abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164193346
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 23:49 schreef Ill-Skillz het volgende:
Morgen Beatle Bugs.
Beat Bugs ;)

Maar vind jouw titel beter.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 09:25:08 #152
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_164193392
Wat is Lovesick leuk! Wat kunnen die Britten dat toch goed: een komische, goed opgezette, interessant serie opzetten. _O_ En zo geweldig: een paar topaflevringen en klaar, geen 10 frustrerende seizoen verder kijken, omdat de eerste zo goed was. :D
  woensdag 3 augustus 2016 @ 10:41:00 #153
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_164194522
Gomorra _O_ _O_ _O_ Gister eindelijk de laatste aflevering van seizoen 1 gezien, wat een geweld in de serie.
pi_164194809
pi_164199685
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 20:54 schreef Aether het volgende:

[..]

Vreemd, hij wordt nergens genoemd, behalve op Netflix zelf...
mooi, kan ik die weer verder kijken.
pi_164199775
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 09:21 schreef Aether het volgende:

[..]

Beat Bugs ;)

Maar vind jouw titel beter.
Oja, maar Beatle Bugs klinkt inderdaad vetter, toch?
pi_164206978
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beat Bugs (seizoen 1) – 2016 6 - Netflix Original
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Feelgood
Met een beetje hulp van rocklegendes leren vijf vriendelijke beestjes belangrijke lessen over de wereld om hen heen, veilig in hun eigen achtertuin.

Blackhat – 2015 16 2:13 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Drama, Thriller
Een veroordeelde superhacker wordt vrijgelaten uit de gevangenis om een team Amerikaanse en Chinese experts te helpen bij het opsporen van een cyberterrorist.

Fear and Loathing in Las Vegas – 1998 16 1:58 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Bizar, Drama, Gebaseerd op boek
In deze alternatieve cultfilm stuiteren een sportjournalist en zijn Samoaanse advocaat drie dagen lang al trippend door Los Angeles en Las Vegas.

Masha's Tales (seizoen 1) – 2012 AL
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Animatie
In dit animatieprogramma voor kinderen deelt Masha haar eigen versie van sprookjesverhalen door de details net een beetje om te draaien.

Theory of Everything, The – 2014 9 2:03 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Drama, Romantisch, Waargebeurd
Terwijl Stephen Hawking steeds meer aanzien krijgt als natuurkundige, wordt zijn lichaam aangetast door ALS, waardoor hij steeds afhankelijker wordt van zijn vrouw Jane.
pi_164207065
Wel teleurstellend dat het seizoen van The Americans op Netflix er dan wel net op gezet is het al vorig jaar is uitgezonden in de VS en men daar al bij seizoen 4 is.
pi_164207118
Fear and loathing heb ik al een tijdje niet meer gezien. Wel een aardige toevoeging.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_164207607
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 20:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel teleurstellend dat het seizoen van The Americans op Netflix er dan wel net op gezet is het al vorig jaar is uitgezonden in de VS en men daar al bij seizoen 4 is.
dat kan je dan over meer series zeggen. Suits, TWD enz enz
pi_164207967
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 20:36 schreef Rijst het volgende:

[..]

En PLL ;(
pi_164209465
quote:

[..]

Modern Family
pi_164209514
verdomme zeg wat is Stranger Things een goede serie, net klaar met de laatste aflevering en wat heb ik genoten van deze serie. Het zal best allemaal al eens een keer gedaan zijn in andere series maar ze hebben het zo goed (opnieuw) gedaan. Kan niet wachten op seizoen 2
pi_164210034
Is er al bekend wanneer de serie "Zoo" op Netflix gaat komen?? Op sommige sites stond begin 2016, maar het blijft een beetje stil
  woensdag 3 augustus 2016 @ 21:50:39 #165
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164210387
quote:
9s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 20:46 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

En PLL ;(
:'(

Ben benieuwd of en wanneer ze S7 erop mogen zetten.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_164214571
Shit, waarom ontdek ik Luther nu pas? Wat goed zeg.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_164215552
Heroes maar gelaten voor wat het is, 1e seizoen was wel aardig, maar daarna wordt het rommelig en een herhaling van zetten.

Nu begonnen met "Marcella". Engelse serie, waar ik sowieso al een zwak voor heb en het valt niet tegen. Niet zo hysterisch gefilmd dus lekker relaxed beetje meedenken. :)
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_164215679
quote:
2s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 21:25 schreef Evertjan het volgende:
verdomme zeg wat is Stranger Things een goede serie, net klaar met de laatste aflevering en wat heb ik genoten van deze serie. Het zal best allemaal al eens een keer gedaan zijn in andere series maar ze hebben het zo goed (opnieuw) gedaan. Kan niet wachten op seizoen 2
Dit had ik dus ook.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 07:27:03 #169
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_164216403
quote:

[..]

Mad Men :(
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_164218298
:o _O-
quote:
Pennsylvania To Apply 6% 'Netflix Tax'
Governor Tom Wolf of Pennsylvania has signed into law a new revenue package that will require residents to pay a 6% sales tax on their streaming subscriptions.

AllFlicks reports: "Though the term 'Netflix tax' has become popular, laws like this don't just affect Netflix -- they also affect competitors like Hulu and HBO Now. App purchases and ebooks are also affected. They recently decided on a hefty $31.5 billion budget, and they came up $1.3 billion short of paying for it. The government is trying to close that funding gap, and streaming subscribers are being stuck with the bill."

Magazine and newspaper subscriptions, as well as digital versions of the Bible, will be exempt from the digital downloads tax, reports CBS Local News in Pittsburgh.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 10:45:17 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164218747
quote:
7s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 10:14 schreef Aether het volgende:

[..]

Het begin van het einde.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  Moderator/colorchick donderdag 4 augustus 2016 @ 10:50:36 #172
382129 crew  Donna
pi_164218825
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 21:40 schreef Oliver23 het volgende:
Is er al bekend wanneer de serie "Zoo" op Netflix gaat komen?? Op sommige sites stond begin 2016, maar het blijft een beetje stil
Het enige wat ik heb gezien erover is '2016' dus geen begin of eind o.i.d.
  Moderator/colorchick donderdag 4 augustus 2016 @ 10:50:58 #173
382129 crew  Donna
pi_164218830
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

:'(

Ben benieuwd of en wanneer ze S7 erop mogen zetten.
Ik krijg inmiddels bijna de neiging om het op een andere manier te gaan kijken.
pi_164218905
quote:
2s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 21:23 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Modern Family
Denk dat Comedy Central daar de rechten van heeft verkregen. Ze hebben pas seizoen 6 (die vorig jaar afgerond werd in VS) uitgezonden en zijn nu bezig met seizoen 7, die dus pas net klaar is in de VS en normaal gesproken volgend jaar pas op Netflix is.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_164219531
Heb als suggestie aan Netflix Catastrophe gedaan, hopelijk gaan ze die uitzenden.
Is met Modern Family mijn favoriete comedy.
  Moderator/colorchick donderdag 4 augustus 2016 @ 12:13:50 #176
382129 crew  Donna
pi_164220336
Is er trouwens iemand die Chelsea kijkt?

Zag laatst dat Tatiana Maslany (Orphan Black) te gast was, maar wat een vreselijk mens is die Chelsea zeg. Heb het afgezet. ;(
  donderdag 4 augustus 2016 @ 12:43:40 #177
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164220804
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 10:50 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ik krijg inmiddels bijna de neiging om het op een andere manier te gaan kijken.
Ik wacht sowieso tot het hele seizoen klaar is. Hopelijk komt Netflix dan. Tot die tijd kijk ik wel ff andere series op Netflix.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 12:46:35 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_164220848
quote:
7s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 10:14 schreef Aether het volgende:

[..]

Wij betalen 21% :{
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 12:54:08 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_164220969
Stranger Things klinkt wel interessant, is het echt een aanrader? Eergisteren aan Black Mirror begonnen, maar na de eerste aflevering had ik het wel weer gehad, kon het maar moeilijk serieus nemen. Nu maar eerst Marco Polo s2 bingen. De eerste aflevering is al wel hoopvol dat het beter dan s1 wordt (die ik uiteindelijk wel prima vond).
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_164220984
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 10:55 schreef franklop het volgende:

[..]

Denk dat Comedy Central daar de rechten van heeft verkregen. Ze hebben pas seizoen 6 (die vorig jaar afgerond werd in VS) uitgezonden en zijn nu bezig met seizoen 7, die dus pas net klaar is in de VS en normaal gesproken volgend jaar pas op Netflix is.
ja klopt idd. Zag dat nu ook de Bitch from appertment 23 op Netflix staat ook een hele leuke sitcom die helaas een te vroege dood is gestorven. En SoA het 7e seizoen staat er nu op dus voorlopig weer genoeg kijkplezier
pi_164221384
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 12:54 schreef speknek het volgende:
Stranger Things klinkt wel interessant, is het echt een aanrader? Eergisteren aan Black Mirror begonnen, maar na de eerste aflevering had ik het wel weer gehad, kon het maar moeilijk serieus nemen. Nu maar eerst Marco Polo s2 bingen. De eerste aflevering is al wel hoopvol dat het beter dan s1 wordt (die ik uiteindelijk wel prima vond).
Iedere aflevering van Black Mirror is een heel ander verhaal. Kan mij jouw mening over de eerste aflevering voorstellen. Was wat mij betreft de aflevering met het grootste WTF-gehalte en alleen al om die reden prijs ik die aflevering wel, maar vond het wel een vreemde eend in de bijt en uiteindelijk ook wel één van de mindere afleveringen. Zou, als ik jou was, zeker de volgende aflevering nog kijken. :Y Vond ik persoonlijk één van de tofste en ook beter bij de rest van de serie passen.

Tweede seizoen van Marco Polo vond ik beter/vermakelijker dan het eerste seizoen (maar was over het 1e seizoen uiteindelijk ook best tevreden). Ondanks dat dat seizoen nog steeds wel enkele 'flaws' had, heb ik 'r echt van genoten. :)
Tails tell tales
pi_164222557
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 12:13 schreef DonnaRush het volgende:
Is er trouwens iemand die Chelsea kijkt?

maar wat een vreselijk mens is die Chelsea zeg. Heb het afgezet. ;(
Haha ja, ik ben er inmiddels ook aardig allergisch voor geworden. Gewoon in alle opzichten niet leuk en niet grappig naar mijn mening. En dat krijgt dan een dagelijkse talkshow.
pi_164223047
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 12:54 schreef speknek het volgende:
Stranger Things klinkt wel interessant, is het echt een aanrader? Eergisteren aan Black Mirror begonnen, maar na de eerste aflevering had ik het wel weer gehad, kon het maar moeilijk serieus nemen.
Die was wellicht wat vreemd inderdaad, maar er zitten wel hele gave aflevering bij. Als je tenminste een beetje van dystopische sci-fi houdt. Ik zou het toch zeker aanraden om episode 2 even een kans te geven. Als je dat niets vind, dan kun je de serie verder links laten liggen. :P
Aflevering twee en vijf vond ik zelf de beste.
pi_164223180
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die was wellicht wat vreemd inderdaad, maar er zitten wel hele gave aflevering bij. Als je tenminste een beetje van dystopische sci-fi houdt. Ik zou het toch zeker aanraden om episode 2 even een kans te geven. Als je dat niets vind, dan kun je de serie verder links laten liggen. :P
Ik aflevering 2 en de ´White Christmas'-special (S03E00 volgens IMDb), met aflevering 5 op de 3e plek.
Tails tell tales
  Moderator donderdag 4 augustus 2016 @ 14:56:13 #185
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_164223207
Smaken verschillen, dat is wel weer duidelijk, want ik vond afl 1 juist beter dan 2. ;)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_164223239
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:56 schreef Mike het volgende:
Smaken verschillen, dat is wel weer duidelijk, want ik vond afl 1 juist beter dan 2. ;)
Maar ben je het er wel mee eens, dat die aflevering t.o.v. de rest een wat vreemde eend in de bijt was? :)
Tails tell tales
  donderdag 4 augustus 2016 @ 14:59:17 #187
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_164223278
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:45 schreef Monolith het volgende:

Ik vond het helemaal niks. Overrated kinderserie.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator donderdag 4 augustus 2016 @ 14:59:52 #188
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_164223293
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:57 schreef Forbry het volgende:

[..]

Maar ben je het er wel mee eens, dat die aflevering t.o.v. de rest een wat vreemde eend in de bijt was? :)
Ja, dat zeker. Afl 1 had veel minder een stempel sci-fi dan de rest.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_164223360
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Serieus? Ik heb nog nooit eerder een serie gezien die bij sommige afleveringen zo'n enorm 'steen in mijn maag-gevoel' bij mij wist op te wekken als deze serie en vond/vind het in die zin juist allesbehalve een kinderlijke serie :D
Tails tell tales
pi_164223412
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Tja, ieder z'n mening. Ik zie ook verder niet zo goed in waarom het een kinderserie zou zijn, maar goed.
pi_164223520
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:03 schreef Forbry het volgende:

[..]

Serieus? Ik heb nog nooit eerder een serie gezien die bij sommige afleveringen zo'n enorm 'steen in mijn maag-gevoel' bij mij wist op te wekken als deze serie en vond/vind het in die zin juist allesbehalve een kinderlijke serie :D
Een steen op de maag gaat wat ver. Ik ben nog steeds aan het twijfelen voor welke doelgroep hij origineel bedoeld is. Ik kreeg een heel sterke associatie met de Goonies en in mindere mate ET, bepalende films voor mij uit de jaren 80. Er zat dus een sterk nostalgisch gevoel in naar mijn jeugd. Heel slim gedaan.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_164223557
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:10 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Een steen op de maag gaat wat ver. Ik ben nog steeds aan het twijfelen voor welke doelgroep hij origineel bedoeld is. Ik kreeg een heel sterke associatie met de Goonies en in mindere mate ET, bepalende films voor mij uit de jaren 80. Er zat dus een sterk nostalgisch gevoel in naar mijn jeugd. Heel slim gedaan.
Dit gaat over Stranger Things i.p.v. Black Mirror denk ik?
Tails tell tales
pi_164223569
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:11 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dit gaat over Stranger Things i.p.v. Black Mirror denk ik?
klopt, strange things deed me sterk denken aan de goonies
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 4 augustus 2016 @ 15:13:11 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_164223599
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:05 schreef Monolith het volgende:

Tja, ieder z'n mening. Ik zie ook verder niet zo goed in waarom het een kinderserie zou zijn, maar goed.
Ik merk dat mensen die in de jaren 80 zijn opgegroeid het leuk vinden vanwege de nostalgie naar films en series uit hun kindertijd. Ik was toen al ruimschoots volwassen met kinderen en heb er dus helemaal niks mee. Vandaar dat ik het allemaal nogal glad Amerikaans kinderachtig vind en het dus een kinderserie noemde. Komt bij dat ik ook helemaal niet van fantasy en/of SF hou.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator donderdag 4 augustus 2016 @ 15:14:18 #195
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_164223624
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik merk dat mensen die in de jaren 80 zijn opgegroeid het leuk vinden vanwege de nostalgie naar films en series uit hun kindertijd. Ik was toen al ruimschoots volwassen met kinderen en heb er dus helemaal niks mee. Vandaar dat ik het allemaal nogal glad Amerikaans kinderachtig vind en het dus een kinderserie noemde. Komt bij dat ik ook helemaal niet van fantasy en/of SF hou.
We hadden het over Black Mirror, niet Stranger Things. ;)
pi_164223635
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:12 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

klopt, strange things deed me sterk denken aan de goonies
Het gesprek (en de 'steen op de maag') ging over de serie Black Mirror. Van Stranger Things heb ik alleen nog maar de 1e aflevering gezien.
Tails tell tales
pi_164223646
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:13 schreef golfer het volgende:

[..]

Heb jij het nou ook over Stranger Things? :D _O-
Tails tell tales
  donderdag 4 augustus 2016 @ 15:21:09 #198
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_164223790
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:14 schreef Forbry het volgende:

Heb jij het nou ook over Stranger Things? :D _O-
Ja, 2 afleveringen doorgeworsteld en ik vond het helemaal niks.
Poef.....gone! ©golfer
pi_164223856
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:21 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, 2 afleveringen doorgeworsteld en ik vond het helemaal niks.
In de herhaling: daar heb ik nog maar 1 aflevering van gezien. We hadden het over Black Mirror.

Vond 'dystopisch' al erg moeilijk te rijmen met 'kinderlijk'...
Tails tell tales
pi_164223939
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 15:23 schreef Forbry het volgende:

[..]

In de herhaling: daar heb ik nog maar 1 aflevering van gezien. We hadden het over Black Mirror.

Vond 'dystopisch' al erg moeilijk te rijmen met 'kinderlijk'...
Ah, dat verklaart het één en ander. :P
Ik vroeg me al af hoe je Black Mirror in vredesnaam kon bestempelen als kinderlijk. De thematiek is juist gitzwart.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')