Dan heb jij dat in ieder geval wel. Dan zijn we daar over uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
domheid acteer je niet, dat heb je of dat heb je niet
plsquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb jij dat in ieder geval wel. Dan zijn we daar over uit.
xDquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met zevenmijlslaarsen vast ahah
niemand vroeg je watquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als een gebakken banaan, klein en compact maar moddervet.
dat is niet relevant het gaat nu even om jou, pak je moment of fame nu het nog kanquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb jij dat in ieder geval wel. Dan zijn we daar over uit.
Oh jongen, ik ben een en al famequote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat is niet relevant het gaat nu even om jou, pak je moment of fame nu het nog kan
nee, weer geen acceptatie..quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh jongen, ik ben een en al fame
Zou doodmaken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[ afbeelding ]
Een kittenfoto voor mensen met gevoel, een stukje vlees voor Zosk.
Lelijk beest.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[ afbeelding ]
denk dat we dan ongeveer even oud zijn ;squote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nog geen 30 gelukkig, heb echt geen idee hoe oud jij bent maar klonk stoer.
Bahquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[ afbeelding ]
kreeg het warm van binnenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:42 schreef Catkiller het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent ook niet de belangrijkste hier. Dus verwacht geen acceptatie van jou. Sta zelf bovenaan die ladder dus mezelf accepteren is voldoende.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee, weer geen acceptatie..
Weet ik toch, tokkie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |