nooit en te nimmer.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
Hier hebben wij begrip voor het uitschot van de maatschappij en dergelijke
Is niet mijn OP vriendquote:
Ging je bloeddruk omhoog?quote:
Drugsquote:
Wat zal ik er van maken?quote:
Bedanktquote:
Jammer.quote:
Deze niet? ohquote:
Oké dan verander ik hem wel.quote:
Bedanktquote:
Wispelturig.quote:
vind beetje sneu als je constant over jezelf moet zeggen hoe geweldig je bent omdat niets daar op wijst en niemand het dus zal doenquote:
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind beetje sneu als je constant over jezelf moet zeggen hoe geweldig je bent omdat niets daar op wijst en niemand het dus zal doen
Ik mag niet liegen, ik verkondig alleen waarheden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is ook zo.
Maar toch
[ afbeelding ]
[..]
Liegen op FOK!
En gewoon nog een schepje er boven op ook nog!quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mag niet liegen, ik verkondig alleen waarheden.
Zo rol ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En gewoon nog een schepje er boven op ook nog!
Haha, goeie man.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, wel dus blijkt weer dat enig intellect je vreemd is
is toch zo, weet je stiekem zelf ook welquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, goeie man.
Wat een gelul
weet nog toen voordat je kon lopenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet het, ben al paar stappen verder.
ja nooit wat in veranderdquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Vervelend, net als je UI - ging dat altijd al zo snel?
Alles is een act.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is toch zo, weet je stiekem zelf ook wel
je neerleggen bij 7cm moet een moeilijke stap zijn geweestquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet het, ben al paar stappen verder.
Nee ging vrij snel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je neerleggen bij 7cm moet een moeilijke stap zijn geweest
Dan heb jij dat in ieder geval wel. Dan zijn we daar over uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
domheid acteer je niet, dat heb je of dat heb je niet
plsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb jij dat in ieder geval wel. Dan zijn we daar over uit.
xDquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met zevenmijlslaarsen vast ahah
niemand vroeg je watquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als een gebakken banaan, klein en compact maar moddervet.
dat is niet relevant het gaat nu even om jou, pak je moment of fame nu het nog kanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb jij dat in ieder geval wel. Dan zijn we daar over uit.
Oh jongen, ik ben een en al famequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is niet relevant het gaat nu even om jou, pak je moment of fame nu het nog kan
nee, weer geen acceptatie..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh jongen, ik ben een en al fame
Zou doodmaken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[ afbeelding ]
Een kittenfoto voor mensen met gevoel, een stukje vlees voor Zosk.
Lelijk beest.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[ afbeelding ]
denk dat we dan ongeveer even oud zijn ;squote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nog geen 30 gelukkig, heb echt geen idee hoe oud jij bent maar klonk stoer.
Bahquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[ afbeelding ]
kreeg het warm van binnenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent ook niet de belangrijkste hier. Dus verwacht geen acceptatie van jou. Sta zelf bovenaan die ladder dus mezelf accepteren is voldoende.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, weer geen acceptatie..
Weet ik toch, tokkie.quote:
Eindelijk kwaliteit ja hihiquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kreeg het warm van binnen
Door zowel de foto als het feit dat jij er bent
snap niet waarom je daar bang voor zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Bang voor gutmenschen dp en hoink, zelfs als ze er niet zijn blijkbaar.
IK WILLEMquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[ afbeelding ]
Religie van de vredequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:44 schreef Oberkullie het volgende:
Tjonge, de incidentjes blijven zich maar opstapelen he
Hoi Willem.quote:
Zijn kleine volkertjes in wording denk ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
snap niet waarom je daar bang voor zou moeten zijn.
Over 2 maanden schijt hij bij andere mensen op het tuinmeubilair. Fijn hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[ afbeelding ]
weer verleg je het naar een ander, kijk naar jezelf en accepteer je gebreken, jezelf accepteren is waar we me bezig zijn. Echte acceptatie, geen kek zinnetje als signaturequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent ook niet de belangrijkste hier. Dus verwacht geen acceptatie van jou. Sta zelf bovenaan die ladder dus mezelf accepteren is voldoende.
Meer verveling denk ik met die linkse roeptoeters die op repeat staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
HZAW heeft het over je domheid en gelijk snap je iets niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
snap niet waarom je daar bang voor zou moeten zijn.
Ik heb geen gebreken. Ik ben perfect.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weer verleg je het naar een ander, kijk naar jezelf en accepteer je gebreken, jezelf accepteren is waar we me bezig zijn. Echte acceptatie, geen kek zinnetje als signature
Komt niet vrij buiten te lopen als het goed is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Over 2 maanden schijt hij bij andere mensen op het tuinmeubilair. Fijn hoor.
Hij voert dan ook een act op.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:46 schreef zeer het volgende:
[..]
HZAW heeft het over je domheid en gelijk snap je iets niet.
Ja hehe altijd, hij kan niet oprecht zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij voert dan ook een act op.
dit is op geen enkele manier een logisch antwoordquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij voert dan ook een act op.
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt niet vrij buiten te lopen als het goed is.
Hoe weet je ditquote:
vind je jezelf oprecht?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hehe altijd, hij kan niet oprecht zijn.
perfectie bestaat niet, accepteee dat nou eensquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen gebreken. Ik ben perfect.
Dan ken je mij nog niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
perfectie bestaat niet, accepteee dat nou eens
waar wil je mijn oprechte mening over weten?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hehe altijd, hij kan niet oprecht zijn.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Je pohi laat behoorlijk wat te wensen over voor iemand die claimt perfect te zijn anders.quote:
ohquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk daar nooit over na, heb daar niet zo'n obsessie mee als hzaw.
- foutjequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk daar nooit over na, heb daar niet zo'n obsessie mee als hzaw.
Ja, het fok forum moet je inderdaad heel serieus nemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je pohi laat behoorlijk wat te wensen over voor iemand die claimt perfect te zijn anders.
altijd deze escapequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, het fok forum moet je inderdaad heel serieus nemen.
Wie?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:50 schreef zeer het volgende:
[..]
altijd deze escape![]()
heb je die van 2NutZ geleerd?
Ik zeg dat nooit hoor...quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:50 schreef zeer het volgende:
[..]
altijd deze escape![]()
de bekende "irl ben ik anders dan op een forum" komt weer om de hoek kijken. Kun je alleen anderen napraten of heb je ook een eigen mening?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is gewoo
[..]
Ja, het fok forum moet je inderdaad heel serieus nemen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:50 schreef zeer het volgende:
[..]
altijd deze escape![]()
ja, stimo denk ik?quote:
Jazeker.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de bekende "irl ben ik anders dan op een forum" komt weer om de hoek kijken. Kun je alleen anderen napraten of heb je ook een eigen mening?
Lekker makkelijk, net als zijn vriendin.quote:
Je zorgt wel voor groepsvorming. Lief van je.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijk ze helemaal mad worden![]()
fascinerend!
Ja, precies dit !quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:52 schreef zeer het volgende:
[..]
wow je moet fok niet zo srs nemen is maar een forum
Ohquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:43 schreef zeer het volgende:
[..]
denk dat we dan ongeveer even oud zijn ;s
Soort 1 tegen 100quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zorgt wel voor groepsvorming. Lief van je.
Is vaak zo hier, als een persoon dan gaat dan volgt de rest vaak wel.quote:
weer de vergelijking met een ander, ga je zo door het leven? Al ver(on)gelijkend?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker.
Wel leuk dat je het probeert, maar aan mijn grootsheid ga jij niet tornen jongeman.
Je moet het FOK!forum inderdaad heel serieus nemen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
fascinerend!
Allemaal schaapjes inderdaad. En allemaal even stoer doen. Ondertussen stellen ze helemaal niets voor. Maarja het is fok he, grote bek op het internet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is vaak zo hier, als een persoon dan gaat dan volgt de rest vaak wel.
Precies. 1 op 1 maak je ze zo kapotquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Allemaal schaapjes inderdaad. En allemaal even stoer doen. Ondertussen stellen ze helemaal niets voor. Maarja het is fok he, grote bek op het internet.
wacht maar tot ik para word gastquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Allemaal schaapjes inderdaad. En allemaal even stoer doen. Ondertussen stellen ze helemaal niets voor. Maarja het is fok he, grote bek op het internet.
En jij met hzaw. weet niet wat erger is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:54 schreef zeer het volgende:
wel grappig dat 2NutZ en Haags zich in elkaar vinden
weet niet precies wie daar aan het kortste eind trekt
Blijf proberen. Goeie act wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weer de vergelijking met een ander, ga je zo door het leven? Al ver(on)gelijkend?
Heb bijna nooit dat iemand me volgt, mja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is vaak zo hier, als een persoon dan gaat dan volgt de rest vaak wel.
Oh, wat zou je in het echt doen dan simpele sjonnie? Graag met zo veel mogelijk details.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
definieer "mad", begrippen kun je beter even afbakenen als je er een andere kijk op na houdt dan de algemeen gangbarequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
fascinerend!
wie?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En jij met hzaw. weet niet wat erger is.
Nee? awwwquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb bijna nooit dat iemand me volgt, mja.
zeg me waar gaan we heenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb bijna nooit dat iemand me volgt, mja.
je staat boven aan m'n lijstjequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je gang. Lijkt me wel leuk.
hzawquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, wat zou je in het echt doen dan simpele sjonnie? Graag met zo veel mogelijk details.
Bwoooooohhhhhhhhquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
definieer "mad", begrippen kun je beter even afbakenen als je er een andere kijk op na houdt dan de algemeen gangbare
ik moest alleen lachen om de nutz referentie, ik sta gewoon aan jouw kantquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik moest alleen lachen om de nutz referentie, ik sta gewoon aan jouw kant
Verstandig.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Onbeschoft hoor om niet te antwoorden op mijn vraag, zwakkeling.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Bwoooooohhhhhhhh![]()
Nog meer, ga door
Ik dacht dat wij inmiddels een band hadden opgebouwd...nee doe maar zo.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sorry, overheen gelezen. Zo belangrijk ben jij voor mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onbeschoft hoor om niet te antwoorden op mijn vraag, zwakkeling.
Mona Liza ookquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schindler had ook een lijstje.
watquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Let op niet op al die veren trouwens
Ja vast. Had al zo'n vermoeden dat je er weinig van begrijpt en gewoon maar mensen quote met onzinnige replies er onder.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry, overheen gelezen. Zo belangrijk ben jij voor mij.
Dat hij veren in zijn bips steekt zelfquote:
Met spermavlekken op dat schilderij is het ook echt af.quote:
quote:
ben niet scherp genoeg vandaag voor dit soort grapjesquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
steek graag veren in m'n reet, van die mooie blauwe van pauwen want ben zo trots als een pauw
Ja, want dit is FOK! Heel serieus allemaal.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja vast. Had al zo'n vermoeden dat je er weinig van begrijpt en gewoon maar mensen quote met onzinnige replies er onder.
hee niels nog shemale hoeren geneukt?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Met spermavlekken op dat schilderij is het ook echt af.
Ach kan gebeuren. Gelukkig zijn er altijd mensen hier die het wel even uit kunnen leggen voor jequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:59 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
ben niet scherp genoeg vandaag voor dit soort grapjes
je hebt een be like haags dagje?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:59 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
ben niet scherp genoeg vandaag voor dit soort grapjes
Verzin een nieuw zwak excuus anders.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, want dit is FOK! Heel serieus allemaal.
Ow we gaan nog even door. Wat leuk.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verzin een nieuw zwak excuus anders.
thnx bruvquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach kan gebeuren. Gelukkig zijn er altijd mensen hier die het wel even uit kunnen leggen voor je
wiequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je hebt een be like haags dagje?
ik herkende het gewoon nog uit het tijdperk toen het nog haat en nijd was tussen onsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij inmiddels een band hadden opgebouwd...nee doe maar zo.
srs reactie weer is maar een forum hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
De ik ben niet serieus kaart en jullie nemen mij te srs over en weer spelen is wel erg pathetisch geworden trouwens.![]()
Man man man.
Het is een grote act.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
De ik ben niet serieus kaart en jullie nemen mij te srs over en weer spelen is wel erg pathetisch geworden trouwens.![]()
Man man man.
en zij hard nadenken wat dom zijn is ;squote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoop dat Haags vnv aan de eettafel aan zijn vrouw vraag van ben ik nou dom?
Neem het allemaal niet zo serieus.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
Man man man.
vraagt, ben je dom ofzoquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ben altijd serieus dst ik niemand serieus neem letterlijk en figuurlijkquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:00 schreef Chai het volgende:
Man man man.
Denk dat die nog dommer is anders had ze wel een fatsoenlijke vent gezocht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Raar want ben niet echt iemand die in een discussie zoiets zegtquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik herkende het gewoon nog uit het tijdperk toen het nog haat en nijd was tussen ons
en al die liefdesbetuigingen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben altijd serieus dst ik niemand serieus neem letterlijk en figuurlijk
Is haags toch..quote:
Hij doet niets fout.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe eens wat aan die hzaw man. Wat een grap is dat zeg
Iemand met de naam Catkiller is wel heel intelligent trouwens.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat die nog dommer is anders had ze wel een fatsoenlijke vent gezocht.
Gewoon om lachen toch? Dat hoort bij grappen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zoden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:02 schreef Catkiller het volgende:
Sowieso een kind hebben zoden getrouwd te zijn, wat een tokkies!!
aan wiens adres?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en al die liefdesbetuigingen dan?
Wil je dat ik die blauwen ga uitschelden?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij speelt wel een goede act ja. Dat moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gewoon om lachen toch? Dat hoort bij grappen.
watquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wil je dat ik die blauwen ga uitschelden?
een beetje zoals moslimsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf geweldig. Helaas, zijn ze niet.
de eerste intellectueel in Den Haag moet ik nog vindenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iemand met de naam Catkiller is wel heel intelligent trouwens.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Je doet je best maar, ik ga zo even schijten en tegen de tijd dat ik terug ben zijn jullie 3 delen verder.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dankje.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iemand met de naam Catkiller is wel heel intelligent trouwens.
Ik woon dan ook niet in Den Haag. Maar schijnbaar is alles op fok zo serieus dat iedereen het maar voor waar aan neemt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de eerste intellectueel in Den Haag moet ik nog vinden
Zoek jij in Den Haag naar intellectuelen?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de eerste intellectueel in Den Haag moet ik nog vinden
Zo snel gaat het hier niet meer.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je doet je best maar, ik ga zo even schijten en tegen de tijd dat ik terug ben zijn jullie 3 delen verder.
Hey vuilnisbakquote:
Je zou die gasten een postlimiet moeten opleggen. Maximaal 100 posts per dag bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je doet je best maar, ik ga zo even schijten en tegen de tijd dat ik terug ben zijn jullie 3 delen verder.
Catkiller killt wel echt catsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik woon dan ook niet in Den Haag. Maar schijnbaar is alles op fok zo serieus dat iedereen het maar voor waar aan neemt.
Wow. Dat haal ik er niet uit. Waar maak jij uit op dat 'ze ' dat vinden? Wie zijn 'ze' eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf geweldig. Helaas, zijn ze niet.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Je zou die gasten een postlimiet moeten opleggen. Maximaal 100 posts per dag bijvoorbeeld.
Ik neem de tijd voor de belangrijke zaken in het leven.quote:
Het zal allemaal wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Catkiller killt wel echt cats
Waarom altijd zo over mijn moeder.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Je moeder is een hoer. Ik ben lone wolf dus kom maar op.
Soms. Jij?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zoek jij in Den Haag naar intellectuelen?
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Catkiller killt wel echt cats
Terecht, Pharkus.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik neem de tijd voor de belangrijke zaken in het leven.
Wel raar, want het staat gewoon in je ondertitel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik woon dan ook niet in Den Haag. Maar schijnbaar is alles op fok zo serieus dat iedereen het maar voor waar aan neemt.
Ga jij maar even staatsondermijnend poepen dan. Ik wacht wel tot je terug bent.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nooit. Heb je een vragenlijst om dat te bepalen?quote:
Ben je privedetective? Je weet echt alles over ons.quote:
firma list en bedrog.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel raar, want het staat gewoon in je ondertitel.
Ik nog minder.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Allemaal gepest vroeger. Ik geef geen neuk om dat soort afwijkingen.
Hij deed pas ook zo van 'Als je niet uit Den Haag komt moet je ook geen haags lullen!!!!!!!! Einzzweidriefierquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel raar, want het staat gewoon in je ondertitel.
Hahaha, wacht maar als over tig jaar in jouw badjas naar beneden kom.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
WAT EEN ACT BEN JIJ ZEG, GODVERDOMME
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Allemaal gepest vroeger. Ik geef geen neuk om dat soort afwijkingen.
Heel stoer allemaal maar dwc nog veel meer dus daar win je toch niet van.quote:
een intellectueel schijnt een kritisch denker te zijn sus geen vragenlijstquote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nooit. Heb je een vragenlijst om dat te bepalen?
Ja, dat gooit wel wat roet in het eten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij deed pas ook zo van 'Als je niet uit Den Haag komt moet je ook geen haags lullen!!!!!!!! Einzzweidriefier
Wat is je methode dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een intellectueel schijnt een kritisch denker te zijn sus geen vragenlijst
Ik dacht dat het minder was? Nu ineens weer meer? Help! Wat is dit?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Heel stoer allemaal maar dwc nog veel meer dus daar win je toch niet van.
Jeetje, nu heb je me.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij deed pas ook zo van 'Als je niet uit Den Haag komt moet je ook geen haags lullen!!!!!!!! Einzzweidriefier
Ja, veel meer geen fuck geven idd.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 15:09 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik dacht dat het minder was? Nu ineens weer meer? Help! Wat is dit?
Niemand verplicht je hier te posten of te lezen vriendquote:
je had kunnen zeggen wrm is dat een gevolg van elkaar dan had ik je intellectueel genoemd maar jammer kans gemistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |