermoord, hoef je niet alle afleveringen te bekijken
Live sport is wel van een iets andere orde, maar als je kijkt naar euro's per uur gebruik scheelt dat wel aanzienlijk.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:40 schreef avotar het volgende:
[..]
We gebruiken het bijna dagelijks.
Het is zijn geld meer dan waard. Zeker als het qua prijs zou vergelijk met bv Eredivisie Live.
Vond de trailer wel goed uitzienquote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:48 schreef Netflixed het volgende:
The Get Down gaat duurste Netflix-serie ooit worden
https://projectnetflix.nl(...)x-serie-ooit-worden/
Bizar
Lijkt mij wel leuk om te gaan volgen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:09 schreef Timo20 het volgende:
Vond de trailer wel goed uitzienlaat maar komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |