Eindelijk kwaliteit ja hihiquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kreeg het warm van binnen
Door zowel de foto als het feit dat jij er bent
snap niet waarom je daar bang voor zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Bang voor gutmenschen dp en hoink, zelfs als ze er niet zijn blijkbaar.
IK WILLEMquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[ afbeelding ]
Een kittenfoto voor mensen met gevoel, een stukje vlees voor Zosk.
Religie van de vredequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:44 schreef Oberkullie het volgende:
Tjonge, de incidentjes blijven zich maar opstapelen he
Hoi Willem.quote:
Zijn kleine volkertjes in wording denk ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
snap niet waarom je daar bang voor zou moeten zijn.
Over 2 maanden schijt hij bij andere mensen op het tuinmeubilair. Fijn hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[ afbeelding ]
Een kittenfoto voor mensen met gevoel, een stukje vlees voor Zosk.
weer verleg je het naar een ander, kijk naar jezelf en accepteer je gebreken, jezelf accepteren is waar we me bezig zijn. Echte acceptatie, geen kek zinnetje als signaturequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent ook niet de belangrijkste hier. Dus verwacht geen acceptatie van jou. Sta zelf bovenaan die ladder dus mezelf accepteren is voldoende.
Meer verveling denk ik met die linkse roeptoeters die op repeat staan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Bang voor gutmenschen dp en hoink, zelfs als ze er niet zijn blijkbaar.
HZAW heeft het over je domheid en gelijk snap je iets niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
snap niet waarom je daar bang voor zou moeten zijn.
Ik heb geen gebreken. Ik ben perfect.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weer verleg je het naar een ander, kijk naar jezelf en accepteer je gebreken, jezelf accepteren is waar we me bezig zijn. Echte acceptatie, geen kek zinnetje als signature
Komt niet vrij buiten te lopen als het goed is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Over 2 maanden schijt hij bij andere mensen op het tuinmeubilair. Fijn hoor.
Hij voert dan ook een act op.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:46 schreef zeer het volgende:
[..]
HZAW heeft het over je domheid en gelijk snap je iets niet.
Ja hehe altijd, hij kan niet oprecht zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij voert dan ook een act op.
dit is op geen enkele manier een logisch antwoordquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij voert dan ook een act op.
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt niet vrij buiten te lopen als het goed is.
Hoe weet je ditquote:
vind je jezelf oprecht?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hehe altijd, hij kan niet oprecht zijn.
perfectie bestaat niet, accepteee dat nou eensquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen gebreken. Ik ben perfect.
Dan ken je mij nog niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
perfectie bestaat niet, accepteee dat nou eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |